Το Instagram και η πολυθρόνα του κουρέα
14.10.2018
22:19
Αν κανείς επιχειρήσει μια βόλτα με οδηγό το ψαχτήρι του Instagram θα βρει γρήγορα ακόμη και τον κουρέα της αρεσκείας του καθώς τα video του «δευτερόλεπτου» δουλεύουν καλά και στέλνουν κόσμο στις πολυθρόνες των νέο-μπαρμπέρικων
To Instagram – ιδιαίτερα για ορισμένες ηλικιακές κατηγορίες- είναι η καλύτερη και αποδοτικότερη πλατφόρμα προβολής, προώθησης και πώλησης προϊόντων και υπηρεσιών. Η δύναμη της εικόνας – μια απλή φωτογραφία ή ένα video ελάχιστης χρονικής διάρκειας- φτάνει και περισσεύει για να καθιερώσει style και να κατευθύνει καταναλωτικές και αισθητικές συμπεριφορές. Από ένα μπλουζάκι με τυπωμένες στάμπες για ένα 16χρονο κορίτσι, μια συνταγή για εύκολο γεύμα στην κουζίνα του σπιτιού μέχρι το πιο trendy κούρεμα αυτής της εποχής στη Δυτική Ακτή των ΗΠΑ.
Το Instagram πουλάει – ή στη γλώσσα των επαγγελματιών των social media, επιδρά καταλυτικά στον τρόπο που ψωνίζουμεή και σκεφτόμαστε.
Σε κάθε περίπτωση, το Instagramείναι εδώ και πρέπει να βρουμε τρόπο καλής γειτονίας ή και συγκατοίκησης…
Αν κανείς επιχειρήσει μια βόλτα με οδηγό το ψαχτήρι του Instagram θα βρει γρήγορα ακόμη και τον κουρέα της αρεσκείας του καθώς τα video του «δευτερόλεπτου» δουλεύουν καλά και στέλνουν κόσμο στις πολυθρόνες των νέο-μπαρμπέρικων.
Πριν από λίγες μέρες ρώτησα για αυτό τον φίλο μου, Αγγελο Αντωνόπουλο ( του παραδοσιακού κουρείου Sir Babrer). Είχε άποψη επί του θέματος και να, η απάντηση: «Όταν αυτό συμβαίνει, συμβαίνει κυρίως από νεότερης ηλικίας άνδρες, οπού η επιρροή του Instagram είναι εντονότερη.
Η ανάγκη να βιώσει και να ζήσει κάποιος όλες εκείνες τις εικόνες , μπορεί να τον κάνουν να θέλει να υιοθετήσει ένα στυλ το οποίο να μην ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του προσώπου του, στον χαρακτήρα του και στο γενικότερο σύνολο του.
Άπτεται της εμπειρίας του κουρέα να μπορέσει με τον τρόπο του – πάντα στη βάση του αδιαπραγμάτευτου επαγγελματισμού του αν και με μια δόση γλυκιάς διπλωματίας- να εξηγήσει ότι η υιοθέτηση μιας τέτοιας εικόνας δεν θα έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα και να αντιπροτείνει αυτό που θεωρεί καταλληλότερο για εκείνον».
Τον ρώτησα επίσης αν «πάνε οι άνδρες με φωτογραφίες από το Instagram στον κουρέα τους;» και η απάντηση του ήταν ένα αινιγματικό χαμόγελο. Στη συνέχεια μου επανέλαβε την άποψη του ότι το Instagram έχει επιρροή στις πιο νέες ηλικίες που φθάνουν μέχρι την πολυθρόνα ενός παραδοσιακού κουρείου.
Με τον Άγγελο πιάσαμε την κουβεντούλα για το αιώνιο θέμα της εικόνας.Ερώτημα: Πως η εικόνα μας επηρεάζει τις επιλογές μας και πως εκείνες επηρεάζονται από την εικόνα μας; Απάντηση: «Ένας από τους τρεις βασικούς παράγοντες που ορίζει την ευτυχία στον άνδρα αποτελεί η εικόνα του. Πιο συγκεκριμένα η ικανοποίηση που λαμβάνει μέσα από μια πετυχημένη εικόνα αλλά και η αποδοχή που εισπράττει μέσα από το ευρύτερο κοινωνικό σύνολο ενισχύουν το αίσθημα της μοναδικότητας του και της ευτυχίας του.Ωστόσο οι επιλογές που μπορεί να κάνει ο κάθε άνδρας ,σχετικά με το στυλ των μαλλιών του, είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων. Η ηλικία, το σχήμα του προσώπου, η πυκνότητα των μαλλιών ,η επαγγελματική του δραστηριότητα και το γενικότερο profile είναι στοιχεία που επηρεάζουν και κατευθύνουν τις επιλογές του.
Από την άλλη πλευρά ωστόσο η θέση του αλλά και ο φόβος να μην διαταράξει την εικόνα του ως προς τους τρίτους , τον οδηγούν πολλές φορές σε ασφαλείς επιλογές οι οποίες δεν θα έρθουν να συνταράξουν την εικόνα του και να επιφέρουν μια άλλη δυναμική».
Και ένα τελευταίο ερώτημα: H εμφάνιση είναι το μέσο προβολής της ψυχολογίας μας; Απάντηση: «Η εμφάνιση αποτελεί όχι μόνο το μέσο προβολής της ψυχολογίας αλλά και το μέσο που μπορεί να χρησιμοποιήσει κάποιος προκειμένου να δημιουργήσει μια λανθασμένη εντύπωση για το Πρόσωπο του, για τον ίδιο του, τον εαυτό. Αρκετές είναι οι φορές που κάποιος θα επιλέξει να αλλάξει το στυλ του, μόνο και μόνο για να δώσει μια ενίσχυση στην πεσμένη ψυχολογία του. Σίγουρα μια αλλαγή στην εικόνα και στο στυλ δεν αποτελούν τον μόνο λόγο που θα βοηθήσουν κάποιον να ανατρέψει το οποίο πρόβλημα τον επηρεάζει αλλά σίγουρα αυτή η φαινομενική ανανέωση εκλαμβάνεται διαφορετικά στα ματιά ενός τρίτου».
Ο Άγγελος Αντωνόπουλος είναι ο ιδιοκτήτης του παραδοσιακού κουρείου Sir Barber στη Στοά Μπολάνη επί της Οδού Βουλής 7.
Το Instagram πουλάει – ή στη γλώσσα των επαγγελματιών των social media, επιδρά καταλυτικά στον τρόπο που ψωνίζουμεή και σκεφτόμαστε.
Σε κάθε περίπτωση, το Instagramείναι εδώ και πρέπει να βρουμε τρόπο καλής γειτονίας ή και συγκατοίκησης…
Αν κανείς επιχειρήσει μια βόλτα με οδηγό το ψαχτήρι του Instagram θα βρει γρήγορα ακόμη και τον κουρέα της αρεσκείας του καθώς τα video του «δευτερόλεπτου» δουλεύουν καλά και στέλνουν κόσμο στις πολυθρόνες των νέο-μπαρμπέρικων.
Πριν από λίγες μέρες ρώτησα για αυτό τον φίλο μου, Αγγελο Αντωνόπουλο ( του παραδοσιακού κουρείου Sir Babrer). Είχε άποψη επί του θέματος και να, η απάντηση: «Όταν αυτό συμβαίνει, συμβαίνει κυρίως από νεότερης ηλικίας άνδρες, οπού η επιρροή του Instagram είναι εντονότερη.
Η ανάγκη να βιώσει και να ζήσει κάποιος όλες εκείνες τις εικόνες , μπορεί να τον κάνουν να θέλει να υιοθετήσει ένα στυλ το οποίο να μην ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του προσώπου του, στον χαρακτήρα του και στο γενικότερο σύνολο του.
Άπτεται της εμπειρίας του κουρέα να μπορέσει με τον τρόπο του – πάντα στη βάση του αδιαπραγμάτευτου επαγγελματισμού του αν και με μια δόση γλυκιάς διπλωματίας- να εξηγήσει ότι η υιοθέτηση μιας τέτοιας εικόνας δεν θα έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα και να αντιπροτείνει αυτό που θεωρεί καταλληλότερο για εκείνον».
Τον ρώτησα επίσης αν «πάνε οι άνδρες με φωτογραφίες από το Instagram στον κουρέα τους;» και η απάντηση του ήταν ένα αινιγματικό χαμόγελο. Στη συνέχεια μου επανέλαβε την άποψη του ότι το Instagram έχει επιρροή στις πιο νέες ηλικίες που φθάνουν μέχρι την πολυθρόνα ενός παραδοσιακού κουρείου.
Με τον Άγγελο πιάσαμε την κουβεντούλα για το αιώνιο θέμα της εικόνας.Ερώτημα: Πως η εικόνα μας επηρεάζει τις επιλογές μας και πως εκείνες επηρεάζονται από την εικόνα μας; Απάντηση: «Ένας από τους τρεις βασικούς παράγοντες που ορίζει την ευτυχία στον άνδρα αποτελεί η εικόνα του. Πιο συγκεκριμένα η ικανοποίηση που λαμβάνει μέσα από μια πετυχημένη εικόνα αλλά και η αποδοχή που εισπράττει μέσα από το ευρύτερο κοινωνικό σύνολο ενισχύουν το αίσθημα της μοναδικότητας του και της ευτυχίας του.Ωστόσο οι επιλογές που μπορεί να κάνει ο κάθε άνδρας ,σχετικά με το στυλ των μαλλιών του, είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων. Η ηλικία, το σχήμα του προσώπου, η πυκνότητα των μαλλιών ,η επαγγελματική του δραστηριότητα και το γενικότερο profile είναι στοιχεία που επηρεάζουν και κατευθύνουν τις επιλογές του.
Από την άλλη πλευρά ωστόσο η θέση του αλλά και ο φόβος να μην διαταράξει την εικόνα του ως προς τους τρίτους , τον οδηγούν πολλές φορές σε ασφαλείς επιλογές οι οποίες δεν θα έρθουν να συνταράξουν την εικόνα του και να επιφέρουν μια άλλη δυναμική».
Και ένα τελευταίο ερώτημα: H εμφάνιση είναι το μέσο προβολής της ψυχολογίας μας; Απάντηση: «Η εμφάνιση αποτελεί όχι μόνο το μέσο προβολής της ψυχολογίας αλλά και το μέσο που μπορεί να χρησιμοποιήσει κάποιος προκειμένου να δημιουργήσει μια λανθασμένη εντύπωση για το Πρόσωπο του, για τον ίδιο του, τον εαυτό. Αρκετές είναι οι φορές που κάποιος θα επιλέξει να αλλάξει το στυλ του, μόνο και μόνο για να δώσει μια ενίσχυση στην πεσμένη ψυχολογία του. Σίγουρα μια αλλαγή στην εικόνα και στο στυλ δεν αποτελούν τον μόνο λόγο που θα βοηθήσουν κάποιον να ανατρέψει το οποίο πρόβλημα τον επηρεάζει αλλά σίγουρα αυτή η φαινομενική ανανέωση εκλαμβάνεται διαφορετικά στα ματιά ενός τρίτου».
Ο Άγγελος Αντωνόπουλος είναι ο ιδιοκτήτης του παραδοσιακού κουρείου Sir Barber στη Στοά Μπολάνη επί της Οδού Βουλής 7.
Ακολουθήστε το Sir Barber στο Facebook.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr