Ο υβριδικός ρόλος των βιβλίων
09.12.2018
17:00
Περισσότερα από 100 έργα ζωγραφικής, γλυπτά, εγκαταστάσεις και βιντεοεγκαταστάσεις, βιβλία καλλιτεχνών, ηχητικά και διαδικτυακά έργα, περφόρμανς, μεταξύ των οποίων και νέες παραγωγές παρουσιάζονται στο δεύτερο μέρος της εκθεσιακής τριλογίας «Η Άγραφη Βιβλιοθήκη» στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών
Σε μια «μετα-μπορχεσιανή βιβλιοθήκη της Βαβέλ» έχει μετατραπεί το κτίριο του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών παρουσιάζοντας, περισσότερα από 100 έργα ζωγραφικής, γλυπτά, εγκαταστάσεις και βιντεοεγκαταστάσεις, βιβλία καλλιτεχνών, ηχητικά και διαδικτυακά έργα, περφόρμανς και νέες παραγωγές στο δεύτερο μέρος της εκθεσιακής τριλογίας «Η Άγραφη Βιβλιοθήκη».
Η έκθεση σύγχρονης τέχνης «Μετά τη Βαβέλ» σε επιμέλεια της Άννας Καφέτση έχει σχεδιαστεί σαν ένας λαβύρινθος με «αναγνωστήρια», «αρχεία» και «βιβλιοστάσια», σε δημόσιους και κρυφούς χώρους της νέας πτέρυγας του Μεγάρου Μουσικής σε διάφορα επίπεδα και θα έχει διάρκεια έως τις 10 Μαρτίου του νέου έτους με την συμμετοχή 25 διεθνώς αναγνωρισμένων καλλιτεχνών.
Την περίοδο του καλοκαιριού (Ιούλιος – Σεπτέμβριος) άνοιξε η τριλογία με τον «Τελευταίο Αναγνώστη» και συνεχίζεται στο πλαίσιο της διοργάνωσης «Αθήνα Παγκόσμια Πρωτεύουσα Βιβλίου 2018».
Σε ένα ενημερωτικό σημείωμα στην ιστοσελίδα του Μεγάρου διαβάζω τα εξής: «Το δεύτερο μέρος της τριλογίας εστιάζει στα βιβλία και τα κείμενα μέσα από τη φυσική, υβριδική ή άυλη παρουσία τους. Αντικείμενο της επιθυμίας και κεντρικοί χαρακτήρες σε νέες μυθοπλασίες, τα βιβλία μέσα από τα έργα της έκθεσης γοητεύουν και συγκινούν. Διασταυρώνονται με τη θέαση και τις άλλες αισθήσεις. Μέσα από γλωσσικές και εννοιολογικές διαδικασίες διανοίγουν έναν αμφίσημο, συχνά ερμητικό χώρο ανάγνωσης. Ο θεατής-αναγνώστης διασχίζει τα σύνορα της για να περάσει πέρα από τη γνώση και το νόημα, κάποτε πέρα και από την ίδια τη γραφή σε αχαρτογράφητες αισθητικές περιοχές».
Η έκθεση σύγχρονης τέχνης «Μετά τη Βαβέλ» σε επιμέλεια της Άννας Καφέτση έχει σχεδιαστεί σαν ένας λαβύρινθος με «αναγνωστήρια», «αρχεία» και «βιβλιοστάσια», σε δημόσιους και κρυφούς χώρους της νέας πτέρυγας του Μεγάρου Μουσικής σε διάφορα επίπεδα και θα έχει διάρκεια έως τις 10 Μαρτίου του νέου έτους με την συμμετοχή 25 διεθνώς αναγνωρισμένων καλλιτεχνών.
Την περίοδο του καλοκαιριού (Ιούλιος – Σεπτέμβριος) άνοιξε η τριλογία με τον «Τελευταίο Αναγνώστη» και συνεχίζεται στο πλαίσιο της διοργάνωσης «Αθήνα Παγκόσμια Πρωτεύουσα Βιβλίου 2018».
Σε ένα ενημερωτικό σημείωμα στην ιστοσελίδα του Μεγάρου διαβάζω τα εξής: «Το δεύτερο μέρος της τριλογίας εστιάζει στα βιβλία και τα κείμενα μέσα από τη φυσική, υβριδική ή άυλη παρουσία τους. Αντικείμενο της επιθυμίας και κεντρικοί χαρακτήρες σε νέες μυθοπλασίες, τα βιβλία μέσα από τα έργα της έκθεσης γοητεύουν και συγκινούν. Διασταυρώνονται με τη θέαση και τις άλλες αισθήσεις. Μέσα από γλωσσικές και εννοιολογικές διαδικασίες διανοίγουν έναν αμφίσημο, συχνά ερμητικό χώρο ανάγνωσης. Ο θεατής-αναγνώστης διασχίζει τα σύνορα της για να περάσει πέρα από τη γνώση και το νόημα, κάποτε πέρα και από την ίδια τη γραφή σε αχαρτογράφητες αισθητικές περιοχές».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr