Ο κύριος Κυριάκος, η κυρία Στελλίνα και ο Μάρκος
06.02.2019
09:58
«Η εικόνα της φάρμας είναι οι ίδιοι της οι άνθρωποι και αυτούς παρουσιάζουμε στις συσκευασίες και την συνολική επικοινωνία της οικογενειακής επιχείρησης»
Τα Περιβόλια είναι ένας οικισμός στην επικράτεια της παλαιάς κοινότητας Αχλαδερής ( σήμερα, ανήκει στην τοπική κοινότητα Αχλαδερής, οργανικό μέρος του δήμου Κύμης- Αλιβερίου ). Στον οικισμό αυτό βρίσκεται μια οικογενειακή φάρμα όχι μόνο για την ποιότητα του προϊόντος της ( έξτρα παρθένο ελαιόλαδο ) αλλά και τη συσκευασία του προϊόντος όπου το κύριο χαρακτηριστικό στοιχείο είναι η εικόνα της ίδιας της οικογένειας και των μελών της.
Ο κ. Αλέξανδρος Γαβριλάκης διευθύνει την εταιρεία AG Design Agency. Η τελευταία, όπως διαβάζουμε και στο site της, ανέλαβε να φέρει εις πέρας το project με την οικογενειακή φάρμα.
Ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά. Ξεκίνημα από ένα κείμενο που περιγράφει το project : «Η Levantes είναι μια οικογενειακή φάρμα στην Εύβοια.
Η επιθυμία τους να φτιάξουν μια σειρά προϊόντων ελαιολάδου είναι αποτέλεσμα της πολύχρονης εμπειρίας που έχουν τα μέλη της οικογένειας με την καλλιέργεια και επεξεργασίας μοναδικών ποικιλιών ελιάς.
Η συνεργασία μας βασίστηκε στην ανάγκη να δημιουργήσουμε μια οπτική γλώσσα και μια σειρά συσκευασιών που παρουσιάζουν τις οικογενειακές αξίες.
Από την πρώτη κιόλας γνωριμία, ζητήσαμε αναλυτικές πληροφορίες για όλα τα μέλη της οικογένειας. Από τις περιγραφές σχηματίσαμε την εικόνα μιας πολύ δεμένης ομάδα, με κάθε μέλος να έχει διαφορετικό ρόλο και καθήκοντα.
Αυτό μας οδήγησε να φωτογραφήσουμε και στη συνέχεια να εικονογραφήσουμε κάθε μέλος, εν ώρα εργασίας, παρουσιάζοντας τις καθημερινές εργασίες που γίνονται μια τυπική ημέρα στην οικογενειακή φάρμα.
Ο κύριος Κυριάκος οργώνει το χωράφι, η κυρία Στελλίνα μαζεύει με τα χέρια τον καρπό από τα δέντρα, ο Μάρκος χωρίζει προσεκτικά τα φύλλα από τον καρπό και ούτω καθεξής.
Ο κ. Αλέξανδρος Γαβριλάκης διευθύνει την εταιρεία AG Design Agency. Η τελευταία, όπως διαβάζουμε και στο site της, ανέλαβε να φέρει εις πέρας το project με την οικογενειακή φάρμα.
Ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά. Ξεκίνημα από ένα κείμενο που περιγράφει το project : «Η Levantes είναι μια οικογενειακή φάρμα στην Εύβοια.
Η επιθυμία τους να φτιάξουν μια σειρά προϊόντων ελαιολάδου είναι αποτέλεσμα της πολύχρονης εμπειρίας που έχουν τα μέλη της οικογένειας με την καλλιέργεια και επεξεργασίας μοναδικών ποικιλιών ελιάς.
Η συνεργασία μας βασίστηκε στην ανάγκη να δημιουργήσουμε μια οπτική γλώσσα και μια σειρά συσκευασιών που παρουσιάζουν τις οικογενειακές αξίες.
Από την πρώτη κιόλας γνωριμία, ζητήσαμε αναλυτικές πληροφορίες για όλα τα μέλη της οικογένειας. Από τις περιγραφές σχηματίσαμε την εικόνα μιας πολύ δεμένης ομάδα, με κάθε μέλος να έχει διαφορετικό ρόλο και καθήκοντα.
Αυτό μας οδήγησε να φωτογραφήσουμε και στη συνέχεια να εικονογραφήσουμε κάθε μέλος, εν ώρα εργασίας, παρουσιάζοντας τις καθημερινές εργασίες που γίνονται μια τυπική ημέρα στην οικογενειακή φάρμα.
Ο κύριος Κυριάκος οργώνει το χωράφι, η κυρία Στελλίνα μαζεύει με τα χέρια τον καρπό από τα δέντρα, ο Μάρκος χωρίζει προσεκτικά τα φύλλα από τον καρπό και ούτω καθεξής.
Η εικόνα της φάρμας είναι οι ίδιοι της οι άνθρωποι και αυτούς παρουσιάζουμε στις συσκευασίες και την συνολική επικοινωνία της οικογενειακής επιχείρησης».
Σε μια παλαιότερη ανάρτηση της οικογενειακής φάρμας βρήκα το παρακάτω κείμενο αναφορικά με τη διαδικασία παραγωγής: « Συλλογή: Η συλλογή του ελαιοκάρπου γίνεται χειρονακτικά από δικό μας προσωπικό και αμέσως ακολουθεί διαλογή ανά ποικιλία σε σκιερούς δροσερούς χώρους.
Έκθλιψη: Σε λιγότερο απο 24 ώρες πραγματοποιείται μηχανική ψυχρή έκθλιψη χωρίς προσθήκη νερού με αποτέλεσμα την παραμονή όλων των αντιοξειδωτικών και άλλων ωφέλιμων συστατικών.
Τυποποίηση: Ακολουθεί άμεση τοποθέτηση του λαδιού σε αεροστεγή ανοξείδωτα βυτία όπου παραμένει επί τριάντα ημέρες τουλάχιστον και εν συνεχεία τυποποίηση ανά ποικιλία ελαιοκάρπου».
Σε κάθε περίπτωση το αποτέλεσμα μετράει και αυτή είναι η μοναδική αλήθεια και για παραγωγούς αλλά και για καταναλωτές. Παρόλα αυτά σε ένα καλό ποιοτικό προϊόν ένα concept αναγνωρίσιμο και αποδεκτό από τους ενδιαφερόμενους καταναλωτές μπορεί και να απογειώσει την πορεία του προϊόντος.
Σε μια παλαιότερη ανάρτηση της οικογενειακής φάρμας βρήκα το παρακάτω κείμενο αναφορικά με τη διαδικασία παραγωγής: « Συλλογή: Η συλλογή του ελαιοκάρπου γίνεται χειρονακτικά από δικό μας προσωπικό και αμέσως ακολουθεί διαλογή ανά ποικιλία σε σκιερούς δροσερούς χώρους.
Έκθλιψη: Σε λιγότερο απο 24 ώρες πραγματοποιείται μηχανική ψυχρή έκθλιψη χωρίς προσθήκη νερού με αποτέλεσμα την παραμονή όλων των αντιοξειδωτικών και άλλων ωφέλιμων συστατικών.
Τυποποίηση: Ακολουθεί άμεση τοποθέτηση του λαδιού σε αεροστεγή ανοξείδωτα βυτία όπου παραμένει επί τριάντα ημέρες τουλάχιστον και εν συνεχεία τυποποίηση ανά ποικιλία ελαιοκάρπου».
Σε κάθε περίπτωση το αποτέλεσμα μετράει και αυτή είναι η μοναδική αλήθεια και για παραγωγούς αλλά και για καταναλωτές. Παρόλα αυτά σε ένα καλό ποιοτικό προϊόν ένα concept αναγνωρίσιμο και αποδεκτό από τους ενδιαφερόμενους καταναλωτές μπορεί και να απογειώσει την πορεία του προϊόντος.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr