Πάνος Μουζουράκης: Ξεχώρισε σε ξένο κινηματογραφικό φεστιβάλ με μια ταινία καραντίνας
16.05.2020
08:16
Η ταινία του «Murder Filmmaking Express» αναδείχτηκε ως μία από τις 10 καλύτερες που συμμετείχαν στο Φεστιβάλ της Νέας Ζηλανδίας
Μία ελληνική συμμετοχή ήταν ανάμεσα στις 10 καλύτερες ταινίες μικρού μήκους καραντίνας που επιλέγησαν, από ένα σύνολο 2.200 ταινιών, για να διαγωνιστούν στην τελική φάση του 48ωρου Φεστιβάλ της Νέας Ζηλανδίας. Ο λόγος για το «Murder Filmmaking Express» του Πάνου Μουζουράκη, μια ταινία για έναν κόσμο στον οποίον η καραντίνα δεν τελείωσε ποτέ και το όνειρο κάθε ανθρώπου στον πλανήτη είναι ένα μεγάλο σπίτι με πολυτέλειες για να περάσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το υπόλοιπο της ζωής του.
Το φετινό φεστιβάλ πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά διαδικτυακά, λόγω κορωνοϊού, και η κριτική επιτροπή του συγκροτήθηκε από μεγάλα ονόματα του παγκόσμιου κινηματογράφου μεταξύ των οποίων ο σκηνοθέτης- παραγωγός Peter Jackson, γνωστός για την τριλογία του Άρχοντα των Δαχτυλιδιών αλλά και άλλες μεγάλες επιτυχίες, ο ηθοποιός Elijah Wood, o παραγωγός Chelsea Winstanley (JoJo Rabbit) κ.α.
Όροι του φεστιβάλ λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών της παγκόσμιας καραντίνας ήταν ότι η ταινία πρέπει να διαρκεί 3 λεπτά και να γυριστεί αποκλειστικά σε εσωτερικούς χώρους, χωρίς οι συντελεστές της να βγουν από το σπίτι. Από τους κανονισμούς ήταν επιτρεπτή η συνεργασία με άλλους καλλιτέχνες μέσα από ηλεκτρονική επικοινωνία (through file sharing όπως γράφουν οι κανόνες του διαγωνισμού).
Ο δικός μας Πάνος Μουζουράκης βρέθηκε σε lockdown με τον σκηνοθέτη - διευθυντή Φωτογραφίας Πέτρο Αντωνιάδη και την Ελληνο-Νέα Ζηλανδέζα ηθοποιό Τζίνα Βαρελά και δημιούργησαν την δική τους πρόταση.
Η ιστορία της ταινίας ξεκινάει με ένα Zoom Funeral, μια κηδεία δηλαδή που γίνεται μέσα απο την ψηφιακή πλατφόρμα Ζοοm και δείχνει να ξεκινάει το 2025, με τη σύμβαση ότι ο πλανήτης είναι ακόμα σε καραντίνα, δε μας αφήσανε να βγούμε από τα σπίτια μας και όλα πλέον γίνονται ηλεκτρονικά. Ποιος από τους συγγενείς σκότωσε τον πλούσιο θείο για να πάρει την περιουσία του; (που στον post-catastrophic κόσμο της ταινίας είναι ένα σπίτι με μεγάλους κήπους και πολλές πισίνες, δηλαδή το όνειρο κάθε ανθρώπου που είναι υποχρεωμένος να περάσει ολόκληρη τη ζωή του μέσα σ’ ένα σπίτι).
Ο πυρήνας της δημιουργικής ομάδας που δούλεψε από το ίδιο σπίτι ήταν οι Πάνος Μουζουράκης, Τζίνα Βαρελά και ο Πέτρος Αντωνιάδης, ενώ στο project συνεργάστηκαν μέσω file sharing και ο Γιώργος Φειδάς στο σενάριο, ο Αντώνης Σκόκος που έγραψε τη μουσική της ταινίας, ο Κώστας Καρύδας που έκανε τα ψηφιακά special effects και ο Βασίλης Ζλατάνος που έκανε το sound design.
Στο κάστ της ταινίας εμφανίστηκαν με guest συμμετοχές, ο Γιώργος Καραμίχος ως ο πάστορας της ηλεκτρονικής κηδείας, ο Πάνος Βλάχος ως ένας από τους άλλους συγγενείς που θέλουν τα λεφτά του θείου, καθώς επίσης και οι Κυριακή Βουράκη, Μαριάννα Βαρβιανή, ο Yonatan Ben Atar και ο Nave Ben Atar.
Το φετινό φεστιβάλ πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά διαδικτυακά, λόγω κορωνοϊού, και η κριτική επιτροπή του συγκροτήθηκε από μεγάλα ονόματα του παγκόσμιου κινηματογράφου μεταξύ των οποίων ο σκηνοθέτης- παραγωγός Peter Jackson, γνωστός για την τριλογία του Άρχοντα των Δαχτυλιδιών αλλά και άλλες μεγάλες επιτυχίες, ο ηθοποιός Elijah Wood, o παραγωγός Chelsea Winstanley (JoJo Rabbit) κ.α.
Όροι του φεστιβάλ λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών της παγκόσμιας καραντίνας ήταν ότι η ταινία πρέπει να διαρκεί 3 λεπτά και να γυριστεί αποκλειστικά σε εσωτερικούς χώρους, χωρίς οι συντελεστές της να βγουν από το σπίτι. Από τους κανονισμούς ήταν επιτρεπτή η συνεργασία με άλλους καλλιτέχνες μέσα από ηλεκτρονική επικοινωνία (through file sharing όπως γράφουν οι κανόνες του διαγωνισμού).
Ο δικός μας Πάνος Μουζουράκης βρέθηκε σε lockdown με τον σκηνοθέτη - διευθυντή Φωτογραφίας Πέτρο Αντωνιάδη και την Ελληνο-Νέα Ζηλανδέζα ηθοποιό Τζίνα Βαρελά και δημιούργησαν την δική τους πρόταση.
Η ιστορία της ταινίας ξεκινάει με ένα Zoom Funeral, μια κηδεία δηλαδή που γίνεται μέσα απο την ψηφιακή πλατφόρμα Ζοοm και δείχνει να ξεκινάει το 2025, με τη σύμβαση ότι ο πλανήτης είναι ακόμα σε καραντίνα, δε μας αφήσανε να βγούμε από τα σπίτια μας και όλα πλέον γίνονται ηλεκτρονικά. Ποιος από τους συγγενείς σκότωσε τον πλούσιο θείο για να πάρει την περιουσία του; (που στον post-catastrophic κόσμο της ταινίας είναι ένα σπίτι με μεγάλους κήπους και πολλές πισίνες, δηλαδή το όνειρο κάθε ανθρώπου που είναι υποχρεωμένος να περάσει ολόκληρη τη ζωή του μέσα σ’ ένα σπίτι).
Ο πυρήνας της δημιουργικής ομάδας που δούλεψε από το ίδιο σπίτι ήταν οι Πάνος Μουζουράκης, Τζίνα Βαρελά και ο Πέτρος Αντωνιάδης, ενώ στο project συνεργάστηκαν μέσω file sharing και ο Γιώργος Φειδάς στο σενάριο, ο Αντώνης Σκόκος που έγραψε τη μουσική της ταινίας, ο Κώστας Καρύδας που έκανε τα ψηφιακά special effects και ο Βασίλης Ζλατάνος που έκανε το sound design.
Στο κάστ της ταινίας εμφανίστηκαν με guest συμμετοχές, ο Γιώργος Καραμίχος ως ο πάστορας της ηλεκτρονικής κηδείας, ο Πάνος Βλάχος ως ένας από τους άλλους συγγενείς που θέλουν τα λεφτά του θείου, καθώς επίσης και οι Κυριακή Βουράκη, Μαριάννα Βαρβιανή, ο Yonatan Ben Atar και ο Nave Ben Atar.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr