Ένα τραγούδι από την πανδημία από τα παιδιά που την βίωσαν
ΤοΊδρυμα Ωνάσημαζί με τους REC απηύθυναν ένα ανοιχτό κάλεσμα σε παιδιά και εφήβους να γράψουν για τις σκέψεις και τα συναισθήματα που τους γεννήθηκαν την περίοδο της πανδημίας
Πώς βιώνει ένας έφηβος την πανδημία; Αν την έκανε τραγούδι, τι θα έλεγαν οι στίχοι που θα έγραφε; Ποια θα ήταν η μουσική σύνθεση που θα έντυνε αυτούς τους στίχους; Παιδιά ηλικίας από 12 έως 17 ετών, μαζί με το urban pop συγκρότημα των REC, έκαναν τις σκέψεις τους στίχους, τις ιδέες τους μελωδία και έδωσαν ραντεβού στην καρδιά, δημιουργώντας ένα τραγούδι για την περίοδο της πανδημίας με τίτλο «Ακόμα πιο κοντά».
Τη δύσκολη περίοδο της πανδημίας, η μουσική αποδείχθηκε θεραπευτική. Τον Δεκέμβριο του 2020, τοΊδρυμα Ωνάσημαζί με τους REC απηύθυναν ένα ανοιχτό κάλεσμα σε παιδιά και εφήβους να γράψουν για τις σκέψεις και τα συναισθήματα που τους γεννήθηκαν την περίοδο της πανδημίας. Η ανταπόκριση ήταν μεγάλη. Με περισσότερες από 500 συμμετοχές, συγκεντρώθηκαν ιδέες, σκέψεις, ακόμη και ζωγραφιές – υλικό ικανό για να ξεκινήσει η διαδικασία δημιουργίας του τραγουδιού.
Οι σκέψεις έγιναν στίχοι. Τα παιδιά συναντήθηκαν διαδικτυακά με το συγκρότημα των REC και ήρθαν ακόμη πιο κοντά, συζητώντας τις σκέψεις που έκαναν για την πανδημία, το lockdown, τη χρήση της μάσκας και όποιον άλλο προβληματισμό είχαν. Σε μία από τις διαδικτυακές συναντήσεις ήταν παρούσα η νεφρολόγος και εντατικολόγος Σάντυ Κολοβού, η οποία απάντησε σε απορίες και ερωτήματα των παιδιών. Στη διάρκεια των συναντήσεων, οι REC έγραψαν τη μελωδία του τραγουδιού και συγκέντρωσαν όλο το υλικό των παιδιών. Ο συνεργάτης τους, Δημήτρης Παπασταθόπουλος, κατέγραψε τα πάντα σε ένα χαρτί και ξεκίνησε να συνδέει στιχουργικά την κάθε λέξη, δημιουργώντας προτάσεις. Οι λέξεις έγιναν στίχοι και οι στίχοι απέκτησαν νόημα. Έτσι δημιουργήθηκε το τραγούδι «Ακόμη πιο κοντά», μια απόδειξη πως η μουσική έχει τη δύναμη να νικάει κάθε αρνητικό συναίσθημα.
Ανοιξιάτικες επιλογές ένδυσης και υπόδησης, για εμφανίσεις που συνδυάζουν τη χαλαρότητα του casual με το athleisure και που σου επιτρέπουν να αναβαθμίσεις το στυλ σου, χωρίς καμία προσπάθεια.
Με έμφαση στη συνεργασία, στη δύναμη που παίρνουμε ο ένας από τον άλλο και στην απόλυτη ισορροπία του ανθρώπου με τη φύση, το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Νερού και μας θυμίζει ότι είναι το μέλλον της ανθρωπότητας.
Πίσω από κάθε επιτυχημένη επιχείρηση (brand, οργανισμό) βρίσκονται άνθρωποι που όχι μόνον ενδιαφέρονται για τη δουλειά τους, αλλά και για τον πλανήτη, την κοινωνία, τον διπλανό τους και νιώθουν υπερηφάνεια που προσφέρουν εθελοντικά ένα κομμάτι του εαυτού τους. Αυτοί είναι οι efooders!