Eίναι το οικονομικό δίχτυ που μας προστατεύει από τις πλημμύρες και τις φωτιές αλλά και ένας σημαντικός σύμμαχος για την προσαρμογή μας στις νέες κλιματικές και περιβαλλοντικές συνθήκες.
Παύλος Χαϊκάλης: Τί συνέβη στην πρεμιέρα του στην Κύπρο - Η συνέχεια της περιοδείας και πόσα εισιτήρια έχουν προπωληθεί
Παύλος Χαϊκάλης: Τί συνέβη στην πρεμιέρα του στην Κύπρο - Η συνέχεια της περιοδείας και πόσα εισιτήρια έχουν προπωληθεί
Ο Γιάννης Φλωρινιώτης δηλώνει στο protothema.gr πως ο Χαϊκάλης δεν έχει σχέση με την μειωμένη προσέλευση ενώ ο παραγωγός της παράστασης υποστηρίζει πως στην πρεμιέρα δεν παραβρέθηκαν μόνον 10 αλλά 140 θεατές
Στα έκτακτα μέτρα που έχουν ληφθεί τις τελευταίες ημέρες για την αναχαίτιση του νέου κύματος του κορωνοιού και όχι στην συμμετοχή του Παύλου Χαϊκάλη αποδίδουν την μειωμένη προσέλευση του κοινού στις δύο πρώτες παραστάσεις της επιθερώρησης «ΝικοΤΙΤΑΝΙΚΟΣ» στην Κύπρο, ο Γιάννης Φλωρινιώτης, που εμφανίζεται σε αυτήν, και ο παραγωγός της Κούλης Κωνταντίνου. Και οι δύο, μιλώντας στο protothema.gr διέψευσαν πως στην πρεμιέρα της 25ης Δεκεμβρίου προσήλθαν μόνον 10 άτομα, ενώ επιβεβαίωσαν πως οι υπόλοιπες πως οι υπόλοιπες 25 παραστάσεις που έχουν προγραμματιστεί στην στην Κύπρο θα πραγματοποποηθούν κανονικά.
«Δεν είχαμε πάρα πολύ κόσμο προχθές αλλά χθες πήγαμε καλύτερα» μάς είπε ο Γιάννη Φλωρινιώτης ο οποίος κάνει ένα μουσικό νούμερο ερμηνεύοντας κάποιες από τις μεγαλύτερες επιτυχίες του και συμπλήρωσε: «Πιστεύω πως τη μέρα των Χριστουγέννων ο περισσότερος κόσμος μένει στο σπίτι του. Τώρα με τον κορωνοϊό τα πράγματα είναι πιο δύσκολα». Ερωτώμενος σχετικά με το αν πιστεύει πως η συμμετοχή του Παύλου Χαϊκάλη θα έχει αρνητικό αντίκτυπο στην πορεία της παράστασης, λόγω της εμπλοκής του ονόματός του με το εγχώριο κίνημα #MeToo, ο ίδιος απάντησε: «Δεν νομίζω πως έχει κάποια σχέση αυτό. Ο Παύλος Χαϊκάλης κάνει ένα πολύ καλό νούμερο και μάλιστα στις δύο πρώτες παραστάσεις καταχειροκροτήθηκε».
Σε αντίστοιχο κλίμα κινήθηκαν και οι απαντήσεις που λάβαμε και από τον παραγωγό της παράστασης Κούλη Κωνσταντίνου ο οποίος μάλιστα χαρακτήρισε ανακριβείς κάποιες πληροφορίες που κυκλοφόρησαν σχετικά με την πρεμιέρα: «Το θέατρο Ξένιον στο Παραλίμνι, που φιλοξένησε τις δύο πρώτες παραστάσεις, είναι χωριτηκότητας 500 θέσεων και σύμφωνα με τα ισχύοντα μέτρα είχαμε δικαίωμα να χρησιμοποιήσουμε το 75% του χώρου (δηλαδή 375 θέσεις). Στην πρώτη παράσταση κόπηκαν 140 εισιτήρια και στην δεύτερη 220. Οι εικόνες που κυκλοφόρησαν ήταν από την γενική πρόβα που έγινε μία μέρα νωρίτερα, στο θέατρο Οθέλλος της Λεμεσούσ και όχι στην πρεμιέρα στο Παραλίμνι» εξηγεί ο ίδιος και προσθέτει: «Για το σύνολο των παραστάσεων έχουν όντως προπωληθεί 15.000 εισιτήρια, όπως έχω δηλώσει και προ ημερών, αρκετά από τα οποία αγοράστηκαν σε πακέτα από εταιρείες που ήθελαν να τα προσφέρουν στους πελάτες τους» δήλωσε.
Επιπλέον ο κ. Κωνσταντίνου θεωρεί πως για την μειωμένη προσέλευση του κοινού στα θέατρα οφείλεται η νέα έξαρση της πανδημίας του κορωνοϊού αλλά και τα πρόσφατα μέτρα που ελήφθησαν στην Κύπρο που δεν επιστρέπουν πλέον σε ανεμβολίαστους θεατές να μπορούν να εισέλθουν με rapid test. «Ήρθαν άνθρωποι με τεστ στα χέρια και δεν μπόρεσαν να μπουν. Για τον ίδιο ακριβώς λόγο έχουμε τις τελευταίες ημέρες ακρετές ακυρώσεις και στις επόμενες παραστάσεις μας οι οποίες όμως θα δοθούν κανονικά όπως έχουν προγραμματιστεί» τόνισε.
Σχετικά με τον Παύλο Χαϊκάλη ο Κύπριος θεατρικός παραγωγός μάς είπε: «Δεν θεωρώ ότι έχει σχέση η συμμετοχή του με τη προσέλευση του κόσμου. Απ' ότι είδα, όσοι ήρθαν το Σαββατοκύριακο στο θέατρο τον υποδέχτηκαν θερμά».
Η αλήθεια είναι βέβαια πως τις προηγούμενες ημέρες υπήρξαν αρκετές αντιδράσεις, προερχόμενες κυρίως από τον καλλιτεχνικό χώρο, σχετικά με την απόφαση του ηθοποιού να επιστρέψει στο θεατρικό σανίδι μετά τις καταγγελίες που έγιναν εναντίον του για τις οποίες, μέχρι στιγμής τουλάχιστον, δεν του έχουν απαγγελθεί επίσημες κατηγορίες μιας και κάποια από τα αδικήματα για τα οποία κατηγορήθηκε έχουν παραγραφεί λόγω παλαιότητας.
Ο ίδιος ο Παύλος Χαϊκάλης πάντως, ο οποίος αντέκρουσε τις κατηγορίες επιχειρώντας να δικαιολογήσει τον εαυτό του με τον αμφιλεγόμενο χαρακτηρισμό του «άνδρα παλαιάς κοπής...» είχε δηλώσει πως μετά το τέλος της περιοδείας της συγκεκριμένης παράστασης θα αποσυρθεί οριστικά από το θέατρο «για να είναι όλοι ευχαριστημένοι», όπως χαρακτηριστικά είχε σημειώσει, και πως σποπεύει να φύγει από την Αθήνα και να μετακομίσει μόνιμα στο χωριό του. Το μόνο σίγουρο είναι, ωστόσο, πως η σχέση του με μια μεγάλη μερίδα τόσο του κοινού όσο και των συναδέλφων του έχει διαραγεί οριστικά και τίποτα πλέον δεν θα είναι για εκείνον ίδιο από δω και πέρα.
Η επόμενη προγραμματισμένη παράσταση της επιθερώρησης «ΝικοΤιτανικός» είναι προγραμματισμένη για την Πρωτοχρονιά στο Δημοτικό Θέατρο Στροβόλου της Λευκωσίας όπου θα παρουσιάζεται για επτά συνολικά βραδιές ενώ μέχρι τα τέλη Ιανουαρίου θα δοθούν επίσης παραστάσεις στο Δημοτικό Θέατρο της Λάρνακας, στο θέατρο Οθέλλος της Λεμεσού και στο Aliathon Resort της Πάφου.
'Οπως φαίνεται πάντως από το πλάνο της ιστοσελίδας που πραγματοποιθεί την ηλεκτρονική προπώληση των εισιτηρίων για την παράσταση της Πρωτοτοχρονιάς έχουν πωληθεί λιγότερα από τα μισά εισιτήρια ενώ για τις τελευταίες παραστάσεις της περιοδείας στην Πάφο υπάρχουν ακόμη λιγότερες κρατήσεις.
«Δεν είχαμε πάρα πολύ κόσμο προχθές αλλά χθες πήγαμε καλύτερα» μάς είπε ο Γιάννη Φλωρινιώτης ο οποίος κάνει ένα μουσικό νούμερο ερμηνεύοντας κάποιες από τις μεγαλύτερες επιτυχίες του και συμπλήρωσε: «Πιστεύω πως τη μέρα των Χριστουγέννων ο περισσότερος κόσμος μένει στο σπίτι του. Τώρα με τον κορωνοϊό τα πράγματα είναι πιο δύσκολα». Ερωτώμενος σχετικά με το αν πιστεύει πως η συμμετοχή του Παύλου Χαϊκάλη θα έχει αρνητικό αντίκτυπο στην πορεία της παράστασης, λόγω της εμπλοκής του ονόματός του με το εγχώριο κίνημα #MeToo, ο ίδιος απάντησε: «Δεν νομίζω πως έχει κάποια σχέση αυτό. Ο Παύλος Χαϊκάλης κάνει ένα πολύ καλό νούμερο και μάλιστα στις δύο πρώτες παραστάσεις καταχειροκροτήθηκε».
Σε αντίστοιχο κλίμα κινήθηκαν και οι απαντήσεις που λάβαμε και από τον παραγωγό της παράστασης Κούλη Κωνσταντίνου ο οποίος μάλιστα χαρακτήρισε ανακριβείς κάποιες πληροφορίες που κυκλοφόρησαν σχετικά με την πρεμιέρα: «Το θέατρο Ξένιον στο Παραλίμνι, που φιλοξένησε τις δύο πρώτες παραστάσεις, είναι χωριτηκότητας 500 θέσεων και σύμφωνα με τα ισχύοντα μέτρα είχαμε δικαίωμα να χρησιμοποιήσουμε το 75% του χώρου (δηλαδή 375 θέσεις). Στην πρώτη παράσταση κόπηκαν 140 εισιτήρια και στην δεύτερη 220. Οι εικόνες που κυκλοφόρησαν ήταν από την γενική πρόβα που έγινε μία μέρα νωρίτερα, στο θέατρο Οθέλλος της Λεμεσούσ και όχι στην πρεμιέρα στο Παραλίμνι» εξηγεί ο ίδιος και προσθέτει: «Για το σύνολο των παραστάσεων έχουν όντως προπωληθεί 15.000 εισιτήρια, όπως έχω δηλώσει και προ ημερών, αρκετά από τα οποία αγοράστηκαν σε πακέτα από εταιρείες που ήθελαν να τα προσφέρουν στους πελάτες τους» δήλωσε.
Επιπλέον ο κ. Κωνσταντίνου θεωρεί πως για την μειωμένη προσέλευση του κοινού στα θέατρα οφείλεται η νέα έξαρση της πανδημίας του κορωνοϊού αλλά και τα πρόσφατα μέτρα που ελήφθησαν στην Κύπρο που δεν επιστρέπουν πλέον σε ανεμβολίαστους θεατές να μπορούν να εισέλθουν με rapid test. «Ήρθαν άνθρωποι με τεστ στα χέρια και δεν μπόρεσαν να μπουν. Για τον ίδιο ακριβώς λόγο έχουμε τις τελευταίες ημέρες ακρετές ακυρώσεις και στις επόμενες παραστάσεις μας οι οποίες όμως θα δοθούν κανονικά όπως έχουν προγραμματιστεί» τόνισε.
Σχετικά με τον Παύλο Χαϊκάλη ο Κύπριος θεατρικός παραγωγός μάς είπε: «Δεν θεωρώ ότι έχει σχέση η συμμετοχή του με τη προσέλευση του κόσμου. Απ' ότι είδα, όσοι ήρθαν το Σαββατοκύριακο στο θέατρο τον υποδέχτηκαν θερμά».
Η αλήθεια είναι βέβαια πως τις προηγούμενες ημέρες υπήρξαν αρκετές αντιδράσεις, προερχόμενες κυρίως από τον καλλιτεχνικό χώρο, σχετικά με την απόφαση του ηθοποιού να επιστρέψει στο θεατρικό σανίδι μετά τις καταγγελίες που έγιναν εναντίον του για τις οποίες, μέχρι στιγμής τουλάχιστον, δεν του έχουν απαγγελθεί επίσημες κατηγορίες μιας και κάποια από τα αδικήματα για τα οποία κατηγορήθηκε έχουν παραγραφεί λόγω παλαιότητας.
Ο ίδιος ο Παύλος Χαϊκάλης πάντως, ο οποίος αντέκρουσε τις κατηγορίες επιχειρώντας να δικαιολογήσει τον εαυτό του με τον αμφιλεγόμενο χαρακτηρισμό του «άνδρα παλαιάς κοπής...» είχε δηλώσει πως μετά το τέλος της περιοδείας της συγκεκριμένης παράστασης θα αποσυρθεί οριστικά από το θέατρο «για να είναι όλοι ευχαριστημένοι», όπως χαρακτηριστικά είχε σημειώσει, και πως σποπεύει να φύγει από την Αθήνα και να μετακομίσει μόνιμα στο χωριό του. Το μόνο σίγουρο είναι, ωστόσο, πως η σχέση του με μια μεγάλη μερίδα τόσο του κοινού όσο και των συναδέλφων του έχει διαραγεί οριστικά και τίποτα πλέον δεν θα είναι για εκείνον ίδιο από δω και πέρα.
Η επόμενη προγραμματισμένη παράσταση της επιθερώρησης «ΝικοΤιτανικός» είναι προγραμματισμένη για την Πρωτοχρονιά στο Δημοτικό Θέατρο Στροβόλου της Λευκωσίας όπου θα παρουσιάζεται για επτά συνολικά βραδιές ενώ μέχρι τα τέλη Ιανουαρίου θα δοθούν επίσης παραστάσεις στο Δημοτικό Θέατρο της Λάρνακας, στο θέατρο Οθέλλος της Λεμεσού και στο Aliathon Resort της Πάφου.
'Οπως φαίνεται πάντως από το πλάνο της ιστοσελίδας που πραγματοποιθεί την ηλεκτρονική προπώληση των εισιτηρίων για την παράσταση της Πρωτοτοχρονιάς έχουν πωληθεί λιγότερα από τα μισά εισιτήρια ενώ για τις τελευταίες παραστάσεις της περιοδείας στην Πάφο υπάρχουν ακόμη λιγότερες κρατήσεις.
Ειδήσεις σήμερα:
Γνωστός τράπερ φωτογραφίζεται με όπλο της ΕΛΑΣ
«Η Άννα Βίσση έχει απαιτήσεις, ξοδεύει πολλά περισσότερα από αυτά που παίρνει», λέει ο Αργύρης Παπαργυρόπουλος
«Θέλω να γυρίσω στο παιδί μου, θα αποδειχθεί η αθωότητά μου» δήλωσε η Αφροδίτη Μπάρμπα μετά την αποφυλάκισή της
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα