Το Frozen είναι μια από τις πιο εμβληματικές επιτυχίες της βασίλισσας της pop σκηνής. Όχι μόνο γιατί μιλάμε για τραγουδάρα, αλλά γιατί αν πάει κανείς να δει το τότε βίντεο κλιπ, θα το βάλει σίγουρα on repeat.
Δεν σταμάτησε να παίζει ποτέ και τι καλύτερο από το να επιστρέψει σε ραδιοφωνικούς δέκτες, digital πλατφόρμες και στα πιο dance parties σε νέα μουσική έκδοση και remixes.
Το “Frozen” είναι το official lead single, μέσα από το έβδομο κατά σειρά άλμπουμ «Ray of Light». Μία mid-tempo ηλεκτρονική μπαλάντα που έγραψε η ίδια με τον Patrick Leonard και έκανε την παραγωγή με τον William Orbit, ο οποίος επιμελήθηκε εξ ολοκλήρου τον δίσκο εκείνο. Ο δίσκος κυκλοφόρησε την ίδια μέρα με το single. To κομμάτι είχε σκαρφαλώσει στα charts όλου του κόσμου, συμπεριλαμβανομένου και της Αμερικής.
Σε συνέντευξη της ηMadonnaείχε πει για τη δημιουργία του “Frozen”: «Με ενδιέφερε να συγχωνεύσω ένα είδος φουτουριστικών ήχων με ινδικές και μαροκινές επιρροές. Ήθελα κάτι που να ακούγεται παλιό αλλά να είναι φρέσκο την ίδια στιγμή. Ήμουν τόσο εμμονική με τη ταινία “The Sheltering Sky”» και όλα τα στοιχεία που τη συνέθεταν. Έτσι είπα στον Patrick Leonard πως ήθελα κάτι με “φυλετική αίσθηση”, κάτι πολύ πλούσιο και ρομαντικό. Όταν άρχισε να παίζει τη μουσική, και ενεργοποίησα την ψηφιακή κασέτα ήχου, άρχισα να βγάζω τη μελωδία.»
Φέτος το είδαμε σε νέες εκδοχές και στην Ελλάδα αγαπήθηκε όσο τίποτα.
Κλείσιμο
Λίγο πριν κυκλοφορήσει και ένα τρίτο remix «άλλη φάση», η queen της pop μουσικής έκανε ένα promo post, στο οποίο αναφέρθηκε στην Ελλάδα, γνωρίζοντας πως το τραγούδι της εδώ έχει γίνει super hit!
Η καλλιτέχνιδα της Warner Music Greece δεν μας έχει αφήσει σε ησυχία λοιπόν και φαίνεται πως θέλει να μας βάλει να χορεύουμε συνεχώς στο ρυθμό της αφού και σήμερα μας χάρισε ακόμα ένα remix. Τι λέτε, θα το χορέψουμε το Σκ;
Ανοιξιάτικες επιλογές ένδυσης και υπόδησης, για εμφανίσεις που συνδυάζουν τη χαλαρότητα του casual με το athleisure και που σου επιτρέπουν να αναβαθμίσεις το στυλ σου, χωρίς καμία προσπάθεια.
Με έμφαση στη συνεργασία, στη δύναμη που παίρνουμε ο ένας από τον άλλο και στην απόλυτη ισορροπία του ανθρώπου με τη φύση, το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Νερού και μας θυμίζει ότι είναι το μέλλον της ανθρωπότητας.
Πίσω από κάθε επιτυχημένη επιχείρηση (brand, οργανισμό) βρίσκονται άνθρωποι που όχι μόνον ενδιαφέρονται για τη δουλειά τους, αλλά και για τον πλανήτη, την κοινωνία, τον διπλανό τους και νιώθουν υπερηφάνεια που προσφέρουν εθελοντικά ένα κομμάτι του εαυτού τους. Αυτοί είναι οι efooders!