Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Στέγη Ιδρύματος Ωνάση: Η Αλεξάνδρα Μπαχτσετζή αναζητά τα όρια του άσεμνου μέσα από μια ανατρεπτική περφόρμανς
Στέγη Ιδρύματος Ωνάση: Η Αλεξάνδρα Μπαχτσετζή αναζητά τα όρια του άσεμνου μέσα από μια ανατρεπτική περφόρμανς
Η ελληνικής καταγωγής περφόρμερ, χορογράφος και εικαστική καλλιτέχνις έχει στο ενεργητικό της σημαντικές διεθνείς συνεργασίες
Πού βρίσκεται η λεπτή διαχωριστική γραμμή ανάμεσα στο ερωτικό και το άσεμνο; Απαντήσεις στο παραπάνω ερώτημα επιχειρεί να δώσει η καταξιωμένη διεθνώς ελληνικής καταγωγής περφόρμερ, χορογράφος και εικαστική καλλιτέχνις Αλεξάνδρα Μπαχτσετζή μέσα από την περφόρμανς με τίτλο 2020: Obscene , που θα φιλοξενείται από τις 16 έως τις 19 Δεκεμβρίου στη Μικρή Σκηνή της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση.
Η Αλεξάνδρα Μπαχτσετζή, που έχει στο ενεργητικό της σημαντικές συνεργασίες με εμβληματικούς χώρους τέχνης, μεταξύ των οποίων αυτές τα MoMA Νέας Υόρκης, Tate Modern του Λονδίνου, ImPULSTanz της Βιέννης, Julidans του Άμστερνταμ κ.ά., χρησιμοποιεί το σώμα, το κείμενο και την εικόνα για να διερευνήσει τα ασαφή όρια του «άσεμνου» (obscene) επί σκηνής (on scene).
Από κοινού με τρεις ακόμα περφόρμερ, η χορογράφος εστιάζει στη σχέση ανάμεσα στο ακραίο σώμα και στην κατανάλωσή του από το ηδονοθηρικό βλέμμα και την υπερβάλλουσα κειμενικότητα. Από τη μια, το έργο εξετάζει τα προβλήματα του θεάτρου ως μηχανισμού χειραγώγησης σε ό,τι αφορά την αποπλάνηση, την έλξη και τα παιχνίδια της σεξουαλικής ταυτότητας, ενώ από την άλλη διερευνά το ίδιο το σώμα των περφόρμερ ως τόπο αποξένωσης και περιορισμού.
Οι περφόρμερ έρχονται αντιμέτωποι με την ίδια τους τη σωματικότητα – με τις αντινομίες ανάμεσα στη διαίσθηση και στη χειρονομία, στο φως και στη νύχτα, στη χορογραφική παρτιτούρα και στο σενάριο, στον κανόνα και στη μορφή, στη σύλληψη και στη δράση. Το έργο, συνεπώς, δεν αμφισβητεί μονάχα το ανατρεπτικό και το κανονιστικό στην παραστατική τέχνη, αλλά προσφέρεται το ίδιο μέσα από την υπερβολή ως μια ριζοσπαστική διακοπή μορφοποιήσεων, χειρονομιών, πολιτισμικών μοτίβων και αρχετύπων.
Ειδήσεις σήμερα
Μητσοτάκης: Μετά τις εκλογές αναμένω μία νέα «έκρηξη» επενδύσεων, διότι θα έχουμε τέσσερα χρόνια μπροστά μας
«Κιβωτός του Κόσμου»: Οι δωρεές και τα πλεονάσματα - Πολυτελή ΙΧ, «υπηρέτες» και... χαρτζιλίκια
Θεσσαλονίκη: «Η Εμμανουέλα ήταν και θα συνεχίσει να είναι μοναδική» λέει η μητέρα της 21χρονης φοιτήτριας
Η Αλεξάνδρα Μπαχτσετζή, που έχει στο ενεργητικό της σημαντικές συνεργασίες με εμβληματικούς χώρους τέχνης, μεταξύ των οποίων αυτές τα MoMA Νέας Υόρκης, Tate Modern του Λονδίνου, ImPULSTanz της Βιέννης, Julidans του Άμστερνταμ κ.ά., χρησιμοποιεί το σώμα, το κείμενο και την εικόνα για να διερευνήσει τα ασαφή όρια του «άσεμνου» (obscene) επί σκηνής (on scene).
Από κοινού με τρεις ακόμα περφόρμερ, η χορογράφος εστιάζει στη σχέση ανάμεσα στο ακραίο σώμα και στην κατανάλωσή του από το ηδονοθηρικό βλέμμα και την υπερβάλλουσα κειμενικότητα. Από τη μια, το έργο εξετάζει τα προβλήματα του θεάτρου ως μηχανισμού χειραγώγησης σε ό,τι αφορά την αποπλάνηση, την έλξη και τα παιχνίδια της σεξουαλικής ταυτότητας, ενώ από την άλλη διερευνά το ίδιο το σώμα των περφόρμερ ως τόπο αποξένωσης και περιορισμού.
Οι περφόρμερ έρχονται αντιμέτωποι με την ίδια τους τη σωματικότητα – με τις αντινομίες ανάμεσα στη διαίσθηση και στη χειρονομία, στο φως και στη νύχτα, στη χορογραφική παρτιτούρα και στο σενάριο, στον κανόνα και στη μορφή, στη σύλληψη και στη δράση. Το έργο, συνεπώς, δεν αμφισβητεί μονάχα το ανατρεπτικό και το κανονιστικό στην παραστατική τέχνη, αλλά προσφέρεται το ίδιο μέσα από την υπερβολή ως μια ριζοσπαστική διακοπή μορφοποιήσεων, χειρονομιών, πολιτισμικών μοτίβων και αρχετύπων.
Ειδήσεις σήμερα
Μητσοτάκης: Μετά τις εκλογές αναμένω μία νέα «έκρηξη» επενδύσεων, διότι θα έχουμε τέσσερα χρόνια μπροστά μας
«Κιβωτός του Κόσμου»: Οι δωρεές και τα πλεονάσματα - Πολυτελή ΙΧ, «υπηρέτες» και... χαρτζιλίκια
Θεσσαλονίκη: «Η Εμμανουέλα ήταν και θα συνεχίσει να είναι μοναδική» λέει η μητέρα της 21χρονης φοιτήτριας
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα