Γιατρομανωλάκης προς καλλιτέχνες: Η ΚΥΑ ικανοποιεί το μισθολογικό αίτημα που θέσατε στον πρωθυπουργό
Γιατρομανωλάκης προς καλλιτέχνες: Η ΚΥΑ ικανοποιεί το μισθολογικό αίτημα που θέσατε στον πρωθυπουργό
Μετά την άρνησή τους να αποδεχτούν τη νέα ρύθμιση που φέρνει η κυβέρνηση - Στήριξη στους καλλιτέχνες αλλά «όχι» σε νέες απεργίες από τους ιδιοκτήτες θεάτρου
Στην ικανοποίηση, μέσω της σχετικής Κοινής Υπουργικής Απόφασης (ΚΥΑ), της προφορικής συμφωνίας για τη δίκαιη αμοιβή των καλλιτεχνών στο δημόσιο, που έγινε κατά τη διάρκεια της συνάντησης που είχαν την περασμένη εβδομάδα οι εκπρόσωποί τους με τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, και στην διαβεβαίωση πως το προεδρικό διάταγμα 85/22 δεν επηρεάζει τους καλλιτέχνες ούτε επαγγελματικά ούτε μισθολογικά, επικεντρώνεται η απάντηση του υφυπουργού Πολιτισμού, αρμόδιου για θέματα σύγχρονου πολιτισμού, Νικόλα Γιατρομανωλάκη, στη χθεσινή επιστολή τους με την οποία ενημέρωναν πως δεν καλύπτονται τα αιτήματά τους.
«Το αίτημα στη συνάντηση ήταν μισθολογικού χαρακτήρα και η προτεινόμενη ΚΥΑ απαντά ακριβώς σε αυτό, προτείνοντας μισθολογική εξίσωση» υπογραμμίζει ο υφυπουργός.
Όσον αφορά στο επιχείρημα των καλλιτεχνών πως η ΚΥΑ προβλέπει ίδια αμοιβή για όλους όσοι παρέχουν καλλιτεχνικό έργο στο δημόσιο, ανεξαρτήτως των σπουδών που έχουν κάνει και το εάν διαθέτουν ή όχι κάποιο δίπλωμα από σχολή καλλιτεχνικής εκπαίδευσης, ο κ. Γιατρομανωλάκης απαντά πως ακολουθήθηκε η λογική της Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας που έχει συνάψει το Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών (ΣΕΗ) με το Εθνικό Θέατρο αλλά και ότι είχε ζητηθεί, τόσο από σκηνοθέτες όσο και από καλλιτεχνικούς διευθυντές φορέων, να μην υπάρχει ακαδημαϊκός προσδιορισμός στις προσλήψεις καλλιτεχνών στο δημόσιο.
«Ο τρόπος που συντάχθηκε η ΚΥΑ αντλεί εν πολλοίς την έμπνευσή της από τη Συλλογική Σύμβαση Εργασίας του ΣΕΗ με το Εθνικό Θέατρο. Η ΣΣΕ του ΣΕΗ δεν κάνει καμία αναφορά σε ακαδημαϊκά προσόντα, ούτε διαφοροποιεί τους ηθοποιούς μισθολογικά βάσει τίτλου σπουδών, τους αντιμετωπίζει δηλαδή «συλλήβδην». Προφανώς υπάρχει λόγος για αυτό: Αφενός τα μέλη του ΣΕΗ πολλές φορές δεν διαθέτουν καν τίτλο σπουδών: Μέλος του ΣΕΗ εγγράφεσαι «με πτυχίο 3ετους φοίτησης υποκριτικής (Ελλάδας ή Εξωτερικού, ανεξάρτητα από το εάν είναι θεωρημένο από το ΥΠΠΟ ή όχι) και 50 ημέρες εργασίας ή χωρίς πτυχίο ή με πτυχίο 2ετους φοίτησης ή πτυχίο ΑΕΙ θεατρικών σπουδών με κατεύθυνση υποκριτικής και 100 ημέρες εργασίας. Αφετέρου, η διαβούλευση με σκηνοθέτες και καλλιτεχνικούς διευθυντές φορέων κατέστησε σαφές ότι δεν επιθυμούν να υπάρξει οποιοσδήποτε ακαδημαϊκός ή άλλος περιορισμός στην πρόσληψη καλλιτεχνών έτσι ώστε να έχουν τη δημιουργική ελευθερία να προσλάβουν τα άτομα που θεωρούν κατάλληλα» αναφέρεται στο απαντητικό κείμενο ενώ υπογραμμίζεται ξεκάθαρα πως «Δεν θα προκηρυχθούν θέσεις ΔΕ Ηθοποιών καθώς οι καλλιτέχνες εξαιρούνται του ΑΣΕΠ.»
Ο υφυπουργός επισημαίνει, επίσης πως «οτιδήποτε αναφερόταν στο ΠΔ δεν είχε οποιαδήποτε ακαδημαϊκή ανάκλαση στους τίτλους σπουδών των δραματικών σχολών ή των σχολών χορού, αλλά σε κάθε περίπτωση πλέον υπάρχει ρητή εξαίρεση των καλλιτεχνών από το ΠΔ δια νόμου, άρα το ΠΔ δεν επηρεάζει τους καλλιτέχνες ούτε επαγγελματικά, ούτε μισθολογικά και
εξακολουθεί να μην τους επηρεάζει ακαδημαϊκά.»
Με το παραπάνω επιχείρσημα απαντά, εμμέσως, στην ένσταση των καλλιτεχνών για το γεγονός ότι επιλέχθηκε να αποτυπωθούν τα νέα δεδομένα σε ΚΥΑ, η οποία, όπως επισημαίνουν, είναι υποδεέστερη από έναν νόμο ή το Προεδρικό Διάταγμα και όχι σε νομοθετική ρύθμιση.
Να σημειωθεί πως αυτήν την ώρα τα μέλη του ΣΕΗ βρίσκονται σε έκτακτη γενική συνέλευση προκειμένου να λάβουν αποφάσεις σχετικά με τη στάση που θα κρατήσουν από δω και στο εξής.
Ολόκληρη η απάντηση του Ν. Γιατρομανωλάκη στους καλλιτέχνες
«Στήριξη στους καλλιτέχνες αλλά «όχι» σε νέες απεργίες από τους ιδιοκτήτες Θεάτρων»
Την εκτίμησή τους πως πιθανές νέες απεργιακές κινητοποιήσεις των καλλιτεχνών μοιάζουν πλέον αναποτελεσματικές και τον φόβο τους ότι η τρέχουσα καλλιτεχνική περίοδος κινδυνεύει να χαθεί ολοκληρωτικά εκφράζει η Πανελλήνια Ένωση Θεάτρου, παρεμβαίνοντας με επιστολή της στην έκταση γενική συνέλευση που πραγματοποιούν αυτή την ώρα τα μέλη του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών (ΣΕΗ).
Στην εν λόγω ανακοίνωση οι ιδιοκτήτες ιδιωτικών θεάτρων εκφράζουν την στήριξή τους στον αγώνα τον καλλιτεχνών και τούς διαβεβαιώνουν πως βασική προτεραιότητά τους είναι η υπογραφή συλλογικής σύμβασης εργασίας, ανεξαρτήτως από τί προβλέπει το επίμαχο προεδρικό διάταγμα που αφορά στην εργασία των καλλιτεχνών στο δημόσιο.
Υπογραμμίζουν δε με έμφαση την πεποίθησή τους πως « ένα κλειστό θέατρο είναι λιγότερο « επικίνδυνο» στις εξουσίες από ένα ανοιχτό θέατρο» και υποστηρίζουν πως «το κλείσιμο των θεάτρων δεν συγκινεί ούτε πιέζει την κυβέρνηση»
Ολόκληρη η ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ένωσης Θεάτρου:
«Το αίτημα στη συνάντηση ήταν μισθολογικού χαρακτήρα και η προτεινόμενη ΚΥΑ απαντά ακριβώς σε αυτό, προτείνοντας μισθολογική εξίσωση» υπογραμμίζει ο υφυπουργός.
Όσον αφορά στο επιχείρημα των καλλιτεχνών πως η ΚΥΑ προβλέπει ίδια αμοιβή για όλους όσοι παρέχουν καλλιτεχνικό έργο στο δημόσιο, ανεξαρτήτως των σπουδών που έχουν κάνει και το εάν διαθέτουν ή όχι κάποιο δίπλωμα από σχολή καλλιτεχνικής εκπαίδευσης, ο κ. Γιατρομανωλάκης απαντά πως ακολουθήθηκε η λογική της Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας που έχει συνάψει το Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών (ΣΕΗ) με το Εθνικό Θέατρο αλλά και ότι είχε ζητηθεί, τόσο από σκηνοθέτες όσο και από καλλιτεχνικούς διευθυντές φορέων, να μην υπάρχει ακαδημαϊκός προσδιορισμός στις προσλήψεις καλλιτεχνών στο δημόσιο.
«Ο τρόπος που συντάχθηκε η ΚΥΑ αντλεί εν πολλοίς την έμπνευσή της από τη Συλλογική Σύμβαση Εργασίας του ΣΕΗ με το Εθνικό Θέατρο. Η ΣΣΕ του ΣΕΗ δεν κάνει καμία αναφορά σε ακαδημαϊκά προσόντα, ούτε διαφοροποιεί τους ηθοποιούς μισθολογικά βάσει τίτλου σπουδών, τους αντιμετωπίζει δηλαδή «συλλήβδην». Προφανώς υπάρχει λόγος για αυτό: Αφενός τα μέλη του ΣΕΗ πολλές φορές δεν διαθέτουν καν τίτλο σπουδών: Μέλος του ΣΕΗ εγγράφεσαι «με πτυχίο 3ετους φοίτησης υποκριτικής (Ελλάδας ή Εξωτερικού, ανεξάρτητα από το εάν είναι θεωρημένο από το ΥΠΠΟ ή όχι) και 50 ημέρες εργασίας ή χωρίς πτυχίο ή με πτυχίο 2ετους φοίτησης ή πτυχίο ΑΕΙ θεατρικών σπουδών με κατεύθυνση υποκριτικής και 100 ημέρες εργασίας. Αφετέρου, η διαβούλευση με σκηνοθέτες και καλλιτεχνικούς διευθυντές φορέων κατέστησε σαφές ότι δεν επιθυμούν να υπάρξει οποιοσδήποτε ακαδημαϊκός ή άλλος περιορισμός στην πρόσληψη καλλιτεχνών έτσι ώστε να έχουν τη δημιουργική ελευθερία να προσλάβουν τα άτομα που θεωρούν κατάλληλα» αναφέρεται στο απαντητικό κείμενο ενώ υπογραμμίζεται ξεκάθαρα πως «Δεν θα προκηρυχθούν θέσεις ΔΕ Ηθοποιών καθώς οι καλλιτέχνες εξαιρούνται του ΑΣΕΠ.»
Ο υφυπουργός επισημαίνει, επίσης πως «οτιδήποτε αναφερόταν στο ΠΔ δεν είχε οποιαδήποτε ακαδημαϊκή ανάκλαση στους τίτλους σπουδών των δραματικών σχολών ή των σχολών χορού, αλλά σε κάθε περίπτωση πλέον υπάρχει ρητή εξαίρεση των καλλιτεχνών από το ΠΔ δια νόμου, άρα το ΠΔ δεν επηρεάζει τους καλλιτέχνες ούτε επαγγελματικά, ούτε μισθολογικά και
εξακολουθεί να μην τους επηρεάζει ακαδημαϊκά.»
Με το παραπάνω επιχείρσημα απαντά, εμμέσως, στην ένσταση των καλλιτεχνών για το γεγονός ότι επιλέχθηκε να αποτυπωθούν τα νέα δεδομένα σε ΚΥΑ, η οποία, όπως επισημαίνουν, είναι υποδεέστερη από έναν νόμο ή το Προεδρικό Διάταγμα και όχι σε νομοθετική ρύθμιση.
Να σημειωθεί πως αυτήν την ώρα τα μέλη του ΣΕΗ βρίσκονται σε έκτακτη γενική συνέλευση προκειμένου να λάβουν αποφάσεις σχετικά με τη στάση που θα κρατήσουν από δω και στο εξής.
Ολόκληρη η απάντηση του Ν. Γιατρομανωλάκη στους καλλιτέχνες
«Στήριξη στους καλλιτέχνες αλλά «όχι» σε νέες απεργίες από τους ιδιοκτήτες Θεάτρων»
Την εκτίμησή τους πως πιθανές νέες απεργιακές κινητοποιήσεις των καλλιτεχνών μοιάζουν πλέον αναποτελεσματικές και τον φόβο τους ότι η τρέχουσα καλλιτεχνική περίοδος κινδυνεύει να χαθεί ολοκληρωτικά εκφράζει η Πανελλήνια Ένωση Θεάτρου, παρεμβαίνοντας με επιστολή της στην έκταση γενική συνέλευση που πραγματοποιούν αυτή την ώρα τα μέλη του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών (ΣΕΗ).
Στην εν λόγω ανακοίνωση οι ιδιοκτήτες ιδιωτικών θεάτρων εκφράζουν την στήριξή τους στον αγώνα τον καλλιτεχνών και τούς διαβεβαιώνουν πως βασική προτεραιότητά τους είναι η υπογραφή συλλογικής σύμβασης εργασίας, ανεξαρτήτως από τί προβλέπει το επίμαχο προεδρικό διάταγμα που αφορά στην εργασία των καλλιτεχνών στο δημόσιο.
Υπογραμμίζουν δε με έμφαση την πεποίθησή τους πως « ένα κλειστό θέατρο είναι λιγότερο « επικίνδυνο» στις εξουσίες από ένα ανοιχτό θέατρο» και υποστηρίζουν πως «το κλείσιμο των θεάτρων δεν συγκινεί ούτε πιέζει την κυβέρνηση»
Ολόκληρη η ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ένωσης Θεάτρου:
Αγαπητές και Αγαπητοί Συνεργάτες,
Φίλες και Φίλοι,
Kρίναμε σκόπιμο να παρέμβουμε στην Γενική σας Συνέλευση για δύο λόγους:
Ο πρώτος, για να επαναλάβουμε, πως στηρίζουμε τον αγώνα που δίνετε για την ηθική και επαγγελματική σας αξιοπρέπεια. Ανεξαρτήτως των επιμέρους ζητημάτων- για εμάς, την ΠΕΘ, για τους Έλληνες παραγωγούς, εσείς, οι ηθοποιοί, είστε η πολύτιμη «πρώτη ύλη» της δουλειάς μας. Χωρίς εσάς η δουλειά μας δεν υπάρχει και αυτό ποτέ δεν θα το απαρνηθούμε, όσες μικροδιαφωνίες και να έχουμε κατά καιρούς – ακόμα και αν, και σήμερα ,δεν συμφωνούμε όλοι σε όλα.
Γνωρίζετε, επίσης, ότι προτεραιότητά μας από την ιδρυτική ανακοίνωση της ΠΕΘ ,είναι η μεταξύ μας υπογραφή συλλογικής σύμβασης και δεσμευόμαστε ότι ο διάλογος αυτός σε τίποτα δεν θα επηρεαστεί από το επίμαχο Προεδρικό διάταγμα.
Μόνο όποιος βρίσκεται μακριά από το «ελεύθερο» θέατρο δεν αντιλαμβάνεται ότι είμαστε στην ίδια βάρκα.
Ο δεύτερος λόγος αυτής της παρέμβασης στην Συνέλευσή σας είναι για να εκφράσουμε τις επιφυλάξεις μας για πιθανές μελλοντικές κινητοποιήσεις, που θα ματαιώσουν παραστάσεις.
Τα αιτήματά σας δεν απευθύνονται σε εμάς, με την ιδιότητα του εργοδότη, αλλά στην Πολιτεία.
Φαίνεται από τις εξελίξεις ότι η κυβερνητική βούληση έχει εξαντληθεί. Αντιστοίχως έχουν εξαντληθεί και οι δικές μας δυνατότητες αποτελεσματικών παρεμβάσεων. Εξάλλου διανύουμε προεκλογική περίοδο, συνθήκη που δεν μας επιτρέπει να ελπίζουμε πλέον σε άμεση ουσιαστική λύση του προβλήματος. Ήδη το ζήτημα έχει τεθεί έντονα και οι αγώνες σας είναι παρακαταθήκη για την όποια επόμενη κυβέρνηση.
Συνεπώς, πιθανές νέες απεργιακές κινητοποιήσεις μοιάζουν πλέον αναποτελεσματικές.
Γιατί ανησυχούμε; Εάν παγιωθεί στους θεατές ότι οι παραστάσεις τελούν «εν αμφιβολία», η υπόλοιπη φετινή σαιζόν θα χαθεί ολοκληρωτικά. Η ροή των θεατών τραυματίζεται όλον αυτόν τον καιρό από τις ακυρώσεις λόγω covid. Προστέθηκαν και οι ακυρώσεις λόγω των κινητοποιήσεων, και ήδη οι θεατές δεν προσέρχονται ούτε τις διαθέσιμες ημέρες. Διακινδυνεύουμε δηλαδή και τις λίγες ακόμα ημέρες που θεωρητικά θα δουλεύουμε.
Και οι απώλειες δεν θα χρεωθούν ούτε στο Υπουργείο Οικονομικών, ούτε στο Πολιτισμού ούτε στο Παιδείας ούτε στο Εσωτερικών. Ο λογαριασμός έχει ονοματεπώνυμο και είναι το δικό σας και το δικό μας.
Από την άλλη πλευρά δεν εξυπηρετείται ούτε η επικοινωνιακή ανάγκη. Το κλείσιμο των θεάτρων δεν συγκινεί ούτε πιέζει την κυβέρνηση. Αναλογιστείτε ότι ένα κλειστό θέατρο είναι λιγότερο « επικίνδυνο» στις εξουσίες από ένα ανοιχτό θέατρο. Αυτό ίσχυε και θα ισχύει πάντοτε.
Όπως ισχύει πάντοτε και το γεγονός ότι χωρίς θεατές δεν υπάρχει θέατρο. Και πόσο δίκαιο είναι να πληρώσει η ελεύθερη θεατρική αγορά τις κυβερνητικές αστοχίες και ευθύνες;
Σταθμίστε λοιπόν ακόμα κι αυτό: οι θεατές μας, ο «κόσμος», έδειξε το προηγούμενο διάστημα, ότι βρίσκει στο θέατρο παρηγοριά από την πανδημία, από την ακρίβεια, από τις δυσκολίες που ζούμε όλοι. Αυτή η εμψυχωτική, η καθαρτήρια, η αδιαμεσολάβητη διαδικασία είναι η υψηλή αποστολή του Θεάτρου προς τον Άνθρωπο και την κοινωνία. Ίσως εδώ να βρίσκεται η απάντηση σε όλα τα διλήμματα.
Αγωνιστείτε, λοιπόν, «με λογισμό και μ´ όνειρο».
Ειδήσεις σήμερα:
Super Κική: Της ασκήθηκε ποινική δίωξη - «Επαγγελματίας με ξυλοκόπησε» λέει ο άνδρας που την κατήγγειλε
Παύλος: «Δεν πρόκειται να αναλάβω επίσημο ρόλο, ούτε ο γιος μου Κωνσταντίνος-Αλέξιος»
Βιασμός 12χρονης: Στη φυλακή άλλοι δυο μετά την τελευταία κατάθεση της ανήλικης
Φίλες και Φίλοι,
Kρίναμε σκόπιμο να παρέμβουμε στην Γενική σας Συνέλευση για δύο λόγους:
Ο πρώτος, για να επαναλάβουμε, πως στηρίζουμε τον αγώνα που δίνετε για την ηθική και επαγγελματική σας αξιοπρέπεια. Ανεξαρτήτως των επιμέρους ζητημάτων- για εμάς, την ΠΕΘ, για τους Έλληνες παραγωγούς, εσείς, οι ηθοποιοί, είστε η πολύτιμη «πρώτη ύλη» της δουλειάς μας. Χωρίς εσάς η δουλειά μας δεν υπάρχει και αυτό ποτέ δεν θα το απαρνηθούμε, όσες μικροδιαφωνίες και να έχουμε κατά καιρούς – ακόμα και αν, και σήμερα ,δεν συμφωνούμε όλοι σε όλα.
Γνωρίζετε, επίσης, ότι προτεραιότητά μας από την ιδρυτική ανακοίνωση της ΠΕΘ ,είναι η μεταξύ μας υπογραφή συλλογικής σύμβασης και δεσμευόμαστε ότι ο διάλογος αυτός σε τίποτα δεν θα επηρεαστεί από το επίμαχο Προεδρικό διάταγμα.
Μόνο όποιος βρίσκεται μακριά από το «ελεύθερο» θέατρο δεν αντιλαμβάνεται ότι είμαστε στην ίδια βάρκα.
Ο δεύτερος λόγος αυτής της παρέμβασης στην Συνέλευσή σας είναι για να εκφράσουμε τις επιφυλάξεις μας για πιθανές μελλοντικές κινητοποιήσεις, που θα ματαιώσουν παραστάσεις.
Τα αιτήματά σας δεν απευθύνονται σε εμάς, με την ιδιότητα του εργοδότη, αλλά στην Πολιτεία.
Φαίνεται από τις εξελίξεις ότι η κυβερνητική βούληση έχει εξαντληθεί. Αντιστοίχως έχουν εξαντληθεί και οι δικές μας δυνατότητες αποτελεσματικών παρεμβάσεων. Εξάλλου διανύουμε προεκλογική περίοδο, συνθήκη που δεν μας επιτρέπει να ελπίζουμε πλέον σε άμεση ουσιαστική λύση του προβλήματος. Ήδη το ζήτημα έχει τεθεί έντονα και οι αγώνες σας είναι παρακαταθήκη για την όποια επόμενη κυβέρνηση.
Συνεπώς, πιθανές νέες απεργιακές κινητοποιήσεις μοιάζουν πλέον αναποτελεσματικές.
Γιατί ανησυχούμε; Εάν παγιωθεί στους θεατές ότι οι παραστάσεις τελούν «εν αμφιβολία», η υπόλοιπη φετινή σαιζόν θα χαθεί ολοκληρωτικά. Η ροή των θεατών τραυματίζεται όλον αυτόν τον καιρό από τις ακυρώσεις λόγω covid. Προστέθηκαν και οι ακυρώσεις λόγω των κινητοποιήσεων, και ήδη οι θεατές δεν προσέρχονται ούτε τις διαθέσιμες ημέρες. Διακινδυνεύουμε δηλαδή και τις λίγες ακόμα ημέρες που θεωρητικά θα δουλεύουμε.
Και οι απώλειες δεν θα χρεωθούν ούτε στο Υπουργείο Οικονομικών, ούτε στο Πολιτισμού ούτε στο Παιδείας ούτε στο Εσωτερικών. Ο λογαριασμός έχει ονοματεπώνυμο και είναι το δικό σας και το δικό μας.
Από την άλλη πλευρά δεν εξυπηρετείται ούτε η επικοινωνιακή ανάγκη. Το κλείσιμο των θεάτρων δεν συγκινεί ούτε πιέζει την κυβέρνηση. Αναλογιστείτε ότι ένα κλειστό θέατρο είναι λιγότερο « επικίνδυνο» στις εξουσίες από ένα ανοιχτό θέατρο. Αυτό ίσχυε και θα ισχύει πάντοτε.
Όπως ισχύει πάντοτε και το γεγονός ότι χωρίς θεατές δεν υπάρχει θέατρο. Και πόσο δίκαιο είναι να πληρώσει η ελεύθερη θεατρική αγορά τις κυβερνητικές αστοχίες και ευθύνες;
Σταθμίστε λοιπόν ακόμα κι αυτό: οι θεατές μας, ο «κόσμος», έδειξε το προηγούμενο διάστημα, ότι βρίσκει στο θέατρο παρηγοριά από την πανδημία, από την ακρίβεια, από τις δυσκολίες που ζούμε όλοι. Αυτή η εμψυχωτική, η καθαρτήρια, η αδιαμεσολάβητη διαδικασία είναι η υψηλή αποστολή του Θεάτρου προς τον Άνθρωπο και την κοινωνία. Ίσως εδώ να βρίσκεται η απάντηση σε όλα τα διλήμματα.
Αγωνιστείτε, λοιπόν, «με λογισμό και μ´ όνειρο».
Ειδήσεις σήμερα:
Super Κική: Της ασκήθηκε ποινική δίωξη - «Επαγγελματίας με ξυλοκόπησε» λέει ο άνδρας που την κατήγγειλε
Παύλος: «Δεν πρόκειται να αναλάβω επίσημο ρόλο, ούτε ο γιος μου Κωνσταντίνος-Αλέξιος»
Βιασμός 12χρονης: Στη φυλακή άλλοι δυο μετά την τελευταία κατάθεση της ανήλικης
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα