Το νέο street food concept με την υπογραφή των La Pasteria συνδυάζει την αυθεντική ιταλική φινέτσα με μια μοντέρνα αισθητική και φέρνει επανάσταση στο φαγητό on the go.
Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου: Μια χορευτική παράσταση για τη φθορά του σώματος στην Πειραιώς 260
Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου: Μια χορευτική παράσταση για τη φθορά του σώματος στην Πειραιώς 260
Με την υπογραφή της χορογράφου Αγνής Παπαδέλη Ρωσσέτου
Το πέρασμα του χρόνου και η φθορά του σώματος είναι ο κεντρικός θεματικός άξονας της παράστασης χορού της χορογράφου Αγνής Παπαδέλη Ρωσσέτου, με τίτλο «Η απόλαυση της αναπαράστασης», που θα φιλοξενείται από τις 24 έως τις 26 Ιουνίου, στην Πειραιώς 260 (Χώρος Β), στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου.
Δημιουργός με σημαντική πορεία, η Αγνή Παπαδέλη Ρωσσέτου, η οποία έχει συνεργαστεί κατά το παρελθόν με τον Δημήτρη Παπαϊωάννου και άλλους σημαντικούς χορογράφους, παραδίδει στο κοινό μια σύγχρονη παράσταση, μια τολμηρή πρόταση που προσεγγίζει καλλιτεχνικά το ερώτημα «πώς αντιμετωπίζουμε το ανεξίτηλο αποτύπωμα του χρόνου στο σώμα;
Τρεις ερμηνεύτριες, Οι Τιτή Αντωνοπούλου, Σάνια Στριμπάκου και Αγνή Παπαδέλη Ρωσσέτου, υάλλοτε σε επαφή και σχηματίζοντας συμπλέγματα και άλλοτε μόνες, αφήνουν να αναδυθούν μέσα από το χορό τους μορφές σωμάτων, στιγμιότυπα εμπειρίας, εικόνες γνώριμες ή αλλόκοτες, μεταξύ πραγματικότητας και φαντασίας. Καταστάσεις στις οποίες η σάρκα είναι παρούσα και ο θεατής μπορεί με κάποιον τρόπο να αναγνωρίσει κάτι γνώριμο, δικό του σ’ αυτές.
Μεταξύ κωμικού και τραγικού, με λεπτές αποχρώσεις και πολυδιάστατη προσέγγιση, «Η απόλαυση της αναπαράστασης» πραγματεύεται το υπαρξιακό ζήτημα του χρόνου και της φθοράς. Άξονές της, η κατά Μιχαήλ Μπαχτίν έννοια της «ανολοκλήρωσης» που διαπερνάει το γκροτέσκο και η ζωγραφική του Τεοντόρ Ζερικό.
Το αδιάκοπο πέρασμα των σωμάτων από μορφή σε μορφή γίνεται συνώνυμο της απόλαυσης. Ο όρος απόλαυση που χρησιμοποιείται εδώ όπως στην ψυχανάλυση, όπου δεν ταυτίζεται με την ευχαρίστηση, αλλά ενέχει τη δυσφορία, τον πόνο και την αμηχανία, είναι η απάντηση της καλλιτέχνιδας στα τραύματα που συνδέονται με το πέρασμα του χρόνου.
Από την εποχή του σόλο «Blossom» και αργότερα με το έργο «Δωμάτια», η χορεύτρια και χορογράφος έχει δώσει το προσωπικό της καλλιτεχνικό στίγμα. Το 2015 ήταν η χρονιά που ξεκίνησε τις πρώτες χορογραφικές της απόπειρες, ενώ η πορεία της έχει συνδεθεί και με το θέατρο, καθώς έχει επιμεληθεί την κίνηση σε πολλές παραστάσεις.
Στη δουλειά της Αγνής Παπαδέλη Ρωσσέτου πρωταγωνιστεί το σώμα, που με έναν τρόπο σχεδόν παιδικό μεταμορφώνεται σε σχήματα, τα οποία ανασύρει από τη μνήμη και το φαντασιακό του.
Ηλεκτρονική πώληση εισιτηρίων ΕΔΩ
Δημιουργός με σημαντική πορεία, η Αγνή Παπαδέλη Ρωσσέτου, η οποία έχει συνεργαστεί κατά το παρελθόν με τον Δημήτρη Παπαϊωάννου και άλλους σημαντικούς χορογράφους, παραδίδει στο κοινό μια σύγχρονη παράσταση, μια τολμηρή πρόταση που προσεγγίζει καλλιτεχνικά το ερώτημα «πώς αντιμετωπίζουμε το ανεξίτηλο αποτύπωμα του χρόνου στο σώμα;
Τρεις ερμηνεύτριες, Οι Τιτή Αντωνοπούλου, Σάνια Στριμπάκου και Αγνή Παπαδέλη Ρωσσέτου, υάλλοτε σε επαφή και σχηματίζοντας συμπλέγματα και άλλοτε μόνες, αφήνουν να αναδυθούν μέσα από το χορό τους μορφές σωμάτων, στιγμιότυπα εμπειρίας, εικόνες γνώριμες ή αλλόκοτες, μεταξύ πραγματικότητας και φαντασίας. Καταστάσεις στις οποίες η σάρκα είναι παρούσα και ο θεατής μπορεί με κάποιον τρόπο να αναγνωρίσει κάτι γνώριμο, δικό του σ’ αυτές.
Μεταξύ κωμικού και τραγικού, με λεπτές αποχρώσεις και πολυδιάστατη προσέγγιση, «Η απόλαυση της αναπαράστασης» πραγματεύεται το υπαρξιακό ζήτημα του χρόνου και της φθοράς. Άξονές της, η κατά Μιχαήλ Μπαχτίν έννοια της «ανολοκλήρωσης» που διαπερνάει το γκροτέσκο και η ζωγραφική του Τεοντόρ Ζερικό.
Το αδιάκοπο πέρασμα των σωμάτων από μορφή σε μορφή γίνεται συνώνυμο της απόλαυσης. Ο όρος απόλαυση που χρησιμοποιείται εδώ όπως στην ψυχανάλυση, όπου δεν ταυτίζεται με την ευχαρίστηση, αλλά ενέχει τη δυσφορία, τον πόνο και την αμηχανία, είναι η απάντηση της καλλιτέχνιδας στα τραύματα που συνδέονται με το πέρασμα του χρόνου.
Από την εποχή του σόλο «Blossom» και αργότερα με το έργο «Δωμάτια», η χορεύτρια και χορογράφος έχει δώσει το προσωπικό της καλλιτεχνικό στίγμα. Το 2015 ήταν η χρονιά που ξεκίνησε τις πρώτες χορογραφικές της απόπειρες, ενώ η πορεία της έχει συνδεθεί και με το θέατρο, καθώς έχει επιμεληθεί την κίνηση σε πολλές παραστάσεις.
Στη δουλειά της Αγνής Παπαδέλη Ρωσσέτου πρωταγωνιστεί το σώμα, που με έναν τρόπο σχεδόν παιδικό μεταμορφώνεται σε σχήματα, τα οποία ανασύρει από τη μνήμη και το φαντασιακό του.
Ηλεκτρονική πώληση εισιτηρίων ΕΔΩ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα