Με μια ιστορία που εκτείνεται σε τρεις αιώνες, η Nestlé συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία της με μια ευρεία γκάμα προϊόντων και εφαρμόζοντας υπεύθυνες εταιρικές πρακτικές για το περιβάλλον και την κοινωνία
Έκθεση φωτογραφίας της Θάλειας Γαλανοπούλου με τον τίτλο «Endless»
Έκθεση φωτογραφίας της Θάλειας Γαλανοπούλου με τον τίτλο «Endless»
Η πρώτη ατομική έκθεση του φωτογράφου εγκαινιάζεται την 1η Φεβρουαρίου στον χώρο Protos Orofos στα Εξάρχεια – Για δέκα χρόνια, η Θάλεια Γαλανοπούλου φωτογράφιζε πρόσωπα – χαρακτήρες, που έδιναν μάχη με τον καρκίνο
«Endless» είναι ο τίτλος της πρώτης ατομικής έκθεσης φωτογραφίας της Θάλειας Γαλανοπούλου, που εγκαινιάζει την 1η Φεβρουαρίου στις 20:00 στον χώρο Protos Orofos (Τσαμαδού 34, Εξάρχεια) και θα διαρκέσει τρεις εβδομάδες.
Η φωτογράφος αποτυπώνει στον φακό της μια κατάκοιτη γιαγιά να χορεύει μινιμαλιστικά, σχεδόν διαλογιστικά, την ώρα που η ζωή μετριέται φθίνουσα πάνω σε μία ζυγαριά. Ο πατέρας υποβάλλει μία έσχατη επιστολή τακτοποίησης οφειλών κι εκκρεμοτήτων στην τράπεζα για «τη μη μετακύλιση αυτών στο τέκνο μου». Η μητέρα αποζητά μία απάντηση «τώρα! τώρα! τώρα! τώρα!» μέσα από μια αυθόρμητη performance στην κουζίνα του σπιτιού.
Μία οικογένεια μέσα από στιγμές-στίγματα στον χρόνο και τον χώρο που κατέγραφε ή συνέλεγε συστηματικά η Θάλεια Γαλανοπούλου επί μία δεκαετία και που παρουσιάζει σε μια εκτενή, site-specific, πολυμεσική έκθεση.
Επί μία δεκαετία κατέγραφε συγκεκριμένα πρόσωπα που έδιναν μάχη με τον καρκίνο
Ενδείξεις ύπαρξης σε χρόνο ενεστώτα, κι ας μην είναι πια βιολογικά παρόντα τα μισά από τα τέσσερα πρόσωπα-χαρακτήρες.
Το 2013 οι δυο της γονείς διαγνώστηκαν ταυτόχρονα με καρκίνο. Η μητέρα της κατάφερε να τον ξεπεράσει, ο πατέρας της ωστόσο έχασε τη μάχη το 2017, μετά από τέσσερα χρόνια αγώνα μέσα και έξω από τα νοσοκομεία.
Το 2018 της έλαχε να αντιμετωπίσει τον ίδιο εχθρό όταν νόσησε και η γιαγιά της· δύο χρόνια μετά βίωσε μια νέα απώλεια.
Όλο αυτό το διάστημα βιντεοσκοπούσε, ηχογραφούσε, αλλά κυρίως φωτογράφιζε. Όπως σημειώνει η ίδια, «η φωτογραφική πράξη για μένα μεταφράζεται σε πράξη αγάπης, υπομονής, και ταυτόχρονα προσωπικής άμυνας και απεγνωσμένης προσπάθειας εξορκισμού του θανάτου».
Επιμέλεια: Γιώργος Καραηλίας
Εγκαίνια: 1η Φλεβάρη 2024, 20:00
Διάρκεια έκθεσης: 3 εβδομάδες (finissage 22 Φλεβάρη)
Ώρες/μέρες λειτουργίας: Τετάρτη/Παρασκευή 17:00-21:00, Σάββατο/Κυριακή 12:00-18:00
Τοποθεσία: Protos Orofos, Τσαμαδού 34, Εξάρχεια
Ποια είναι η Θάλεια Γαλανοπούλου
Η Θάλεια Γαλανοπούλου γεννήθηκε στην Αθήνα το 1991. Σπούδασε φωτογραφία στη Focus School of Photography and New Technologies στην Αθήνα (2011- 13)και στη συνέχεια έκανε μεταπτυχιακό στις Φωτογραφικές Σπουδές στο Πανεπιστήμιο του Westminster στο Λονδίνο (2014-5).
Η δουλειά της αποτελεί συνδυασμό προσωπικών έργων (πρότζεκτ) και φωτογραφίας ντοκουμέντου, καθώς η εικόνα για εκείνη είναι ταυτόχρονα εργαλείο ψυχοθεραπείας καθώς και ενεργή πολιτική χειρονομία.
H πτυχιακή εργασία του MFA της εστίασε στους τραπεζίτες και τους επιχειρηματίες του City of London, όπου μέσα από πορτραίτα στον δημόσιο χώρο δημιουργεί έναν διάλογο μεταξύ του αγγλικού καπιταλιστικού συστήματος και της οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα. Το έργο αυτό έχει εκτεθεί στην Ελλάδα και το Λονδίνο και έχει δημοσιευτεί στη Guardian το 2016. Το 2018 ολοκλήρωσε το εργαστήριο καλλιτεχνικής φωτογραφίας «Dust Breeding» με τον Γιώργο Πρίνο και τον Γιώργο Καραηλία. Έχει δουλέψει ως φωτορεπόρτερ στην ελληνική εφημερίδα «Έθνος» και τα τελευταία χρόνια εργάζεται ως ανεξάρτητη φωτογράφος στην Αθήνα
Η φωτογράφος αποτυπώνει στον φακό της μια κατάκοιτη γιαγιά να χορεύει μινιμαλιστικά, σχεδόν διαλογιστικά, την ώρα που η ζωή μετριέται φθίνουσα πάνω σε μία ζυγαριά. Ο πατέρας υποβάλλει μία έσχατη επιστολή τακτοποίησης οφειλών κι εκκρεμοτήτων στην τράπεζα για «τη μη μετακύλιση αυτών στο τέκνο μου». Η μητέρα αποζητά μία απάντηση «τώρα! τώρα! τώρα! τώρα!» μέσα από μια αυθόρμητη performance στην κουζίνα του σπιτιού.
Μία οικογένεια μέσα από στιγμές-στίγματα στον χρόνο και τον χώρο που κατέγραφε ή συνέλεγε συστηματικά η Θάλεια Γαλανοπούλου επί μία δεκαετία και που παρουσιάζει σε μια εκτενή, site-specific, πολυμεσική έκθεση.
Επί μία δεκαετία κατέγραφε συγκεκριμένα πρόσωπα που έδιναν μάχη με τον καρκίνο
Ενδείξεις ύπαρξης σε χρόνο ενεστώτα, κι ας μην είναι πια βιολογικά παρόντα τα μισά από τα τέσσερα πρόσωπα-χαρακτήρες.
Το 2013 οι δυο της γονείς διαγνώστηκαν ταυτόχρονα με καρκίνο. Η μητέρα της κατάφερε να τον ξεπεράσει, ο πατέρας της ωστόσο έχασε τη μάχη το 2017, μετά από τέσσερα χρόνια αγώνα μέσα και έξω από τα νοσοκομεία.
Το 2018 της έλαχε να αντιμετωπίσει τον ίδιο εχθρό όταν νόσησε και η γιαγιά της· δύο χρόνια μετά βίωσε μια νέα απώλεια.
Όλο αυτό το διάστημα βιντεοσκοπούσε, ηχογραφούσε, αλλά κυρίως φωτογράφιζε. Όπως σημειώνει η ίδια, «η φωτογραφική πράξη για μένα μεταφράζεται σε πράξη αγάπης, υπομονής, και ταυτόχρονα προσωπικής άμυνας και απεγνωσμένης προσπάθειας εξορκισμού του θανάτου».
Επιμέλεια: Γιώργος Καραηλίας
Εγκαίνια: 1η Φλεβάρη 2024, 20:00
Διάρκεια έκθεσης: 3 εβδομάδες (finissage 22 Φλεβάρη)
Ώρες/μέρες λειτουργίας: Τετάρτη/Παρασκευή 17:00-21:00, Σάββατο/Κυριακή 12:00-18:00
Τοποθεσία: Protos Orofos, Τσαμαδού 34, Εξάρχεια
Ποια είναι η Θάλεια Γαλανοπούλου
Η Θάλεια Γαλανοπούλου γεννήθηκε στην Αθήνα το 1991. Σπούδασε φωτογραφία στη Focus School of Photography and New Technologies στην Αθήνα (2011- 13)και στη συνέχεια έκανε μεταπτυχιακό στις Φωτογραφικές Σπουδές στο Πανεπιστήμιο του Westminster στο Λονδίνο (2014-5).
Η δουλειά της αποτελεί συνδυασμό προσωπικών έργων (πρότζεκτ) και φωτογραφίας ντοκουμέντου, καθώς η εικόνα για εκείνη είναι ταυτόχρονα εργαλείο ψυχοθεραπείας καθώς και ενεργή πολιτική χειρονομία.
H πτυχιακή εργασία του MFA της εστίασε στους τραπεζίτες και τους επιχειρηματίες του City of London, όπου μέσα από πορτραίτα στον δημόσιο χώρο δημιουργεί έναν διάλογο μεταξύ του αγγλικού καπιταλιστικού συστήματος και της οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα. Το έργο αυτό έχει εκτεθεί στην Ελλάδα και το Λονδίνο και έχει δημοσιευτεί στη Guardian το 2016. Το 2018 ολοκλήρωσε το εργαστήριο καλλιτεχνικής φωτογραφίας «Dust Breeding» με τον Γιώργο Πρίνο και τον Γιώργο Καραηλία. Έχει δουλέψει ως φωτορεπόρτερ στην ελληνική εφημερίδα «Έθνος» και τα τελευταία χρόνια εργάζεται ως ανεξάρτητη φωτογράφος στην Αθήνα
Τα έργα της έχουν εκτεθεί σε ομαδικές εκθέσεις σε Αθήνα και Λονδίνο και έχουν δημοσιευτεί σε ελληνικά και βρετανικά περιοδικά/εφημερίδες. Το 2012 ανέπτυξε ένα έργο για μια εκδοχή της σκοτεινής, αόρατης υποκουλτούρας της Αθήνας που εκτέθηκε στο Athens Photo Festival 2016 στο Μουσείο Μπενάκη.
.
Ειδήσεις σήμερα:
«Έχει βαρύτατες κακώσεις στο κεφάλι», λέει η θεία του 23χρονου που έπεσε θύμα ξυλοδαρμού από τον τράπερ Ricta
Πολυχρονόπoυλος: Δεν έχω στο όνομά μου ούτε ακίνητο ούτε περιουσία
Νέο έκτακτο από την ΕΜΥ - Βοιωτία και Εύβοια στο επίκεντρο της κακοκαιρίας Avgi
.
Ειδήσεις σήμερα:
«Έχει βαρύτατες κακώσεις στο κεφάλι», λέει η θεία του 23χρονου που έπεσε θύμα ξυλοδαρμού από τον τράπερ Ricta
Πολυχρονόπoυλος: Δεν έχω στο όνομά μου ούτε ακίνητο ούτε περιουσία
Νέο έκτακτο από την ΕΜΥ - Βοιωτία και Εύβοια στο επίκεντρο της κακοκαιρίας Avgi
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα