Χρυσός Φοίνικας στη «Ζωή της Αντέλ»
26.05.2013
22:26
Η Εξαρχόπουλος έχασε όμως το βραβείο ερμηνείας - «4 μήνες κάναμε πρόβες το “69”» εξομολογήθηκε η Αντέλ στον Δημήτρη Δανίκα
Ο υπερσυντηρητικός και πρόεδρος του Jury του 66ου Φεστιβάλ Καννών, Στίβεν Σπίλμπεργκ, παρέα με τη Νικόλ Κίντμαν και τα υπόλοιπα εφτά μέλη της επιτροπής, απένειμαν τον Χρυσό Φοίνικα στο τρίωρο έπος των λεσβιών της ταινίας «La Vie d' Adele» (Η Ζωή της Αντέλ) όπου πρωταγωνιστεί η 19χρονη -με ρίζες ελληνικές από τον παππού της- Αντέλ Exarchopoulos παρέα με την 25χρονη Λεά Σειντού!
Αυτό το Palme d' Or (Χρυσός Φοίνικας), όπως εκτιμούν εδώ στις Κάννες οι περισσότεροι δημοσιογράφοι, είναι συμβολικός. Στην πραγματικότητα επισφραγίζει με τον πιο πανηγυρικό τρόπο την νομιμοποίηση των γάμων ανάμεσα στους ομοφυλόφιλους. Τουτέστιν βραβείο και καλλιτεχνικό (προς τον γαλλικό κινηματογράφο και ιδιαιτέρα για τις ικανότητες του Γαλλοτυνήσιου σκηνοθέτη Αμπτέλ Κεσίς) όσο και πολιτικό
Θυμίζω τα τρία καυτά δεκάλεπτα αυτής της παθιασμένης και εκρηκτικής σχέσης ανάμεσα στα δύο κορίτσια, όπου επεξηγηματικά, ο φακός περιγράφει τα πάντα. Από αλλεπάλληλα γλειψίματα μέχρι σκαμπιλάκια στα οπίσθια και φυσικά το κλασικό 69.
Όπως ψιθυρίζεται από τα παρασκήνια, η συνεδρίαση ανάμεσα στα εννιά μέλη της Επιτροπής ήταν εκρηκτική. Μέχρι τις εφτά το απόγευμα (ώρα Γαλλίας) από το site της Figaro κυκλοφορούσε η φήμη ότι ο Φοίνικας είχε δοθεί στην ταινία «Le Passe» (Το παρελθόν) του Ιρανούν Ασγκάρ Φαρχοντί.
Αυτό το Palme d' Or (Χρυσός Φοίνικας), όπως εκτιμούν εδώ στις Κάννες οι περισσότεροι δημοσιογράφοι, είναι συμβολικός. Στην πραγματικότητα επισφραγίζει με τον πιο πανηγυρικό τρόπο την νομιμοποίηση των γάμων ανάμεσα στους ομοφυλόφιλους. Τουτέστιν βραβείο και καλλιτεχνικό (προς τον γαλλικό κινηματογράφο και ιδιαιτέρα για τις ικανότητες του Γαλλοτυνήσιου σκηνοθέτη Αμπτέλ Κεσίς) όσο και πολιτικό
Θυμίζω τα τρία καυτά δεκάλεπτα αυτής της παθιασμένης και εκρηκτικής σχέσης ανάμεσα στα δύο κορίτσια, όπου επεξηγηματικά, ο φακός περιγράφει τα πάντα. Από αλλεπάλληλα γλειψίματα μέχρι σκαμπιλάκια στα οπίσθια και φυσικά το κλασικό 69.
Όπως ψιθυρίζεται από τα παρασκήνια, η συνεδρίαση ανάμεσα στα εννιά μέλη της Επιτροπής ήταν εκρηκτική. Μέχρι τις εφτά το απόγευμα (ώρα Γαλλίας) από το site της Figaro κυκλοφορούσε η φήμη ότι ο Φοίνικας είχε δοθεί στην ταινία «Le Passe» (Το παρελθόν) του Ιρανούν Ασγκάρ Φαρχοντί.
Η ΛΙΣΤΑ ΤΩΝ ΒΡΑΒΕΙΩΝ
Χρυσός Φοίνικας: «Η Ζωή της Αντέλ» (Γαλλία)
Μεγάλο ειδικό βραβείο: «Inside Llewyn Davis» των αδελφών Κόεν
Σκηνοθεσίας: Αμάν Εσκαλάντε (Heli-Μεξικό)
Σεναρίου: «Το άγγιγμα του κακού» του Ζία Ζάνγκε (Κίνα)
Γυναικείου ρόλου: Μπερενίζ Μπεζό (Το παρελθόν-Γαλλία-Ιράν)
Ανδρικού ρόλου: Μπρους Ντερν («Νεμπράσκα» του Αλεξ Πέιν-ΗΠΑ)
Ειδικό βραβείο επιτροπής: «Το μήλο θα πέσει κάτω από την μηλιά» του Κόρε Εντα Χιροκάσου (Ιαπωνία)
Οικοδέσποινα στην τελετή λήξης ήταν η Οντρει Τοτού και ανάμεσα στους stars που απένειμαν τα βραβεία, η Κίμ Νόβακ και ο Φόρεστ Ουιτάκερ
Το ίδιο και με την αισθησιακή Αντέλ Εξαρχόπουλος στο τρίωρο λεσβιακό πάθος «Η ζωή της Αντέλ». Γι’ αυτό το κορίτσι με τα σαρκώδη χείλη, το αχόρταγο στόμα, το αδηφάγο και ανικανοποίητο βλέμμα που κάθε μόριο της ψυχικής και σωματικής του ύπαρξης είναι στοχοπροσηλωμένο στο ερωτικό πάθος για μια γυναίκα.
Οπου σ’ αυτή τη σχέση η Αντέλ είναι το θηλυκό και η Λεά Σεϊντού το αρσενικό. Και όπου στην αρχή, εκείνη, η Σεϊντού, με ηδυπαθές βλέμμα και διακριτική σεξουαλικότητά αποπλανεί την αθώα Αντέλ.
Παρισσότερα στο ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ που κυκλοφορεί...
Σκηνοθεσίας: Αμάν Εσκαλάντε (Heli-Μεξικό)
Σεναρίου: «Το άγγιγμα του κακού» του Ζία Ζάνγκε (Κίνα)
Γυναικείου ρόλου: Μπερενίζ Μπεζό (Το παρελθόν-Γαλλία-Ιράν)
Ανδρικού ρόλου: Μπρους Ντερν («Νεμπράσκα» του Αλεξ Πέιν-ΗΠΑ)
Ειδικό βραβείο επιτροπής: «Το μήλο θα πέσει κάτω από την μηλιά» του Κόρε Εντα Χιροκάσου (Ιαπωνία)
Οικοδέσποινα στην τελετή λήξης ήταν η Οντρει Τοτού και ανάμεσα στους stars που απένειμαν τα βραβεία, η Κίμ Νόβακ και ο Φόρεστ Ουιτάκερ
«4 μήνες κάναμε πρόβες το “69”», εξομολογήθηκε η Αντέλ στον Δημήτρη Δανίκα
Ενα το μεγάλο θέμα του φετινού 66ου Festival De Cannes: πλήρης, ολοκληρωτική σεξουαλική απελευθέρωση!
Διά στόματος Μάικλ Ντάγκλας, που στη σαρκαστική ιστορία «Behind the Candelabra» του Στίβεν Σόντερμπεργκ υποδύεται τον λυσσασμένο γκέι Ουόλτερ Λιμπεράτσε. Παθιασμένος με την κορμάρα και τις γραμμώσεις του Ματ Ντέιμον. Οπως ακριβώς τα είπε. Και έχει δίκιο: «Ο Θεός ευλόγησε κάθε σημείο του σώματος όλων των ανθρώπων. Επομένως τίποτα δεν είναι αφύσικο και τίποτα δεν είναι αμαρτωλό» (στην πραγματικότητα η αναφορά στον Θεό γίνεται επειδή ο μακαρίτης Lee -Λιμπεράτσε- υπήρξε και φανατικός καθολικός).Το ίδιο και με την αισθησιακή Αντέλ Εξαρχόπουλος στο τρίωρο λεσβιακό πάθος «Η ζωή της Αντέλ». Γι’ αυτό το κορίτσι με τα σαρκώδη χείλη, το αχόρταγο στόμα, το αδηφάγο και ανικανοποίητο βλέμμα που κάθε μόριο της ψυχικής και σωματικής του ύπαρξης είναι στοχοπροσηλωμένο στο ερωτικό πάθος για μια γυναίκα.
Οπου σ’ αυτή τη σχέση η Αντέλ είναι το θηλυκό και η Λεά Σεϊντού το αρσενικό. Και όπου στην αρχή, εκείνη, η Σεϊντού, με ηδυπαθές βλέμμα και διακριτική σεξουαλικότητά αποπλανεί την αθώα Αντέλ.
Παρισσότερα στο ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ που κυκλοφορεί...
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr