Η Μόνικα Μπελούτσι προκάλεσε σεισμό στις Κάννες!
18.05.2014
18:37
Mε ένα κατακόκκινο -της φωτιάς- κολλημένο κατάσαρκα φόρεμα, με μαύρες βούλες
Με τη γνωστή ρυθμική ιαχή «Μο-νι-κα, Μο-νι-κα» oι Κάννες -κυρίως ο αρσενικός πληθυσμός- ταρακούνησε το φεστιβάλ, προκαλώντας «σεισμό» της τάξεως των 50... Ρίχτερ.
Όσα και τα χρονάκια που από τον Σεπτέμβρη θα πατήσει η Μόνικα Μπελούτσι, αυτό το απόλυτο θηλυκό.
-Μόνικα πως αισθάνεσαι;
«Καλύτερα από κάθε άλλη χρονιά. Κατά ένα περίεργο τρόπο τα πενήντα μου ταιριάζουν καλύτερα από κάθε άλλη ηλικία. Το λέω από καρδιάς. Περνάω την καλύτερη φάση της ζωής μου» (προφανώς εννοεί το διαζύγιό της από τον πρώην σύζυγο Βενσάν Κασέλ).
Και συμπλήρωσε: «Άλλωστε μην ξεχνάς ότι με χρειάζονται τα παιδιά μου. Συνεχίζω λοιπόν. Μέχρι το τέρμα. Όποτε έρθει αυτό!»
Φορώντας λοιπόν, ένα κατακόκκινο -της φωτιάς- κολλημένο κατάσαρκα φόρεμα, με μαύρες βούλες. Δηλαδή Womenάρα in red. Ευθυτενής, με παρατεταμένα τα ιδιαίτερα και μοναδικά «σημεία» του σώματός της. Και που σαι: Χωρίς ίχνος χημείας μέσα της. Ετσι φάνηκε, αφού στο λαιμό της οι ρυτίδες ήταν «ασιδέρωτες»
Όσα και τα χρονάκια που από τον Σεπτέμβρη θα πατήσει η Μόνικα Μπελούτσι, αυτό το απόλυτο θηλυκό.
-Μόνικα πως αισθάνεσαι;
«Καλύτερα από κάθε άλλη χρονιά. Κατά ένα περίεργο τρόπο τα πενήντα μου ταιριάζουν καλύτερα από κάθε άλλη ηλικία. Το λέω από καρδιάς. Περνάω την καλύτερη φάση της ζωής μου» (προφανώς εννοεί το διαζύγιό της από τον πρώην σύζυγο Βενσάν Κασέλ).
Και συμπλήρωσε: «Άλλωστε μην ξεχνάς ότι με χρειάζονται τα παιδιά μου. Συνεχίζω λοιπόν. Μέχρι το τέρμα. Όποτε έρθει αυτό!»
Φορώντας λοιπόν, ένα κατακόκκινο -της φωτιάς- κολλημένο κατάσαρκα φόρεμα, με μαύρες βούλες. Δηλαδή Womenάρα in red. Ευθυτενής, με παρατεταμένα τα ιδιαίτερα και μοναδικά «σημεία» του σώματός της. Και που σαι: Χωρίς ίχνος χημείας μέσα της. Ετσι φάνηκε, αφού στο λαιμό της οι ρυτίδες ήταν «ασιδέρωτες»
Η Μόνικα κατέφθασε στις Κάννες για λογαριασμό μιας Ιταλικής ταινίας «Τα θαύματα» (Le Meraviglie). Με σκηνοθέτη την τριαντάρα Αλις Ρορουότσερ και με στόρι από ξεχασμένη «φυλή» απογόνων των Ετρούσκων, κάπου στην Βόρεια Ιταλία. Αγροτών και μελλισοκόμων. Τουτέστιν παράγουν honey. Η Μόνικα υποδύεται μια ασπροντυμένη «νεράιδα» που πρόκειται να βραβεύσει τον καλύτερο αγρότη
«Όλοι ψάχνουμε για την χώρα των θαυμάτων. Ολοι πορευόμαστε με τις αυταπάτες και τις φαντασιώσεις μας. Καλό θα είναι να απαλλαγούμε από αυτά και να συνεχίσουμε στην πραγματική ζωή»
-Κι εσύ με αυταπάτες;
«Κι εγώ. Σε μικρή ηλικία. Ομως τα τελευταία χρόνια προσγειώθηκα. Και αισθάνομαι καλύτερα. Συμφιλιωμένη με τη ζωή μου και την ηλικία μου».
-Μα σε αυτή την ταινία παίζεις μικρό ρόλο
«Σημασία δεν έχει το μήκος αλλά η ποιότητα. Αν υποστηρίζεις η δεν υποστηρίζεις τον ρόλο σου».
Περιττό να πω ότι άπαντες έσπευσαν για αυτόγραφα. Ότι χιλιάδες ξεροστάλιαζαν στον ήλιο με τις ώρες. Και ότι η Μόνικα με το στυλ της Μαλένας διέσχιζε το red carpet ραντίζοντας με χαμόγελα τα πλήθη!
Εννιά Χολιγουντιανοί νταγλαράδες καταλαμβάνουν τις Κάννες. Κατά σειρά: Σιλβέστερ Σταλόνε, Χάρισον Φορντ, Μελ Γκίμπσον, Τζέισον Στέιθαμ, Ντολφ Λούντγκρεν, Τέρι Κριούς, Αντόνιο Μπαντέρας, Ουέσλει Σνάιπς και Τζετ Λι. Οι περισσότεροι εξ αυτών άνω των εξήντα ετών. Και βάλε.
Ο συνωστισμός αστέρων προκλήθηκε για το promotion ενός Acrion Movie με τον ελληνικό τίτλο «Αναλώσιμοι 3» (Expendables 3) όπου με αρχηγό τον Σιλβέστερ Σταλόνε, μια ανδροπαρέα του παλιού καλού καιρού, με παλιομοδίτικες μεθόδους, εφορμά εναντίον συμμορίας που χρησιμοποιεί νέα τεχνολογία
Μέρος του promotion, το πάρτι που οργανώθηκε μετά βεγγαλικών και άλλων «εδεσμάτων» σε κλειστό δημοσιογραφικό κύκλο. Τάχα μου κλειστό. Έτσι για τον ντόρο. Όπου φυσικά οι εννιά νταγλαράδες απλώς σουλατσάρισαν, φωτογραφήθηκαν και στην συνέχεια εξαφανίστηκαν. Προς τα πού; Σε δικό τους κλειστό πάρτι. Με «συνοδούς» -όπως λέγεται-αξίας δέκα και δεκαπέντε χιλιάδες euros. Εκάστη!
Σε πανωλεθρία κατέληξε το πολυδιαφημισμένο ρεσιτάλ... παρτούζας του Ζεράρ Ντεπαρντιέ σε ρόλο Ντομινίκ Στορ Καν. Μιας κινηματογραφικής καρικατούρας με τίτλο «Welcome to New York».
Φανταστείτε ότι ο Τιερί Φερμό, το αφεντικό του φεστιβάλ απέρριψε την εν λόγω ταινία με το επιχείρημα ότι «οι σκηνές των οργίων δεν είναι ρεαλιστικές και πειστικές»!
Όπως πειστικές και ρεαλιστικές ήταν οι σκηνές στη «Ζωή της Αντέλ». Ας πούμε...
Τι εννοεί ο μεσιέ Φερμό; Οτι, ας πούμε στην δεκαπεντάλεπτη σκηνή με τον Ζεράρ περικυκλωμένο από πόρνες και άλλους αρσενικούς συνδαιτυμόνες, τα «εργαλεία» δεν αποκαλύπτονται ολόκληρα. Και πώς εξαιτίας της παραφουσκωμένης κοιλίας του Ζεράρ, σαν να είναι έγκυος τρίδυμων, δεν φαίνεται το πουλί του!
Και ακόμα πως η σκηνή με την καμαριέρα δεν είναι τόσο ερεθιστική. Ο Ζεράρ, ως μεσιέ Ντεβερό δηλαδή Στρος Καν, ορμάει να την μπουκώσει, αλλά ο θεατής δεν λαμβάνει καθαρά το «μπούκωμα». Και μένει με την απορία. Ομως ο Ζεράρ δηλώνει (ως ηθοποιός) «την κατάβρεξαν» (το είπε διαφορετικά με την λέξη που αρχίζει από «χ»).
Πάντως, οι δικηγόροι που έχουν αναλάβει την προστασία της εν λόγω ταινίας, σκηνοθετημένης από τον μονίμως μαστουρωμένο και ζαλισμένο Ειμπελ Φεράρα, δηλώνουν «no problem».
Αφού, σου λέει αλλάξαμε τα ονόματα και αφού τα πάντα προέρχονται από την δικογραφία των αμερικανικών αρχών, ο Ντομινίκ δεν μπορεί να μας σταματήσει. Με τίποτα!
Ολίγον άνθρακας το πολυαναμενόμενο Western του Τόμι Λι Τζόουνς «The Homesman». Οπου σε μια σκηνή συμβαίνει το εξής αμίμητο. Που θα γράψει ρεκόρ Γκίνες
Ο Τόμι Λι Τζόουνς ως εβδομηντάρης περιθωριακός δέχεται «ανήθικη» πρόταση από την Χίλραι Σουόνκ που υποδύεται μια θεοσεβούμενη, γεροντοκόρη ηλικίας κάπου τριάντα και plus
«Θα με παντρευτείς;»
Ο Τόμι της ρίχνει περιφρονητική ματιά και απαντάει κατηγορηματικά «Οχι!»
Εκείνη τον ξαναρωτάει κι εκείνος επαναλαμβάνει «No, No, No!»
Τότε η θεούσα, απελπισμένη από την αραχνιασμένη παρθενιά της, βγάζει ρούχα και θεόγυμνη εισβάλλει στο κρεβάτι του Τόμι Λι Τζόουνς!
Αυτό είναι ένα από τα ιδιαίτερα σημεία αυτής της ιστορίας. Το δεύτερο, ότι ο Τόμι με την «ξινή» Χίλαρι μεταφέρουν σε άμαξα τρεις τρελές γυναίκες. Τρελαμένες από συζύγους και από το Wild West.
Και το τρίτο και τελευταίο ότι η Μέριλ Στριπ εμφανίζεται ελάχιστα προς το φινάλε της ταινίας και μάλιστα σε ρόλο... παπαδιάς
Η συνέχεια διαδραματίστηκε στην αίθουσα των συνεντεύξεων
-Και η Γυναίκα σήμερα;
Τόμι Λι Τζόουνς: «Δεν υπάρχει μία γυναίκα σε ολόκληρο τον κόσμο που να μη αισθάνεται μειονεκτικά απέναντι στον Άνδρα».
-Επειδή η ταινία χρηματοδοτήθηκε από τον Λικ Μπεσόν (Γαλλία) αυτό σημαίνει ότι είσαι εκτός συστήματος;
«Δεν ξέρω τι σημαίνει αυτό. Να είσαι μέσα η έξω από το σύστημα. Πάντως η ταινία έγινε από το δικό μας σύστημα».
-Δεν είναι περίεργο που συνήθως υποδύεσαι αγοροκόριτσα και σκληρούς χαρακτήρες γυναικών; Εσύ μια τόσο όμορφη γυναίκα;
Χίλαρι Σουόνκ «Μου αρέσουν οι αληθινοί άνθρωποι. Άλλωστε η ομορφιά είναι μια υποκειμενική υπόθεση».
Λάθος απάντηση miss Σουάνκ. Δηλαδή αν κυκλοφορήσεις αλά μπρατσέτα με την Σερλίζ Θερόν, ποια από τις δύο θα κοιτάξουν όλοι οι άνδρες; Για σκέψου το! Όπως θα έλεγαν και στην Αμερική «Subjectivity my ass»!
«Σε αυτή την ταινία είμαι το κερασάκι στην τούρτα»
-Το μέλι! (συμπλήρωσε κάποιος δημοσιογράφος)«Όλοι ψάχνουμε για την χώρα των θαυμάτων. Ολοι πορευόμαστε με τις αυταπάτες και τις φαντασιώσεις μας. Καλό θα είναι να απαλλαγούμε από αυτά και να συνεχίσουμε στην πραγματική ζωή»
-Κι εσύ με αυταπάτες;
«Κι εγώ. Σε μικρή ηλικία. Ομως τα τελευταία χρόνια προσγειώθηκα. Και αισθάνομαι καλύτερα. Συμφιλιωμένη με τη ζωή μου και την ηλικία μου».
-Μα σε αυτή την ταινία παίζεις μικρό ρόλο
«Σημασία δεν έχει το μήκος αλλά η ποιότητα. Αν υποστηρίζεις η δεν υποστηρίζεις τον ρόλο σου».
Περιττό να πω ότι άπαντες έσπευσαν για αυτόγραφα. Ότι χιλιάδες ξεροστάλιαζαν στον ήλιο με τις ώρες. Και ότι η Μόνικα με το στυλ της Μαλένας διέσχιζε το red carpet ραντίζοντας με χαμόγελα τα πλήθη!
Το Χόλιγουντ στην κρουαζιέρα
Εννιά Χολιγουντιανοί νταγλαράδες καταλαμβάνουν τις Κάννες. Κατά σειρά: Σιλβέστερ Σταλόνε, Χάρισον Φορντ, Μελ Γκίμπσον, Τζέισον Στέιθαμ, Ντολφ Λούντγκρεν, Τέρι Κριούς, Αντόνιο Μπαντέρας, Ουέσλει Σνάιπς και Τζετ Λι. Οι περισσότεροι εξ αυτών άνω των εξήντα ετών. Και βάλε.
Ο συνωστισμός αστέρων προκλήθηκε για το promotion ενός Acrion Movie με τον ελληνικό τίτλο «Αναλώσιμοι 3» (Expendables 3) όπου με αρχηγό τον Σιλβέστερ Σταλόνε, μια ανδροπαρέα του παλιού καλού καιρού, με παλιομοδίτικες μεθόδους, εφορμά εναντίον συμμορίας που χρησιμοποιεί νέα τεχνολογία
Μέρος του promotion, το πάρτι που οργανώθηκε μετά βεγγαλικών και άλλων «εδεσμάτων» σε κλειστό δημοσιογραφικό κύκλο. Τάχα μου κλειστό. Έτσι για τον ντόρο. Όπου φυσικά οι εννιά νταγλαράδες απλώς σουλατσάρισαν, φωτογραφήθηκαν και στην συνέχεια εξαφανίστηκαν. Προς τα πού; Σε δικό τους κλειστό πάρτι. Με «συνοδούς» -όπως λέγεται-αξίας δέκα και δεκαπέντε χιλιάδες euros. Εκάστη!
«Μάπα» οι παρτούζες του Ζεράρ Ντεπαρντιέ - Στρος Καν
Σε πανωλεθρία κατέληξε το πολυδιαφημισμένο ρεσιτάλ... παρτούζας του Ζεράρ Ντεπαρντιέ σε ρόλο Ντομινίκ Στορ Καν. Μιας κινηματογραφικής καρικατούρας με τίτλο «Welcome to New York».
Φανταστείτε ότι ο Τιερί Φερμό, το αφεντικό του φεστιβάλ απέρριψε την εν λόγω ταινία με το επιχείρημα ότι «οι σκηνές των οργίων δεν είναι ρεαλιστικές και πειστικές»!
Όπως πειστικές και ρεαλιστικές ήταν οι σκηνές στη «Ζωή της Αντέλ». Ας πούμε...
Τι εννοεί ο μεσιέ Φερμό; Οτι, ας πούμε στην δεκαπεντάλεπτη σκηνή με τον Ζεράρ περικυκλωμένο από πόρνες και άλλους αρσενικούς συνδαιτυμόνες, τα «εργαλεία» δεν αποκαλύπτονται ολόκληρα. Και πώς εξαιτίας της παραφουσκωμένης κοιλίας του Ζεράρ, σαν να είναι έγκυος τρίδυμων, δεν φαίνεται το πουλί του!
Και ακόμα πως η σκηνή με την καμαριέρα δεν είναι τόσο ερεθιστική. Ο Ζεράρ, ως μεσιέ Ντεβερό δηλαδή Στρος Καν, ορμάει να την μπουκώσει, αλλά ο θεατής δεν λαμβάνει καθαρά το «μπούκωμα». Και μένει με την απορία. Ομως ο Ζεράρ δηλώνει (ως ηθοποιός) «την κατάβρεξαν» (το είπε διαφορετικά με την λέξη που αρχίζει από «χ»).
Πάντως, οι δικηγόροι που έχουν αναλάβει την προστασία της εν λόγω ταινίας, σκηνοθετημένης από τον μονίμως μαστουρωμένο και ζαλισμένο Ειμπελ Φεράρα, δηλώνουν «no problem».
Αφού, σου λέει αλλάξαμε τα ονόματα και αφού τα πάντα προέρχονται από την δικογραφία των αμερικανικών αρχών, ο Ντομινίκ δεν μπορεί να μας σταματήσει. Με τίποτα!
«Παντρέψου με», εκλιπαρεί η Χίλαρι Σουάνκ τον Τόμι Λι Τζόουνς
Ολίγον άνθρακας το πολυαναμενόμενο Western του Τόμι Λι Τζόουνς «The Homesman». Οπου σε μια σκηνή συμβαίνει το εξής αμίμητο. Που θα γράψει ρεκόρ Γκίνες
Ο Τόμι Λι Τζόουνς ως εβδομηντάρης περιθωριακός δέχεται «ανήθικη» πρόταση από την Χίλραι Σουόνκ που υποδύεται μια θεοσεβούμενη, γεροντοκόρη ηλικίας κάπου τριάντα και plus
«Θα με παντρευτείς;»
Ο Τόμι της ρίχνει περιφρονητική ματιά και απαντάει κατηγορηματικά «Οχι!»
Εκείνη τον ξαναρωτάει κι εκείνος επαναλαμβάνει «No, No, No!»
Τότε η θεούσα, απελπισμένη από την αραχνιασμένη παρθενιά της, βγάζει ρούχα και θεόγυμνη εισβάλλει στο κρεβάτι του Τόμι Λι Τζόουνς!
Αυτό είναι ένα από τα ιδιαίτερα σημεία αυτής της ιστορίας. Το δεύτερο, ότι ο Τόμι με την «ξινή» Χίλαρι μεταφέρουν σε άμαξα τρεις τρελές γυναίκες. Τρελαμένες από συζύγους και από το Wild West.
Και το τρίτο και τελευταίο ότι η Μέριλ Στριπ εμφανίζεται ελάχιστα προς το φινάλε της ταινίας και μάλιστα σε ρόλο... παπαδιάς
Η συνέχεια διαδραματίστηκε στην αίθουσα των συνεντεύξεων
-Και η Γυναίκα σήμερα;
Τόμι Λι Τζόουνς: «Δεν υπάρχει μία γυναίκα σε ολόκληρο τον κόσμο που να μη αισθάνεται μειονεκτικά απέναντι στον Άνδρα».
-Επειδή η ταινία χρηματοδοτήθηκε από τον Λικ Μπεσόν (Γαλλία) αυτό σημαίνει ότι είσαι εκτός συστήματος;
«Δεν ξέρω τι σημαίνει αυτό. Να είσαι μέσα η έξω από το σύστημα. Πάντως η ταινία έγινε από το δικό μας σύστημα».
-Δεν είναι περίεργο που συνήθως υποδύεσαι αγοροκόριτσα και σκληρούς χαρακτήρες γυναικών; Εσύ μια τόσο όμορφη γυναίκα;
Χίλαρι Σουόνκ «Μου αρέσουν οι αληθινοί άνθρωποι. Άλλωστε η ομορφιά είναι μια υποκειμενική υπόθεση».
Λάθος απάντηση miss Σουάνκ. Δηλαδή αν κυκλοφορήσεις αλά μπρατσέτα με την Σερλίζ Θερόν, ποια από τις δύο θα κοιτάξουν όλοι οι άνδρες; Για σκέψου το! Όπως θα έλεγαν και στην Αμερική «Subjectivity my ass»!
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr