Δημήτρης Δανίκας: Ποιες «50 Αποχρώσεις του Γκρι»; Οι «50 Αποχρώσεις του... Τίποτα»!
Δημήτρης Δανίκας: Ποιες «50 Αποχρώσεις του Γκρι»; Οι «50 Αποχρώσεις του... Τίποτα»!
«Ίχνος αιδοίου. Ίχνος πέους. Ίχνος πεολειχίας. Ίχνος αιδοιολειχίας... Ίχνος αισθησιακών, ερωτικών στιγμών» περιγράφει ο απεσταλμένος του «Πρώτου ΘΕΜΑτος» στο Βερολίνο για την κινηματογραφική μεταφορά του πολυζητημένου βιβλίου!
Να' μαστε λοιπόν. Το αναμενόμενο σκάνδαλο «Πενήντα αποχρώσεις του γκρι» κατέληξε ύστερα από δύο βασανιστικές ώρες, σε πενήντα αποχρώσεις του τίποτα!
Λέγεται, μάλιστα, ότι η 26χρονη, από το Τέξας, Ντακότα Τζόνσον απαίτησε «no πεολειχία»! Ωραία της είπαν. Τότε να δείξουμε λιγουλάκι από το... χνούδι σας! Και πάλι η Ντακότα είπε No! Κορίτσι συντηρητικών προτιμήσεων η Ντάκοτα. Σοβαρό!
Λέγεται, μάλιστα, ότι ο 33χρονος Ιρλανδός Τζέιμι Ντόρναν απαίτησε κι αυτός «no αιδοιολειχία». Ωραία του είπαν. Εστω να δείξουμε λιγουλάκι από το... εργαλείο σας. Και πάλι ο Τζέιμι είπε No! Αγόρι οικογενειακών προδιαγραφών ο Τζέιμι!
Λέγεται- αυτά κυκλοφορούν στο Βερολίνο στο οποίο μέχρι στιγμής δεν έχει πέσει μισή λευκή νιφάδα-ότι οι παραγωγοί παρέα με την αμερικανική εταιρεία παραγωγής (UIP) βολεύτηκαν με αυτά τα δύο ηχηρά No! Κάπως έτσι και η πίτα ολόκαιρη και ο σκύλος χορτάτος!
Why? Μα φυσικά επειδή το «προιόν» πρέπει να καταναλωθεί από ευρύτατη και πολυσυλλεκτική μάζα θεατών. Αλλωστε όπως έλεγε κάποιος παράγοντας των παρασκηνίων «μα τι δουλειά έχετε εσείς οι κριτικοί εδώ; Δεν κάναμε ακριβώς ταινία» Τότε; «Κάναμε προϊόν» (product).
Συμφωνώ. Κάτι σαν «βρώμικο» χάμπουργκερ να μασουλάνε στερημένες κυρίες των σαραντοπενηνταφεύγα. Που μια ζωή βαρέθηκαν να κάνουν έρωτα με σβηστό το φως!
Λέγεται, μάλιστα, ότι η 26χρονη, από το Τέξας, Ντακότα Τζόνσον απαίτησε «no πεολειχία»! Ωραία της είπαν. Τότε να δείξουμε λιγουλάκι από το... χνούδι σας! Και πάλι η Ντακότα είπε No! Κορίτσι συντηρητικών προτιμήσεων η Ντάκοτα. Σοβαρό!
Λέγεται, μάλιστα, ότι ο 33χρονος Ιρλανδός Τζέιμι Ντόρναν απαίτησε κι αυτός «no αιδοιολειχία». Ωραία του είπαν. Εστω να δείξουμε λιγουλάκι από το... εργαλείο σας. Και πάλι ο Τζέιμι είπε No! Αγόρι οικογενειακών προδιαγραφών ο Τζέιμι!
Λέγεται- αυτά κυκλοφορούν στο Βερολίνο στο οποίο μέχρι στιγμής δεν έχει πέσει μισή λευκή νιφάδα-ότι οι παραγωγοί παρέα με την αμερικανική εταιρεία παραγωγής (UIP) βολεύτηκαν με αυτά τα δύο ηχηρά No! Κάπως έτσι και η πίτα ολόκαιρη και ο σκύλος χορτάτος!
Why? Μα φυσικά επειδή το «προιόν» πρέπει να καταναλωθεί από ευρύτατη και πολυσυλλεκτική μάζα θεατών. Αλλωστε όπως έλεγε κάποιος παράγοντας των παρασκηνίων «μα τι δουλειά έχετε εσείς οι κριτικοί εδώ; Δεν κάναμε ακριβώς ταινία» Τότε; «Κάναμε προϊόν» (product).
Συμφωνώ. Κάτι σαν «βρώμικο» χάμπουργκερ να μασουλάνε στερημένες κυρίες των σαραντοπενηνταφεύγα. Που μια ζωή βαρέθηκαν να κάνουν έρωτα με σβηστό το φως!
Ως εκ τούτου λοιπόν. Ιχνος αιδοίου. Ιχνος πέους. Ιχνος πεολειχίας. Ιχνος αιδοιολειχίας. Από το σπορ της οποίας αιδοιολειχίας σύμφωνα με δικές του αποκαλύψεις, ο Μάικλ Ντάγκλας «κόλλησε» καρκίνο στον λάρυγγα!
Και ακόμα ίχνος αισθησιακών ερεθιστικών στιγμών. Τότε; Θα σας το μεταφέρω με το χρονόμετρο. Στα πρώτα πενήντα λεπτά δεν συμβαίνει τίποτα το ερωτικό. Μα απολύτως τίποτα. Πάνω στην ώρα ο Τζέιμι αρπάζει την Ντακότα, την γυρίζει όπισθεν, κατεβάζει το πανταλόνι του και με φόρα διεισδύει στον πρωκτό της. Για κλάσματα δευτερολέπτου. Χωρίς να φαίνεται ίχνος οργάνων!
Στη συνέχεια και αφού η (αγγλίδα) Σαμάνθα Τέιλορ Τζόνσον-Γουντ που έχει διεκπεραιώσει την σκηνοθεσία, πετάξει την μπάλα στην εξέδρα, με άφθονα μπλα μπλα, επακολουθεί δεύτερη διείσδυση. Πάλι χωρίς εικονογράφηση. Εδώ είναι που λένε «γράμματα χασάπη!»
Και αφού τα λεπτά κυλούν βασανιστικά, συμβαίνουν δύο τάχα μου σαδιστικά περιστατικά. Ο Τζέιμι μαστιγώνει έξι φορές τα οπίσθια της Ντακότα. The End!
Αν και δεν έχω διαβάσει το ομότιτλο μυθιστόρημα της αγγλίδας «νοικοκυράς» Ε. Λ. Τζέιμς (πρόκειται για ψευδώνυμο), εν τούτοις έχω την ελαφρά υποψία ότι από τις σελίδες προκαλείται, ερεθίζεται και εκρήγνυται άφθονη φαντασίωση. Ο,τι πρέπει για ιδιωτική «αυτοεξυπηρέτηση». No problem. Μην αισθάνεστε ενοχές. Αλλωστε έτσι και κατεβάσετε από το Internet σκληρές πορνο-ταινίες, θα έχετε μπόλικο πράγμα για καβάτζα!
Ελα όμως που το Σινεμά είναι εικόνα. Ελα δηλαδή που με την εικόνα εξαφανίζονται τα υπονοούμενα. Ελα που η φαντασίωση παίρνει σάρκα και οστά. Εδώ σε θέλω να δείξεις την μαγκιά σου. Αποτέλεσμα; Ο μεν Τζέιμι Ντόρναν μοιάζει με γκέι μοντελάκι του Boss σε διαφημιστική πόζα παντελονιών. Φυσικά με το στέρνο γυμνό. Και η Ντακότα Τζόνσον μοιάζει με μεγαλο-φοιτητριούλα που αναστενάζει διαρκώς. Ακόμα και με τα μάτια... αναστενάζει για οργασμό!
Το δια ταύτα γνωστό: πήγαμε για μαλλί και βγήκαμε κουρεμένοι. Να σας το πω διαφορετικά. Εξερχόμενος συνάδελφος είπε αυθόρμητα «να κάνουν μια ταινία για να μας σηκ...θει και στο τέλος να μην μας σηκ..θει αυτό είναι ρεκόρ»!
Ο Αϊζενστάιν ήταν γκέι!
Σε επόσταση μερικών ωρών, μία ακόμα σεξοταινία σ αυτό το φεστιβάλ. Προερχόμενη, από την αντίθετη πλευρά. Δηλαδή την «καλλιτεχνική». Το «γκρι» ως εμπορικό προιόν. Ενώ «Ο Αϊζενστάιν στο Γκουαναχάτο» ως «πειραματική» και «πρωτοποριακή»
Οσο κακό εμπορικό σινεμά έκανε η Αγγλίδα Σαμάνθα Τέιλορ Τζόνσον-Γουντ, άλλο τόσο μπερδεμένο, χαοτικό «καλλιτεχνικό» σινεμά έκανε ο 73χρονος Βρετανός Πίτερ Γκρίναγουεϊ. Πασίγνωστος από δύο παλιές ταινίες: «Η κοιλιά του αρχιτέκτονα» (1987) και «Ο μάγειρας, ο κλέφτης, η γυναίκα του και ο εραστής της» (1989)
Εκτοτε τον... έχασα και εκείνος με έχασε. Never Mind
Σ' αυτό λοιπόν το εικαστικό μπέρδεμα ο Γκρίναγουεϊ αναμιγνύει το σεξουαλικό σκάνδαλο με το χάος. Δηλαδή ο Σεργκέι Αϊζενστάιν, το καμάρι του κόκκινου Κρεμλίνου και του Στάλιν, ο σκηνοθέτης ενός «Ιβάν ο τρομερός», ήταν γκέι. Ε, και; Να χουμε να λέμε. Είτε κουτσομπολιό μεσημεριάτικων εκπομπών είτε διανοουμένων, ένα και το αυτό!
Και ακόμα ίχνος αισθησιακών ερεθιστικών στιγμών. Τότε; Θα σας το μεταφέρω με το χρονόμετρο. Στα πρώτα πενήντα λεπτά δεν συμβαίνει τίποτα το ερωτικό. Μα απολύτως τίποτα. Πάνω στην ώρα ο Τζέιμι αρπάζει την Ντακότα, την γυρίζει όπισθεν, κατεβάζει το πανταλόνι του και με φόρα διεισδύει στον πρωκτό της. Για κλάσματα δευτερολέπτου. Χωρίς να φαίνεται ίχνος οργάνων!
Στη συνέχεια και αφού η (αγγλίδα) Σαμάνθα Τέιλορ Τζόνσον-Γουντ που έχει διεκπεραιώσει την σκηνοθεσία, πετάξει την μπάλα στην εξέδρα, με άφθονα μπλα μπλα, επακολουθεί δεύτερη διείσδυση. Πάλι χωρίς εικονογράφηση. Εδώ είναι που λένε «γράμματα χασάπη!»
Και αφού τα λεπτά κυλούν βασανιστικά, συμβαίνουν δύο τάχα μου σαδιστικά περιστατικά. Ο Τζέιμι μαστιγώνει έξι φορές τα οπίσθια της Ντακότα. The End!
Αν και δεν έχω διαβάσει το ομότιτλο μυθιστόρημα της αγγλίδας «νοικοκυράς» Ε. Λ. Τζέιμς (πρόκειται για ψευδώνυμο), εν τούτοις έχω την ελαφρά υποψία ότι από τις σελίδες προκαλείται, ερεθίζεται και εκρήγνυται άφθονη φαντασίωση. Ο,τι πρέπει για ιδιωτική «αυτοεξυπηρέτηση». No problem. Μην αισθάνεστε ενοχές. Αλλωστε έτσι και κατεβάσετε από το Internet σκληρές πορνο-ταινίες, θα έχετε μπόλικο πράγμα για καβάτζα!
Ελα όμως που το Σινεμά είναι εικόνα. Ελα δηλαδή που με την εικόνα εξαφανίζονται τα υπονοούμενα. Ελα που η φαντασίωση παίρνει σάρκα και οστά. Εδώ σε θέλω να δείξεις την μαγκιά σου. Αποτέλεσμα; Ο μεν Τζέιμι Ντόρναν μοιάζει με γκέι μοντελάκι του Boss σε διαφημιστική πόζα παντελονιών. Φυσικά με το στέρνο γυμνό. Και η Ντακότα Τζόνσον μοιάζει με μεγαλο-φοιτητριούλα που αναστενάζει διαρκώς. Ακόμα και με τα μάτια... αναστενάζει για οργασμό!
Το δια ταύτα γνωστό: πήγαμε για μαλλί και βγήκαμε κουρεμένοι. Να σας το πω διαφορετικά. Εξερχόμενος συνάδελφος είπε αυθόρμητα «να κάνουν μια ταινία για να μας σηκ...θει και στο τέλος να μην μας σηκ..θει αυτό είναι ρεκόρ»!
Ο Αϊζενστάιν ήταν γκέι!
Σε επόσταση μερικών ωρών, μία ακόμα σεξοταινία σ αυτό το φεστιβάλ. Προερχόμενη, από την αντίθετη πλευρά. Δηλαδή την «καλλιτεχνική». Το «γκρι» ως εμπορικό προιόν. Ενώ «Ο Αϊζενστάιν στο Γκουαναχάτο» ως «πειραματική» και «πρωτοποριακή»
Οσο κακό εμπορικό σινεμά έκανε η Αγγλίδα Σαμάνθα Τέιλορ Τζόνσον-Γουντ, άλλο τόσο μπερδεμένο, χαοτικό «καλλιτεχνικό» σινεμά έκανε ο 73χρονος Βρετανός Πίτερ Γκρίναγουεϊ. Πασίγνωστος από δύο παλιές ταινίες: «Η κοιλιά του αρχιτέκτονα» (1987) και «Ο μάγειρας, ο κλέφτης, η γυναίκα του και ο εραστής της» (1989)
Εκτοτε τον... έχασα και εκείνος με έχασε. Never Mind
Σ' αυτό λοιπόν το εικαστικό μπέρδεμα ο Γκρίναγουεϊ αναμιγνύει το σεξουαλικό σκάνδαλο με το χάος. Δηλαδή ο Σεργκέι Αϊζενστάιν, το καμάρι του κόκκινου Κρεμλίνου και του Στάλιν, ο σκηνοθέτης ενός «Ιβάν ο τρομερός», ήταν γκέι. Ε, και; Να χουμε να λέμε. Είτε κουτσομπολιό μεσημεριάτικων εκπομπών είτε διανοουμένων, ένα και το αυτό!
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα