Τέσσερα «encore» για τη Σιλβί Γκιλέμ και μια «selfie» με τον Ξυδάκη
08.06.2015
17:05
Την περασμένη Τετάρτη έδωσε η μεγάλη μπαλαρίνα την τελευταία παράσταση της περιοδείας της στην Αθήνα με πολλές γνωστές παρουσίες και φανατικούς οπαδούς
Αδιαμφισβήτητα μια από τις μεγαλύτερες εν ζωή μπαλαρίνες στον κόσμο, η Σιλβί Γκιγέμ αποχαιρετά με τον καλύτερο τρόπο το χορό.
Με μια τεράστια παγκόσμια περιοδεία η οποία θα διαρκέσει μέχρι και τον Δεκέμβριο του 2015, η Γκιλέμ χόρεψε αγαπημένα της κομμάτια από μεγάλους χορογράφους σε διάφορες πόλεις του κόσμου και η Ελλάδα ήταν μέσα στο πρόγραμμά της, καθώς αγαπάει τη χώρα μας και την επισκέπτεται τακτικά.
Για μια ακόμη φορά την απόλαυσε το αθηναϊκό κοινό την περασμένη Τετάρτη σε ένα κατάμεστο Ηρώδειο, αφού και οι δύο εμφανίσεις της είχαν γίνει «sold out». Το πρόγραμμα της περιοδείας της έχει τίτλο «Life in progress» και περιλαμβάνει δύο νέα έργα των Άκραμ Καν και Ράσελ Μάλιφαντ, καθώς και ένα σόλο, με τίτλο «Bye», γραμμένο ειδικά για την περίσταση, από τον Ματς Εκ.
Η Γκιλέμ έδωσε μια συντονισμένη, σύγχρονη και πειραματική στο ύφος της παράσταση και ξεχώρισε το ντουέτο της Here & After, το οποίο έκανε παγκόσμια πρεμιέρα στην Ελλάδα και το οποίο χόρεψε με την Emanuela Montanari.
Τα πανέμορφα άκρα της, η απαράμιλλη διαφάνεια και η μοναδική εκφραστική τεχνική καθιστούν την Γκιλέμ μια βιρτουόζα της κίνησης, που μπορεί να «εξαφανίσει» στα 50 της οποιονδήποτε επί σκηνής.
Είναι χαρακτηριστικό της πεισματάρικης ακεραιότητάς της ότι το πρόγραμμα αυτό είναι ένα «αντίο» όχι μελαγχολικό, αλλά ένα «αντίο» δυνατό, πειραματικό και γεμάτο υποσχέσεις για το μέλλον. Και τα τέσσερα έργα που παρουσιάζει είναι σύγχρονων χορογράφων, δύο ειδικές αναθέσεις, νέα μονοπάτια ακόμα και στο τέλος.
Με μια τεράστια παγκόσμια περιοδεία η οποία θα διαρκέσει μέχρι και τον Δεκέμβριο του 2015, η Γκιλέμ χόρεψε αγαπημένα της κομμάτια από μεγάλους χορογράφους σε διάφορες πόλεις του κόσμου και η Ελλάδα ήταν μέσα στο πρόγραμμά της, καθώς αγαπάει τη χώρα μας και την επισκέπτεται τακτικά.
Για μια ακόμη φορά την απόλαυσε το αθηναϊκό κοινό την περασμένη Τετάρτη σε ένα κατάμεστο Ηρώδειο, αφού και οι δύο εμφανίσεις της είχαν γίνει «sold out». Το πρόγραμμα της περιοδείας της έχει τίτλο «Life in progress» και περιλαμβάνει δύο νέα έργα των Άκραμ Καν και Ράσελ Μάλιφαντ, καθώς και ένα σόλο, με τίτλο «Bye», γραμμένο ειδικά για την περίσταση, από τον Ματς Εκ.
Η Γκιλέμ έδωσε μια συντονισμένη, σύγχρονη και πειραματική στο ύφος της παράσταση και ξεχώρισε το ντουέτο της Here & After, το οποίο έκανε παγκόσμια πρεμιέρα στην Ελλάδα και το οποίο χόρεψε με την Emanuela Montanari.
Τα πανέμορφα άκρα της, η απαράμιλλη διαφάνεια και η μοναδική εκφραστική τεχνική καθιστούν την Γκιλέμ μια βιρτουόζα της κίνησης, που μπορεί να «εξαφανίσει» στα 50 της οποιονδήποτε επί σκηνής.
Είναι χαρακτηριστικό της πεισματάρικης ακεραιότητάς της ότι το πρόγραμμα αυτό είναι ένα «αντίο» όχι μελαγχολικό, αλλά ένα «αντίο» δυνατό, πειραματικό και γεμάτο υποσχέσεις για το μέλλον. Και τα τέσσερα έργα που παρουσιάζει είναι σύγχρονων χορογράφων, δύο ειδικές αναθέσεις, νέα μονοπάτια ακόμα και στο τέλος.
Πέραν του μπαλέτου, η αγάπη της για το περιβάλλον είναι γνωστή και η μεγάλη χορεύτρια θα αφοσιωθεί πιθανώς στον ακτιβισμό, με μεγαλύτερο πάθος.
Εξαιρετικό και το ντουέτο των δύο χορευτών Brigel Gjoka και Riley Watts, που την συνοδεύουν στην περιοδεία.
Ακόμα πιο θερμό και από την πρεμιέρα το χειροκρότημα για την μεγάλη μπαλαρίνα. Τέσσερα τα «encore» για την Γκιλέμ, που συγκινήθηκε και ψέλλιζε «ευχαριστώ» στα γαλλικά, απευθυνόμενη στις εξέδρες.
Πολλοί οι επιφανείς που έδωσαν το «παρών», με εξέχουσα παρουσία τον υπουργό Πολιτισμού Νίκο Ξυδάκη, άνευ πούρου, ο οποίος φαίνεται πως είναι φανατικός οπαδός της Γαλλίδας, καθώς δεν δίστασε να αναρτήσει στο λογαριασμό του στο Twitter φωτογραφία με τη μεγάλη χορεύτρια, γράφοντας «Συλβί Γκιλλέμ. Μετά την τελευταία της παράσταση στην Αθήνα».
Δίπλα του η Ρένα Δούρου, με την οποία διατηρούν ιδιαίτερα καλές σχέσεις και λόγω του συμβούλου του υπουργού, Παναγιώτη Δούρου, αδερφού της περιφερειάρχη.
Η κυρία Δούρου, σε αντίθεση με πολλές γυναικείες παρουσίες των επισήμων, που «προσέβαλαν» τα μάρμαρα, πληγώνοντας τα με τις γόβες στιλέτο τους, φόρεσε δερμάτινα φλατ σανδάλια, τιμώντας το χώρο του Ηρωδείου και ήταν ντυμένη με τζιν και σακάκι, απλά και ανεπιτήδευτα.
Εξαιρετικό και το ντουέτο των δύο χορευτών Brigel Gjoka και Riley Watts, που την συνοδεύουν στην περιοδεία.
Ακόμα πιο θερμό και από την πρεμιέρα το χειροκρότημα για την μεγάλη μπαλαρίνα. Τέσσερα τα «encore» για την Γκιλέμ, που συγκινήθηκε και ψέλλιζε «ευχαριστώ» στα γαλλικά, απευθυνόμενη στις εξέδρες.
Πολλοί οι επιφανείς που έδωσαν το «παρών», με εξέχουσα παρουσία τον υπουργό Πολιτισμού Νίκο Ξυδάκη, άνευ πούρου, ο οποίος φαίνεται πως είναι φανατικός οπαδός της Γαλλίδας, καθώς δεν δίστασε να αναρτήσει στο λογαριασμό του στο Twitter φωτογραφία με τη μεγάλη χορεύτρια, γράφοντας «Συλβί Γκιλλέμ. Μετά την τελευταία της παράσταση στην Αθήνα».
Δίπλα του η Ρένα Δούρου, με την οποία διατηρούν ιδιαίτερα καλές σχέσεις και λόγω του συμβούλου του υπουργού, Παναγιώτη Δούρου, αδερφού της περιφερειάρχη.
Η κυρία Δούρου, σε αντίθεση με πολλές γυναικείες παρουσίες των επισήμων, που «προσέβαλαν» τα μάρμαρα, πληγώνοντας τα με τις γόβες στιλέτο τους, φόρεσε δερμάτινα φλατ σανδάλια, τιμώντας το χώρο του Ηρωδείου και ήταν ντυμένη με τζιν και σακάκι, απλά και ανεπιτήδευτα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr