«Απόσταγμα Ρωσίας»:Ρεσιτάλ για φλάουτο και πιάνο στο Μέγαρο Μουσικής
07.11.2016
12:20
Αριστουργήματα ρωσικής μουσικής των Γκλίνκα-Μπαλάκιρεφ, Τσαϊκόφσκι, Ραχμάνινοφ,
Στραβίνσκι, Προκόφιεφ, Χατσατουριάν, Σνίτκε θα παρουσιάσουν απόψε στις 8.30 μ.μ. στην Αίθουσα Δημήτρης Μητρόπουλος η Ναταλία Γεράκη και ο Απόστολος Παληός
Ο Κύκλος Μουσική Δωματίου, που φιλοξενείται για μια ακόμη σεζόν στην Αίθουσα Δημήτρης Μητρόπουλος, περιλαμβάνει φέτος τις ενότητες «Μπετόβεν κοινός παρονομαστής»
«Από τη Ρωσία με αγάπη» και «Πιανόραμα», στις οποίες συμμετέχουν διακεκριμένοι Έλληνες καλλιτέχνες και γνωστά μουσικά σχήματα.
Η αυλαία των εκδηλώσεων με τίτλο «Από τη Ρωσία με αγάπη» ανοίγει με το ρεσιτάλ για φλάουτο και πιάνο «Απόσταγμα Ρωσίας», στο οποίο η φλαουτίστα
, «Από τη Ρωσία με αγάπη» και «Πιανόραμα», στις οποίες συμμετέχουν διακεκριμένοι Έλληνες καλλιτέχνες και γνωστά μουσικά σχήματα.
Η αυλαία των εκδηλώσεων με τίτλο «Από τη Ρωσία με αγάπη» ανοίγει με το ρεσιτάλ για φλάουτο και πιάνο «Απόσταγμα Ρωσίας», στο οποίο η φλαουτίστα
Ναταλία Γεράκη και ο πιανίστας Απόστολος Παληός θα ερμηνεύσουν ένα πρόγραμμα που σκιαγραφεί μουσικά τη ρωσική ρομαντική και σοβιετική εποχή μέσα από αριστουργήματα των Γκλίνκα-Μπαλάκιρεφ, Τσαϊκόφσκι, Ραχμάνινοφ, Στραβίνσκι, Προκόφιεφ, Χατσατουριάν και Σνίτκε.
Στις φετινές εκδηλώσεις «Από τη Ρωσία με αγάπη» λαμβάνουν επίσης μέρος οι πιανίστες Ντόρα Μπακοπούλου (16/1/2017), Τίτος Γουβέλης (14/2/2017) και Θοδωρής Τζοβανάκης (27/3/2017), ο τσελίστας Νικόλας Καβάκος (14/3/2017), το dissonArt Ensemble (17/3/2017) και το Transcription Ensemble (10/5/21017).
Το πρόγραμμα αρχίζει με τη Σουίτα σε παλαιό ύφος, έργο 80 (1972) του Άλφρεντ Σνίτκε (1934-1998), του μεγαλύτερου ρώσου συνθέτη από την εποχή του Σοστακόβιτς και πνευματικού διαδόχου του. Η Σουίτα σε παλαιό ύφος, έργο με νεοκλασικιστικά στοιχεία, -γραμμένο αρχικά για βιολί και πιάνο, εδώ σε μεταγραφή για φλάουτο και πιάνο- έγινε εξαιρετικά δημοφιλές χάρη στον βιολονίστα Βλαντίμιρ Σπιβακόφ, ο οποίος ζήτησε από τον συνθέτη να το μεταγράψει για την ορχήστρα του, τους Βιρτουόζους της Μόσχας. Στη συνέχεια θα ακουστεί «Ο Κορυδαλλός» (1840) από τον κύκλο τραγουδιών Αποχαιρετισμός στην Αγία Πετρούπολη του Μιχαήλ Γκλίνκα (1804-1857). «Ο κορυδαλλός», τραγούδι σε ελεγειακό ύφος και ένα από τα ομορφότερα του κύκλου, ενέπνευσε τον Μίλι Μπαλάκιρεφ (1837-1910), μέλος της «Ομάδας των πέντε», να το διασκευάσει το 1864 για σόλο πιάνο, εκδοχή την οποία θα ερμηνεύσει ο Απόστολος Παληός στη συναυλία της 7ης Νοεμβρίου στο Μέγαρο. Το πρώτο μέρος περιλαμβάνει επίσης ένα απόσπασμα της όπερας «Το αηδόνι» (1914) του Ίγκορ Στραβίνσκι (1882-1971), που βασίζεται στο διάσημο παραμύθι Το αηδόνι του αυτοκράτορα του Άντερσεν. Το λυρικό απόσπασμα της βραδιάς, σε διασκευή για φλάουτο και πιάνο, παραπέμπει στη σκηνή που το αηδόνι παρουσιάζεται στον Κινέζο αυτοκράτορα και κελαηδά μαγευτικά προκαλώντας τη συγκίνησή του. Το πρώτο μέρος ολοκληρώνεται με τρία έργα του αρμενικής καταγωγής Αράμ Χατσατουριάν (1903-1978), ενός από τους σπουδαιότερους συνθέτες της Σοβιετικής Ένωσης, σε μεταγραφή για φλάουτο και πιάνο: το Βαλς από τη σκηνική μουσική Μασκαράτα (1941) για το ομώνυμο θεατρικό του Λέρμοντοφ, το Adagio του Σπάρτακου και της Φρυγίας από το δημοφιλέστατο μπαλέτο Σπάρτακος (1954) και τον περίφημο Χορό των σπαθιών από το μπαλέτο Γκαϊανέ (1942).
Το δεύτερο μέρος της συναυλίας αποτελείται από έργα Ραχμάνινοφ, Τσαϊκόφσκι και Προκόφιεφ. Το πρώτο έργο, η Ελεγεία για πιάνο σε μι ύφεση ελάσσονα του Σεργκέι Ραχμάνινοφ (1873-1943), που είναι και το εναρκτήριο του πιανιστικού κύκλου Πέντε κομμάτια-φαντασίες, έργο 3 αρ.1 (1892), αιχμαλωτίζει τον ακροατή με το δραματικό πάθος της ρωσικής ψυχής. Η δεύτερη σύνθεση είναι η δημοφιλής Άρια του Λένσκι από τη διάσημη όπερα Ευγένιος Ονιέγκιν, έργο 24 (1879) του Πιοτρ Ίλιτς Τσαϊκόφσκι (1840-1893) σε μεταγραφή για φλάουτο και πιάνο.
Η άρια αυτή αποτελεί την κορύφωση μιας από τις πιο δυνατές σκηνές του έργου: ο αργόσχολος αριστοκράτης Ονιέγκιν προκαλεί σε μονομαχία τον Λένσκι, πρώην φίλο του τον οποίο τώρα φθονεί για την ευτυχία του. Πριν πέσει νεκρός από το ξίφος του Ονιέγκιν, ο Λένσκι ανακαλεί τις ανέμελες ημέρες της ζωής του («Πού έχετε χαθεί μέρες χρυσές της άνοιξης μου;»).
Η βραδιά θα κλείσει με ένα από τα προσφιλέστερα έργα μουσικής δωματίου του 20ού αιώνα, την αριστουργηματική Σονάτα αρ. 2 για φλάουτο και πιάνο σε ρε μείζονα, έργο 94 του
Σεργκέι Προκόφιεφ (1891-1953) που γράφτηκε το 1943 και πρωτο-παρουσιάστηκε την ίδια χρονιά από τον φλαουτίστα Νικολάι Χαρκόφσκι και τον πιανίστα Σβιατοσλάβ Ρίχτερ.
Ελληνίδα φλαουτίστα με διεθνή παρουσία, εμφανίζεται ως σολίστ, μουσικός ορχήστρας και ερμηνεύτρια μουσικής δωματίου σε σημαντικές αίθουσες και φεστιβάλ στη Γερμανία και την Ελλάδα, στην Ευρώπη, την Ασία, την Αφρική και τη Ν. Αμερική. Διδάσκει μεθoδολογία φλάουτου στο Κρατικό Πανεπιστήμιο (Ακαδημία) Μουσικής και Παραστατικών Τεχνών της Στουτγάρδης. Ακόμη, είναι τακτικά προσκεκλημένη καθηγήτρια σε διεθνή σεμινάρια (Γερμανία, Ολλανδία, Λουξεμβούργο, Ελλάδα, Ζάμπια, Χιλή, Αίγυπτος). Ως μουσικός ορχήστρας έχει συνεργαστεί, μεταξύ άλλων, με την Ορχήστρα Δωματίου Χάιλμπρον της Βυρτεμβέργης, την Κρατική Όπερα της Στουτγάρδης, την ΚΟΑ, την ΚΟΘ, την Καμεράτα/Armonia Atenea. Υπήρξε επίσης α' φλάουτο της Ορχήστρας Νέων της Μεσογείου (Μασσαλία) και υπότροφος του Ensemble Modern της Φραγκφούρτης (Φεστιβάλ Παξών). Ως σολίστ έχει παίξει έργα Βιβάλντι, Γιόχαν Σεμπάστιαν Μπαχ, Καρλ Φίλιπ Εμμάνουελ Μπαχ, Μότσαρτ, Μπιζέ/Μπορν, Άρνολντ, Χιναστέρα και Μάρκες με την Bosch Sinfonie-Orchester, την ΚΟΘ, τη Sinfonietta-Ορχήστρα Δωματίου Χανίων, την ΑΣΟΝ, την Ορχήστρα του Πανεπιστημίου Mayor του Σαντιάγο κ.ά. Έχει ηχογραφήσει σύγχρονα έργα μουσικής δωματίου για τη Βαυαρική Ραδιοφωνία και το Τρίτο Πρόγραμμα της Ελληνικής Ραδιοφωνίας. To CD «Terra e Aria» με έργα για φλάουτο και άρπα κυκλοφορεί από τη γερμανική δισκογραφική εταιρεία Spektral Records. Από την Utopia Records και τις εκδόσεις Μικρή Άρκτος κυκλοφορεί το βιβλίο/CD «CLAUDE DEBUSSY la musique à moi». Η Ναταλία Γεράκη σπούδασε μουσική στο Παρίσι (Conservatoire Municipal Nadia & Lili Boulanger, διπλώμα φλάουτου με Α΄ βραβείο της πόλης του Παρισιού) και στη Στουτγάρδη (μεταπτυχιακό στο Κρατικό Πανεπιστήμιο Μουσικής & Παραστατικών Τεχνών της Στουτγάρδης, τάξη Jean-Claude Gérard) με υποτροφία του ΙΚΥ, ενώ έχει επίσης κερδίσει την υποτροφία και του Ιδρύματος Αλέξανδρος Σ. Ωνάσης.
Γεννημένος στην Καρδίτσα, σπούδασε πιάνο στην Ανώτατη Ακαδημία Μουσικής Χανς Άισλερ του Βερολίνου και Φέλιξ Μέντελσον Μπαρτόλντυ της Λειψίας (δίπλωμα σολίστ πιάνου και Μaster), ενώ θήτευσε δίπλα σε σημαντικές μουσικές προσωπικότητες (Τσικκολίνι, Περάια, Σόλομον, Ζιντόν, Κατσαρής, Χατζηνίκος). Είναι ακόμη απόφοιτος και αριστούχος διδάκτορας του Τμήματος Μουσικών Σπουδών του ΕKΠΑ, καθώς και υπότροφος πολλών φορέων (ΙΚΥ, Ίδρυμα Ι. Φ. Κωστόπουλου, Friedrich Ebert Stiftung, Κρατίδιο Σαξονίας). Έχει βραβευτεί σε διαγωνισμούς πιάνου και μουσικής δωματίου σε Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία και Ελλάδα. Έχει τιμηθεί με τον έπαινο της Ακαδημίας Αθηνών και έχει κερδίσει το βραβείο Τζίνα Μπαχάουερ του Ιδρύματος World in Harmony. Από την Ένωση Ελλήνων Κριτικών Θεάτρου και Μουσικής τού έχουν απονεμηθεί οι διακρίσεις του καλύτερου νέου καλλιτέχνη της χρονιάς και του καλύτερου δίσκου έλληνα καλλιτέχνη. Ως σολίστ έχει εμφανιστεί σε γνωστά φεστιβάλ στην Ελλάδα και το εξωτερικό (Γερμανία, Αγγλία, Γαλλία, Ισπανία, Αυστρία, Ρωσία, Νορβηγία, Ρουμανία, Κύπρος, Τουρκία, ΗΠΑ) και σε μερικά από τα μεγαλύτερα συμφωνικά κέντρα της Ευρώπης (Philharmonie του Βερολίνου, Κοnzerthaus της Βιέννης, Carnegie Hall της Νέας Υόρκης, Αίθουσα της Φιλαρμονικής του Όσλο, Auditorio de Falla της Γρανάδας, ΜΜΑ). Έχει συμπράξει επανειλημμένα με όλες τις ελληνικές ορχήστρες καθώς και με αξιόλογα σύνολα από το εξωτερικό (Συμφωνική Ορχήστρα Βερολίνου, Ορχήστρα της Πόλης της Γρανάδας κ.ά.), ενώ έχει πραγματοποιήσει πολλές πρώτες παγκόσμιες εκτελέσεις έργων. Η δισκογραφία του περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, ηχογραφήσεις για την εταιρεία Naxos. Υπήρξε μέλος του πιανιστικού κουαρτέτου Aurora (Γερμανία) και του συγκροτήματος σύγχρονης μουσικής Ergon Ensemble. Επίσης, έχει διατελέσει λέκτορας πιάνου στο Τμήμα Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και καλλιτεχνικός διευθυντής του διεθνούς κύκλου συναυλιών Νέοι Κλασικοί.
Πληροφορίες για το κοινό
210 72.82.333
www.megaron.gr
Επίσης
https://www.facebook.com/megaron.gr
http://www.pinterest.com/megaronathens
https://twitter.com/MegaronAthens
Tιμές εισιτηρίων
10 € (Ζώνη Β) ● 15 € (Ζώνη Α)
Ειδικές τιμές
4 € (φοιτητές, νέοι, άνεργοι) ● 6 € (πολύτεκνοι, 65+)
Στις φετινές εκδηλώσεις «Από τη Ρωσία με αγάπη» λαμβάνουν επίσης μέρος οι πιανίστες Ντόρα Μπακοπούλου (16/1/2017), Τίτος Γουβέλης (14/2/2017) και Θοδωρής Τζοβανάκης (27/3/2017), ο τσελίστας Νικόλας Καβάκος (14/3/2017), το dissonArt Ensemble (17/3/2017) και το Transcription Ensemble (10/5/21017).
Το πρόγραμμα αρχίζει με τη Σουίτα σε παλαιό ύφος, έργο 80 (1972) του Άλφρεντ Σνίτκε (1934-1998), του μεγαλύτερου ρώσου συνθέτη από την εποχή του Σοστακόβιτς και πνευματικού διαδόχου του. Η Σουίτα σε παλαιό ύφος, έργο με νεοκλασικιστικά στοιχεία, -γραμμένο αρχικά για βιολί και πιάνο, εδώ σε μεταγραφή για φλάουτο και πιάνο- έγινε εξαιρετικά δημοφιλές χάρη στον βιολονίστα Βλαντίμιρ Σπιβακόφ, ο οποίος ζήτησε από τον συνθέτη να το μεταγράψει για την ορχήστρα του, τους Βιρτουόζους της Μόσχας. Στη συνέχεια θα ακουστεί «Ο Κορυδαλλός» (1840) από τον κύκλο τραγουδιών Αποχαιρετισμός στην Αγία Πετρούπολη του Μιχαήλ Γκλίνκα (1804-1857). «Ο κορυδαλλός», τραγούδι σε ελεγειακό ύφος και ένα από τα ομορφότερα του κύκλου, ενέπνευσε τον Μίλι Μπαλάκιρεφ (1837-1910), μέλος της «Ομάδας των πέντε», να το διασκευάσει το 1864 για σόλο πιάνο, εκδοχή την οποία θα ερμηνεύσει ο Απόστολος Παληός στη συναυλία της 7ης Νοεμβρίου στο Μέγαρο. Το πρώτο μέρος περιλαμβάνει επίσης ένα απόσπασμα της όπερας «Το αηδόνι» (1914) του Ίγκορ Στραβίνσκι (1882-1971), που βασίζεται στο διάσημο παραμύθι Το αηδόνι του αυτοκράτορα του Άντερσεν. Το λυρικό απόσπασμα της βραδιάς, σε διασκευή για φλάουτο και πιάνο, παραπέμπει στη σκηνή που το αηδόνι παρουσιάζεται στον Κινέζο αυτοκράτορα και κελαηδά μαγευτικά προκαλώντας τη συγκίνησή του. Το πρώτο μέρος ολοκληρώνεται με τρία έργα του αρμενικής καταγωγής Αράμ Χατσατουριάν (1903-1978), ενός από τους σπουδαιότερους συνθέτες της Σοβιετικής Ένωσης, σε μεταγραφή για φλάουτο και πιάνο: το Βαλς από τη σκηνική μουσική Μασκαράτα (1941) για το ομώνυμο θεατρικό του Λέρμοντοφ, το Adagio του Σπάρτακου και της Φρυγίας από το δημοφιλέστατο μπαλέτο Σπάρτακος (1954) και τον περίφημο Χορό των σπαθιών από το μπαλέτο Γκαϊανέ (1942).
Το δεύτερο μέρος της συναυλίας αποτελείται από έργα Ραχμάνινοφ, Τσαϊκόφσκι και Προκόφιεφ. Το πρώτο έργο, η Ελεγεία για πιάνο σε μι ύφεση ελάσσονα του Σεργκέι Ραχμάνινοφ (1873-1943), που είναι και το εναρκτήριο του πιανιστικού κύκλου Πέντε κομμάτια-φαντασίες, έργο 3 αρ.1 (1892), αιχμαλωτίζει τον ακροατή με το δραματικό πάθος της ρωσικής ψυχής. Η δεύτερη σύνθεση είναι η δημοφιλής Άρια του Λένσκι από τη διάσημη όπερα Ευγένιος Ονιέγκιν, έργο 24 (1879) του Πιοτρ Ίλιτς Τσαϊκόφσκι (1840-1893) σε μεταγραφή για φλάουτο και πιάνο.
Η άρια αυτή αποτελεί την κορύφωση μιας από τις πιο δυνατές σκηνές του έργου: ο αργόσχολος αριστοκράτης Ονιέγκιν προκαλεί σε μονομαχία τον Λένσκι, πρώην φίλο του τον οποίο τώρα φθονεί για την ευτυχία του. Πριν πέσει νεκρός από το ξίφος του Ονιέγκιν, ο Λένσκι ανακαλεί τις ανέμελες ημέρες της ζωής του («Πού έχετε χαθεί μέρες χρυσές της άνοιξης μου;»).
Η βραδιά θα κλείσει με ένα από τα προσφιλέστερα έργα μουσικής δωματίου του 20ού αιώνα, την αριστουργηματική Σονάτα αρ. 2 για φλάουτο και πιάνο σε ρε μείζονα, έργο 94 του
Σεργκέι Προκόφιεφ (1891-1953) που γράφτηκε το 1943 και πρωτο-παρουσιάστηκε την ίδια χρονιά από τον φλαουτίστα Νικολάι Χαρκόφσκι και τον πιανίστα Σβιατοσλάβ Ρίχτερ.
Ναταλία Γεράκη
Ελληνίδα φλαουτίστα με διεθνή παρουσία, εμφανίζεται ως σολίστ, μουσικός ορχήστρας και ερμηνεύτρια μουσικής δωματίου σε σημαντικές αίθουσες και φεστιβάλ στη Γερμανία και την Ελλάδα, στην Ευρώπη, την Ασία, την Αφρική και τη Ν. Αμερική. Διδάσκει μεθoδολογία φλάουτου στο Κρατικό Πανεπιστήμιο (Ακαδημία) Μουσικής και Παραστατικών Τεχνών της Στουτγάρδης. Ακόμη, είναι τακτικά προσκεκλημένη καθηγήτρια σε διεθνή σεμινάρια (Γερμανία, Ολλανδία, Λουξεμβούργο, Ελλάδα, Ζάμπια, Χιλή, Αίγυπτος). Ως μουσικός ορχήστρας έχει συνεργαστεί, μεταξύ άλλων, με την Ορχήστρα Δωματίου Χάιλμπρον της Βυρτεμβέργης, την Κρατική Όπερα της Στουτγάρδης, την ΚΟΑ, την ΚΟΘ, την Καμεράτα/Armonia Atenea. Υπήρξε επίσης α' φλάουτο της Ορχήστρας Νέων της Μεσογείου (Μασσαλία) και υπότροφος του Ensemble Modern της Φραγκφούρτης (Φεστιβάλ Παξών). Ως σολίστ έχει παίξει έργα Βιβάλντι, Γιόχαν Σεμπάστιαν Μπαχ, Καρλ Φίλιπ Εμμάνουελ Μπαχ, Μότσαρτ, Μπιζέ/Μπορν, Άρνολντ, Χιναστέρα και Μάρκες με την Bosch Sinfonie-Orchester, την ΚΟΘ, τη Sinfonietta-Ορχήστρα Δωματίου Χανίων, την ΑΣΟΝ, την Ορχήστρα του Πανεπιστημίου Mayor του Σαντιάγο κ.ά. Έχει ηχογραφήσει σύγχρονα έργα μουσικής δωματίου για τη Βαυαρική Ραδιοφωνία και το Τρίτο Πρόγραμμα της Ελληνικής Ραδιοφωνίας. To CD «Terra e Aria» με έργα για φλάουτο και άρπα κυκλοφορεί από τη γερμανική δισκογραφική εταιρεία Spektral Records. Από την Utopia Records και τις εκδόσεις Μικρή Άρκτος κυκλοφορεί το βιβλίο/CD «CLAUDE DEBUSSY la musique à moi». Η Ναταλία Γεράκη σπούδασε μουσική στο Παρίσι (Conservatoire Municipal Nadia & Lili Boulanger, διπλώμα φλάουτου με Α΄ βραβείο της πόλης του Παρισιού) και στη Στουτγάρδη (μεταπτυχιακό στο Κρατικό Πανεπιστήμιο Μουσικής & Παραστατικών Τεχνών της Στουτγάρδης, τάξη Jean-Claude Gérard) με υποτροφία του ΙΚΥ, ενώ έχει επίσης κερδίσει την υποτροφία και του Ιδρύματος Αλέξανδρος Σ. Ωνάσης.
Απόστολος Παληός
Γεννημένος στην Καρδίτσα, σπούδασε πιάνο στην Ανώτατη Ακαδημία Μουσικής Χανς Άισλερ του Βερολίνου και Φέλιξ Μέντελσον Μπαρτόλντυ της Λειψίας (δίπλωμα σολίστ πιάνου και Μaster), ενώ θήτευσε δίπλα σε σημαντικές μουσικές προσωπικότητες (Τσικκολίνι, Περάια, Σόλομον, Ζιντόν, Κατσαρής, Χατζηνίκος). Είναι ακόμη απόφοιτος και αριστούχος διδάκτορας του Τμήματος Μουσικών Σπουδών του ΕKΠΑ, καθώς και υπότροφος πολλών φορέων (ΙΚΥ, Ίδρυμα Ι. Φ. Κωστόπουλου, Friedrich Ebert Stiftung, Κρατίδιο Σαξονίας). Έχει βραβευτεί σε διαγωνισμούς πιάνου και μουσικής δωματίου σε Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία και Ελλάδα. Έχει τιμηθεί με τον έπαινο της Ακαδημίας Αθηνών και έχει κερδίσει το βραβείο Τζίνα Μπαχάουερ του Ιδρύματος World in Harmony. Από την Ένωση Ελλήνων Κριτικών Θεάτρου και Μουσικής τού έχουν απονεμηθεί οι διακρίσεις του καλύτερου νέου καλλιτέχνη της χρονιάς και του καλύτερου δίσκου έλληνα καλλιτέχνη. Ως σολίστ έχει εμφανιστεί σε γνωστά φεστιβάλ στην Ελλάδα και το εξωτερικό (Γερμανία, Αγγλία, Γαλλία, Ισπανία, Αυστρία, Ρωσία, Νορβηγία, Ρουμανία, Κύπρος, Τουρκία, ΗΠΑ) και σε μερικά από τα μεγαλύτερα συμφωνικά κέντρα της Ευρώπης (Philharmonie του Βερολίνου, Κοnzerthaus της Βιέννης, Carnegie Hall της Νέας Υόρκης, Αίθουσα της Φιλαρμονικής του Όσλο, Auditorio de Falla της Γρανάδας, ΜΜΑ). Έχει συμπράξει επανειλημμένα με όλες τις ελληνικές ορχήστρες καθώς και με αξιόλογα σύνολα από το εξωτερικό (Συμφωνική Ορχήστρα Βερολίνου, Ορχήστρα της Πόλης της Γρανάδας κ.ά.), ενώ έχει πραγματοποιήσει πολλές πρώτες παγκόσμιες εκτελέσεις έργων. Η δισκογραφία του περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, ηχογραφήσεις για την εταιρεία Naxos. Υπήρξε μέλος του πιανιστικού κουαρτέτου Aurora (Γερμανία) και του συγκροτήματος σύγχρονης μουσικής Ergon Ensemble. Επίσης, έχει διατελέσει λέκτορας πιάνου στο Τμήμα Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και καλλιτεχνικός διευθυντής του διεθνούς κύκλου συναυλιών Νέοι Κλασικοί.
Πληροφορίες για το κοινό
210 72.82.333
www.megaron.gr
Επίσης
https://www.facebook.com/megaron.gr
http://www.pinterest.com/megaronathens
https://twitter.com/MegaronAthens
Tιμές εισιτηρίων
10 € (Ζώνη Β) ● 15 € (Ζώνη Α)
Ειδικές τιμές
4 € (φοιτητές, νέοι, άνεργοι) ● 6 € (πολύτεκνοι, 65+)
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr