Olivier de Sagazan: Η «Παραμόρφωση» σε κάνει να ενδοσκοπήσεις βαθιά μέσα σου
25.06.2018
22:26
Η παράσταση «Transfiguration» αφηγείται την ιστορία της ανεκπλήρωτης επιθυμίας του ζωγράφου και γλύπτη να εμφυσήσει ζωή στο δημιούργημά του - Στις 13 και 14 Ιουλίου στο Μέγαρο Χορού Καλαμάτας
«Transfiguration» ή αλλιώς «Παραμόρφωση» ονομάζεται η παράσταση του διάσημου χορευτή Olivier de Sagazan, η οποία θα πραγματοποιηθεί στις 13 και 14 Ιουλίου, στις 8 το βράδυ, στο πλαίσιο του 24ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας.
Αρχικά, είχε προγραμματιστεί μία εμφάνιση, ωστόσο προστέθηκε και δεύτερη, εξαιτίας της μεγάλης ζήτησης των εισιτηρίων.
Το Transfiguration αφηγείται την ιστορία της ανεκπλήρωτης επιθυμίας του ζωγράφου και γλύπτη να εμφυσήσει ζωή στο δημιούργημά του. Σε μια χειρονομία απελπισίας, καλύπτει με πηλό το κεφάλι του, σκεπάζοντας τον εαυτό του με το υλικό αυτό, εξαλείφοντας την ταυτότητά του, μεταμορφωνόμενος σε ζωντανό έργο τέχνης. Το υλικό όμως τον τυφλώνει και τον αναγκάζει να στρέψει το βλέμμα βαθιά μέσα του.
Ο Sagazan αλλάζει ταυτότητες επί σκηνής – από άνθρωπος σε ζώο και από ζώο σε διάφορα υβριδικά πλάσματα. Διαπερνά, αφαιρεί και ξετυλίγει τα στρώματα του πηλού από το πρόσωπό του, σε μια αγωνιώδη αναζήτηση νέας ουσίας και μορφής.
Ο χορευτής μίλησε στο Πρώτο Θέμα για τη συγκλονιστική αυτή παράσταση, μέσα από την οποία ανασηματοδοτεί την έννοια της ζωής, προσφέροντας μια συναρπαστική, ενοχλητική αλλά και συγκινητική ματιά σε μια εναλλακτική αντίληψη του εαυτού, απελευθερωμένου από αναστολές.
«ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΣΗ»: Γιατί διαλέξατε τον συγκεκριμένο τίτλο για την παράστασή σας;
Αυτή η παράσταση δουλεύει πάνω στην παραμόρφωση αλλά φυσικά, αυτή πάνω στο πρόσωπο, έχει μία δράση στην ψυχή σου και απορρέει σαν μία παλμική κίνηση ανάμεσα σε δύο ρεύματα. Είναι σαν να γίνεται ορατός ο ψυχισμός. Αυτή η λέξη, ‘μεταμόρφωση’ προέρχεται από γκόσπελ, όταν ο Ιησούς επιστρέφει από τον θάνατο και εμφανίζεται στους μαθητές του, για να τους μιλήσει για τελευταία φορά. Σε αυτή την χρονική στιγμή, ο Ιησούς είναι σαν ζωντανός- νεκρός και αυτός του ο χαρακτήρας είναι τόσο δυνατός που αποκαλύπτει την πραγματική του φύση. Νομίζω ότι αυτή η παράσταση σε κάνει να ενδοσκοπήσεις βαθιά μέσα σου και να βρεις κάποια στοιχεία της προσωπικότητάς σου.
Τι σημαίνει αυτή η έννοια για εσάς; Εχει δικαίωμα ο κάθε άνθρωπος σε αυτή την κατάσταση κάτω από ορισμένες συνθήκες;
Πάνω από δικαίωμα είναι ένα καθήκον, αυτή είναι και η διαφορά μας από ένα ζώο, έχουμε δηλαδή την ευκαιρία να μελετήσουμε την φύση μας και να αλλάξουμε τον εαυτό μας. Σκεφτείτε: τα τελαυταία 30 χρόνια με την επίδραση της τεχνολογίας στην ζωή μας και τώρα φανταστείτε αυτό το πράγμα να συμβαίνει στην σάρκα μας με την μεταμόρφωση του γενετικού μας κώδικα. Αλλά ήδη, με την δύναμη του μυαλού μας μπορούμε να αλλάξουμε την εμφάνισή μας και την οπτική μας στον κόσμο.
Μπορεί ένας μόνο άνθρωπος να αποτελείται δυνητικά από πολλούς ανθρώπους μαζί και να έχει πολλές προσωπικότητες;
Ναι, φυσικά ένας πεινασμένος άνθρωπος δεν είναι το ίδιο αφού έχει φάει και ξέρουμε πως αφού έχουμε κάνει έρωτα βιώνουμε κάτι σαν μικρό θάνατο. Επίσης, κάθε φορά που μεταλλάσσεται το μυαλό μας ανάμεσα σε επιθυμίες και ευκαιρίες διαθέσιμες σε μας. Πιο δυνατό από αυτά, νομίζω πως σε όλες μας τις αποφάσεις είμαστε το αποτέλεσμα ενός ‘τραγουδιού’ από δισεκατομμύρια κύτταρα που είναι σε έναν μόνιμο πόλεμο επιβίωσης για την συνείδηση.
Ποια είναι εκείνα τα διαχωριστικά σημεία ανάμεσα στην ζωή και την απώλειά της;
Αρχικά, είχε προγραμματιστεί μία εμφάνιση, ωστόσο προστέθηκε και δεύτερη, εξαιτίας της μεγάλης ζήτησης των εισιτηρίων.
Το Transfiguration αφηγείται την ιστορία της ανεκπλήρωτης επιθυμίας του ζωγράφου και γλύπτη να εμφυσήσει ζωή στο δημιούργημά του. Σε μια χειρονομία απελπισίας, καλύπτει με πηλό το κεφάλι του, σκεπάζοντας τον εαυτό του με το υλικό αυτό, εξαλείφοντας την ταυτότητά του, μεταμορφωνόμενος σε ζωντανό έργο τέχνης. Το υλικό όμως τον τυφλώνει και τον αναγκάζει να στρέψει το βλέμμα βαθιά μέσα του.
Ο Sagazan αλλάζει ταυτότητες επί σκηνής – από άνθρωπος σε ζώο και από ζώο σε διάφορα υβριδικά πλάσματα. Διαπερνά, αφαιρεί και ξετυλίγει τα στρώματα του πηλού από το πρόσωπό του, σε μια αγωνιώδη αναζήτηση νέας ουσίας και μορφής.
Ο χορευτής μίλησε στο Πρώτο Θέμα για τη συγκλονιστική αυτή παράσταση, μέσα από την οποία ανασηματοδοτεί την έννοια της ζωής, προσφέροντας μια συναρπαστική, ενοχλητική αλλά και συγκινητική ματιά σε μια εναλλακτική αντίληψη του εαυτού, απελευθερωμένου από αναστολές.
«ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΣΗ»: Γιατί διαλέξατε τον συγκεκριμένο τίτλο για την παράστασή σας;
Αυτή η παράσταση δουλεύει πάνω στην παραμόρφωση αλλά φυσικά, αυτή πάνω στο πρόσωπο, έχει μία δράση στην ψυχή σου και απορρέει σαν μία παλμική κίνηση ανάμεσα σε δύο ρεύματα. Είναι σαν να γίνεται ορατός ο ψυχισμός. Αυτή η λέξη, ‘μεταμόρφωση’ προέρχεται από γκόσπελ, όταν ο Ιησούς επιστρέφει από τον θάνατο και εμφανίζεται στους μαθητές του, για να τους μιλήσει για τελευταία φορά. Σε αυτή την χρονική στιγμή, ο Ιησούς είναι σαν ζωντανός- νεκρός και αυτός του ο χαρακτήρας είναι τόσο δυνατός που αποκαλύπτει την πραγματική του φύση. Νομίζω ότι αυτή η παράσταση σε κάνει να ενδοσκοπήσεις βαθιά μέσα σου και να βρεις κάποια στοιχεία της προσωπικότητάς σου.
Τι σημαίνει αυτή η έννοια για εσάς; Εχει δικαίωμα ο κάθε άνθρωπος σε αυτή την κατάσταση κάτω από ορισμένες συνθήκες;
Πάνω από δικαίωμα είναι ένα καθήκον, αυτή είναι και η διαφορά μας από ένα ζώο, έχουμε δηλαδή την ευκαιρία να μελετήσουμε την φύση μας και να αλλάξουμε τον εαυτό μας. Σκεφτείτε: τα τελαυταία 30 χρόνια με την επίδραση της τεχνολογίας στην ζωή μας και τώρα φανταστείτε αυτό το πράγμα να συμβαίνει στην σάρκα μας με την μεταμόρφωση του γενετικού μας κώδικα. Αλλά ήδη, με την δύναμη του μυαλού μας μπορούμε να αλλάξουμε την εμφάνισή μας και την οπτική μας στον κόσμο.
Μπορεί ένας μόνο άνθρωπος να αποτελείται δυνητικά από πολλούς ανθρώπους μαζί και να έχει πολλές προσωπικότητες;
Ναι, φυσικά ένας πεινασμένος άνθρωπος δεν είναι το ίδιο αφού έχει φάει και ξέρουμε πως αφού έχουμε κάνει έρωτα βιώνουμε κάτι σαν μικρό θάνατο. Επίσης, κάθε φορά που μεταλλάσσεται το μυαλό μας ανάμεσα σε επιθυμίες και ευκαιρίες διαθέσιμες σε μας. Πιο δυνατό από αυτά, νομίζω πως σε όλες μας τις αποφάσεις είμαστε το αποτέλεσμα ενός ‘τραγουδιού’ από δισεκατομμύρια κύτταρα που είναι σε έναν μόνιμο πόλεμο επιβίωσης για την συνείδηση.
Ποια είναι εκείνα τα διαχωριστικά σημεία ανάμεσα στην ζωή και την απώλειά της;
Είναι μία πολύ μυστήρια αλχημεία που φαίνεται όταν ο καλλιτέχνης ανακαλύπετι την πραγματική του ταυτότητα από μία πληγή στην ψυχή και δουλεύοντας με αυτήν. `Οπου υπάρχει κίνδυνος υπάρχει επίσης και σωτηρία. Hölderlin.
Τι σημαίνει για εσάς ο θάνατος και πως αυτός ενυπάρχει μέσα στην μεταφυσική;
Η επιβολή των ζόμπυ στα σύγχρονα κινηματογραφικά έργα χαρακτηρίζουν μία τάση των κοινωνιών να ζουν μέσα σε ένα πλαίσιο αποδοχής του υπερεγώ ή του μεγάλου αδερφού. Πρέπει να κάνουμε επιλογές επιβίωσης σε ορισμένες στρατηγικές στιγμές. Οταν χάνουμε κάποιον αγαπημένο, ή όταν ερωτευόμαστε, το μυαλό μας έχει μεγάλη διαύγεια και μία πραγματική δύναμη, αλλά η κανονικότητα του τρόπου ζωής, παίρνει τις δυνάμεις μας σαν βαμπίρ ενώ η ζωή εμφανίζεται σαν κάτι φυσικό. Η απώλειά της έχει κάτι τόσο μυστήριο όσο και ποιητικό. Χρειαζόμαστε αφύπνιση της ψυχής και η τέχνη μπορεί να βοηθήσει.
Πως κατά τη γνώμη σας λειτουργεί το ζωϊκό ένστικτο και η διαίσθηση;
Μπορούμε να δούμε καθαρά, μετά τους πολέμους στον καλλιτεχνικό χώρο, κινήματα που ψάχνουν την πλευρά του ενστίκτου, για παράδειγμα το κίνημα Νταντά. Είναι ένα κίνημα που ερευνά την πλευρά του παραλόγυ ενώ διερωτά τις αξίες της λογικής, βασισιμένο σε μία οπτική τάξης και επανάληψης. Η ευφυία είναι παρόλα αυτά βασισμένη σε κάποια χρησιμότητα, δηλαδή σε μία ικανότητα αναπαραγωγής κανόνων συμπεριφοράς. Η συνύπαρξη ενστίκτου και λογικής απελευθερώνει τα δεσμά της λογικής όταν λειτουργεί ως μίμηση. Το να επινοείς στην τέχνη ή στην επιστήμη σημαίνει να παράγει ξαφνικά μία μεταμόρφωση με ένα βλέμμα πέρα από μία υπόθεση. Η πρώτη φορά στην οποία μεταμορφώθηκα, ήμουν τόσο ξαφνιασμένος να δω ότι τα έργα που εμφανίστηκαν στο πρόσωπό μου βαμμένα σχεδόν και τυφλά ήταν πιο ενδιαφέροντα από εκείνα που για χρόνια υπήρχαν με τα μάτια μου ανοιχτά. Πως αυτό έγινε εφικτό;Λοιπόν, νομίζω πως λεπταίνουμε την τεχνική αλλά ζωγραφίζουμε με μίμηση. `Αρα, πρέπει να είμαστε λίγο τυφλοί αν θέλουμε να πάμε παραπέρα στην ζωγραφική.
Θα μπορούσε κανείς να μιλήσει εύκολα για την αθανασία της ψυχής μέσω της μεταμόρφωσης;
Το σώμα και η ψυχή πάντα καταλήγουν στον θάνατο. Αλλά κάτι από αυτά μεταμορφώνεται σε τέχνη και αυτό είναι το μεγάλο μυστήριο. Μπορώ να ακούω για παράδειγμα μουσική του Μπαχ ή να κοιτάω ένα ζωγραφικό πίνακα του Ρέμπραντ και κάτι από τις ψυχές τους να απευθύνεται σε μένα.
Olivier de Sagazan : Αναζητώντας την αδάμαστη ουσία της ανθρώπινης φύσης
Ο Olivier de Sagazan γεννήθηκε στο Κονγκό και μεγάλωσε στη Γαλλία. Σπούδασε βιολογία, αλλά εδώ και δύο δεκαετίες έχει αφιερωθεί στην τέχνη. Στο έργο του, ο Sagazan διερευνά το σώμα του καθώς και τις δομές που καθορίζουν το άτομο, όπως οι επιταγές της κοινωνίας, του πολιτισμού και της Ιστορίας.
Η δημιουργική διαδικασία του καλλιτέχνη συνίσταται στην τοποθέτηση και διαδοχική αφαίρεση στρωμάτων πηλού έως ότου αποκαλυφθεί ένα άγριο, αρχέγονο και απελευθερωμένο άτομο. Η σειρά έργων Transfiguration δημιουργήθηκε το 1999 και καταπιάνεται με την αναζήτηση της σαμανιστικής, ζωώδους και αδάμαστης ουσίας της ανθρώπινης φύσης.
Εκτός από τις σκηνικές του εμφανίσεις, εμφανίζεται επίσης στην κινηματογραφική ταινία Samsara του Ron Fricke, την τηλεοπτική σειρά Channel Zero του Nick Antosca, σε βιντεοκλίπ των Mylène Farmer και FKA Twigs καθώς και σε ταινία μόδας με τους Nick Knight και Gareth Pugh.
Transfiguration
Ερμηνεύει ο Olivier de Sagazan
Καλλιτεχνική διεύθυνση: Gaelle de Sagazan
Με την υποστήριξη του Γαλλικού Ινστιτούτου Ελλάδος
Χρήσιμες πληροφορίες για τις παραστάσεις
Olivier de Sagazan
Ημέρες και ώρα: 13 και 14 Ιουλίου
Μέγαρο Χορού Καλαμάτας - Στούντιο | 20:00
Διάρκεια:50′
Επιτρέπεται η είσοδος ανηλίκων άνω των 16 ετών.
To πλήρες πρόγραμμα εδώ:
www.kalamatadancefestival.gr
24ο ΔΙΕΘΝΕΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΧΟΡΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
www.kalamatadancefestival.gr
ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ
ΜΕΓΑΡΟ ΧΟΡΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ
Γενική είσοδος: €15,00
Φοιτητικό / μειωμένο εισιτήριο: €12,00 για όλες τις παραστάσεις
Η έκδοση μειωμένων εισιτηρίων καθώς και η είσοδος με αυτά στο θέατρο γίνεται με την επίδειξη της αντίστοιχης ειδικής κάρτας (φοιτητική κάρτα, κάρτα πολιτισμού, κάρτα ανεργίας, κάρτα Σωματείου Ελλήνων Χορογράφων, κάρτα Σωματείου Εργαζομένων στο Χώρο του Χορού, κάρτα ΑμεΑ).
ΜΕΓΑΡΟ ΧΟΡΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΣΤΟΥΝΤΙΟ
Γενική είσοδος: 12 ευρώ
Γενική είσοδος για τους συμμετέχοντες
στα Σεμινάρια του Φεστιβάλ: 10 ευρώ
Η είσοδος σε όλες τις παραστάσεις στην Κεντρική Πλατεία και στις παράλληλες εκδηλώσεις είναι ελεύθερη
ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ
www.kalamatadancefestival.gr
KαταστήματαPUBLIC
Οnline: http://tickets.public.gr/event/kalamata-dance-festival-2018/
TICKETSERVICES
Εκδοτήριο: Πανεπιστημίου 39
Τηλεφωνικά: 210 723 4567
Online: https://www.ticketservices.gr/event/kalamata-dance-festival-2018/
Έναρξη προπώλησης εισιτηρίων στο Δημοτικό Πνευματικό Κέντρο Καλαμάτας:
Τρίτη 3 Ιουλίου 2018
10:00-13:00 & 18:30-21:00
Kαθημερινά εκτός απογεύματος Σαββάτου και Κυριακής
Αριστομένους 33, 24133 Καλαμάτα
Πληροφορίες για εισιτήρια & αγορά μέσω πιστωτικών καρτών
(Visa&Mastercard): τηλ. 27211 81030
ΧΟΡΗΓΟΣ
—
ΙΔΡΥΜΑ “ΚΑΠΕΤΑΝ ΒΑΣΙΛΗ ΚΑΙ ΚΑΡΜΕΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΟΠΟΥΛΟΥ”
ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ
—
INSTITUTFRANÇAIS
ΠΡΕΣΒΕΙΑ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Ο πλήρης κατάλογος χορηγών και υποστηρικτών
θα ανακοινωθεί με την έναρξη του Φεστιβάλ.
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ
—
«ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ»
- ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΩΔΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΧΟΡΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
ΚΕΦΙΑΠ
Το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας
είναι μέλος της Διεθνούς Ένωσης Φεστιβάλ EFEE -
Europe for Festivals, Festivals for Europe
κριση.
Τι σημαίνει για εσάς ο θάνατος και πως αυτός ενυπάρχει μέσα στην μεταφυσική;
Η επιβολή των ζόμπυ στα σύγχρονα κινηματογραφικά έργα χαρακτηρίζουν μία τάση των κοινωνιών να ζουν μέσα σε ένα πλαίσιο αποδοχής του υπερεγώ ή του μεγάλου αδερφού. Πρέπει να κάνουμε επιλογές επιβίωσης σε ορισμένες στρατηγικές στιγμές. Οταν χάνουμε κάποιον αγαπημένο, ή όταν ερωτευόμαστε, το μυαλό μας έχει μεγάλη διαύγεια και μία πραγματική δύναμη, αλλά η κανονικότητα του τρόπου ζωής, παίρνει τις δυνάμεις μας σαν βαμπίρ ενώ η ζωή εμφανίζεται σαν κάτι φυσικό. Η απώλειά της έχει κάτι τόσο μυστήριο όσο και ποιητικό. Χρειαζόμαστε αφύπνιση της ψυχής και η τέχνη μπορεί να βοηθήσει.
Πως κατά τη γνώμη σας λειτουργεί το ζωϊκό ένστικτο και η διαίσθηση;
Μπορούμε να δούμε καθαρά, μετά τους πολέμους στον καλλιτεχνικό χώρο, κινήματα που ψάχνουν την πλευρά του ενστίκτου, για παράδειγμα το κίνημα Νταντά. Είναι ένα κίνημα που ερευνά την πλευρά του παραλόγυ ενώ διερωτά τις αξίες της λογικής, βασισιμένο σε μία οπτική τάξης και επανάληψης. Η ευφυία είναι παρόλα αυτά βασισμένη σε κάποια χρησιμότητα, δηλαδή σε μία ικανότητα αναπαραγωγής κανόνων συμπεριφοράς. Η συνύπαρξη ενστίκτου και λογικής απελευθερώνει τα δεσμά της λογικής όταν λειτουργεί ως μίμηση. Το να επινοείς στην τέχνη ή στην επιστήμη σημαίνει να παράγει ξαφνικά μία μεταμόρφωση με ένα βλέμμα πέρα από μία υπόθεση. Η πρώτη φορά στην οποία μεταμορφώθηκα, ήμουν τόσο ξαφνιασμένος να δω ότι τα έργα που εμφανίστηκαν στο πρόσωπό μου βαμμένα σχεδόν και τυφλά ήταν πιο ενδιαφέροντα από εκείνα που για χρόνια υπήρχαν με τα μάτια μου ανοιχτά. Πως αυτό έγινε εφικτό;Λοιπόν, νομίζω πως λεπταίνουμε την τεχνική αλλά ζωγραφίζουμε με μίμηση. `Αρα, πρέπει να είμαστε λίγο τυφλοί αν θέλουμε να πάμε παραπέρα στην ζωγραφική.
Θα μπορούσε κανείς να μιλήσει εύκολα για την αθανασία της ψυχής μέσω της μεταμόρφωσης;
Το σώμα και η ψυχή πάντα καταλήγουν στον θάνατο. Αλλά κάτι από αυτά μεταμορφώνεται σε τέχνη και αυτό είναι το μεγάλο μυστήριο. Μπορώ να ακούω για παράδειγμα μουσική του Μπαχ ή να κοιτάω ένα ζωγραφικό πίνακα του Ρέμπραντ και κάτι από τις ψυχές τους να απευθύνεται σε μένα.
Olivier de Sagazan : Αναζητώντας την αδάμαστη ουσία της ανθρώπινης φύσης
Ο Olivier de Sagazan γεννήθηκε στο Κονγκό και μεγάλωσε στη Γαλλία. Σπούδασε βιολογία, αλλά εδώ και δύο δεκαετίες έχει αφιερωθεί στην τέχνη. Στο έργο του, ο Sagazan διερευνά το σώμα του καθώς και τις δομές που καθορίζουν το άτομο, όπως οι επιταγές της κοινωνίας, του πολιτισμού και της Ιστορίας.
Η δημιουργική διαδικασία του καλλιτέχνη συνίσταται στην τοποθέτηση και διαδοχική αφαίρεση στρωμάτων πηλού έως ότου αποκαλυφθεί ένα άγριο, αρχέγονο και απελευθερωμένο άτομο. Η σειρά έργων Transfiguration δημιουργήθηκε το 1999 και καταπιάνεται με την αναζήτηση της σαμανιστικής, ζωώδους και αδάμαστης ουσίας της ανθρώπινης φύσης.
Εκτός από τις σκηνικές του εμφανίσεις, εμφανίζεται επίσης στην κινηματογραφική ταινία Samsara του Ron Fricke, την τηλεοπτική σειρά Channel Zero του Nick Antosca, σε βιντεοκλίπ των Mylène Farmer και FKA Twigs καθώς και σε ταινία μόδας με τους Nick Knight και Gareth Pugh.
Transfiguration
Ερμηνεύει ο Olivier de Sagazan
Καλλιτεχνική διεύθυνση: Gaelle de Sagazan
Με την υποστήριξη του Γαλλικού Ινστιτούτου Ελλάδος
Χρήσιμες πληροφορίες για τις παραστάσεις
Olivier de Sagazan
Ημέρες και ώρα: 13 και 14 Ιουλίου
Μέγαρο Χορού Καλαμάτας - Στούντιο | 20:00
Διάρκεια:50′
Επιτρέπεται η είσοδος ανηλίκων άνω των 16 ετών.
To πλήρες πρόγραμμα εδώ:
www.kalamatadancefestival.gr
24ο ΔΙΕΘΝΕΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΧΟΡΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
www.kalamatadancefestival.gr
ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ
ΜΕΓΑΡΟ ΧΟΡΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ
Γενική είσοδος: €15,00
Φοιτητικό / μειωμένο εισιτήριο: €12,00 για όλες τις παραστάσεις
Η έκδοση μειωμένων εισιτηρίων καθώς και η είσοδος με αυτά στο θέατρο γίνεται με την επίδειξη της αντίστοιχης ειδικής κάρτας (φοιτητική κάρτα, κάρτα πολιτισμού, κάρτα ανεργίας, κάρτα Σωματείου Ελλήνων Χορογράφων, κάρτα Σωματείου Εργαζομένων στο Χώρο του Χορού, κάρτα ΑμεΑ).
ΜΕΓΑΡΟ ΧΟΡΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΣΤΟΥΝΤΙΟ
Γενική είσοδος: 12 ευρώ
Γενική είσοδος για τους συμμετέχοντες
στα Σεμινάρια του Φεστιβάλ: 10 ευρώ
Η είσοδος σε όλες τις παραστάσεις στην Κεντρική Πλατεία και στις παράλληλες εκδηλώσεις είναι ελεύθερη
ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ
www.kalamatadancefestival.gr
KαταστήματαPUBLIC
Οnline: http://tickets.public.gr/event/kalamata-dance-festival-2018/
TICKETSERVICES
Εκδοτήριο: Πανεπιστημίου 39
Τηλεφωνικά: 210 723 4567
Online: https://www.ticketservices.gr/event/kalamata-dance-festival-2018/
Έναρξη προπώλησης εισιτηρίων στο Δημοτικό Πνευματικό Κέντρο Καλαμάτας:
Τρίτη 3 Ιουλίου 2018
10:00-13:00 & 18:30-21:00
Kαθημερινά εκτός απογεύματος Σαββάτου και Κυριακής
Αριστομένους 33, 24133 Καλαμάτα
Πληροφορίες για εισιτήρια & αγορά μέσω πιστωτικών καρτών
(Visa&Mastercard): τηλ. 27211 81030
ΧΟΡΗΓΟΣ
—
ΙΔΡΥΜΑ “ΚΑΠΕΤΑΝ ΒΑΣΙΛΗ ΚΑΙ ΚΑΡΜΕΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΟΠΟΥΛΟΥ”
ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ
—
INSTITUTFRANÇAIS
ΠΡΕΣΒΕΙΑ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Ο πλήρης κατάλογος χορηγών και υποστηρικτών
θα ανακοινωθεί με την έναρξη του Φεστιβάλ.
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ
—
«ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ»
- ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΩΔΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΧΟΡΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
ΚΕΦΙΑΠ
Το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας
είναι μέλος της Διεθνούς Ένωσης Φεστιβάλ EFEE -
Europe for Festivals, Festivals for Europe
κριση.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr