Οταν ο Σορεντίνο συνάντησε τον Μπερλουσκόνι: Οι έρωτες του Σίλβιο στην οθόνη

Ζουμ στα μπούνγκα-μπούνγκα πάρτυ του Καβαλιέρε: Ο άνθρωπος που ενσαρκώνει τον θρίαμβο της πορνοδημοκρατίας γίνεται κιτσάτη μαύρη κωμωδία από τον Ιταλό μετρ Πάολο Σορεντίνο - Ο σκανδαλώδης πολιτικός, τα σεξοριάλιτι, ο προαγωγός κοριτσιών πολυτελείας και τα θρυλικά όργια στην περίφημη βίλα της Σαρδηνίας

Αφθονία 20χρονων γαργαλιστικών θηλυκών. Αφθονία κοκαΐνης. Αφθονία οργίων. Και αφθονία πολιτικών αλλά και ποιητικών αμπελοφιλοσοφιών διά στόματος Σίλβιο Μπερλουσκόνι. Ολα αυτά σε μια επικών διαστάσεων πολυτελέστατη φούσκα με την ονομασία «Loro». Σκηνοθετημένη από τον Πάολο Σορεντίνο. Ταινία που ήδη προβάλλεται στις αθηναϊκές αίθουσες. Αφού προηγουμένως έκανε τον κύκλο της στον ιταλικό τόπο του εγκλήματος σε δύο εποχές.

Ο Πάολο Σορεντίνο, από τη Νάπολη του 1970, έχει διαγράψει εξαιρετική καριέρα στο διεθνές κινηματογραφικό jet set. Πρώτα με την «Τέλεια ομορφιά» (La Grande Bellezza). Και αμέσως μετά με τη «Νιότη» (Youth).

Ο Πάολο Σορεντίνο αναδεικνύει θέματα που σκανδαλίζουν τις ορέξεις των θεατών για ατελείωτο οφθαλμόλουτρο. Οχι πορνογραφικό, δηλαδή βρώμικο. Αλλά αισθητικά εντυπωσιακό, σαλονάτο. Σαν να λέμε «κοσμοπολίτικη ημιπορνογραφία πολυτελείας».

Η παροιμιώδης στη φαντασία των θεατών παρακμή της μπουρζουαζίας, συνοδευόμενη με πλήθος διαστροφών, είναι αποτυπωμένη στην «Τέλεια ομορφιά». Οι ορέξεις των πλούσιων πορνόγερων είναι αποτυπωμένες στη «Νιότη». Εκεί όπου ο Μάικλ Κέιν και ο Χάρβεϊ Καϊτέλ αντικρίζουν με ασίγαστο σεξουαλικό δέος τα σφριγηλά και θεόγυμνα οπίσθια της Ρουμάνας Μανταλίνα Γκενέα.
Σύμφωνα με τον Σορεντίνο, ο νταβατζής που προμήθευε τον Σίλβιο Μπερλουσκόνι κορίτσια -ατελείωτο αριθμό θηλυκών- ήταν ο Σέρτζιο Μόρα (τον υποδύεται ο Ιταλός Ρικάρντο Σκαρμάτσιο). Ο Μόρα άρχισε την καριέρα του ως τυπικός απατεώνας. Ο πατέρας του, παραδοσιακός τύπος, διέκοψε τις σχέσεις μαζί του. Εκείνος όρμησε για money, glory & pussy. Ο νοών νοείτω. Το εφαλτήριο προς τον εναγκαλισμό του με αυτή την «Αγία Τριάδα» είναι ο Καβαλιέρε, ο οποίος εκείνη την εποχή είχε διακόψει κάθε σαρκική επαφή με την -πρώτη- σύζυγό του Βερόνικα Λάριο, την οποία υποδύεται η Ελενα Σοφία Ρίτσι. Μεταξύ τους μεσολαβεί ηλικιακή διαφορά 20 ετών.

Ο Σίλβιο με ασυγκράτητη επιθυμία για νέα, τρυφερή, φρέσκια σάρκα. Η Βερόνικα, μετά τον γάμο τους, το 1990, έχει αποχωρήσει από το θέατρο και τον κινηματογράφο. Μνημειώδης η παρουσία της σε ταινία τρόμου ιταλικής παραγωγής, δεύτερης κατηγορίας, με ελληνικό τίτλο «Παρανοϊκός δολοφόνος» (1982) του Ντάριο Αρτζέντο, πατέρα της Αζια. Η Βερόνικα, με τρία παιδιά μαζί του, καταπίνει τους εξευτελισμούς. Οπως περίπου κάνει σήμερα η Μελάνια, η πρώτη κυρία και σύζυγος του Ντόναλντ Τραμπ. «Ησουν μια μέτρια ηθοποιός, ίσως κάτι χειρότερο» - αυτό ακούει συνεχώς. Στο μεταξύ, τα κέρατα που είχαν φυτρώσει στο μέτωπό της φτάνουν στο ταβάνι. Ετσι η Βερόνικα, για προσωρινή παρηγοριά, το ρίχνει στον πνευματισμό, στον βουδισμό, στους γκουρού και αποφασίζει να πεταχτεί για αρκετό διάστημα μέχρι την Ταϊλάνδη.


Ο Καβαλιέρε με τη Μάρα Καρφάνια,που από συνοδό πολυτελείας την εκτόξευσε στο Κοινοβούλιο

Ριάλιτι, ένα απέραντο πορνείο

Ο Σέρτζιο Μόρα καραδοκεί όπως οι καρχαρίες οσμίζονται κόκκινο αίμα. Και καταφέρνει να βρεθεί στον προθάλαμο των δεκάδων ριάλιτι σόου που φιλοξενούν τα κανάλια του Μπερλουσκόνι. Το πασπαρτού για την είσοδό του είναι φυσικά τα πρόθυμα κορίτσια. Πλήθος πρόθυμων κοριτσιών. Τόσα πολλά που αναγκάζεται να τις περάσει όλες από οντισιόν. Τα προσόντα είναι τρία. Ομορφο πρόσωπο, χυμώδες σώμα και, φυσικά, ικανές για όλα. Μα όλα.

Σύμφωνα πάντα με τον Σορεντίνο, όλες μα όλες των ριάλιτι σόου είναι εκπορνευμένες από κούνια. Ετοιμες να πέσουν στο κρεβάτι με κάθε πελάτη. Αρκεί εκείνος να διαθέτει μεγάλο αξίωμα και πολλές γνωριμίες. Το πορτοφόλι, σε αυτή τη φάση, παίζει δεύτερο ρόλο. Τα ριάλιτι σόου, ένα απέραντο πορνείο πολυτελείας. Κάπως έτσι εισβάλλει και καθιερώνεται μεγαλοπρεπώς στην ιταλική ιδιωτική τηλεόραση η πλάγια πορνογραφία. Οπως λέει και κάποιος αξιωματούχος, «πουτάνα, η μεγαλύτερη αξία της ιταλικής κουλτούρας». Οσο μεσουρανεί τηλεοπτικώς το επάγγελμα της πόρνης τόσο μεσουρανεί και το όνομα του Σίλβιο Μπερλουσκόνι. «Το μεγαλύτερο αφροδισιακό για τη γυναίκα είναι το μείγμα εξουσίας και χρήματος». Καμία σημασία η ηλικία. Καμία σημασία η ομορφιά, η γοητεία και η κομψότητα του άνδρα. Αρκεί να διαθέτει τα προσόντα ενός Σίλβιο Μπερλουσκόνι. Power & money. Και από money ο Καβαλιέρε διαθέτει άφθονο. Να φανταστεί κανείς ότι σήμερα, σε ηλικία 82, μετράει περιουσία αξίας 6,7 δισ. ευρώ!


Η Κάζια Σμούτνιακ υποδύεται την Κίρα, την ερωμένη

Ο Σέρτζιο Μόρα, αυτός ο νταβατζής-παραγωγός-ατζέντης (όλα μαζί), νοικιάζει πολυτελέστατη θαλαμηγό και μαζί του επιβιβάζονται καμιά εικοσαριά θηλυκά ηλικίας από 18 μέχρι 22 ετών. Κάθε αποχρώσεως. Ξανθιές, καστανές, μελαχρινές. Και όλων των σωματικών προσόντων. Το πάρτυ αρχίζει. Και καθώς το πάρτυ κορυφώνεται σε κατάσταση πλήρους σεξουαλικού παροξυσμού, η θαλαμηγός με το «φορτίο» της γυροφέρνει τη βιλάρα του Σίλβιο Μπερλουσκόνι στη Σαρδηνία.

Μια βιλάρα που όμοιά της δεν έχω δει ποτέ σε οποιαδήποτε κινηματογραφική παραγωγή. Ακόμα και του Χόλιγουντ. Κάθε μισό τετραγωνικό μέτρο είναι τόσο εκθαμβωτικό όσο και μινιμαλιστικά σχεδιασμένο, που ακόμα και ο σπουδαιότερος και πιο προχωρημένος αρχιτέκτονας υποκλίνεται και βγάζει το καπέλο. Ομως αυτό το υπέρλαμπρο ιταλικό αρχιτεκτόνημα δεν είναι προσωπικής ιδιοκτησίας του Καβαλιέρε. Οπως λέει ο ίδιος, είναι «του κράτους». Who knows...

Σε αυτά τα αλλεπάλληλα οργιαστικά πάρτυ κάθε «παρθένα» επιδίδεται σε όλα τα σπορ σεξουαλικής επιθυμίας. Και τζιβιτζιλίκι. Και τριολέ. Και μαζί με πέντε. Τα πάντα. Και μάλιστα με άφθονες ποσότητες κοκαΐνης. Και με φανερή και ασυγκράτητη χαρά και ηδονή ζωγραφισμένη στο πρόσωπό τους.

«Μια φορά το κάνεις, για πάντα το κάνεις. Μια φορά πόρνη, για πάντα πόρνη. Πρώτα υποχωρείς. Υστερα το γλεντάς. Και στο τέλος εθίζεσαι. Οπως τα ναρκωτικά». Μια ζωή την έχουμε, ας τη γλεντήσουμε. Και οι «παρθένες» γλεντάνε ατελείωτα και ξέφρενα.




Εκείνο το καλοκαίρι ο Καβαλιέρε σκοτώνει τον ελεύθερο χρόνο του στην «κρατική» βιλάρα «του». Μαζί με τη Βερόνικα. Εκείνος νοσταλγεί το πρωθυπουργικό του παρελθόν απαγγέλλοντας ποιή­ματα και τραγουδώντας κάτι σαν καντάδες σε διάφορους πολιτικούς φίλους και επισκέπτες. Η Βερόνικα πνίγει τη θλίψη της στο αλκοόλ.

Δύο πράγματα απασχολούν τον Καβιαλιέρε. Το πρώτο η επανασύνδεσή του με την επαγγελματική του ικανότητα. Της εργολαβίας και των πωλήσεων. «Είμαι γεννημένος πωλητής», συνηθίζει να λέει. Το δεύτερο -και πιο βασικό- ο τρόπος που θα επανέλθει στην εξουσία και τον πρωθυπουργικό θώκο. Για τον Καβαλιέρε το pussy (όπως το λένε οι Αμερικανοί) είναι εντελώς ταυτισμένο με την πολιτική και την εξουσία.

Η σειρά των πραγμάτων που εκτόξευσαν αυτό τον βαψομαλλιά σε χρώμα κατράμι, αυτή την καρικατούρα με τη φουσκωμένη κοιλιά και το γύφτικο σκεπάρνι σε στυλ Ντούτσε Μπενίτο Μουσολίνι ήταν η εξής: εργολαβία, κατοικίες, Μαφία, τράπεζες, ιδιωτικά κανάλια, πολιτικό κόμμα, πρωθυπουργία. Για την ολοκλήρωση αυτής της πορείας έπρεπε να υποσχεθεί πολλά. Η Βερόνικα του υπενθυμίζει: «Τίποτα δεν έχεις κάνει απ’ όσα υποσχέθηκες στον ιταλικό λαό». Η Βερόνικα, αυτή η θλιβερή ύπαρξη, τον ρωτάει ρητορικά και επιθετικά: «Μα καλά με τόσα κανάλια, τόσα ριάλιτι και τόσο χρήμα δεν κατάφερες να βρεις μισή ώρα γα πραγματική ιταλική κουλτούρα;». Ο Καβαλιέρε μετά από μια πρόχειρη σύσκεψη με τον εαυτό του καταλήγει στη μοναδική και αλάνθαστη επιλογή που θα τον φέρει και πάλι στην πρωθυπουργία. Να εξαγοράσει έξι γερουσιαστές ώστε να ανατραπεί η κυβέρνηση και έτσι εκείνος να επιστρέψει στον υπέρτατο θώκο της εξουσίας. Τα εμπόδια πολλά. Οπως οι κομμουνιστές. Στην πραγματικότητα, κομμουνιστές δεν υπάρχουν. Ομως για τον βαψομαλλιά κάθε αριστερή, αιρετική, δημοκρατική φωνή είναι σατανική και κομμουνιστική. «Οι χριστιανοί υποστηρίζουν τους φτωχούς, οι κομμουνιστές τούς φτιάχνουν». Μια παραλλαγή του νεοελληνικού επιχειρήματος: «Μα τι θέλεις; Να γίνει Αλβανία του Χότζα η Ελλάδα;».

Στο μεταξύ, η θαλαμηγός του Σέρτζιο Μόρα έχει προσαράξει απέναντι ακριβώς από τη βιλάρα του Μπερλουσκόνι. Το θηλυκό φορτίο λιάζεται στο κατάστρωμα. Λιάζεται, χορεύει, φλερτάρει, ερεθίζει και προκαλεί. Ο Καβαλιέρε με τα κιάλια απολαμβάνει. Και αποφασίζει να γνωρίσει τον νταβατζή.

Εσύ μου δίνεις pussy και εγώ κανάλια τηλεοπτικά

Η κρίσιμη συνάντηση, εκεί που επισφραγίζεται αυτή η ιστορική «φιλία», γίνεται στη βιλάρα του Μπερλουσκόνι. Ο οποίος, φυσικά, από την πρώτη στιγμή αντιλαμβάνεται τις προθέσεις του. Ε, όχι και να τον πιάσουν κορόιδο. Η συζήτηση που καταλήγει σε ανταλλαγή και συναλλαγή οριστικοποιείται με συνοπτικές διαδικασίες. Με διάλογο του τύπου «Πόσες έχεις;» (εννοείται πρόθυμα θηλυκά). «Καμιά εικοσαριά», απαντά ο Μόρα. «Λίγες είναι. Θέλω περισσότερες». «Πόσες;» ρωτάει με διακριτική απορία ο Μόρα. «Πολλές, πάρα πολλές. Εσύ πόσες μπορείς να βρεις;». «Οσες επιθυμείς». «Να τις φέρεις. Και ακόμα περισσότερες». Και προτού ο νταβατζής αποχωρήσει με προορισμό την ανεύρεση δεκάδων πρόθυμων κορασίδων, ο Καβαλιέρε με ύφος χιλιάδων καρδιναλίων τού υπενθυμίζει: «Οχι λεφτά, καμία αμοιβή και καθόλου ναρκωτικά».

Αυτές οι δύο διευκρινίσεις (όχι αμοιβές, όχι ναρκωτικά) έχουν να κάνουν με οποιαδήποτε διαρροή στον αριστερό Τύπο. Οτι δηλαδή ο Μπερλουσκόνι πληρώνει πουτάνες και ρουφάει κόκα. Μακριά. Φύλαγε τα ρούχα σου να ’χεις τα μισά. Σωστός ο βαψομαλλιάς.

Στο μεταξύ, η Βερόνικα έχει μαζέψει τις βαλίτσες της για να πεταχτεί μέχρι τον Βούδα στην Ασία. Και έχει ήδη απογειωθεί με πρώτο σταθμό την Ταϊλάνδη. Το πεδίο πια είναι ελεύθερο και ο Σίλβιο πανέτοιμος. Αλλωστε είναι γεννημένος πωλητής. Αλλωστε έχει κλείσει συμφωνία με τον Σέρτζιο Μόρα. Και άλλωστε θα πέσει πάνω σε άφθονο pussy χωρίς να πληρώσει μία. Το αντάλλαγμα είναι οι πόρτες. Ολες οι πόρτες όλων των καναλιών του, όλα τα ριάλιτι στη διάθεση του Μόρα.

Ο Μόρα σε επικίνδυνη αποστολή. Ολόκληρο το επιτελείο του, όλες οι γνωριμίες του, όλος ο κύκλος του πάνω σε τηλέφωνα προκειμένου να προσκομίσουν στον Καβαλιέρε άφθονα θηλυκά. Ετσι και γίνεται. Και γίνεται όσο δεν μπορεί να επινοήσει και η πιο στραμπουληγμένη φαντασίωση κάθε ανθρώπου.

Ο Καβαλιέρε περικυκλωμένος από τόσα «Κουνελάκια» όσα ούτε ο θρυλικός Χιου Χέφνερ του «Playboy» είχε ποτέ του καταφέρει να βρει. Και όλες μέσα στην τρελή χαρά. Εκείνος να απαγγέλλει ποιήματα δημοτικά. Εκείνες όλες μαζί να χορεύουν όπως οι τσιρλίντερ και να άδουν (περίπου) «προεδράρα, προχώρα, σε θέλει όλη η χώρα». Ολες στα πόδια του Καβαλιέρε. Το αφροδισιακό της εξουσίας έχει παραμερίσει και εξοντώσει κάθε ίχνος της δικής του προχωρημένης κακογουστιάς και ηλικίας. Μία εξ αυτών με το όνομα Κίρα (την υποδύεται η κουκλάρα Κάζια Σμούτνιακ) σε κατάσταση απαρηγόρητης ερωτοχτυπημένης και απατημένης ερωμένης. Απίστευτο. Με δάκρυα στα μάτια να αναθεματίζει την ώρα και τη στιγμή που γνώρισε τον Καβιαλέρε, που κοιμήθηκε μαζί του, που έγινε η «πουτάνα» του, που συμβιβάστηκε με όλες τις ορέξεις και τις απιστίες του και πάνω απ’ όλα που ανέχτηκε τη Βερόνικα, αυτή τη μαραμένη σταφίδα, τη σύζυγό του. Η Κίρα, κατά δήλωσή της, έχει μάτια μόνο για τον Σίλβιο και για κανέναν άλλον. Η τρέλα δεν πάει στα βουνά...

Ωστόσο υπάρχει μία που του λέει «όχι». Μόνο μία. Κάποια Στέλλα (Αλίτσε Παγκάνι). Ούτε 20 Μαΐων. Η «παρθένα» που μίσησε η Κίρα. Η Στέλλα λοιπόν ανάσκελα στο κρεβάτι να τον περιμένει. Εντελώς ντυμένη. Ο Καβαλιέρε να πλησιάζει έτοιμος να τσιμπολογήσει και να χορτάσει. Την ύστατη στιγμή εκείνη αντιδρά και του λέει: «Τα χνώτα σου μυρίζουν όπως του παππού μου, ντροπή». Και φεύγει. Και ο Μπερλουσκόνι μένει με το «τέτοιο» στο χέρι. Εδώ που τα λέμε, κανονικά, έπρεπε να της πει: «Καλά, εσύ πώς βρέθηκες εδώ; Δεν ήξερες; Αντε να μην ανοίξω το στόμα μου και σ’ τα πω...».

Η φωτό από τα «μπούνγκα - μπούνγκα» πάρτυ



Η Μάρα Καρφάνια και η επιστροφή 60 εκατ. από την πρώην στον Σίλβιο

Ο επίλογος αυτής της στυλιζαρισμένης, πολυτελούς και μεγαλοαισθητικής φούσκας περιλαμβάνει τρία μικρά περιστατικά.
■ Το πρώτο, η εξαγορά έξι γερουσιαστών του κεντροδεξιού κόμματος. Η επαναφορά του Σίλβιο στην εξουσία.
■ Το δεύτερο, ο απόλυτος θρίαμβός του στο μπούνγκα-μπούνγκα. Με εφαλτήριο τον Σέρτζιο Μόρα.
■ Και το τρίτο, οι τσακωμοί και το διαζύγιο από τη «λατρεία» της Βερόνικα Λάριο. Οταν εκείνη επιστρέφει από τον Βούδα.
Σύμφωνα με το χρονικό εκείνης της λαμπερής, ένδοξης και μεγαλοπρεπούς εποχής του Σίλβιο Μπερλοσκόνι, είναι 31 Ιανουαρίου του 2007. Οταν η Βερόνικα τολμά να τον πληροφορήσει πως η αξιοπρέπειά της έχει υποστεί τεράστια, ανεπανόρθωτη βλάβη. Κάλλιο αργά παρά ποτέ.

Και την έχει υποστεί μετά από εκείνα τα οργιαστικά ξεφαντώματα του προκομμένου της. Σε εκείνα τα ξεφαντώματα που ακολουθούν τις τελετές απονομής βραβείων τηλεοπτικών εκπομπών. Τότε που ο Καβαλιέρε είχε πει δημοσίως για τη Μάρα Καρφάνια: «Αν δεν ήμουν παντρεμένος, θα σε παντρευόμουν τώρα αμέσως».

Η Μάρα Καρφάνια τότε ήταν ένα από τα διάσημα showgirls. Κάτι μεταξύ μοντέλου, συνοδού και πρόθυμης κυρίας. Η οποία στη συνέχεια εκτοξεύτηκε, με την ψήφο του λαού, στα έδρανα του ιταλικού κοινοβουλίου. Σας το είπα. Μηδενική η απόσταση που χωρίζει το pussy από την πολιτική. Η συνέχεια έχει τυπωθεί στην πασίγνωστη «La Repubblica». Με επιστολή της η Βερόνικα Λάριο υποστηρίζει ότι οι δημόσιες δηλώσεις του συζύγου της είναι βλαβερές για την αξιοπρέπειά της. Και μάλιστα μετά από τόσο μεγάλο συζυγικό βίο που συνεπάγεται σεβασμό και διακριτικότητα. Ποιο το αποτέλεσμα του διαζυγίου; Τον Δεκέμβριο του 2012 το δικαστήριο του Μιλάνου επιδικάζει 3 εκατ. ευρώ μηνιαίως να καταβάλλονται στη θλιμμένη και θιγμένη Βερόνικα. Τρία χρόνια αργότερα, πάλι από το ίδιο δικαστήριο, το ποσό πίπτει στο 1,4 εκατ. τον μήνα. Και στις 16 Νοεμβρίου του 2017 το Εφετείο του Μιλάνου αποφασίζει ότι ο Σίλβιο Μπερλουσκόνι δεν πρέπει να δίνει μισή δεκάρα στη Βερόνικα. Και όχι μόνο αυτό. Διατάζει να του επιστραφούν 60 εκατ. από αυτά που είχε στο μεταξύ τσεπώσει η πρώην από τη διατροφή που αναγκαστικά της χορηγούσε ο Μπερλουσκόνι. Με απλά λόγια. Ο θρίαμβος του πωλητή. Ο θρίαμβος των ριάλιτι. Ο θρίαμβος της πορνολατρείας. Ο θρίαμβος της συναλλαγής. Ο θρίαμβος της πορνοδημοκρατίας. Μπας και βρισκόμαστε κι εμείς στα χνάρια αυτής της εξαιρετικής, μεγαλειώδους πορνοπορείας;


Λάτρης των τραγουδιών ο Καβαλιέρε, δεν θα μπορούσε να λείπει ως κανταδόρος στην ταινία
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr