( **** ) ΕΙΜΑΙ Ο ΕΡΩΤΑΣ / IO SONO L’ AMORE
30.09.2010
08:03
Μια μεγαλοαστική μιλανέζικη οικογένεια, ένα θαυμαστά κινηματογραφημένο παλάτσο μέσα στο οποίο κατοικούν εγκλωβισμένα τα μέλη της, μια σύζυγος – φιγουρίνι, μια κόρη λεσβία, ένας γιος – κληρονόμος...
Σκηνοθεσία: Λούκα Γκουαντανίνο. Σενάριο: Λούκα Γκουαντανίνο, Γουόλτερ Φαζάνο. Με τους: Τίλντα Σουίντον, Φλάβιο Παρέντι, Μαρίζα Μπέρενσον.
Δράμα, 2009, Ιταλία. Διάρκεια: 2 ώρες.
www.iamlovemovie.com
Όταν ένας σκηνοθέτης, αντιλαμβάνεται τόσο έντονα, τη δυναμική του κεντρικού του προσώπου, ούτως ώστε η σκηνή που αυτό, εν προκειμένω αυτή, δηλαδή η Σουίντον, αποκτά ξανά την γνώριμη σήμα κατατεθέν κουπ των μαλλιών της, ούσα με τέτοια μαθηματική ακρίβεια τοποθετημένη εκεί που πρέπει στην ταινία να ‘σημαίνει΄’ την μετατροπή του μπουρζουαζικού μελοδράματος σε συναισθηματικό θρίλερ, παρασύροντας σε στην οθόνη και δίχως να σου επιτρέπει να ξεκολλήσεις στιγμή τα μάτια σου από αυτήν, τότε αυτός ο σκηνοθέτης, δεν ξέρει μόνο το αντικείμενο του, ούτε απλώς ξέρει από σινεμά, είναι ερωτευμένος με την «παλιρροιακή» ικανότητά του φακού και της οπτικής αφήγησης, με τέτοιο τρόπο που δεν έχεις άλλο δρόμο από το να γίνεις μέτοχος στον έρωτά του.
Μια μεγαλοαστική μιλανέζικη οικογένεια, ένα θαυμαστά κινηματογραφημένο παλάτσο μέσα στο οποίο κατοικούν εγκλωβισμένα τα μέλη της, μια σύζυγος – φιγουρίνι, μια κόρη λεσβία, ένας γιος – κληρονόμος αφυδατωμένων ενοχών και ένας φίλος μάγειρας, που με τις γαστριμαργικές του δημιουργίες θα αναστατώσει την άγευστη, μελετημένη στην εντέλεια, εύπορη πλήξη, θα εμφυσήσει πάθος, θα προκαλέσει άθελα του τραγωδία και θα επιφέρει μέσα από τις αισθήσεις την επανάσταση.
Μάθημα κομψότητας, ακρίβειας και οπερατικής μανούβρας στην τελική σεκάνς με την Σουίντον σε έναν από τους καλύτερους ρόλους της καριέρας της, σε μια από τις ομορφότερες ευρωπαϊκές ταινίες της χρονιάς που θα έκανε περήφανο τον Βισκόντι για την κληρονομιά που άφησε.
Δράμα, 2009, Ιταλία. Διάρκεια: 2 ώρες.
www.iamlovemovie.com
Όταν ένας σκηνοθέτης, αντιλαμβάνεται τόσο έντονα, τη δυναμική του κεντρικού του προσώπου, ούτως ώστε η σκηνή που αυτό, εν προκειμένω αυτή, δηλαδή η Σουίντον, αποκτά ξανά την γνώριμη σήμα κατατεθέν κουπ των μαλλιών της, ούσα με τέτοια μαθηματική ακρίβεια τοποθετημένη εκεί που πρέπει στην ταινία να ‘σημαίνει΄’ την μετατροπή του μπουρζουαζικού μελοδράματος σε συναισθηματικό θρίλερ, παρασύροντας σε στην οθόνη και δίχως να σου επιτρέπει να ξεκολλήσεις στιγμή τα μάτια σου από αυτήν, τότε αυτός ο σκηνοθέτης, δεν ξέρει μόνο το αντικείμενο του, ούτε απλώς ξέρει από σινεμά, είναι ερωτευμένος με την «παλιρροιακή» ικανότητά του φακού και της οπτικής αφήγησης, με τέτοιο τρόπο που δεν έχεις άλλο δρόμο από το να γίνεις μέτοχος στον έρωτά του.
Μια μεγαλοαστική μιλανέζικη οικογένεια, ένα θαυμαστά κινηματογραφημένο παλάτσο μέσα στο οποίο κατοικούν εγκλωβισμένα τα μέλη της, μια σύζυγος – φιγουρίνι, μια κόρη λεσβία, ένας γιος – κληρονόμος αφυδατωμένων ενοχών και ένας φίλος μάγειρας, που με τις γαστριμαργικές του δημιουργίες θα αναστατώσει την άγευστη, μελετημένη στην εντέλεια, εύπορη πλήξη, θα εμφυσήσει πάθος, θα προκαλέσει άθελα του τραγωδία και θα επιφέρει μέσα από τις αισθήσεις την επανάσταση.
Μάθημα κομψότητας, ακρίβειας και οπερατικής μανούβρας στην τελική σεκάνς με την Σουίντον σε έναν από τους καλύτερους ρόλους της καριέρας της, σε μια από τις ομορφότερες ευρωπαϊκές ταινίες της χρονιάς που θα έκανε περήφανο τον Βισκόντι για την κληρονομιά που άφησε.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr