Επεκτείνεται το ηλεκτρονικό εισιτήριο σε αρχαιολογικούς χώρους
01.07.2019
22:18
Αρχικά επεκτείνεται στον αρχαιολογικό χώρο της Αρχαίας Ολυμπίας μέσω πολιτιστικής χορηγίας
Το ηλεκτρονικό εισιτήριο επεκτείνεται μέσω πολιτιστικής χορηγίας στον αρχαιολογικό χώρο της Αρχαίας Ολυμπίας, ύστερα από θετική γνωμοδότηση του ΚΑΣ, όπως ενημερώνει με ανακοίνωσή του το υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού. «Ταυτόχρονα, έχει συμβασιοποιηθεί από τις υπηρεσίες του υπουργείου η επέκταση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στους Βασιλικούς Τάφους των Αιγών (Βεργίνα), ενώ ακολουθεί το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο, με την αντίστοιχη προεργασία να έχει γίνει για τους Δελφούς και τα μνημεία και μουσεία της Θεσσαλονίκης (Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης, Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού, Ροτόντα, Λευκός Πύργος).
Επίσης, τέθηκε σε λειτουργία η ειδικά διαμορφωμένη διαδικτυακή υπηρεσία για τους επαγγελματίες του τουρισμού (b2b), η οποία έγινε δεκτή με ικανοποίηση κατά την παρουσίασή της και ήδη χρησιμοποιείται από τους πιστοποιημένους συνεργάτες του τουριστικού κλάδου», συμπληρώνει το ΥΠΠΟΑ.
«Παράλληλα» συνεχίζει η ανακοίνωση, «ικανοποιείται το διαχρονικό αίτημα των ξεναγών για χορήγηση ηλεκτρονικής κάρτας εισόδου στους αρχαιολογικούς χώρους, τα μνημεία και τα μουσεία», ενώ «στο πλαίσιο της βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους επισκέπτες της Ακρόπολης, το σημαντικότερο μνημείο της χώρας που δέχεται εκατομμύρια επισκεπτών κάθε χρόνο, εντάσσεται η δημιουργία εκδοτηρίων ταχείας διέλευσης (fast lane) που έχουν ήδη ξεκινήσει να εξυπηρετούν όσους εκδίδουν διαδικτυακά το εισιτήριό τους και επιθυμούν να προμηθευτούν εύκολα και γρήγορα εισιτήρια για δικαιούχους ελεύθερης εισόδου που συνοδεύουν (πχ οικογένειες με παιδιά)».
Παράλληλα, έχουν τοποθετηθεί και λειτουργούν οικίσκοι με αυτόματους πωλητές για την ταχύτερη εξυπηρέτηση των επισκεπτών που εκδίδουν τα εισιτήριά τους επιτόπου, ενώ, όπως επισημαίνει το ΥΠΠΟΑ, «σε συνέχεια σχετικής έγκρισης του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου, προχωρούν οι εργασίες για την αναβάθμιση των εγκαταστάσεων στις εισόδους του χώρου για την καλύτερη υποστήριξη του συστήματος του ηλεκτρονικού εισιτηρίου».
«Την ίδια ώρα, τα στοιχεία για τη χρήση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στην Ακρόπολη δικαιώνουν την πολιτική του υπουργείου, καθώς το ποσοστό των κανονικών εισιτηρίων που εκδίδονται διαδικτυακά από μεμονωμένους επισκέπτες διπλασιάστηκε σε σχέση με πέρυσι, φτάνοντας στο 10%. Συνολικά, τον Μάιο και του Ιούνιο, το 50% των εισιτηρίων εκδόθηκαν από εναλλακτικά κανάλια πώλησης εκτός των εκδοτηρίων (διαδικτυακή εφαρμογή, αυτόματοι πωλητές, εκδοτήριο ομαδικών εισιτηρίων στη Ροβέρτου Γκάλι), συμβάλλοντας στην ταχύτερη εξυπηρέτηση των επισκεπτών και στη βελτίωση της εμπειρίας της επίσκεψης.
Είναι, λοιπόν, σαφές, ότι κερδήθηκε το μεγάλο στοίχημα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου για τους αρχαιολογικούς χώρους, τα μνημεία και τα μουσεία, το οποίο, αφού υλοποιήσαμε με επιτυχία, επεκτείνουμε σε περισσότερους χώρους με στόχο την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας στους επισκέπτες, αλλά και τη διασφάλιση των εσόδων από τη διαχείριση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς», καταλήγει το ΥΠΠΟΑ στην ανακοίνωσή του.
Επίσης, τέθηκε σε λειτουργία η ειδικά διαμορφωμένη διαδικτυακή υπηρεσία για τους επαγγελματίες του τουρισμού (b2b), η οποία έγινε δεκτή με ικανοποίηση κατά την παρουσίασή της και ήδη χρησιμοποιείται από τους πιστοποιημένους συνεργάτες του τουριστικού κλάδου», συμπληρώνει το ΥΠΠΟΑ.
«Παράλληλα» συνεχίζει η ανακοίνωση, «ικανοποιείται το διαχρονικό αίτημα των ξεναγών για χορήγηση ηλεκτρονικής κάρτας εισόδου στους αρχαιολογικούς χώρους, τα μνημεία και τα μουσεία», ενώ «στο πλαίσιο της βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους επισκέπτες της Ακρόπολης, το σημαντικότερο μνημείο της χώρας που δέχεται εκατομμύρια επισκεπτών κάθε χρόνο, εντάσσεται η δημιουργία εκδοτηρίων ταχείας διέλευσης (fast lane) που έχουν ήδη ξεκινήσει να εξυπηρετούν όσους εκδίδουν διαδικτυακά το εισιτήριό τους και επιθυμούν να προμηθευτούν εύκολα και γρήγορα εισιτήρια για δικαιούχους ελεύθερης εισόδου που συνοδεύουν (πχ οικογένειες με παιδιά)».
Παράλληλα, έχουν τοποθετηθεί και λειτουργούν οικίσκοι με αυτόματους πωλητές για την ταχύτερη εξυπηρέτηση των επισκεπτών που εκδίδουν τα εισιτήριά τους επιτόπου, ενώ, όπως επισημαίνει το ΥΠΠΟΑ, «σε συνέχεια σχετικής έγκρισης του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου, προχωρούν οι εργασίες για την αναβάθμιση των εγκαταστάσεων στις εισόδους του χώρου για την καλύτερη υποστήριξη του συστήματος του ηλεκτρονικού εισιτηρίου».
«Την ίδια ώρα, τα στοιχεία για τη χρήση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στην Ακρόπολη δικαιώνουν την πολιτική του υπουργείου, καθώς το ποσοστό των κανονικών εισιτηρίων που εκδίδονται διαδικτυακά από μεμονωμένους επισκέπτες διπλασιάστηκε σε σχέση με πέρυσι, φτάνοντας στο 10%. Συνολικά, τον Μάιο και του Ιούνιο, το 50% των εισιτηρίων εκδόθηκαν από εναλλακτικά κανάλια πώλησης εκτός των εκδοτηρίων (διαδικτυακή εφαρμογή, αυτόματοι πωλητές, εκδοτήριο ομαδικών εισιτηρίων στη Ροβέρτου Γκάλι), συμβάλλοντας στην ταχύτερη εξυπηρέτηση των επισκεπτών και στη βελτίωση της εμπειρίας της επίσκεψης.
Είναι, λοιπόν, σαφές, ότι κερδήθηκε το μεγάλο στοίχημα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου για τους αρχαιολογικούς χώρους, τα μνημεία και τα μουσεία, το οποίο, αφού υλοποιήσαμε με επιτυχία, επεκτείνουμε σε περισσότερους χώρους με στόχο την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας στους επισκέπτες, αλλά και τη διασφάλιση των εσόδων από τη διαχείριση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς», καταλήγει το ΥΠΠΟΑ στην ανακοίνωσή του.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr