Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Ο Δημήτρης Αστερίου παρουσιάζει τη νέα του έκθεση στο MΟΝΚ
Ο Δημήτρης Αστερίου παρουσιάζει τη νέα του έκθεση στο MΟΝΚ
Κεντρικό θέμα της είναι η έκφραση του προσώπου
«Facialis Expressio» είναι ο τίτλος της ατομικής έκθεσης του ζωγράφου Δημήτρη Αστερίου που εγκαινιάζεται την Τρίτη 4 Φεβρουαρίου, στις 8 το βράδυ, στο MONK (Καρορή 4, Αθήνα) και θα διαρκέσει μέχρι 14 Φεβρουαρίου.
Κεντρικό θέμα της έκθεσης, την οποία επιμελείται η εικαστικός Άννα είναι, όπως προκύπτει εξάλλου από την μετάφραση του τίτλου της, η έκφραση του προσώπου ενώ κύριο εκφραστικό μέσο του καλλιτέχνη είναι η ακουαρέλα.
Πρόσωπα γυναικεία, πρόσωπα οικεία, που μας κοιτάζουν κατάματα, που προσπαθούν να μας μιλήσουν. Βουβά όμως, βάζουν την δύναμη της ανάγκης στο βλέμμα τους, στα μισάνοιχτα χείλη, στο ανασήκωμα του πιγουνιού, στο γαλήνιο μέτωπο. Και αποκτούν φωνή μυστική. Φωνή εσωτερική που ψιθυρίζει τον πόνο του πόθου, την ανάγκη του κορμιού, την περηφάνεια του έρωτα, την αγωνία της ψυχής. Πρόσωπα που, αποκομμένα θαρρείς από τα γυμνά κορμιά τους, πετάνε την μάσκα της κοινωνικής τους καθημερινότητας και απογυμνωμένα μας ζητούν να βυθιστούμε στο είναι τους, να καθρεφτιστούμε στο βλέμμα τους, να νοιώσουμε.
Πίσω από ένα πέπλο χρωμάτων, μάτια μεγάλα ορθάνοιχτα. Μάτια που λες και προσπαθούν να αντιληφθούν την ιδία τη φύση της ύπαρξης τους και να μας την μεταλάβουν, μάτια που θαρρείς πως μας κοιτάζουν από κάποιο αρχαίο Φαγιούμ. Η ίδια ανάγκη πάντα να δηλώσουν παρουσία, να διατηρηθούν στην μνήμη, να υπάρξουν.
Το κόκκινο χρώμα κυριαρχεί. Κόκκινο άραγε από ντροπή για την απογύμνωση αυτή της ψυχής τους ή από την θέρμη ενός έρωτα, από παλλόμενο πόθο; Ποια υπόσχεση του βίου τους μας κάνει να τα κοιτάζουμε και να νοιώθουμε πως καθρεφτιζόμαστε μέσα τους;
Ποια εσωτερική μας αλήθεια μας προκαλούν να συλλάβουμε και να αποδεχτούμε;
Κεντρικό θέμα της έκθεσης, την οποία επιμελείται η εικαστικός Άννα είναι, όπως προκύπτει εξάλλου από την μετάφραση του τίτλου της, η έκφραση του προσώπου ενώ κύριο εκφραστικό μέσο του καλλιτέχνη είναι η ακουαρέλα.
Πρόσωπα γυναικεία, πρόσωπα οικεία, που μας κοιτάζουν κατάματα, που προσπαθούν να μας μιλήσουν. Βουβά όμως, βάζουν την δύναμη της ανάγκης στο βλέμμα τους, στα μισάνοιχτα χείλη, στο ανασήκωμα του πιγουνιού, στο γαλήνιο μέτωπο. Και αποκτούν φωνή μυστική. Φωνή εσωτερική που ψιθυρίζει τον πόνο του πόθου, την ανάγκη του κορμιού, την περηφάνεια του έρωτα, την αγωνία της ψυχής. Πρόσωπα που, αποκομμένα θαρρείς από τα γυμνά κορμιά τους, πετάνε την μάσκα της κοινωνικής τους καθημερινότητας και απογυμνωμένα μας ζητούν να βυθιστούμε στο είναι τους, να καθρεφτιστούμε στο βλέμμα τους, να νοιώσουμε.
Πίσω από ένα πέπλο χρωμάτων, μάτια μεγάλα ορθάνοιχτα. Μάτια που λες και προσπαθούν να αντιληφθούν την ιδία τη φύση της ύπαρξης τους και να μας την μεταλάβουν, μάτια που θαρρείς πως μας κοιτάζουν από κάποιο αρχαίο Φαγιούμ. Η ίδια ανάγκη πάντα να δηλώσουν παρουσία, να διατηρηθούν στην μνήμη, να υπάρξουν.
Το κόκκινο χρώμα κυριαρχεί. Κόκκινο άραγε από ντροπή για την απογύμνωση αυτή της ψυχής τους ή από την θέρμη ενός έρωτα, από παλλόμενο πόθο; Ποια υπόσχεση του βίου τους μας κάνει να τα κοιτάζουμε και να νοιώθουμε πως καθρεφτιζόμαστε μέσα τους;
Ποια εσωτερική μας αλήθεια μας προκαλούν να συλλάβουμε και να αποδεχτούμε;
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα