Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
Εγκαινιάστηκε η έκθεση Γλυπτικής του Νίκου - Γιώργου Παπουτσίδη στο Μορφωτικό Ίδρυμα της ΕΣΗΕΑ
Εγκαινιάστηκε η έκθεση Γλυπτικής του Νίκου - Γιώργου Παπουτσίδη στο Μορφωτικό Ίδρυμα της ΕΣΗΕΑ
Τίτλος της έκθεσης «Scripta manent – Τα γραπτά μένουν» - Την έκθεση χαιρέτισε η Πρόεδρος του Δ.Σ. της ΕΣΗΕΑ και του Μορφωτικού Ιδρύματος, Μαρία Αντωνιάδου - Ποιοι έδωσαν το παρών
Ο Υφυπουργός Πολιτισμού, Ιάσονας Φωτήλας, εγκαινίασε την Έκθεση Γλυπτικής του Νίκου-Γιώργου Παπουτσίδη με τίτλο «Scriptamanent - Τα γραπτά μένουν» που οργάνωσε το Μορφωτικό Ίδρυμα της ΕΣΗΕΑ στη Βιβλιοθήκη της ΕΣΗΕΑ «Δημήτρης Ι. Πουρνάρας».
Διακεκριμένες προσωπικότητες της πολιτικής, του πολιτισμού, της δημοσιογραφίας, της επιστήμης, των επιχειρήσεων, των εικαστικών τεχνών αλλά και συλλέκτες έργων τέχνης τίμησαν με την παρουσία τους τα εγκαίνια της έκθεσης.
Την έκθεση χαιρέτισε η Πρόεδρος του Δ.Σ. της ΕΣΗΕΑ και του Μορφωτικού Ιδρύματος, Μαρία Αντωνιάδου, αναφερόμενη στον διάλογο του Μορφωτικού Ιδρύματος της ΕΣΗΕΑ με την τέχνη, τη διανόηση και τον πολιτισμό, ενώ τόνισε ότι η έκθεση αποτυπώνει το λειτούργημα των δημοσιογράφων οι οποίοι μέσα από τη γραφή αφήνουν τη δική τους σφραγίδα στην ιστορία.
Αμέσως μετά, τον λόγο πήρε ο Υφυπουργός Πολιτισμού, Ιάσονας Φωτήλας, ο οποίος μίλησε για την ιδιαίτερη τεχνική του καλλιτέχνη που ενσωματώνει λέξεις και σύμβολα στα υλικά του.
Στη συνέχεια, η ιστορικός τέχνης, Λουΐζα Καραπιδάκη, ανέφερε από το βήμα του ομιλητή: «Το σοφό λατινικό απόφθεγμα ενέπνευσε τον εικαστικό Νίκο-Γιώργο Παπουτσίδη, ο οποίος το ενέταξε ως κωδικοποιημένο σύμβολο σε γλυπτά του. Είναι μία από τις θεματικές που φιλοτέχνησε με μέταλλα, μπρούτζο, ατσάλι ή σίδηρο, όπου ενσωμάτωσε αναγλυφικά τον γραπτό λόγο. Ο καλλιτέχνης επινόησε μια τεχνική, το “σιδηρογράφημα”, που αποδίδει στα έργα του μια ιδιαίτερη οπτική αίσθηση και το επιθυμητό αισθητικό αποτέλεσμα. Τοποθετεί χειρόγραφα μεταλλικά επιπεδοανάγλυφα ανυψωμένα γράμματα πάνω σε μεταλλικές επιφάνειες, που προσθέτουν στην τέχνη του ποικίλους νοηματικούς προσδιορισμούς. Λέξεις, όπως “Χαίρε”, “Σαφήνεια”, “Νους”, κοσμούν τις γλυφές επιφάνειές του...».
«Η γλυπτική είναι ποίηση σε τρεις διαστάσεις. Η συνάντηση ωστόσο Γλυπτικής και Γραφής, που παρουσιάζεται σε αυτή την έκθεση, δίνει τη δυνατότητα στον θεατή να παρατηρεί, να ανακαλύπτει και να διαβάζει τη γλυπτική σύνθεση» επισημαίνει ο Παπουτσίδης.
Την εκδήλωση συντόνισε η Κατερίνα Λυμπεροπούλου, Γραμματέας του ΔΣ του Μορφωτικού Ιδρύματος της ΕΣΗΕΑ.
Τη βραδιά των εγκαινίων πλαισίωσε μουσικά ο ταλαντούχος Ιωάννης Νίκολης μόνιμο μέλος της SinfoniettaHellenica.
Δείτε φωτογραφίες
Ειδήσεις σήμερα:
Κίμπερλι Γκίλφοϊλ: Η δικηγορία, το Fox News και η ερωτική σχέση με τον γιο του Τραμπ
Αυγά, χήνες, χαρτί, δάχτυλα - Το «λεξικό» που χρησιμοποιούσε το κύκλωμα των πολεοδόμων
Η επιστροφή των Γλυπτών: Το θραύσμα Fagan, κλειδί για τη συμφωνία
Διακεκριμένες προσωπικότητες της πολιτικής, του πολιτισμού, της δημοσιογραφίας, της επιστήμης, των επιχειρήσεων, των εικαστικών τεχνών αλλά και συλλέκτες έργων τέχνης τίμησαν με την παρουσία τους τα εγκαίνια της έκθεσης.
Την έκθεση χαιρέτισε η Πρόεδρος του Δ.Σ. της ΕΣΗΕΑ και του Μορφωτικού Ιδρύματος, Μαρία Αντωνιάδου, αναφερόμενη στον διάλογο του Μορφωτικού Ιδρύματος της ΕΣΗΕΑ με την τέχνη, τη διανόηση και τον πολιτισμό, ενώ τόνισε ότι η έκθεση αποτυπώνει το λειτούργημα των δημοσιογράφων οι οποίοι μέσα από τη γραφή αφήνουν τη δική τους σφραγίδα στην ιστορία.
Αμέσως μετά, τον λόγο πήρε ο Υφυπουργός Πολιτισμού, Ιάσονας Φωτήλας, ο οποίος μίλησε για την ιδιαίτερη τεχνική του καλλιτέχνη που ενσωματώνει λέξεις και σύμβολα στα υλικά του.
Στη συνέχεια, η ιστορικός τέχνης, Λουΐζα Καραπιδάκη, ανέφερε από το βήμα του ομιλητή: «Το σοφό λατινικό απόφθεγμα ενέπνευσε τον εικαστικό Νίκο-Γιώργο Παπουτσίδη, ο οποίος το ενέταξε ως κωδικοποιημένο σύμβολο σε γλυπτά του. Είναι μία από τις θεματικές που φιλοτέχνησε με μέταλλα, μπρούτζο, ατσάλι ή σίδηρο, όπου ενσωμάτωσε αναγλυφικά τον γραπτό λόγο. Ο καλλιτέχνης επινόησε μια τεχνική, το “σιδηρογράφημα”, που αποδίδει στα έργα του μια ιδιαίτερη οπτική αίσθηση και το επιθυμητό αισθητικό αποτέλεσμα. Τοποθετεί χειρόγραφα μεταλλικά επιπεδοανάγλυφα ανυψωμένα γράμματα πάνω σε μεταλλικές επιφάνειες, που προσθέτουν στην τέχνη του ποικίλους νοηματικούς προσδιορισμούς. Λέξεις, όπως “Χαίρε”, “Σαφήνεια”, “Νους”, κοσμούν τις γλυφές επιφάνειές του...».
«Η γλυπτική είναι ποίηση σε τρεις διαστάσεις. Η συνάντηση ωστόσο Γλυπτικής και Γραφής, που παρουσιάζεται σε αυτή την έκθεση, δίνει τη δυνατότητα στον θεατή να παρατηρεί, να ανακαλύπτει και να διαβάζει τη γλυπτική σύνθεση» επισημαίνει ο Παπουτσίδης.
Την εκδήλωση συντόνισε η Κατερίνα Λυμπεροπούλου, Γραμματέας του ΔΣ του Μορφωτικού Ιδρύματος της ΕΣΗΕΑ.
Τη βραδιά των εγκαινίων πλαισίωσε μουσικά ο ταλαντούχος Ιωάννης Νίκολης μόνιμο μέλος της SinfoniettaHellenica.
Δείτε φωτογραφίες
Ειδήσεις σήμερα:
Κίμπερλι Γκίλφοϊλ: Η δικηγορία, το Fox News και η ερωτική σχέση με τον γιο του Τραμπ
Αυγά, χήνες, χαρτί, δάχτυλα - Το «λεξικό» που χρησιμοποιούσε το κύκλωμα των πολεοδόμων
Η επιστροφή των Γλυπτών: Το θραύσμα Fagan, κλειδί για τη συμφωνία
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα