Ένα φθινοπωρινό γεύμα διαφορετικό από τα άλλα, μιας και η συνάντηση των εθελοντών της bwin με τους διαμένοντες της Στέγης Υποστηριζόμενης Διαβίωσης «Φωτεινή» έδιωξε κάθε… μελαγχολικό συναίσθημα.
Να γιατί ο Βαν Γκογκ ήταν ιδιοφυία
Να γιατί ο Βαν Γκογκ ήταν ιδιοφυία
Εδώ και πολλά χρόνια συζητείται η πιθανότητα ο μεγάλος Ολλανδός ζωγράφος Βίνσεντ Βαν Γκογκ να είχε αχρωματοψία.
UPD:
1
ΣΧΟΛΙΟ
Εδώ και πολλά χρόνια συζητείται η πιθανότητα ο μεγάλος Ολλανδός ζωγράφος Βίνσεντ Βαν Γκογκ να είχε αχρωματοψία.
Σήμερα, ο Ιάπωνας ειδικός στην επιστήμη των χρωμάτων, Καζουνόρι Ασάντ παρουσίασε τις απόψεις του σχετικά με τους λόγους για τους οποίους ο ζωγράφος επέλεγε τα χρώματα που επέλεγε για τους πίνακές του, βάσει των οποίων θα μπορούσε να αλλάξει ο τρόπος θεώρησης ολόκληρου του έργου του από πλευράς κοινού και ειδικών και τις αντίληψής μας για εκείνον.
Κατ’ επέκταση, ίσως και να υπάρχει εξήγηση για τις αδρές πινελιές του, τα εντονότατα χρώματα που επέλεγε και τις, συχνά, ιδιόρρυθμες αποχρώσεις που δημιουργούσε.
Όταν, μιλώντας σε διάλεξή του, παρουσίασε πίνακες του Βαν Γκογκ υπό κανονικές συνθήκες φωτισμού και με φωτισμό τέτοιο που μόνον άτομα με αχρωματοψία θα τους αντιλαμβάνονταν (τα χρώματά τους), βρέθηκε μπροστά σε έναν θαυμαστό κόσμο «άλλων» πινάκων.
Μάλιστα, έπειτα από εκείνη τη διάλεξη, με βοήθεια της τεχνολογίας κατάφερε να παρουσιάσει τα έργα του Βαν Γκογκ με δύο τρόπους: έτσι όπως τα βλέπει ένας άνθρωπος χωρίς αχρωματοψία και έτσι όπως τα αντιλαμβάνεται χρωματικά κάποιος που είναι δυσχρωματικός.
Δείτε παρακάτω ορισμένες εικόνες, έργα του Βαν Γκογκ και απλές φωτογραφίες με τους δύο τρόπους που παρουσίασε ο Ασάντ. Τα πολλά χρώματα αφορούν τα άτομα με φυσιολογική όραση, οι πιο κίτρινες ή θαμπές εικόνες, εκείνα με αχρωματοψία:
Σήμερα, ο Ιάπωνας ειδικός στην επιστήμη των χρωμάτων, Καζουνόρι Ασάντ παρουσίασε τις απόψεις του σχετικά με τους λόγους για τους οποίους ο ζωγράφος επέλεγε τα χρώματα που επέλεγε για τους πίνακές του, βάσει των οποίων θα μπορούσε να αλλάξει ο τρόπος θεώρησης ολόκληρου του έργου του από πλευράς κοινού και ειδικών και τις αντίληψής μας για εκείνον.
Κατ’ επέκταση, ίσως και να υπάρχει εξήγηση για τις αδρές πινελιές του, τα εντονότατα χρώματα που επέλεγε και τις, συχνά, ιδιόρρυθμες αποχρώσεις που δημιουργούσε.
Όταν, μιλώντας σε διάλεξή του, παρουσίασε πίνακες του Βαν Γκογκ υπό κανονικές συνθήκες φωτισμού και με φωτισμό τέτοιο που μόνον άτομα με αχρωματοψία θα τους αντιλαμβάνονταν (τα χρώματά τους), βρέθηκε μπροστά σε έναν θαυμαστό κόσμο «άλλων» πινάκων.
Μάλιστα, έπειτα από εκείνη τη διάλεξη, με βοήθεια της τεχνολογίας κατάφερε να παρουσιάσει τα έργα του Βαν Γκογκ με δύο τρόπους: έτσι όπως τα βλέπει ένας άνθρωπος χωρίς αχρωματοψία και έτσι όπως τα αντιλαμβάνεται χρωματικά κάποιος που είναι δυσχρωματικός.
Δείτε παρακάτω ορισμένες εικόνες, έργα του Βαν Γκογκ και απλές φωτογραφίες με τους δύο τρόπους που παρουσίασε ο Ασάντ. Τα πολλά χρώματα αφορούν τα άτομα με φυσιολογική όραση, οι πιο κίτρινες ή θαμπές εικόνες, εκείνα με αχρωματοψία:
UPD:
1
ΣΧΟΛΙΟ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα