Τα φώτα αναβοσβήνουν, η γιορτή αρχίζει κι εμείς ετοιμαζόμαστε για μεγάλες ανατριχίλες με τις ταινίες και τις σειρές που μας προτείνει το Vodafone TV
O χρυσός αριθμός Φ «μίλησε»: Η Μόνα Λίζα δεν είναι η ομορφότερη γυναίκα της Τέχνης
O χρυσός αριθμός Φ «μίλησε»: Η Μόνα Λίζα δεν είναι η ομορφότερη γυναίκα της Τέχνης
Το πλατύ «ανδρικό» μέτωπο, τα μη καλοσχηματισμένα μάτια, το πηγούνι και η μικρή απόσταση μύτης - χειλιών δεν πληροί τις προδιαγραφές της τελειότητας των αρχαίων Ελλήνων
Η Μόνα Λίζα ίσως δεν είναι τόσο όμορφη όσο θέλουν να πιστεύουν οι περισσότεροι λάτρεις της τέχνης, σύμφωνα με τον χρυσό κανόνα των αρχαίων Ελλήνων. Το αινιγματικό της χαμόγελο μπορεί να έχει μαγέψει κριτικούς και φιλότεχνους από το 1517, όμως έρχεται μόλις τρίτη στη λίστα με τις πιο όμορφες γυναίκες της Τέχνης.
Η γυναίκα που απεικονίζεται στο αριστούργημα του Λεονάρντο Ντα Βίνσι βρέθηκε ότι έχει το 86,6% της Χρυσής Τομής ή τον Χρυσό Αριθμό Φ που ορίζει την απόλυτη φυσική τελειότητα και αρμονία.
Στο συμπέρασμα αυτο οδηγήθηκαν οι ειδικοί λόγω του πλατιού «ανδρικού» μετώπου της, το σχήμα των ματιών της, το διπλοσάγονο και τη μικρή απόσταση ανάμεσα στη μύτη και τα χείλη της.
Στην πρώτη θέση της τελειότητας βρίσκεται η Μέριλιν Μονρόε του Άντι Γουόρχολ με ποσοστό αρμονίας 89,1%, ενώ στη δεύτερη θέση βρίσκεται τη Αφροδίτη στη «Γέννηση της Αφροδίτης» του Σάντρο Μποτιτσέλι, με 89%.
Οι πίνακες μελετήθηκαν με τις πλέον σύγχρονες τεχνικές χαρτογράφησης από τον πλαστικό χειρουργό, Δρ. Τζούλιαν ντε Σίλβα, με έδρα το Λονδίνο, ο οποίος χρησιμοποιεί την τεχνολογία για τις επεμβάσεις του.
«Αυτή η νέα έρευνα επιβεβαιώνει αυτό που πολλοί εκτιμούσαν εδώ και αιώνες. Η Μόνα Λίζα είναι ένας εξαιρετικός πίνακας, αλλά της λείπει αυτό που οι αρχαίοι Έλληνες θεωρούσαν ως φυσική τελειότητα. Δεν είναι τέλεια για πολλούς λόγους, όποως το φαρδύ ανδροπρεπές μέτωπό της, το διπλοσάγονο, τα μη καλοσχηματισμένα μάτια της και τη μικρή απόσταση μεταξύ μύτης και χειλιών.
Ο χρυσός αριθμός Φ είναι μία μαθηματική εξίσωση, την οποία εφηύραν οι Έλληνες σε μία προσπάθεια να μετρήσουν την ομορφιά και μάλιστα ο Ντα Βίντσι τον είχε χρησιμοποιήσει για τον διάσημο «Άνθρωπο του Βιτρούβιου», μία αναπαράσταση του τέλειου ανθρώπινου σώματος.
Για τη Μέριλιν του Γουόρχολ, ο δρ. ντε Σίλβα ανέφερε: «Ήταν η σπουδαιότερη γυναίκα ηθοποιός της εποχής της στο Χόλιγουντ και αυτό γιατί ήταν απίστευτα όμορφη». Η Αφροδίτη του Μποτιτσέλι που ήρθε δεύτερη, έχασε «βαθμούς» από τα φρύδια και το πηγούνι.
Στην τέταρτη θέση, πίσω από τη Μόνα Λίζα, βρίσκεται το «Κορίτσι με το μαργαριταρένιο σκουλαρίκι» του Ολλανδού Γιαν Βερμέερ, κι αυτή χάνοντας βαθμούς από τη θέση των ματιών της και την περιοχή των φρυδιών.
Οσο για τους εν ζωή, ο πιο όμορφος άνθρωπος στον κόσμο, βάσει του χρυσού αριθμού είναι ο Τζορτζ Κλούνει, που εσπασε τα κοντέρ με σκορ... 91.9%!
Η γυναίκα που απεικονίζεται στο αριστούργημα του Λεονάρντο Ντα Βίνσι βρέθηκε ότι έχει το 86,6% της Χρυσής Τομής ή τον Χρυσό Αριθμό Φ που ορίζει την απόλυτη φυσική τελειότητα και αρμονία.
Στο συμπέρασμα αυτο οδηγήθηκαν οι ειδικοί λόγω του πλατιού «ανδρικού» μετώπου της, το σχήμα των ματιών της, το διπλοσάγονο και τη μικρή απόσταση ανάμεσα στη μύτη και τα χείλη της.
Στην πρώτη θέση της τελειότητας βρίσκεται η Μέριλιν Μονρόε του Άντι Γουόρχολ με ποσοστό αρμονίας 89,1%, ενώ στη δεύτερη θέση βρίσκεται τη Αφροδίτη στη «Γέννηση της Αφροδίτης» του Σάντρο Μποτιτσέλι, με 89%.
Οι πίνακες μελετήθηκαν με τις πλέον σύγχρονες τεχνικές χαρτογράφησης από τον πλαστικό χειρουργό, Δρ. Τζούλιαν ντε Σίλβα, με έδρα το Λονδίνο, ο οποίος χρησιμοποιεί την τεχνολογία για τις επεμβάσεις του.
«Αυτή η νέα έρευνα επιβεβαιώνει αυτό που πολλοί εκτιμούσαν εδώ και αιώνες. Η Μόνα Λίζα είναι ένας εξαιρετικός πίνακας, αλλά της λείπει αυτό που οι αρχαίοι Έλληνες θεωρούσαν ως φυσική τελειότητα. Δεν είναι τέλεια για πολλούς λόγους, όποως το φαρδύ ανδροπρεπές μέτωπό της, το διπλοσάγονο, τα μη καλοσχηματισμένα μάτια της και τη μικρή απόσταση μεταξύ μύτης και χειλιών.
Ο χρυσός αριθμός Φ είναι μία μαθηματική εξίσωση, την οποία εφηύραν οι Έλληνες σε μία προσπάθεια να μετρήσουν την ομορφιά και μάλιστα ο Ντα Βίντσι τον είχε χρησιμοποιήσει για τον διάσημο «Άνθρωπο του Βιτρούβιου», μία αναπαράσταση του τέλειου ανθρώπινου σώματος.
Για τη Μέριλιν του Γουόρχολ, ο δρ. ντε Σίλβα ανέφερε: «Ήταν η σπουδαιότερη γυναίκα ηθοποιός της εποχής της στο Χόλιγουντ και αυτό γιατί ήταν απίστευτα όμορφη». Η Αφροδίτη του Μποτιτσέλι που ήρθε δεύτερη, έχασε «βαθμούς» από τα φρύδια και το πηγούνι.
Στην τέταρτη θέση, πίσω από τη Μόνα Λίζα, βρίσκεται το «Κορίτσι με το μαργαριταρένιο σκουλαρίκι» του Ολλανδού Γιαν Βερμέερ, κι αυτή χάνοντας βαθμούς από τη θέση των ματιών της και την περιοχή των φρυδιών.
Οσο για τους εν ζωή, ο πιο όμορφος άνθρωπος στον κόσμο, βάσει του χρυσού αριθμού είναι ο Τζορτζ Κλούνει, που εσπασε τα κοντέρ με σκορ... 91.9%!
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα