Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
Οι σταρ των Καννών και η... δικιά μας Αντέλ
Οι σταρ των Καννών και η... δικιά μας Αντέλ
Τι δήλωσε η Εξαρχόπουλος για τις λεσβιακές σκηνές της ταινίας της - Στο Φεστιβάλ και ο ελληνικής καταγωγής Αλεξάντερ Πέιν που κάνει αυτό που ξέρει καλύτερα: ένα road movie με χιλιόμετρα αγάπης
UPD:
7
ΣΧΟΛΙΑ
Από την εξωτική, πολύχρωμη Χαβάη, όπου κατοικεί και γύρισε τους «Απογόνους» με τον Τζορτζ Κλούνι, ο Αλεξάντερ Πέιν ταξιδεύει στην μουντή, ασπρόμαυρη πατρίδα του, και παραδίδει με τη “Nebraska” ένα ιδιαίτερο οικογενειακό πορτρέτο. Αν και δεν ξεφεύγει από τα θέματα που αγαπά - σχέση πατέρα γιου, τα υλικά από τα οποία φτιάχνονται οι σχέσεις, το ταξίδι για την Ιθάκη, την διαρκή αναζήτηση ορίων και ταυτότητας - οι χαρακτήρες και το πλαίσιο εδώ αποτελούν ξεχωριστούς πίνακες το καθένα.
«Δεν περίμενα αυτή την ερώτηση καθόλου!», χαριτολόγησε ο Πέιν στη συνέντευξη Τύπου όταν τον ρώτησαν γιατί επέλεξε να κάνει ασπρόμαυρη την ταινία. “Απλά μου φάνηκε το πιο σωστό πράγμα. Έτσι τη «διάβασα» και τη φαντάστηκα την ιστορία. Πάντα ήθελα να κάνω μια ασπρόμαυρη ταινία, είναι τόσο όμορφη αισθητικά. Ο λόγος που την αποχαιρετίσαμε ήταν εμπορικός κι όχι καλλιτεχνικός”.
Ο βετεράνος ηθοποιός Μπρους Ντερν πρωταγωνιστεί στο ρόλο ενός ηλικιωμένου άντρα, ο οποίος πιστεύει πως κέρδισε σε λαχείο ένα εκατομμύριο δολάρια. Ο μικρός γιος του (ο κωμικός Γουίλ Φόρτε) αποφασίζει να του κάνει το χατήρι και να τον οδηγήσει από τη Μοντάνα στη Νεμπράσκα, βλέποντας ότι το έχει πράγματι ανάγκη, αλλά έχοντας κι ο ίδιος ανάγκη να προλάβει να περάσει μερικές μέρες μαζί του πριν πεθάνει. Το ότι ο πατέρας είναι ένας λακωνικός αλκοολικός σε αρχικά στάδια άνοιας και η μητέρα μια τσαχπίνα καπάτσα γυναίκα παρέχουν το μπαχαρικό στην ιστορία - η οποία, παρά το μελαγχολικό της προσωπείο, έχει πάρα, μα πάρα πολύ γέλιο. “Αυτό που μου έκανε εντύπωση στο σενάριο ήταν πως πρόκειται για μια ιστορία ταυτόχρονα αστεία και μελαγχολική. Σαν τη ζωή, δηλαδή. Μου άρεσε επίσης το γεγονός ότι ο σεναριογράφος Μπομπ Νέλσον είχε ζήσει πραγματικά αυτή την ιστορία, άρα είχε ένα προσωπικό στοιχείο. Θα μπορούσα να πω - επιτηδευτικά - πως είναι περισσότερο μια ταινία για την οικονομική ύφεση του κραχ, άρα και γι’ αυτό είναι ασπρόμαυρη”.
«Δεν περίμενα αυτή την ερώτηση καθόλου!», χαριτολόγησε ο Πέιν στη συνέντευξη Τύπου όταν τον ρώτησαν γιατί επέλεξε να κάνει ασπρόμαυρη την ταινία. “Απλά μου φάνηκε το πιο σωστό πράγμα. Έτσι τη «διάβασα» και τη φαντάστηκα την ιστορία. Πάντα ήθελα να κάνω μια ασπρόμαυρη ταινία, είναι τόσο όμορφη αισθητικά. Ο λόγος που την αποχαιρετίσαμε ήταν εμπορικός κι όχι καλλιτεχνικός”.
Ο βετεράνος ηθοποιός Μπρους Ντερν πρωταγωνιστεί στο ρόλο ενός ηλικιωμένου άντρα, ο οποίος πιστεύει πως κέρδισε σε λαχείο ένα εκατομμύριο δολάρια. Ο μικρός γιος του (ο κωμικός Γουίλ Φόρτε) αποφασίζει να του κάνει το χατήρι και να τον οδηγήσει από τη Μοντάνα στη Νεμπράσκα, βλέποντας ότι το έχει πράγματι ανάγκη, αλλά έχοντας κι ο ίδιος ανάγκη να προλάβει να περάσει μερικές μέρες μαζί του πριν πεθάνει. Το ότι ο πατέρας είναι ένας λακωνικός αλκοολικός σε αρχικά στάδια άνοιας και η μητέρα μια τσαχπίνα καπάτσα γυναίκα παρέχουν το μπαχαρικό στην ιστορία - η οποία, παρά το μελαγχολικό της προσωπείο, έχει πάρα, μα πάρα πολύ γέλιο. “Αυτό που μου έκανε εντύπωση στο σενάριο ήταν πως πρόκειται για μια ιστορία ταυτόχρονα αστεία και μελαγχολική. Σαν τη ζωή, δηλαδή. Μου άρεσε επίσης το γεγονός ότι ο σεναριογράφος Μπομπ Νέλσον είχε ζήσει πραγματικά αυτή την ιστορία, άρα είχε ένα προσωπικό στοιχείο. Θα μπορούσα να πω - επιτηδευτικά - πως είναι περισσότερο μια ταινία για την οικονομική ύφεση του κραχ, άρα και γι’ αυτό είναι ασπρόμαυρη”.
Ο Μπρους Ντερν, εξαιρετικός από τα βλέμματά του και μόνο, ήταν χείμαρρος όποτε μιλούσε: “Μιλώντας για μελαγχολία, μόνο το ότι πέρασαν 8 χρόνια από τότε που πρωτοδιάβασα το σενάριο για να γίνει η ταινία με έκανε μελαγχολικό. Είμαι τυχεός γιατί έχω συνεργαστεί με υπέροχους ηθοποιούς. Και μπορώ να λέω ότι έχω δουλέψει με έξι ιδιοφυίες. Με τον Καζάν, με τον οποίο ξεκίνησα την καριέρα μου, με τον Χίτσκοκ, τον Ντάγκλας Τράμπαλ - πολλοί δεν τον ξέρουν, αλλά πιστέψτε με είναι ιδιοφυία - , τον Κόπολα, τον Ταραντίνο και τώρα τον Αλεξάντερ Πέιν. Χρειάζεσαι επιβεβαίωση για να πάρεις ένα ρίσκο. Στο ξεκίνημα της καριέρας μου, ο Καζάν έπαιρνε συνέχεια ρίσκα. Έτσι κάνει κι ο Αλεξάντερ. Πρέπει να έχεις πίστη ότι έχεις έναν οδηγό. Ποτέ δεν είχα ιδιαίτερη σχέση με το δικό μου πατέρα, αλλά στο τέλος αυτής της ταινίας τον βρήκα. Είναι αυτός (δείχνει τον Πέιν). Η διαφορά με τους άλλους είναι - και σκεφτείτε ότι αφήνω πολλούς απ’ έξω, δεν αναφέρω τον Χαλ Άσμπι, τον Τζον Φράνκενχαϊμερ - είναι ότι οι άλλοι σε σπρώχνουν μέχρι τα άκρα και κρατούν μια αποχή για να σε πιάσουν και να σε ξαναρίξουν μέσα στο παιχνίδι. Αυτός εδώ ο τύπος κατεβαίνει εκεί που είσαι, σε παίρνει στην αγκαλιά του και σε πάει πάλι στο άκρο, και σου λέει ας φτιάξουμε τώρα λίγη μαγεία”.
UPD:
7
ΣΧΟΛΙΑ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα