«Nymphomaniac»: Το μεγαλείο του αποστειρωμένου πορνό

Ο κατά Λαρς Φον Τρίερ ύμνος στο... αιδοίο, ή πως αν θες πορνό, μακριά από Δανία, Σουηδία και Νορβηγία!

Μόλις είδα «Nymphomaniac Vol 1» («Νυμφομανής, μέρος πρώτο»). Διάρκειας δύο ωρών. Του  Λαρς φον Τρίερ. Από Δανία. Η δράση τοποθετημένη στην Αγγλία. Το δεύτερο μέρος θα προβάλλεται από 20  Φεβρουαρίου. Δυο λόγια, για να ικανοποιήσω την περιέργειά σας

Το στόρι αρχίζει σε κάποια σκουριασμένα και διαβρωμένα από την υγρασία υπόγεια. Με την  Σαρλότ Γκενσμπούργκ. Ενδεδυμένη, γρονθοκοπημένη και ξαπλωμένη στο κρεβάτι του πόνου. Να αφηγείται τη ζωή της σε κάποιον σοφό γέροντα (τον υποδύεται ο Στέλαν Σκάρσγκαρντ)

Αφού πρώτα του λέει «είμαι  κακό κορίτσι εγώ», στη συνέχεια συμπληρώνει (με τα δικά της λόγια) «ανακάλυψα το μ... μου (τα υπόλοιπα τα συμπληρώνει η φαντασία σας) σε ηλικία μόλις  δύο ετών».

Το ίδιο «μ» ανακάλυψαν και  τα κοριτσάκια της ηλικίας της. Έτσι, όλες μαζί εν χορώ άδουν στην τάξη «Αιδοίο μου, μέγιστο αιδοίο μου». Κάπως έτσι  η μικρή Τζο (που την υποδύεται η πρωτοεμφανιζόμενη Στέισι Μάρτιν, η πρωταγωνίστρια  δηλαδή), φτάνει αισίως  στην ηλικία των  15. Τότε  ήταν  που άφησε κάγκελο  κάποιο  αρσενικό. Οταν  του ζήτησε  «θα  σου είναι πρόβλημα να μου πάρεις την παρθενιά μου;».  Ελάτε στη θέση του. Εσύ ας πούμε, τι θα έλεγες; Όχι; Έλα τώρα!



Εκείνος  λοιπόν ο  τυχερός  διατάζει το  κορίτσι το παρθενικό «βγάλε το βρακί  σου». Η Τζο το  βγάζει. Εκείνος  βγάζει το  εργαλείο του και αρχίζει να το παίζει. Δηλαδή ο  αθεόφοβος, αντί να  ερεθιστεί από το  τρυφερούδι, καταφεύγει   στον θεό Αυνάνα. Τέλος πάντων. Αφού πρώτα το  εργαλείο  τεντώνεται και  «θυμώνει», στο τέλος διεισδύει τρεις φορές στον κόλπο της μικρής. Ακριβώς τρεις  φορές. Και  γιατί παρακαλώ τρεις;  Who knows. Και μετά απ' αυτό -σύμφωνα με  την αφήγηση της Τζο- «με  γυρίζει μπρούμητα  σαν άδειο σακί και  το  χώνει από  πίσω  πέντε  φορές». Κοίτα να δεις ακρίβεια αριθμητικής!

Και μετά και μετά;  «Μετά, παρέα με τη φιλενάδα μου την Β και με ρούχα που έγραφαν πάνω τους "Fuck Me Now" μπήκαμε  σε  τρένο   χωρίς εισιτήριο». Και γιατί παρακαλώ; Προκειμένου να μονομαχήσουμε.  Εκείνη που θα κατάφερνε να πάρει περισσότερους, στο τέλος θα κέρδιζε   μικρό σακουλάκι με σοκολατάκια!



Στρογγυλοκάθισαν τα κορίτσια «Fuck Me Now» σε κάποιο  βαγόνι της β' θέσης. Το σχέδιο της μικρής Τζο ήταν απλό. Πρώτα ρωτούσε «τι ώρα είναι;». Υστερα ξαναρωτούσε «προς τα πού  βρίσκεται η τουαλέτα;». Από την αρσενική ομύγηρη πετάγεται κάποιος πρόθυμος και  της δείχνει το δρόμο.  Η κατάληξη αναμενόμενη. Ο πρόθυμος ορμάει πάνω στη μικρή Τζο. Εκείνος  να μπαινοβγαίνει. Εκείνη με ψυχρό βλέμμα και ακούνητη να δέχεται τα  «πυρά»  του  αρσενικού.

Ενας, δύο,  τρεις  οι «πελάτες».  Έλα όμως που  η φιλενάδα η Β  είχε καταφέρει να πάρει  πέντε! Κοίτα να δεις μανία με την αριθμητική. Τρεις η Τζο, πέντε  η Β. Μέσα στο αδιέξοδό της , καταλήγει στην α' θέση. Να μην αποκτήσει εμπειρία και από τους  φραγκάτους; Να την αποκτήσει. Όμως, ο συγκεκριμένος  φραγκάτος την απωθεί. «Είμαι παντρεμένος» της λέει. Κοίτα να  δεις επιχείρημα. Μα  τι  λέτε ανθρωπέ μου! Η μικρή Τζο ορμάει. «Εχεις καυλ...»  του  λέει. Και του κατεβάζει  τα ρολά και  μπουκώνει το  στόμα της με το εργαλείο  του. Κάπου εκεί  διακόπτει ο  σοφός γέροντας την αφήγηση με το εξής σχόλιο «η εγκράτεια εξασθενεί και μερικές  φορές  σκοτώνει  το σπέρμα»!  Σα να  της λεει  ότι  κατάπιε σκοτωμένο σπέρμα!



Κάπως έτσι και  ενώ έχει  συμπληρωθεί η πρώτη  ώρα, η μικρή Τζο -κοπελάρα  τώρα- παρομοιάζει  το αιδοίο της με  τις αυτόματες πόρτες  των σούπερ  μάρκετ: «το μ... μου  μοιάζει με  τις πόρτες των σούπερ μάρκετ που ανοίγουν με  την βοήθεια  αισθητήρα». 

Και μέσα στο παραλήρημά της αρχίζει να ονειρεύεται  πέη. Πάσης φύσεως, χρώματος και μεγέθους. «Π... μαύροι,  κίτρινοι, άσπροι, μεγάλοι,  χοντροί,  αδύνατοι, μικροί, όρθιοι, πεσμένοι». Και  συμπληρώνει «αν  ενώσεις  τα πετσάκια  των  π.... σε ολόκληρη την πορεία της ανθρώπινης ιστορίας, τότε μπορείς να  φτάσεις μέχρι τον Άρη»!

Η νυμφομανία πορεύεται με την Αριθμητική, τη Γεωμετρία, την Οικολογία και την Ιατρική. Α, ξέχασα. Ο πατέρας της (Κρίστιαν  Σλέιτερ) είναι  γιατρός και λάτρης  της οικολογίας

Ώσπου φτάνουμε στην κλασική μουσική, την πολυφωνία και τον Μπαχ. Κάπου εκεί η Τζο  παραλληλίζει το  πάθος  της για περισσότερα πέη με ένα έργο  του Μπαχ. Με τίτλο «Cantus Firmus». Ένα  έργο για  τρεις «φωνές». Η πρώτη είναι ο  βαρύτονος. Αυτός πέφτει πάνω της και επιδίδεται φανατικά  στο σπορ της   αιδοιολειχίας. Από το σπορ με το οποίο ο  σεξομανής Μάικλ Ντάγκλας -ισχυρίζεται ότι- έπαθε καρκίνο του  λάρυγγα. Τέλος πάντων.



Το δεύτερο «όργανο»  το παρομοιάζει  με λεοπάρδαλη. Μ' έναν αιλουροειδή τύπο που έρχεται  στα μουλωχτά και διεισδύει μέσα από τα όπισθεν ημισφαίριά της. Το τρίτο «όργανο» ταιριάζει στην περίπτωση του αγαπημένου της Τζερόμ (Σία ΛαΜπεφ). Η ακαδημαϊκή στάση. «Γέμισε όλες τις τρύπες μου» φωνάζει η Τζο. Και πράγματι. Το αληθινό (ή το ψεύτικο) πέος του Τζερόμ  αρχίζει να μπαινοβγαίνει, όπως τα πιστόνια της ατμομηχανής!

Κάπως έτσι  η Αριθμητική, η Γεωμετρία, η Μηχανική, η Οικολογία και ο εγκεφαλικός αυνανισμός του Λαρς φον Τρίερ, καταλήγουν σε Νυμφομανία.

Το συμπέρασμα ψυχρό. Το αποτέλεσμα του  Δανού αντάξιο της κλινικής, νοσοκομειακής, αποστειρωμένης σκανδιναβικής πορνογραφίας. Θέλεις πορνό; Μακριά από Δανία, Σουηδία και Νορβηγία!



Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr