To COSMOTE GROW YOUR BUSINESS – Certification Program επιστρέφει για τρίτη συνεχή χρονιά, αυτή τη φορά με νέα μορφή, μέσω βιντεοσκοπημένων μαθημάτων και δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να οδηγηθούν στη νέα ψηφιακή εποχή.
New York Times: «Κομμένα κεφάλια, άγριο σεξ και πολλή θάλασσα το σίκουελ των 300»
New York Times: «Κομμένα κεφάλια, άγριο σεξ και πολλή θάλασσα το σίκουελ των 300»
Τι λένε για τις πολεμικές συγκρούσεις και τις ερωτικές σκηνές - Λιγότερο «φωνακλάς» από τον Λεωνίδα ο Θεμιστοκλής-Διαβάστε το σχόλιο του Δημήτρη Δανίκα
Αφιέρωμα στην ταινία «300: Rise of an Empire» κάνουν οι New York Times, οι οποίοι αναφέρονται τόσο με θετικά όσο και αρνητικά σχόλια, τονίζοντας ότι το σίκουελ βρίσκεται κοντά στον ψηλό πήχη που έθεσε η πρώτη ταινία της σειράς, οι «300».
«Η Ελλάδα, είναι ξανά σε κίνδυνο αλλά οι μάχες αυτή τη φορά είναι στην θάλασσα. Οι ελεύθερες πόλεις-κράτη αμύνονται εναντίον των Περσών και των μυριάδων πλοίων τους κάτω άσχημες προοπτικές», γράφουν οι NYT.
Στη συνέχεια, η αμερικανική εφημερίδα εξηγεί ότι αντίθετα με τους 300 όπου οι Σπαρτιάτες αποζητούσαν τον θάνατο, «οι Έλληνες αυτή τη φορά ακολουθούν τον λιγότερο φωνακλά Θεμιστοκλή», ενώ παράλληλα αναφέρεται και στην Αρτεμισία και τον κίνδυνο που αποτελεί για τους Ελληνες. «Μιλώντας στρατηγικά, οι μανούβρες των Ελλήνων αποδίδουν μέχρι εκεί που δεν πάει άλλο, ενώ οι Πέρσες είναι ασταμάτητοι μέχρι εκεί που δεν πάει άλλο. Ο Θεμιστοκλής βάζει την πολιτική σκέψη δίπλα στους Σπαρτιάτες, ενώ το γενναίο ντουέτο πατέρα και γιου προσωποποιεί την αίσθηση της αυτοθυσίας».
Παράλληλα η αμερικανική εφημερίδα αναφέρεται και στις ερωτικές σκηνές της ταινίας, λέγοντας πως «οι ελιγμοί στις κρεβατοκάμαρες επηρέασαν μια σημαντική σκηνή, καθώς οι διαμάχες στη θάλασσα μεταξύ του Θεμιστοκλή και της Αρτεμισίας τους οδήγησαν εν τέλει μόνους σε ένα δωμάτιο. Η διοικητής των Περσών παρουσιάζεται εν τέλει σαν μια γυναίκα που περιφρονείται, αφήνοντας εν τέλει την αλαζονεία των Ελλήνων σχεδόν ανέπαφη».
Τέλος, οι NYT έχουν και ορισμένα αρνητικά σχόλια για την ταινία, καθώς επισημαίνουν ότι «οι ναυτικές συγκρούσεις και οι μάχες είναι ικανοποιητικές για το πρώτο μισάωρο, ωστόσο δεν έχουν την δυναμική των ''300''. Κάποιος επίσης πρέπει να φοβόταν ότι το βάθος του χώρου της ταινίας δεν θα φαινόταν αρκετά καλά, εάν κρίνουμε από τα σωματίδια τα οποία αιωρούνται στον αέρα και η εικόνα μοιάζει σαν να είχε μόλις ξεσκονίσει κάποιος Ελληνας.
Διαβάστε την κριτική της Έλενας Χρηστοπούλου
«Η Ελλάδα, είναι ξανά σε κίνδυνο αλλά οι μάχες αυτή τη φορά είναι στην θάλασσα. Οι ελεύθερες πόλεις-κράτη αμύνονται εναντίον των Περσών και των μυριάδων πλοίων τους κάτω άσχημες προοπτικές», γράφουν οι NYT.
Στη συνέχεια, η αμερικανική εφημερίδα εξηγεί ότι αντίθετα με τους 300 όπου οι Σπαρτιάτες αποζητούσαν τον θάνατο, «οι Έλληνες αυτή τη φορά ακολουθούν τον λιγότερο φωνακλά Θεμιστοκλή», ενώ παράλληλα αναφέρεται και στην Αρτεμισία και τον κίνδυνο που αποτελεί για τους Ελληνες. «Μιλώντας στρατηγικά, οι μανούβρες των Ελλήνων αποδίδουν μέχρι εκεί που δεν πάει άλλο, ενώ οι Πέρσες είναι ασταμάτητοι μέχρι εκεί που δεν πάει άλλο. Ο Θεμιστοκλής βάζει την πολιτική σκέψη δίπλα στους Σπαρτιάτες, ενώ το γενναίο ντουέτο πατέρα και γιου προσωποποιεί την αίσθηση της αυτοθυσίας».
Παράλληλα η αμερικανική εφημερίδα αναφέρεται και στις ερωτικές σκηνές της ταινίας, λέγοντας πως «οι ελιγμοί στις κρεβατοκάμαρες επηρέασαν μια σημαντική σκηνή, καθώς οι διαμάχες στη θάλασσα μεταξύ του Θεμιστοκλή και της Αρτεμισίας τους οδήγησαν εν τέλει μόνους σε ένα δωμάτιο. Η διοικητής των Περσών παρουσιάζεται εν τέλει σαν μια γυναίκα που περιφρονείται, αφήνοντας εν τέλει την αλαζονεία των Ελλήνων σχεδόν ανέπαφη».
Τέλος, οι NYT έχουν και ορισμένα αρνητικά σχόλια για την ταινία, καθώς επισημαίνουν ότι «οι ναυτικές συγκρούσεις και οι μάχες είναι ικανοποιητικές για το πρώτο μισάωρο, ωστόσο δεν έχουν την δυναμική των ''300''. Κάποιος επίσης πρέπει να φοβόταν ότι το βάθος του χώρου της ταινίας δεν θα φαινόταν αρκετά καλά, εάν κρίνουμε από τα σωματίδια τα οποία αιωρούνται στον αέρα και η εικόνα μοιάζει σαν να είχε μόλις ξεσκονίσει κάποιος Ελληνας.
Διαβάστε την κριτική της Έλενας Χρηστοπούλου
:
[Να περιμένεις τα χειρότερα και να ελπίζεις για τα καλύτερα, λέει το γνωμικό. Αν κάνετε αποκλειστικά το πρώτο, τότε αυτό το μη σίκουελ/πρίκουελ των «300» που ακολουθεί τον Θεμιστοκλή καθώς κοντράρεται με τους Πέρσες στα ανοιχτά της θάλασσας μπορεί και να μη σας απογοητεύσει. Είναι ένα «τσακ» πιο ανεκτό από τον προκάτοχό του, πάντως, ό,τι και να σημαίνει αυτό. »
Όσο για το σχόλιο του Δημήτρη Δανίκα; «Η επιστροφή των “300” είναι η επιτομή του ρατσισμού και της αμερικανικής προπαγάνδας. Δηλαδή ο Θεμιστοκλής είναι ο πρόγονος του σημερινού αρχηγού του αμερικανικού στρατού» έγραψε ο δημοσιογράφος.
Δείτε το trailer!
[Να περιμένεις τα χειρότερα και να ελπίζεις για τα καλύτερα, λέει το γνωμικό. Αν κάνετε αποκλειστικά το πρώτο, τότε αυτό το μη σίκουελ/πρίκουελ των «300» που ακολουθεί τον Θεμιστοκλή καθώς κοντράρεται με τους Πέρσες στα ανοιχτά της θάλασσας μπορεί και να μη σας απογοητεύσει. Είναι ένα «τσακ» πιο ανεκτό από τον προκάτοχό του, πάντως, ό,τι και να σημαίνει αυτό. »
Όσο για το σχόλιο του Δημήτρη Δανίκα; «Η επιστροφή των “300” είναι η επιτομή του ρατσισμού και της αμερικανικής προπαγάνδας. Δηλαδή ο Θεμιστοκλής είναι ο πρόγονος του σημερινού αρχηγού του αμερικανικού στρατού» έγραψε ο δημοσιογράφος.
Δείτε το trailer!
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα