Δύο επιλογές σε μια λύση που προσαρμόζεται στις ανάγκες μας, αυτό είναι το πρόγραμμα nrg hybrid 2.0 το οποίο συνδυάζει τη σιγουριά του σταθερού τιμολογίου με την ευελιξία του κυμαινόμενου σε ένα μόνο πρόγραμμα.
Mε Juliette Binoche και «Nobody Wants the Night» άνοιξε η 65η Μπερλινάλε
Mε Juliette Binoche και «Nobody Wants the Night» άνοιξε η 65η Μπερλινάλε
Η Γαλλίδα ηθοποιός περπάτησε στο κόκκινο χαλί της Μπερλινάλε, φορώντας ένα λευκό φόρεμα- Τι αποκάλυψε για τα γυρίσματα της ταινίας «Nobody Wants The Night», που άνοιξε τη φετινή διοργάνωση και διεκδικδεί την Χρυσή Άρκτο;
Στην παγωμένη Γροιλανδία του 1908, μας μεταφέρει ο κινηματογραφικός φακός της Ισπανίδας Ιζαμπέλ Κοϊξέ στην ταινία «Nobody Wants The Night» (Κανείς Δεν Θέλει τη Νύχτα), με την οποία σήκωσε αυλαία χτες, Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου, το 65ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βερολίνου.
Βασισμένη σε αληθινά γεγονότα, η ταινία αφηγείται την ιστορία της Τζόζεφιν Πίρι μιας περήφανης, αποφασισμένης αλλά και αφελούς γυναίκας, ρόλο που ενσαρκώνει η Juliette Binoche. Η Πιρί παραμένει ερωτευμένη τον επί 20 χρόνια σύζυγό της και εξερευνητή, Ρόμπερτ Πίρι, ο οποίος προτιμά την ερημιά του Αρκτικού κύκλου από την θαλπωρή του σπιτιού
τους.
Για την αγάπη της στον άντρα της, η Πίρι θα διακινδυνεύσει τα πάντα, ακόμη και την ζωή της. Ο ερευνητής (Gabriel Byrne) όμως, περιμένει παιδί από μια άλλη γυναίκα, την θαρραλέα και σεμνή Αλάκα, που τον αγαπά επίσης, ρόλο που στην ταινία κρατάει η Γιαπωνέζα ηθοποιός Rinko Kikuchi.
Η Juliette Binoche εμφανίστηκε στο κόκκινο χαλί της Μπερλινάλε, φορώντας ένα λευκό φόρεμα, τραβώντας όλα τα φωτογραφικά φλας επάνω της. Το λευκό προτίμησε και στη συνέντευξη τύπου που παραχώρησε για την ταινία. Η Γαλλίδα ηθοποιός επέλεξε ένα λευκό κοστούμι για να μιλήσει στους δημοσιογράφους.
Όπως απόκαλυψε, τόσο η ίδια όσο και οι συμπρωταγωνιστές της, έπρεπε κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων να προσποιούνται ότι κρυώνουν, αφού το μεγαλύτερο μέρος της ταινίας, γυρίστηκε σε ένα ζεστό στούντιο. «Αυτή είναι η ομορφιά της φαντασίας. Ήταν πολύ ζεστό το στούντιο με όλα αυτά τα φώτα. Έτσι έπρεπε με τη φαντασία μας να προκαλέσουμε ρίγη στον εαυτό μας!», είπε η ηθοποιός για τη συμμετοχή της στην ταινία, που διεκδικεί το μεγάλο βραβείο της Μπερλινάλε, την Χρυσή Άρκτο.
Ο ηθοποιός Gabriel Byrne πόκαλυψε ότι ένα φορτηγό ψυγείο κρεάτων βρέθηκε μέσα στα κινηματογραφικά πλατό, μετά από απαίτηση της Γαλλίδας ηθοποιού, για να τους βάλει στο ψυχρό κλίμα! «Μπηκα μέσα μόνο δύο φορές», παραδέχτηκε η ηθοποιός.
Η Τζοζεφίν, στο φιλμ, ακολουθεί τον σύζυγό της, σε μία από τις τελευταίες αποστολές του. Στο ταξίδι αυτό, συναντά τη Αλάκα, την γυναίκα που όπως ανακαλύπτει αργότερα, περιμένει το παιδί του συζύγού της. Οι δύο γυναίκες έρχονται περισσότερο κοντά, από ό,τι θα περίμενε κανείς, προσπαθώντας να επιβιώσουν κάτω από αντίξοες συνθήκες.
«Πήγε να βρει τον άνδρα της στον Βόρειο Πόλο και συνάντησε την Αλάκα», είπε η Binoche για τορόλο της, που όπως παραδέχτηκε τη γοήτευσε ιδιαίτερα. «Για εμένα το νόημα της ταινίας βρίσκεται στην αλλαγή που βιώνουν οι άνθρωποι το δυτικού κόσμου, όταν πηγαίνουν στην έρημο, όπου συναντούν έναν νέο τρόπο σκέψης, τρόπο ζωής και σε αυτόν τον τόπο, μαθαίνουν να είναι άνθρωποι. "Κανείς δεν θέλει τη νύχτα", κανείς δεν θέλει να πάει σε αυτόν τον σκοτεινό τόπο, αλλά κάποιες φορές πρέπει να πάμε, αν θέλουμε να γίνουμε άνθρωποι», είπε η Binoche.
Στο κόκκινο χαλί περπάτησε επίσης και η Γαλλίδα ηθοποιός, Ωντρύ Ζουστίν Τοτού, η οποία είναι μέλος της κριτικής επιτροπής. Ο πρόεδρος είναι ο Αμερικανός σκηνοθέτης Ντάρεν Αρονόφσκι και τα τα υπόλοιπα μέλη αυτής: ο Γερμανός ηθοποιός Ντάνιελ Μπρουλ, ο Κορεάτης σκηνοθέτης Μπονγκ Τζουν-χο, η παραγωγός Μάρθα Ντε Λαουρέντις, ο σκηνοθέτης Κλαούντια Λιόσα και ο Μάθιου Γουάινερ.
Οι ταινίες του διαγωνιστικού τμήματος
«Aferim!» του Ράντου Τζούντε (Ρουμανία / Βουλγαρία / Τσεχία)
«The Pearl Button» (El botón de nácar) του Πατρίτσιο Γκούζμαν (Γαλλία/Χιλή / Ισπανία)
«The Club» του Πάμπλο Λαράιν (Χιλή)
«Chasuke's Journey» (Ten no chasuke) του Sabu (Ιαπωνία)
«Sworn Virgin» (Vergine giurata) της Λάουρα Μπισμπούρι (Ιταλία/Ελβετία/Γερμανία/Αλβανία/Κόσσοβο)
«45 Years» του Άντριου Χέιγκ (Μ. Βρετανία)
«As We Were Dreaming» (Als wir träumten) του Αντρέας Ντρέζεν (Γερμανία / Γαλλία)
«Body» της Μαλγκόσκα Zουμόφσκα (Πολωνία)
Ο διευθυντής του Φεστιβάλ, Ντίτερ Κόσλικ.
«Big Father, Small Father and Other Stories» (Cha và con và) του Παν Ντανγκ Ντι (Βιετνάμ / Γαλλία / Γερμανία/ Ολλανδία)
«Eisenstein in Guanajuato» του Πίτερ Γκρίναγουεϊ (Ολλανδία / Μεξικό / Βέλγιο / Φινλανδία)
«Ixcanul Volcano» (Ixcanul) του Γάιρο Μπουσταμάντε (Γουατεμάλα / Γαλλία)
«Diary of a Chambermaid» (Journal d'une femme de chambre) του Μπενουά Ζακό (Γαλλία / Βέλγιο)
«Knight of Cups» του Τέρενς Μάλικ (ΗΠΑ)
«Nobody Wants the Night» της Ιζαμπέλ Κοσέτ (Ισπανία/ Γαλλία/ Βουλγαρία)
«Under Electric Clouds» (Pod electricheskimi oblakami) του Αλεξέι Γκερμάν του νεότερου (Ρωσία/ Ουκρανία/ Πολωνία)
«Queen of the Desert» του Βέρνερ Χέρτσογκ (ΗΠΑ)
«Taxi» του Τζαφάρ Παναχί (Ιράν)
«Victoria» του Σεμπάστιαν Σκίπερ (Γερμανία)
«Gone with the Bullets» (Yi bu zhi yao) του Γιάνγκ Γουέν (Κίνα/ ΗΠΑ/ Χονγκ Κονγκ).
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα