Ένα φθινοπωρινό γεύμα διαφορετικό από τα άλλα, μιας και η συνάντηση των εθελοντών της bwin με τους διαμένοντες της Στέγης Υποστηριζόμενης Διαβίωσης «Φωτεινή» έδιωξε κάθε… μελαγχολικό συναίσθημα.
Κουέντιν Ταραντίνο: Το «κακό παιδί» του Χόλιγουντ ξανάρθε με φόρα
Κουέντιν Ταραντίνο: Το «κακό παιδί» του Χόλιγουντ ξανάρθε με φόρα
«Once Upon a time in Hollywood»: Ρεκόρ εισιτηρίων μόλις την πρώτη εβδομάδα προβολής για τη βίαιη ρετρό ταινία νοσταλγίας για το Χόλιγουντ των 60s
Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
«Once Upon a time in Hollywood»: Κάποτε στο Χόλιγουντ. Το φαινόμενο του καλοκαιριού. Ενα από τα πρώτα γεγονότα της κινηματογραφικής χρονιάς, το οποίο έκοψε μέσα σε δέκα μόλις ημέρες προβολών, 130. 000 εισιτήρια. Και προχωράει. Ακάθεκτα.
Το Χόλιγουντ, ο δημιουργικός παράδεισος του Κουέντιν Ταραντίνο: «Αυτή η ταινία είναι λίγο σαν απομνημόνευμα. Ζούσα στο Λος Aντζελες το 1969. Θυμάμαι τι έπαιζε στο σινεμά, στην τηλεόραση. Θυμάμαι λεπτομέρειες. Θυμάμαι πώς ο κόσμος άκουγε ραδιόφωνο στο αυτοκίνητο. Δεν άλλαζες σταθμούς για να βρεις άλλο τραγούδι, είχες έναν σταθμό που άκουγες σε υψηλή ένταση και δεν τον έκλεινες όταν είχε διαφημίσεις. Ηταν ενδιαφέρον να σκαλίζω το μυαλό μου, να πυροδοτώ τη μνήμη μου και να θυμάμαι πώς ήταν τότε».
Οι παραδοξολογίες είναι ένα από τα «χαρίσματα» κάθε αστέρα της σκηνοθεσίας: «Για μένα οι ταινίες του Ζαν-Λικ Γκοντάρ είναι όπως η μουσική του Μπομπ Ντίλαν. Αμφότεροι άλλαξαν επαναστατικά τη φόρμα»!
Η σχέση του Ταραντίνο με τον (Γαλλοελβετό) Ζαν-Λικ Γκοντάρ είναι παρόμοια με τη δική μου σχετικά με τη διαστημική τεχνολογία. Never Mind. Οταν έμαθε πως η Μαντόνα παντρεύτηκε τον Αγγλο σκηνοθέτη Γκάι Ρίτσι, με κακία είχε πει «είναι σαν εγώ να έχω παντρευτεί τον Ελβις Πρίσλεϊ»!
Ο δαιμόνιος Κουέντιν Ταραντίνο σκηνοθετεί Λεονάρντο Ντι Κάπριο και Μπραντ Πιτ
Η αναφορά στο «κάποτε» (Once upon a time) παραπέμπει στον Σέρτζιο Λεόνε, στα σπαγγέτι, στη βία, στα παρασκήνια του Χόλιγουντ, στα τέλη των 60s, στη συμμορία του Τσαρλς Μάνσον και στη δολοφονία της πανέμορφης ξανθιάς Σάρον Τέιτ, συζύγου του Ρομάν Πολάνσκι και γνωστής ως «Μπάρμπι του Μάλιμπού», που ερμηνεύει
η Μάργκοτ Ρόμπι
ΤΖΙΡΟΣ 1,5 ΔΙΣ. ΔΟΛΑΡΙΑ
Σήμερα είναι 56 Μαΐων από πατέρα με ιταλικές ρίζες και από μητέρα νοσηλεύτρια. Προτού πατήσει τα τριάντα με το «Reservoir Dogs» εκτοξεύεται στο «υπερπέραν» ως μεγιστοτεράστια ταλεντάρα. Δύο χρόνια αργότερα, με το «Pulp Fiction» εγκαθίσταται στο ρετιρέ των θεών. Και στο τέλος, μέχρι σήμερα, από τις εννέα ταινίες του καταφέρνει να μετράει τζίρο 1,5 δισ. δολαρίων.
Στη λίστα με τις πιο αγαπημένες του ταινίες περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, «Ο Καλός, ο Κακός και ο Ασχημος» του Σέρτζιο Λεόνε, «Ρίο Μπράβο» του Χάουαρντ Χοκς, «Ταξιτζής» του Σκορσέζε, «Κάρι, έκρηξη οργής» του Μπράιαν Ντε Πάλμα, «Καλπάζοντας στον ανεμοστρόβιλο» του Μόντε Χέλμαν.
Η αναφορά στο «κάποτε» (Once upon a time) παραπέμπει στον Σέρτζιο Λεόνε, στα σπαγγέτι, στη βία, στα παρασκήνια του Χόλιγουντ, στο τέλος της δεκαετίας του ’60, στη συμμορία του Τσαρλς Μάνσον, στη δολοφονία της πανέμορφη ξανθιάς Σάρον Τέιτ, της επονομαζόμενης «Μπάρμπι του Μάλιμπου», και σε πολλά άλλα.
Ο Ταραντίνο επαναφέρει στο προσκήνιο ολόκληρη τη λίστα των celebrities εκείνης της εποχής: Ρομάν Πολάνσκι, Στιβ ΜακΚουίν, Μάμα Κας, Σέρτζιο Κορμπούτσι (ένας εκ των σεφ του ιταλικού σπαγγέτι γουέστερν), Κλιντ Ιστγουντ, Μπρους Λι, άπειρα «λαγουδάκια» του «Playboy» και πολλούς άλλους πλαισιωμένους από αλησμόνητα άσματα των 60s. Το soundtrack αυτής της ποταμιαίας πλαγίως αυτοβιογραφίας λειτουργεί σαν μια δεύτερη, ακουστική ταινία! Ενα ποταμιαίο ρετρό φλυαρίας, νοσταλγίας και πάνω απ’ όλα βίας.
Το Χόλιγουντ, ο δημιουργικός παράδεισος του Κουέντιν Ταραντίνο: «Αυτή η ταινία είναι λίγο σαν απομνημόνευμα. Ζούσα στο Λος Aντζελες το 1969. Θυμάμαι τι έπαιζε στο σινεμά, στην τηλεόραση. Θυμάμαι λεπτομέρειες. Θυμάμαι πώς ο κόσμος άκουγε ραδιόφωνο στο αυτοκίνητο. Δεν άλλαζες σταθμούς για να βρεις άλλο τραγούδι, είχες έναν σταθμό που άκουγες σε υψηλή ένταση και δεν τον έκλεινες όταν είχε διαφημίσεις. Ηταν ενδιαφέρον να σκαλίζω το μυαλό μου, να πυροδοτώ τη μνήμη μου και να θυμάμαι πώς ήταν τότε».
Οι παραδοξολογίες είναι ένα από τα «χαρίσματα» κάθε αστέρα της σκηνοθεσίας: «Για μένα οι ταινίες του Ζαν-Λικ Γκοντάρ είναι όπως η μουσική του Μπομπ Ντίλαν. Αμφότεροι άλλαξαν επαναστατικά τη φόρμα»!
Η σχέση του Ταραντίνο με τον (Γαλλοελβετό) Ζαν-Λικ Γκοντάρ είναι παρόμοια με τη δική μου σχετικά με τη διαστημική τεχνολογία. Never Mind. Οταν έμαθε πως η Μαντόνα παντρεύτηκε τον Αγγλο σκηνοθέτη Γκάι Ρίτσι, με κακία είχε πει «είναι σαν εγώ να έχω παντρευτεί τον Ελβις Πρίσλεϊ»!
Ο δαιμόνιος Κουέντιν Ταραντίνο σκηνοθετεί Λεονάρντο Ντι Κάπριο και Μπραντ Πιτ
Η αναφορά στο «κάποτε» (Once upon a time) παραπέμπει στον Σέρτζιο Λεόνε, στα σπαγγέτι, στη βία, στα παρασκήνια του Χόλιγουντ, στα τέλη των 60s, στη συμμορία του Τσαρλς Μάνσον και στη δολοφονία της πανέμορφης ξανθιάς Σάρον Τέιτ, συζύγου του Ρομάν Πολάνσκι και γνωστής ως «Μπάρμπι του Μάλιμπού», που ερμηνεύει
η Μάργκοτ Ρόμπι
ΤΖΙΡΟΣ 1,5 ΔΙΣ. ΔΟΛΑΡΙΑ
Σήμερα είναι 56 Μαΐων από πατέρα με ιταλικές ρίζες και από μητέρα νοσηλεύτρια. Προτού πατήσει τα τριάντα με το «Reservoir Dogs» εκτοξεύεται στο «υπερπέραν» ως μεγιστοτεράστια ταλεντάρα. Δύο χρόνια αργότερα, με το «Pulp Fiction» εγκαθίσταται στο ρετιρέ των θεών. Και στο τέλος, μέχρι σήμερα, από τις εννέα ταινίες του καταφέρνει να μετράει τζίρο 1,5 δισ. δολαρίων.
Στη λίστα με τις πιο αγαπημένες του ταινίες περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, «Ο Καλός, ο Κακός και ο Ασχημος» του Σέρτζιο Λεόνε, «Ρίο Μπράβο» του Χάουαρντ Χοκς, «Ταξιτζής» του Σκορσέζε, «Κάρι, έκρηξη οργής» του Μπράιαν Ντε Πάλμα, «Καλπάζοντας στον ανεμοστρόβιλο» του Μόντε Χέλμαν.
Η αναφορά στο «κάποτε» (Once upon a time) παραπέμπει στον Σέρτζιο Λεόνε, στα σπαγγέτι, στη βία, στα παρασκήνια του Χόλιγουντ, στο τέλος της δεκαετίας του ’60, στη συμμορία του Τσαρλς Μάνσον, στη δολοφονία της πανέμορφη ξανθιάς Σάρον Τέιτ, της επονομαζόμενης «Μπάρμπι του Μάλιμπου», και σε πολλά άλλα.
Ο Ταραντίνο επαναφέρει στο προσκήνιο ολόκληρη τη λίστα των celebrities εκείνης της εποχής: Ρομάν Πολάνσκι, Στιβ ΜακΚουίν, Μάμα Κας, Σέρτζιο Κορμπούτσι (ένας εκ των σεφ του ιταλικού σπαγγέτι γουέστερν), Κλιντ Ιστγουντ, Μπρους Λι, άπειρα «λαγουδάκια» του «Playboy» και πολλούς άλλους πλαισιωμένους από αλησμόνητα άσματα των 60s. Το soundtrack αυτής της ποταμιαίας πλαγίως αυτοβιογραφίας λειτουργεί σαν μια δεύτερη, ακουστική ταινία! Ενα ποταμιαίο ρετρό φλυαρίας, νοσταλγίας και πάνω απ’ όλα βίας.
Κάθε παρουσία του στα photocall των φεστιβάλ, πάντα πλαισιωμένου με τις πανέμορφες πρωταγωνίστριές του όπως η Ούμα Θέρμαν, αποτελεί είδηση
«ΣΤΟΝ ΔΙΑΟΛΟ Ο ΚΟΣΜΟΣ, ΝΑ ΤΥΛΙΧΤΕΙ ΣΤΙΣ ΦΛΟΓΕΣ ΤΗΣ ΚΟΛΑΣΗΣ!»
«Δηλαδή, τι ακριβώς εννοείτε; Οτι οι ταινίες μου σπρώχνουν τα πιτσιρίκια να πριονίσουν τους συμμαθητές τους στα θρανία; Οταν γράφω, οργανώνω και σκηνοθετώ μια ταινία εγκαταλείπω τα πάντα, Δεν ασχολούμαι με τίποτε άλλο. Δεν έχω γυναίκα (σ.σ. : από το 2018 έχει, ονόματι Ντανιέλα Πικ, κάτι σαν σταρλετίτσα από Ισραήλ, 20 χρόνια μικρότερή του), δεν έχω παιδί, κανένα εμπόδιο, καμία άλλη ασχολία. Ολόκληρος ο γ...νος κόσμος να πάει στον διάολο και να τυλιχτεί στις πύρινες φλόγες της κόλασης!»
Αυτός ο δαιμόνιος τύπος έμαθε, «σπούδασε», επηρεάστηκε και αφομοίωσε τόνους σελιλόιντ πουλώντας κασέτες ταινιών σε video club της γειτονιάς. «Οχι, δεν φοίτησα σε σχολή κινηματογράφου, απλώς είδα άπειρες ταινίες».
Το περιστατικό που συγκλόνισε την Αμερική, κάτι σαν τεκτονικός σεισμός στα σπλάχνα του Χόλιγουντ, συνέβη στις 9 Αυγούστου του 1969. Περίπου πριν από μισό αιώνα. Μια συνηθισμένη νύχτα στη βίλα της οικογένειας του Ρομάν Πολάνσκι.
Εκείνος ο κοντοπίθαρος (έτσι τον έλεγαν, Midget) Πολωνοεβραίος σκηνοθέτης απουσίαζε σε ταξίδι για δουλειές. Περίεργο, είπαν. Και όταν έναν χρόνο μετά το «ξεκοίλιασμα» της Σάρον Τέιτ και του εμβρύου που κυοφορούσε προβλήθηκε «Το μωρό της Ρόζμαρι», μια ιστορία σατανισμού και μαύρης μαγείας.
Μερικοί κακεντρεχείς είπαν: «Μπας και ο Ρομάν θυσίασε τη γυναίκα και το παιδί του στον βωμό του Σατανά και στον επί Γης αντιπρόσωπό του Τσαρλς Μάνσον;»
Η Σάρον Τέιτ, εντελώς συμπτωματικά, εκείνο το συνηθισμένο βράδυ είχε καλέσει κάποιους κοντινούς φίλους. Bad timing. Βρέθηκαν στο πιο ακατάλληλο σημείο την πιο ακατάλληλη, για εκείνους, στιγμή.
Με την Ντανιέλα Πικ στο πλευρό του από το 2018, μια Ισραηλινή καλλονή 20 χρόνια μικρότερή του
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ
Τρομερές οι συμπτώσεις αυτής της διαδρομής. Μιας διαδρομής που τα έχει όλα. Βρικόλακες. Σατανιστές. Θρησκευτικές αιρέσεις. Ανθρωποθυσίες. Ξεκοιλιάσματα. Ομαδικά όργια. Και στο τέλος, κερασάκι σε αυτή την εφιαλτική τούρτα, καραμπινάτη και ομολογημένη παιδεραστία.
Αφού οκτώ χρόνια μετά το λουτρό αίματος ο Ρομάν αναγκάζεται να ομολογήσει πως, ναι, σοδόμισε μια 13χρονη πιτσιρίκα με το όνομα Σαμάνθα Γκάιμερ. Και μάλιστα το έκανε στην έπαυλη του φίλου και κολλητού του Τζακ Νίκολσον. Ενώ στο σαλόνι η μητέρα του κοριτσιού απολάμβανε χαβιάρι με γαλλικό κρασί.
Το πιο ανατριχιαστικό της ιστορίας είναι ότι το 1973 και ενώ η δολοφονία της Σάρον Τέιτ ήταν ακόμα νωπή, μια επίσης ανήλικη με το όνομα Ρόμπιν, όπως αποκάλυψε η ίδια το 2017, τη βίαζε ο Ρομάν κατ’ εξακολούθηση.
Κυκλοφορεί άλλο ένα σενάριο. Οτι δηλαδή η «οικογένεια Μάνσον» επέλεξε κατά λάθος την οικία Πολάνσκι. Τα «παιδιά του Σατανά» μπέρδεψαν τις διευθύνσεις πιστεύοντας ότι εκεί έμενε κάποιος μουσικός παραγωγός. Ενας «άθλιος» μουσικός παραγωγός. Που είχε τολμήσει να απορρίψει τις συνθέσεις του Μάνσον. Ο οποίος πίστευε ότι ήταν καλύτερος καλλιτέχνης από τους Beatles. Γενικά από την αρχή της καριέρας του ο Τσαρλς Μάνσον κολυμπούσε σε τόνους εμμονών τόσο με τον Τζον Λένον και την παρέα του όσο και με τη ροκ.
Ο Αλ Πατσίνο δεν θα μπορούσε να λείπει από αυτό το masterpiece του Ταραντίνο
KILL THEM ALL
Η διαταγή από την αρχή ήταν σαφής: «Σκοτώστε όλους όσοι είναι εκεί». Είπε με θυμό αυτός ο «καλός» άνθρωπος. Με αποτέλεσμα, όπως αποδείχτηκε εκ των υστέρων, το ξεκοίλιασμα της Σάρον Τέιτ να το αναλάβει και να το διεκπεραιώσει με άγρια μανία κάποια Σούζαν Ατκινς. Ενα από τα πιστά και υποταγμένα κορίτσια του. Δηλαδή, ο ίδιος δεν συμμετείχε στο φονικό αν και ήταν ο αρχηγός της συμμορίας, την οποία αποκαλούσε «οικογένεια». Τέσσερις φίλοι ακολούθησαν τη μοίρα της Σάρον.
Ολα αυτά συνθέτουν την καλύτερη και πιο προσφιλή συνταγή του «μαγειρείου» του Κουέντιν Ταραντίνο. Εν ολίγοις, Sex, Drugs and Rock ’n’ Roll. Η εμβληματική επιτομή εκείνης της εποχής, εκείνου του Χόλιγουντ, εκείνης της Αμερικής, εκείνου του Star System. Αλλωστε παροιμιώδες είναι το κόλλημα του Ταραντίνο με τα σπαγγέτι, τις ασιατικές πολεμικές τέχνες και τα κινούμενα σχέδια. Μάλιστα κανένα πρόβλημα να παραδεχτεί δημοσίως ότι ανάμεσα στους «θεούς» του περιλαμβάνονται και οι πανηλίθιοι του Τρίο Στούτζες!
Το «Κάποτε στο Χόλιγουντ» με τρία κεντρικά πρόσωπα. Πλαισιωμένα από δεκάδες άλλα. Δηλαδή Λεονάρντο Ντι Κάπριο, Μπραντ Πιτ και ενδιαμέσως η Μάργκοτ Ρόμπι. Η κουκλάρα. Η ανακάλυψη του Μάρτιν Σκορσέζε. Η ξανθιά καλλονή του «Λύκου της Wall Street». Η διάδοχος της Σάρον Στόουν από το Κουίνσλαντ της Αυστραλίας. Που με κάθε εμφάνισή της βγάζει μάτια.
Η Μάργκοτ Ρόμπι λοιπόν είναι η Σάρον Τέιτ. Και ο Λεονάρντο παρέα με τον Μπραντ Πιτ, παλιοί και μόνιμοι συνεργάτες του Κουέντιν Ταραντίνο, υποδύονται δύο επινοημένους χαρακτήρες. Ο πρώτος ως ξεπεσμένος τηλεοπτικός σταρ του Χόλιγουντ με το όνομα Ρικ Ντάλτον. Προφανώς πλάγια αναφορά στους Ντάλτον του Λούκι Λουκ. Ο δεύτερος, ονόματι Κλιφ Μπουθ, ως σωματοφύλακας του Ρικ.
Ο Ντι Κάπριο, υποδειγματικός στον ρόλο του, εξηγεί: «Ο Ρικ Ντάλτον είναι ένα υποπροϊόν της δεκαετίας του ’50, αλλά τώρα πια έχει έρθει καινούρια εποχή και η ευκαιρία του έχει χαθεί. Σε συνεργασία με τον Κουέντιν, είδαμε την ιστορία του Ρικ σαν το ταξίδι ενός ανθρώπου με έλλειψη αυτοπεποίθησης, που είναι ανίκανος να νιώσει ευγνωμοσύνη για τη θέση στην οποία βρίσκεται και για ό,τι έχει κατακτήσει. Ψάχνει συνεχώς για κάτι παραπάνω».
Βαρύς κασκαντέρ ο Μπραντ Πιτ
Η ΜΠΑΡΜΠΙ ΤΟΥ ΜΑΛΙΜΠΟΥ
Η Σάρον Τέιτ από το Ντάλας του Τέξας. Ομορφιά εντυπωσιακή. Η άνοδος προς την κορυφή σπαρμένη με ροδοπέταλα. Από μικρή ηλικία πρώτη σε διαγωνισμούς ομορφιάς. Ωσπου πάνω στην εφηβεία άνθρωποι του Χόλιγουντ στην Ιταλία ανακαλύπτουν τυχαία μια μικρή, κατάξανθη κούκλα.
Δεν τα έλεγε. Δεν ήταν γεννημένη να τα λέει. Δεν ήταν ηθοποιός. Who cares? Σημασία έχει πως ήταν κούκλα. Και με ιλιγγιώδη ταχύτητα αναρριχήθηκε ως σύμβολο του σεξ των 60s. Μετά από μια σειρά αισθησιακών ρόλων σε ταινίες όπως «Η Νύχτα των Βρικολάκων» του Πολάνσκι και το «Πώς θα πετύχετε στον έρωτα», το αστέρι της συναγωνιζόταν αυτό της Ράκελ Γουέλς. Ο Τύπος έγραψε ότι πάνω σ’ αυτή τη ζωντανή κουκλάρα βασίστηκε η καινούρια Μπάρμπι. Γι’ αυτό και «Μπάρμπι του Μαλιμπού».
Το 1969 ήταν μόλις 26 Μαΐων. Μόλις έναν χρόνο και κάτι μήνες από το στεφάνι που την έδεσε με τον Ρομάν Πολάνσκι. Αν δεν είχε πέσει πάνω στη μανία της συμμορίας του Τσαρλς Μάνσον, σε δύο εβδομάδες θα έφερνε στον κόσμο τον Πολάνσκι τζούνιορ.
Ο Μπραντ Πιτ υποδύεται τον κασκαντέρ, τον αντικαταστάτη και τον bodyguard του Λεονάρντο. Εντελώς συμπτωματικά, το ζεύγος κατοικεί ακριβώς δίπλα στη βίλα των Πολάνσκι. Επίσης εντελώς συμπτωματικά εκείνη την άγρια νύχτα της 9ης Αυγούστου του 1969 είχαν μείνει εντός της οικίας.
Γενικώς ο Ταραντίνο και δημιουργικά αυθαιρέτως, όπως ο ίδιος λέει, συνήθως επιχειρεί να αλλάζει τα πραγματικά δεδομένα κάθε ιστορικού γεγονότος. Οπως, για παράδειγμα, έκανε στο «Αδωξοι Μπάσταρδη» (έτσι με ανορθογραφία). Οπου οι ήρωες της ταινίας καθαρίζουν τον αρχιμπάσταρδο και μεγαλοεγκληματία Αδόλφο Χίτλερ. Βάλτε τώρα με το μυαλό σας τι ακριβώς συμβαίνει στο «Κάποτε στο Χόλιγουντ». Μεταξύ ατελείωτης φλυαρίας και πολλών στιγμών από εκείνη την εποχή παρελαύνει το μισό Χόλιγουντ, παρέα με τη «γλυκιά και ερεθιστική συμμορία» του Χιου Χέφνερ του «Playboy». Με δεκάδες «λαγουδάκια» πανέτοιμα να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις κάθε διάσημου και ματσωμένου αρσενικού. Ανεξαρτήτως εμφανίσεως και ηλικίας.
Τα στοιχεία που απαραιτήτως συνοδεύουν το «σύστημα Ταραντίνο» είναι φυσικά ωκεανοί ναρκωτικών και λουτρά βίας. Ως εκ τούτου, οι περιπτώσεις Τσαρλς Μάνσον, Ρομάν Πολάνσκι και Σάρον Τέιτ κομμένες κοστουμάκι για την γκαρνταρόμπα του Κουέντιν Ταραντίνο.
Ξεπεσμένος τηλεαστέρας ο Λεονάρντο Ντι Κάπριο
Ο «ΠΕΜΠΤΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ» ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ
Ο Τσαρλς Μάνσον κατάφερε να συλλέξει άφθονα θηλυκά με δόλωμα ναρκωτικά, προφητείες, καθώς και με την αυτόκλητη ιδιότητα του γκουρού. Οι θρησκευτικές, αιρετικές του μπουρδολογίες με τη βοήθεια πλήθους ναρκωτικών κατέληγαν σε πάσης φύσεως διαστροφές και σεξουαλικά όργια.
Ανάμεσα στα άλλα υποστήριζε ότι οι «μαύροι», οι «νέγροι», κάποια στιγμή θα έβγαιναν στους δρόμους με αυτόματα και μπαζούκας και θα εξόντωναν τη λευκή φυλή. Κι έτσι οι αμερικανικές μεγαλουπόλεις θα κατέληγαν «κόλαση ρατσιστικής εκδίκησης». Ομως η «αγία οικογένεια Τσαρλς Μάνσον» θα ήταν η μόνη κοινότητα που θα επιζούσε απ’ αυτό το ολοκαύτωμα. Τότε και μόνο τότε ο Τσαρλς Μάνσον Μάντοξ, «ο πέμπτος άγγελος του Ιησού», θα κυβερνούσε τον κόσμο. Και γιατί πέμπτος; Επειδή προηγούνται οι άλλοι τέσσερις άγγελοι: Τζον Λένον, Πολ ΜακΚάρτνεϊ, Τζορτζ Χάρισον και Ρίνγκο Σταρ. Τουτέστιν, οι Beatles!
Από το βιογραφικό του προδιαγράφεται η πορεία προς την παράνοια, τις διαστροφές και τις μαζικές σφαγές. Καρπός 16χρονης αλκοολικής πόρνης με το όνομα Κάθλιν Μάντοξ. Αυτό το δυστυχισμένο ανήλικο πλάσμα που αγνοούσε την αληθινή ταυτότητα του βιολογικού πατέρα του παιδιού της καταλήγει στο κρεβάτι κάποιου αλκοολικού με το όνομα Γουίλιαμ Μάνσον.
Αφού η μητέρα αντάλλαξε το παιδί για ένα ποτήρι μπίρας και αφού προσπάθησε να το εγκαταλείψει σε οικοτροφεία, πτωχοκομεία, άσυλα και κοινωνικές υπηρεσίες, ανέλαβε τον πρώτο λόγο η μοίρα. Τελικά ο πιτσιρικάς, «εκπαιδευμένος» και προπονημένος απ’ όλα αυτά, έσπευσε στην αγκαλιά του εγκλήματος από πολύ μικρός! Πρώτα στον δρόμο με μικροκλοπές. Υστερα πάσης φύσεως αναμορφωτήρια από την ηλικία των 9 ετών. Δηλαδή πίσω από τα κάγκελα μέχρι τα 17 του. Σύντομα θα περνούσε από τις μικροκλοπές στις ληστείες και τα σεξουαλικού τύπου εγκλήματα, επιστρέφοντας και πάλι στη φυλακή, αυτή τη φορά με την ταμπέλα του «ιδιαίτερα κυνικού εγκληματία, παρά την ηλικία του»! Το 1955, θέλοντας να κάνει προφανώς στροφή στη ζωή του, παντρεύτηκε ένα 17χρονο κορίτσι και μετακόμισε στην Καλιφόρνια, κάνοντας όλους να πιστέψουν ότι είχε αναμορφωθεί.
Βγήκε από τη φυλακή ως πνευματικός ηγέτης, γκουρού της Αποκάλυψης και θρησκευτικός λειτουργός. Χρησιμοποιώντας μείγματα σαϊεντολογίας, βουδισμού και μπιτλομανίας, αποφάσισε να εκτοξευτεί στον παράδεισο με όχημα καμιά εικοσαριά μαζικές δολοφονίες!
Και την ημέρα που ο «πέμπτος άγγελος» Τσαρλς Μάνσον έδινε την εντολή «πάμε να κάνουμε ένα φονικό», μαζί του ήταν η Λίντα Κασάμπιαν, η Πατρίσια Κρενγουίνκελ, η Σούζαν Ατκινς και το δεξί του χέρι, ο Τεξ Γουότσον. Αποφασισμένοι να ξεκοιλιάσουν όποιον έβρισκαν μπροστά τους. Οπως διέταξε ο γκουρού τους. Στην εξώπορτα της βίλας του Ρομάν Πολάνσκι ήταν γραμμένη η λέξη «Pig» (γουρούνι) με το αίμα της Σάρον Τέιτ.
ΤΣΑΝΤΕΣ ΑΠΟ ΔΕΡΜΑ ΦΡΑΝΚ ΣΙΝΑΤΡΑ
Ο «πέμπτος άγγελος του Ιησού» δεν ικανοποιήθηκε με τον τρόπο που εκτελέστηκαν τα φονικά. Ετσι σύντομα άρχισε να εκτοξεύει κι άλλες ζοφερές ιδέες. Οπως να γράψουν τη φράση«Ηelter Skelter» με στιλέτο και φρέσκο αίμα στο πρόσωπο της Ελίζαμπεθ Τέιλορ και να της βγάλουν τα μάτια. Τοποθετώντας τα κατόπιν σε ένα δοχείο μαζί με τους όρχεις του Ρίτσαρντ Μπάρτον!
Ή ακόμα να αναγκάσουν τον Φρανκ Σινάτρα να ακούει έναν δίσκο του ενώ θα τον έγδερναν ζωντανό. Μετά να κάνουν τσάντες με το δέρμα του και να τις πουλάνε σε χίπικα μαγαζιά. Τι απέγινε αυτός ο «υπέροχος» άνθρωπος; Μπας και ψήθηκε σε καμιά ηλεκτρική καρέκλα; Πού τέτοια ευεργεσία προς την αμερικανική κοινωνία...
Πριν από δύο χρόνια, σε ηλικία 83 ετών, άφησε την τελευταία του πνοή νοσηλευόμενος σε κάποιο θεραπευτήριο. Οπως ανακοίνωσαν αξιωματούχοι της Καλιφόρνια, «ο Τσαρλς Μάνσον πέθανε από φυσικά αίτια στις 20.13 της Κυριακής 19 Νοεμβρίου, σε νοσοκομείο της επαρχίας Κερν».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα