Από τον «θρόνο» του βίντεο με τα περισσότερα views στο YouTube έπεσε σήμερα μετά από τρία χρόνια το Despacito, το τραγούδι του 2017 των Πορτορικάνων ποπ σταρ Luis Fonsi και Daddy Yankee.
Στην πρώτη θέση βρίσκεται πλέον το αγαπημένο τραγούδι των μικρών παιδιών σε όλο τον κόσμο, το Baby Shark της νοτιοκορεάτικης Pinkfong.
Το τραγούδι με το μικρό αγόρι έχει πλέον συγκεντρώσει 7.040.000.000 προβολές στο YouTube.
Το Baby Sharkπροσπάθισε να εκθρονίσει το Despacito από την πρώτη στιγμή που κυκλοφόρησε.
Ο αρχικός δημιουργός του παραμένει άγνωστος καθώς πρόκειται για ένα νανούρισμα από παλιά, ωστόσο την μεγάλη του επιτυχία την κατέγραψε με τη βοήθεια του 10χρονου Hope Segoine.
Το 2019 η Pinkfong κλήθηκε να διαχειριστεί τη μήνυση του δημιουργού παιδικών τραγουδιών Τζόναθαν Ράιτ, ο οποίος υποστήριξε ότι έχει γράψει μια παρόμοια εκδοχή από το 2011 για την οποία έχει το copyright.
Τον Οκτώβριο, τέλος, το Baby Shark πρωταγωνίστησε στα βασανιστήρια που έγιναν από τρεις κρατούμενους σε φυλακή στην Οκλαχόμα οι οποίοι κατηγορούνται ότι πέρασαν χειροπέδες σε συγκρατούμενους υποχρεώνοντας τους να ακούσουν την παιδική μελωδία για δύο ώρες.
Με κάθε συλλογή, με κάθε κομμάτι, με κάθε πρωτοβουλία, η H&M αλλάζει το παρόν και το μέλλον της μόδας, σταθερά, αποφασιστικά και εμπνευσμένα, εδώ και 78 χρόνια.
Με τη νέα της πρωτοβουλία, η Κωτσόβολος εξασφαλίζει για δύο ώρες ένα ήρεμο και φιλικό περιβάλλον αγορών, ειδικά διαμορφωμένο για άτομα που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού καθώς και με προβλήματα αισθητηριακής επεξεργασίας.
Με ανάμεικτες αντιδράσεις έγιναν δεκτά τα δύο νέα σχέδια δράσης της Κομισιόν για τη μείωση του ενεργειακού κόστους και την ανταγωνιστικότητα της βιομηχανίας.