Μάχη για τιμές και δίκτυο στα σούπερ μάρκετ
17.01.2011
18:12
Οργασμός εξελίξεων στο ελληνικό λιανεμπόριο με αιχμή του δόρατος τις εκπτώσεις έως και 70% που ανακοίνωσε η αλυσίδα Carrefour. Η γνωστή εταιρεία μέσω της κάρτας Club που διαθέτει ασκεί επιθετική πολιτική και από τις 15-29 Ιανουαρίου ρίχνει τις τιμές.
Οργασμός εξελίξεων στο ελληνικό λιανεμπόριο με αιχμή του δόρατος τις εκπτώσεις έως και 70% που ανακοίνωσε η αλυσίδα Carrefour. Η γνωστή εταιρεία μέσω της κάρτας Club που διαθέτει ασκεί επιθετική πολιτική και από τις 15-29 Ιανουαρίου ρίχνει τις τιμές.
Την ίδια στιγμή όμως ο ανταγωνισμός της δεν μένει με τα χέρια κατεβασμένα. Τη μάχη σε επίπεδο δικτύου δίνει η ΑΒ Βασιλόπουλος η οποία ανακοίνωσε την απόκτηση δύο μαγαζιών Ατλάντικ σε Καισαριανή και Κορυδαλλό. Μετά τα εννέα καταστήματα που πουλήθηκαν στην Σκλαβενίτης και η ΑΒ Βασιλόπουλος μπήκε στο χορό ενώ δεν αποκλείεται συμφωνία και για επόμενα καταστήματα.
Ευρύ πρόγραμμα προσφορών όμως ακολουθεί και η μεγάλη αλυσίδα Βερόπουλος η οποία σε συγκεκριμένα προϊόντα βοηθά τους καταναλωτές ενώ παρέχει πανελλαδικά προσφορές κυρίως σε τρόφιμα και καταναλωτικά είδη.
Την ίδια στιγμή όμως ο ανταγωνισμός της δεν μένει με τα χέρια κατεβασμένα. Τη μάχη σε επίπεδο δικτύου δίνει η ΑΒ Βασιλόπουλος η οποία ανακοίνωσε την απόκτηση δύο μαγαζιών Ατλάντικ σε Καισαριανή και Κορυδαλλό. Μετά τα εννέα καταστήματα που πουλήθηκαν στην Σκλαβενίτης και η ΑΒ Βασιλόπουλος μπήκε στο χορό ενώ δεν αποκλείεται συμφωνία και για επόμενα καταστήματα.
Ευρύ πρόγραμμα προσφορών όμως ακολουθεί και η μεγάλη αλυσίδα Βερόπουλος η οποία σε συγκεκριμένα προϊόντα βοηθά τους καταναλωτές ενώ παρέχει πανελλαδικά προσφορές κυρίως σε τρόφιμα και καταναλωτικά είδη.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr