Κόντρα ακτοπλοϊκών και αεροπορικών εταιρειών – Τι γίνεται με τη σύνδεση Ελλάδας-Ιταλίας
Κόντρα ακτοπλοϊκών και αεροπορικών εταιρειών – Τι γίνεται με τη σύνδεση Ελλάδας-Ιταλίας
Για δυο μέτρα και δυο σταθμά κάνουν λόγο οι ακτοπλόοι
Η πολιτική «δύο μέτρα και δυο σταθμά» όσον αφορά τα πρωτόκολλα επιβατών που ισχύουν για τα αεροπλάνα και για τα επιβατηγά πλοία έχει προκαλέσει έντονη δυσαρέσκεια.
Οι ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις θεωρούν ότι είναι «οι ριγμένες» στην υπόθεση έναντι των αεροπορικών.
«Πως γίνεται στα αεροπλάνα να ταξιδεύουν χωρίς κενά θέσεων και στα πλοία στα αεροπορικά καθίσματα να πρέπει να είναι κενές θέσεις γύρω από τον επιβάτη;» επισημαίνουν στο newmoney.gr παράγοντες της ακτοπλοΐας και προσθέτουν:
«Πρόβλημα υπάρχει και με τις καμπίνες. Ένας ανά καμπίνα – λένε οι κανονισμοί – εκτός αν ταξιδεύει με συγγενείς πρώτου βαθμού. Σκεφτείτε πλοίο της γραμμής που μπορεί να μεταφέρει και 100 φορτηγά οχήματα θα πρέπει να κρατήσει 100 καμπίνες για τους οδηγούς. Συνδυαστικά η οικονομική ζημιά θα είναι μεγάλη, την ώρα που στα εροπλάνα δεν κρατούνται αποστάσεις μεταξύ των επιβατών. Στέλνουν τον κόσμο στις αεροπορικές εταιρείες αυτή τη δύσκολη και για εμάς περίοδο», λέει στέλεχος της αγοράς στο Newmoney.
Καμιά αναφορά στα δρομολόγια Ελλάδας-Ιταλίας
Τονίζουν επίσης ότι δεν υπήρξε ξεκάθαρη αναφορά στην ανακοίνωση για τις μεταφορές με πλοία της ακτοπλοίας για το τι ισχύει στις γραμμές της Αδριατικής. Η άρση των περιορισμών για τις θαλάσσιες συγκοινωνίες δεν συμπεριλάμβανει τις γραμμές από Πάτρα για Ιταλία.
Τα μέτρα έληξαν χθες Παρασκευή στις 15.00 το μεσημέρι αλλά δεν υπήρξε κάτι νεότερο.
Διαβάστε περισσότερες λεπτομέρειες στο Newmoney.gr
Ειδήσεις σήμερα:
Δείτε live: Αυτοψία Άδωνι Γεωργιάδη στις οργανωμένες παραλίες
Λουτράκι: Αυτοί είναι οι φίλοι που βρήκαν τραγικό θάνατο ενώ έψαχναν για λίρες
Ανοίγουν τα καταστήματα εστίασης στις 25 Μαΐου
Δείτε φωτογραφίες: Χαμός στις παραλίες της Αττικής λόγω καύσωνα
Οι ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις θεωρούν ότι είναι «οι ριγμένες» στην υπόθεση έναντι των αεροπορικών.
«Πως γίνεται στα αεροπλάνα να ταξιδεύουν χωρίς κενά θέσεων και στα πλοία στα αεροπορικά καθίσματα να πρέπει να είναι κενές θέσεις γύρω από τον επιβάτη;» επισημαίνουν στο newmoney.gr παράγοντες της ακτοπλοΐας και προσθέτουν:
«Πρόβλημα υπάρχει και με τις καμπίνες. Ένας ανά καμπίνα – λένε οι κανονισμοί – εκτός αν ταξιδεύει με συγγενείς πρώτου βαθμού. Σκεφτείτε πλοίο της γραμμής που μπορεί να μεταφέρει και 100 φορτηγά οχήματα θα πρέπει να κρατήσει 100 καμπίνες για τους οδηγούς. Συνδυαστικά η οικονομική ζημιά θα είναι μεγάλη, την ώρα που στα εροπλάνα δεν κρατούνται αποστάσεις μεταξύ των επιβατών. Στέλνουν τον κόσμο στις αεροπορικές εταιρείες αυτή τη δύσκολη και για εμάς περίοδο», λέει στέλεχος της αγοράς στο Newmoney.
Καμιά αναφορά στα δρομολόγια Ελλάδας-Ιταλίας
Τονίζουν επίσης ότι δεν υπήρξε ξεκάθαρη αναφορά στην ανακοίνωση για τις μεταφορές με πλοία της ακτοπλοίας για το τι ισχύει στις γραμμές της Αδριατικής. Η άρση των περιορισμών για τις θαλάσσιες συγκοινωνίες δεν συμπεριλάμβανει τις γραμμές από Πάτρα για Ιταλία.
Τα μέτρα έληξαν χθες Παρασκευή στις 15.00 το μεσημέρι αλλά δεν υπήρξε κάτι νεότερο.
Διαβάστε περισσότερες λεπτομέρειες στο Newmoney.gr
Ειδήσεις σήμερα:
Δείτε live: Αυτοψία Άδωνι Γεωργιάδη στις οργανωμένες παραλίες
Λουτράκι: Αυτοί είναι οι φίλοι που βρήκαν τραγικό θάνατο ενώ έψαχναν για λίρες
Ανοίγουν τα καταστήματα εστίασης στις 25 Μαΐου
Δείτε φωτογραφίες: Χαμός στις παραλίες της Αττικής λόγω καύσωνα
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα