Lidl Ελλάς: Ετοιμάζει επενδύσεις 350 εκατ. ευρώ την επόμενη τριετία
Lidl Ελλάς: Ετοιμάζει επενδύσεις 350 εκατ. ευρώ την επόμενη τριετία
11 νέα καταστήματα και ένα Logistic Center στην Αττική – Ξεκινά πρόγραμμα πιστότητας πελατών απ’ την ερχόμενη Δευτέρα – Άνοδος των οικονομικών μεγεθών και 450 προσλήψεις εν μέσω πανδημίας – Ξεκινά δύο σημαντικές πρωτοβουλίες σε συνεργασία με το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανασίου Κ. Λασκαρίδη και τον μουσικοσυνθέτη Σταύρο Ξαρχάκο
Συνολικές επενδύσεις ύψους 350 εκατ. ευρώ δρομολογεί για την επόμενη τριετία η Lidl Ελλάς με βάση το σχέδιο το οποίο έχει καταρτίσει με στόχο την κατάκτηση της δεύτερης θέσης στο οργανωμένο λιανεμπόριο ως το 2022.
Οι νέες επενδύσεις συμπεριλαμβάνουν την κατασκευή και δημιουργία 11 καταστημάτων, με την πλειοψηφία τους στην Αττική, καθώς και ενός νέου logistic center.
Όπως επεσήμανε ο Ιάκωβος Ανδρεανίδης Πρόεδρος Διοίκησης της Lidl Ελλάς σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Τρίτης, ως προς τα καταστήματα, το πλάνο προβλέπει μέχρι τον Φεβρουάριο, 2 νέα καταστήματα στην Αθήνα, σε Πετράλωνα και Κερατσίνι. Για το 2021 ο στόχος τα είναι τα 4 καταστήματα και για το 2022 άλλα 5.
Παράλληλα, την ερχόμενη Δευτέρα, 21 Σεπτεμβρίου θα λανσαριστεί το καινοτόμο πρόγραμμα πιστότητας, Lidl plus. Δεν θα λειτουργεί με πόντους, αλλά θα περιλαμβάνει μεγάλες προσφορές σε συγκεκριμένα προϊόντα, τα οποία θα βρίσκονται στη λίστα των επόμενων αγορών που θα πραγματοποιήσει ο κάθε καταναλωτής-μέλος του Lidl plus. Απαραίτητη προϋπόθεση θα είναι να κατεβάσει κανείς τη νέα εφαρμογή.
«Πιστότητα για εμάς σημαίνει να ανταμείβουμε τον καταναλωτή για την εμπιστοσύνη που μας δείχνει. Και παράλληλα, να προσαρμοζόμαστε στρατηγικά στις απαιτήσεις και τις ανάγκες του. Κυρίως με προσφορές σε προϊόντα, που θα είναι πρώτα στη λίστα των αυριανών αγορών του» τόνισε.
Ο κ. Ανδρεανίδης αναφέρθηκε στην περίοδο του πρόσφατου lockdown σημειώνοντας ότι η εταιρεία προχώρησε σε 450 νέες προσλήψεις. «Όχι για την κάλυψη έκτακτων αναγκών. Αλλά γιατί αποφασίσαμε να προσφέρουμε, στην αιχμή μιας πρωτοφανούς κρίσης, μόνιμες θέσεις απασχόλησης» τόνισε χαρακτηριστικά.
Παράλληλα ο μέσος όρος εξόφλησης των προμηθευτών διαμορφώθηκε στις 62 ημέρες από 122 που είναι ο μ.ο. της αγοράς
Ο Πρόεδρος Διοίκησης της Lidl Ελλάς επεσήμανε παράλληλα ότι «ο μέσος όρος εξόφλησης προμηθευτών μας παραμένει στις 62 ημέρες. Ο μέσος όρος στο σύνολο του κλάδου είναι 122 ημέρες».
Σχετικά με την περυσινή χρονιά, η Lidl κατάφερε να αυξήσει κατά 8,8% τον τζίρο της βελτιώνοντας τους δείκτες σε όλα τα επίπεδα. «Διευρύναμε την πελατειακή μας βάση. Αυξήσαμε την επισκεψιμότητα στα καταστήματα. Αλλά και «μεγαλώσαμε» το καλάθι των αγορών. Όλα αυτά συντέλεσαν ώστε να πετύχουμε σημαντική αύξηση στον τζίρο μας και να κλείσουμε θετικά, σε ποσοστό 8,8%. Η συνολική προστιθέμενη αξία που προσφέραμε στην ελληνική οικονομία ήταν 811 εκ. ευρώ που αντιστοιχεί στο 0,43% του ΑΕΠ» σημείωσε ο κ. Ανδρεανίδης.
Παράλληλα το 2019 η Lidl Ελλάς συνεργάστηκε με περισσότερους από 400 Έλληνες προμηθευτές τροφίμων δίδοντας τους παράλληλα τη δυνατότητα να εξάγουν προϊόντα τους σε 28 χώρες, όπου έχει παρουσία το δίκτυο της Lidl. Μάλιστα σημείωσε πως ο τζίρος των ελληνικών εταιρειών, από την εξαγωγή ελληνικών προϊόντων για τις «ελληνικές θεματικές εβδομάδες Eridanous» ανήλθε σε 51 εκατ. ευρώ για το 2019.
Οι νέες επενδύσεις συμπεριλαμβάνουν την κατασκευή και δημιουργία 11 καταστημάτων, με την πλειοψηφία τους στην Αττική, καθώς και ενός νέου logistic center.
Όπως επεσήμανε ο Ιάκωβος Ανδρεανίδης Πρόεδρος Διοίκησης της Lidl Ελλάς σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Τρίτης, ως προς τα καταστήματα, το πλάνο προβλέπει μέχρι τον Φεβρουάριο, 2 νέα καταστήματα στην Αθήνα, σε Πετράλωνα και Κερατσίνι. Για το 2021 ο στόχος τα είναι τα 4 καταστήματα και για το 2022 άλλα 5.
Παράλληλα, την ερχόμενη Δευτέρα, 21 Σεπτεμβρίου θα λανσαριστεί το καινοτόμο πρόγραμμα πιστότητας, Lidl plus. Δεν θα λειτουργεί με πόντους, αλλά θα περιλαμβάνει μεγάλες προσφορές σε συγκεκριμένα προϊόντα, τα οποία θα βρίσκονται στη λίστα των επόμενων αγορών που θα πραγματοποιήσει ο κάθε καταναλωτής-μέλος του Lidl plus. Απαραίτητη προϋπόθεση θα είναι να κατεβάσει κανείς τη νέα εφαρμογή.
«Πιστότητα για εμάς σημαίνει να ανταμείβουμε τον καταναλωτή για την εμπιστοσύνη που μας δείχνει. Και παράλληλα, να προσαρμοζόμαστε στρατηγικά στις απαιτήσεις και τις ανάγκες του. Κυρίως με προσφορές σε προϊόντα, που θα είναι πρώτα στη λίστα των αυριανών αγορών του» τόνισε.
Ο κ. Ανδρεανίδης αναφέρθηκε στην περίοδο του πρόσφατου lockdown σημειώνοντας ότι η εταιρεία προχώρησε σε 450 νέες προσλήψεις. «Όχι για την κάλυψη έκτακτων αναγκών. Αλλά γιατί αποφασίσαμε να προσφέρουμε, στην αιχμή μιας πρωτοφανούς κρίσης, μόνιμες θέσεις απασχόλησης» τόνισε χαρακτηριστικά.
Παράλληλα ο μέσος όρος εξόφλησης των προμηθευτών διαμορφώθηκε στις 62 ημέρες από 122 που είναι ο μ.ο. της αγοράς
Ο Πρόεδρος Διοίκησης της Lidl Ελλάς επεσήμανε παράλληλα ότι «ο μέσος όρος εξόφλησης προμηθευτών μας παραμένει στις 62 ημέρες. Ο μέσος όρος στο σύνολο του κλάδου είναι 122 ημέρες».
Σχετικά με την περυσινή χρονιά, η Lidl κατάφερε να αυξήσει κατά 8,8% τον τζίρο της βελτιώνοντας τους δείκτες σε όλα τα επίπεδα. «Διευρύναμε την πελατειακή μας βάση. Αυξήσαμε την επισκεψιμότητα στα καταστήματα. Αλλά και «μεγαλώσαμε» το καλάθι των αγορών. Όλα αυτά συντέλεσαν ώστε να πετύχουμε σημαντική αύξηση στον τζίρο μας και να κλείσουμε θετικά, σε ποσοστό 8,8%. Η συνολική προστιθέμενη αξία που προσφέραμε στην ελληνική οικονομία ήταν 811 εκ. ευρώ που αντιστοιχεί στο 0,43% του ΑΕΠ» σημείωσε ο κ. Ανδρεανίδης.
Παράλληλα το 2019 η Lidl Ελλάς συνεργάστηκε με περισσότερους από 400 Έλληνες προμηθευτές τροφίμων δίδοντας τους παράλληλα τη δυνατότητα να εξάγουν προϊόντα τους σε 28 χώρες, όπου έχει παρουσία το δίκτυο της Lidl. Μάλιστα σημείωσε πως ο τζίρος των ελληνικών εταιρειών, από την εξαγωγή ελληνικών προϊόντων για τις «ελληνικές θεματικές εβδομάδες Eridanous» ανήλθε σε 51 εκατ. ευρώ για το 2019.
Από τον Μάρτιο του 2020, οπότε και ξεκίνησε η νέα χρήση για τη Lidl Ελλάς, η αλυσίδα κινείται ελαφρώς ανοδικά, μία πορεία η οποία αποδίδεται στην καλή εικόνα των ανακαινισμένων καταστημάτων καθώς και την άνοδο στα μεγάλα αστικά κέντρα που αντιστάθμισε την πτώση στις τουριστικές περιοχές. Ο ίδιος πάντως δεν θέλησε να εισέλθει σε λεπτομέρειες.
Πέραν όμως των οικονομικών «νέων», η χθεσινή εκδήλωση ήταν αφιερωμένη σε δύο σημαντικές πρωτοβουλίες που αναλαμβάνει η Lidl Ελλάς σε συνεργασία με το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανασίου Κ. Λασκαρίδη και τον μουσικοσυνθέτη κ. Σταύρο Ξαρχάκο.
Δύο σημαντικές πρωτοβουλίες που όπως είπε ο κ. Ανδρεανίδης «χαιρετίζουν την Ελλάδα του 2021: Τους δικούς μας «Ήρωες» στη Βιώσιμη Ανάπτυξη και την Κοινωνία των Πολιτών».
Η συνεργασία με το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανασίου Κ. Λασκαρίδη
Για το πρώτο σκέλος, τη Βιώσιμη Ανάπτυξη, η αλυσίδα ουσιαστικά συμμετέχει ενεργά στο πρόγραμμα «Μαραθώνιος Καινοτομίας για μια Ελλάδα χωρίς Πλαστικά μιας Χρήσης» που ξεκινά το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανασίου Κ. Λασκαρίδη.
Όπως εξήγησε η εκτελεστική διευθύντρια του Κοινωφελούς Ιδρύματος Δρ. Αγγελική Κοσμοπούλου το πρόγραμμα αυτό επιχειρεί να απαντήσει στην πρόκληση να αναζητήσουμε πρακτικούς τρόπους που θα αντικαταστήσει ένα υλικό σημαντικό στην καθημερινότητα μας.
«Κι εδώ μπαίνουν στο τραπέζι οι ιδέες, η καινοτομία, ο πειραματισμός, η δημιουργική διαδικασία. Για να «τελειώσουμε» με τα παλιά υλικά και τους παλιούς τρόπους, θα πρέπει να δημιουργήσουμε νέα υλικά και νέους τρόπους», είπε χαρακτηριστικά.
Το έργο, όπως εξήγησε η κα Κοσμοπούλου «θα φέρει στο ίδιο τραπέζι πρόσωπα και ομάδες που θα κάνουν την περιβαλλοντική πρόκληση πηγή δημιουργίας. Από τα τέλη Σεπτεμβρίου μέχρι τις αρχές του καλοκαιριού, θα δουλέψουν συστηματικά με εξειδικευμένους επιστήμονες, μέντορες και γνώστες των επιχειρησιακών διαδικασιών για να σχεδιάσουν, να βελτιώσουν, να απορρίψουν και να προτείνουν προϊόντα καθημερινής χρήσης και συσκευασίας, τρόπους ευαισθητοποίησης και ηλεκτρονικές εφαρμογές που θα βοηθήσουν την Ελλάδα και, ελπίζουμε, το διεθνές κοινό να περάσουν στην εποχή χωρίς πλαστικά μιας χρήσης».
Το έργο θα υλοποιηθεί κάτω από την ομπρέλα του προγράμματος «Ελλάδα Χωρίς Πλαστικά Μίας Χρήσης», το οποίο αποτελεί συνεργασία του Ιδρύματος με το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας. «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που ξεκινάμε έτσι, από εδώ, αυτό τον κύκλο συνεργατικών δράσεων και ελπίζουμε το επόμενο καλοκαίρι η πλήρης εφαρμογή του νόμου για τα πλαστικά μίας χρήσης να μην είναι μια αμήχανη δυσκολία για την αγορά και τους καταναλωτές, αλλά μια ευκαιρία για όλους μας – και για το περιβάλλον», κατέληξε η κα Κοσμοπούλου.
Απ’ την πλευρά της η Διευθύντρια Επικοινωνίας, Εταιρικής Υπευθυνότητας και Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης της Lidl Hellas κα Βασιλική Αδαμίδου τόνισε πως «στόχος μας είναι η ενεργοποίηση της κοινωνίας και των
επιχειρήσεων.Θέλουμε να δημιουργήσουμε πρωτότυπες εφαρμογές,που συμβάλλουν μέσα από την τεχνολογία και την ψηφιοποίηση στους στόχους της καμπάνιας. Ναι, είμαστε οι πρώτοι που καταργήσαμε τα πλαστικά μιας χρήσης. Ναι, κάνουμε βήματα μπροστά και σε καινοτόμες λύσεις για την αντικατάστασή τους!»
Η συνεργασία με τον Σταύρο Ξαρχάκο
Η δεύτερη πρωτοβουλία, αφορά την «Κοινωνία των πολιτών». Με αφορμή τους επετειακούς εορτασμούς για τα 200 χρόνια της Εθνικής Παλιγγενεσίας η Lidl Ελλάς προχωρά σε ένα έργο πολιτιστικής και κοινωνικής αξίας. «Μία σειρά δράσεων με στόχο τον αναστοχασμό του ρόλου του δημοτικού τραγουδιού ως μέσο εθνικής αυτογνωσίας», όπως εξήγησε η κα Αδαμίδου.
Συντονιστής του όλου εγχειρήματος θα είναι ο μουσικοσυνθέτης κ. Σταύρος Ξαρχάκος και επιστημονικός υπεύθυνος ο εθνικομουσιλόγος κ. Λάμπρος Λιάβας.
Όπως εξήγησε ο κ. Ξαρχάκος πρόκειται για τρεις κύκλους συναυλιών από 21 τραγούδια, τα οποία διατρέχουν τα 200 χρόνια Ελληνισμού.
«Το τραγούδι το 1821 ήταν είδος πρώτης ανάγκης, όπως το ψωμί. Από την αρχαιότητα όμως πάντα αποτελούσε σύμβολο εθνικής ταυτότητας. Ιδιαίτερα τα δημοτικά τραγούδια που συνδέθηκαν με την επανάσταση του 1821 παρατηρούμε ότι επανέρχονται διαρκώς στις σπουδαίες φάσεις του ελληνισμού: στους πολέμους, την κατοχή, τον εμφύλιο και τη δικτατορία», είπε ο κ. Ξαρχάκος.
Τώρα θα επιχειρηθεί όχι μόνο μία αναβίωση αλλά και η προώθηση αυτών των τραγουδιών από άλλη σκοπιά. Για παράδειγμα στο δεύτερο κύκλο συναυλιών η στόχευση είναι η ανάδειξη του αντίκτυπου των δημοτικών τραγουδιών σε τραγούδια γνωστών συνθετών ή στον τρίτο κύκλο που θα κληθούν νέοι καλλιτέχνες να συνθέσουν ακόμα και σε ρυθμούς hip hop πάνω στα λόγια αυτών των τραγουδιών.
Παραφράζοντας τον Ανδρέα Κάλβο ο κ. Ξαρχάκος κατέληξε: «θέλει αρετή και τόλμη το τραγούδι. Είναι αυτό που διδάσκει διαχρονικά την ελευθερία και τη γλώσσα»!
Ειδήσεις σήμερα:
Η Apple παρουσίασε τα νέα της προϊόντα - Καμία κουβέντα για το iPhone 12
Παγκόσμιο ρεκόρ ελεύθερης κατάδυσης στην Καλαμάτα (βίντεο)
Αποδείξεις για δεύτερη Γη στο Σύμπαν: Μετεωρίτης με απολίθωμα βακτηρίου παλαιότερο από το ηλιακό μας σύστημα
Πέραν όμως των οικονομικών «νέων», η χθεσινή εκδήλωση ήταν αφιερωμένη σε δύο σημαντικές πρωτοβουλίες που αναλαμβάνει η Lidl Ελλάς σε συνεργασία με το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανασίου Κ. Λασκαρίδη και τον μουσικοσυνθέτη κ. Σταύρο Ξαρχάκο.
Δύο σημαντικές πρωτοβουλίες που όπως είπε ο κ. Ανδρεανίδης «χαιρετίζουν την Ελλάδα του 2021: Τους δικούς μας «Ήρωες» στη Βιώσιμη Ανάπτυξη και την Κοινωνία των Πολιτών».
Η συνεργασία με το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανασίου Κ. Λασκαρίδη
Για το πρώτο σκέλος, τη Βιώσιμη Ανάπτυξη, η αλυσίδα ουσιαστικά συμμετέχει ενεργά στο πρόγραμμα «Μαραθώνιος Καινοτομίας για μια Ελλάδα χωρίς Πλαστικά μιας Χρήσης» που ξεκινά το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανασίου Κ. Λασκαρίδη.
Όπως εξήγησε η εκτελεστική διευθύντρια του Κοινωφελούς Ιδρύματος Δρ. Αγγελική Κοσμοπούλου το πρόγραμμα αυτό επιχειρεί να απαντήσει στην πρόκληση να αναζητήσουμε πρακτικούς τρόπους που θα αντικαταστήσει ένα υλικό σημαντικό στην καθημερινότητα μας.
«Κι εδώ μπαίνουν στο τραπέζι οι ιδέες, η καινοτομία, ο πειραματισμός, η δημιουργική διαδικασία. Για να «τελειώσουμε» με τα παλιά υλικά και τους παλιούς τρόπους, θα πρέπει να δημιουργήσουμε νέα υλικά και νέους τρόπους», είπε χαρακτηριστικά.
Το έργο, όπως εξήγησε η κα Κοσμοπούλου «θα φέρει στο ίδιο τραπέζι πρόσωπα και ομάδες που θα κάνουν την περιβαλλοντική πρόκληση πηγή δημιουργίας. Από τα τέλη Σεπτεμβρίου μέχρι τις αρχές του καλοκαιριού, θα δουλέψουν συστηματικά με εξειδικευμένους επιστήμονες, μέντορες και γνώστες των επιχειρησιακών διαδικασιών για να σχεδιάσουν, να βελτιώσουν, να απορρίψουν και να προτείνουν προϊόντα καθημερινής χρήσης και συσκευασίας, τρόπους ευαισθητοποίησης και ηλεκτρονικές εφαρμογές που θα βοηθήσουν την Ελλάδα και, ελπίζουμε, το διεθνές κοινό να περάσουν στην εποχή χωρίς πλαστικά μιας χρήσης».
Το έργο θα υλοποιηθεί κάτω από την ομπρέλα του προγράμματος «Ελλάδα Χωρίς Πλαστικά Μίας Χρήσης», το οποίο αποτελεί συνεργασία του Ιδρύματος με το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας. «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που ξεκινάμε έτσι, από εδώ, αυτό τον κύκλο συνεργατικών δράσεων και ελπίζουμε το επόμενο καλοκαίρι η πλήρης εφαρμογή του νόμου για τα πλαστικά μίας χρήσης να μην είναι μια αμήχανη δυσκολία για την αγορά και τους καταναλωτές, αλλά μια ευκαιρία για όλους μας – και για το περιβάλλον», κατέληξε η κα Κοσμοπούλου.
Απ’ την πλευρά της η Διευθύντρια Επικοινωνίας, Εταιρικής Υπευθυνότητας και Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης της Lidl Hellas κα Βασιλική Αδαμίδου τόνισε πως «στόχος μας είναι η ενεργοποίηση της κοινωνίας και των
επιχειρήσεων.Θέλουμε να δημιουργήσουμε πρωτότυπες εφαρμογές,που συμβάλλουν μέσα από την τεχνολογία και την ψηφιοποίηση στους στόχους της καμπάνιας. Ναι, είμαστε οι πρώτοι που καταργήσαμε τα πλαστικά μιας χρήσης. Ναι, κάνουμε βήματα μπροστά και σε καινοτόμες λύσεις για την αντικατάστασή τους!»
Η συνεργασία με τον Σταύρο Ξαρχάκο
Η δεύτερη πρωτοβουλία, αφορά την «Κοινωνία των πολιτών». Με αφορμή τους επετειακούς εορτασμούς για τα 200 χρόνια της Εθνικής Παλιγγενεσίας η Lidl Ελλάς προχωρά σε ένα έργο πολιτιστικής και κοινωνικής αξίας. «Μία σειρά δράσεων με στόχο τον αναστοχασμό του ρόλου του δημοτικού τραγουδιού ως μέσο εθνικής αυτογνωσίας», όπως εξήγησε η κα Αδαμίδου.
Συντονιστής του όλου εγχειρήματος θα είναι ο μουσικοσυνθέτης κ. Σταύρος Ξαρχάκος και επιστημονικός υπεύθυνος ο εθνικομουσιλόγος κ. Λάμπρος Λιάβας.
Όπως εξήγησε ο κ. Ξαρχάκος πρόκειται για τρεις κύκλους συναυλιών από 21 τραγούδια, τα οποία διατρέχουν τα 200 χρόνια Ελληνισμού.
«Το τραγούδι το 1821 ήταν είδος πρώτης ανάγκης, όπως το ψωμί. Από την αρχαιότητα όμως πάντα αποτελούσε σύμβολο εθνικής ταυτότητας. Ιδιαίτερα τα δημοτικά τραγούδια που συνδέθηκαν με την επανάσταση του 1821 παρατηρούμε ότι επανέρχονται διαρκώς στις σπουδαίες φάσεις του ελληνισμού: στους πολέμους, την κατοχή, τον εμφύλιο και τη δικτατορία», είπε ο κ. Ξαρχάκος.
Τώρα θα επιχειρηθεί όχι μόνο μία αναβίωση αλλά και η προώθηση αυτών των τραγουδιών από άλλη σκοπιά. Για παράδειγμα στο δεύτερο κύκλο συναυλιών η στόχευση είναι η ανάδειξη του αντίκτυπου των δημοτικών τραγουδιών σε τραγούδια γνωστών συνθετών ή στον τρίτο κύκλο που θα κληθούν νέοι καλλιτέχνες να συνθέσουν ακόμα και σε ρυθμούς hip hop πάνω στα λόγια αυτών των τραγουδιών.
Παραφράζοντας τον Ανδρέα Κάλβο ο κ. Ξαρχάκος κατέληξε: «θέλει αρετή και τόλμη το τραγούδι. Είναι αυτό που διδάσκει διαχρονικά την ελευθερία και τη γλώσσα»!
Ειδήσεις σήμερα:
Η Apple παρουσίασε τα νέα της προϊόντα - Καμία κουβέντα για το iPhone 12
Παγκόσμιο ρεκόρ ελεύθερης κατάδυσης στην Καλαμάτα (βίντεο)
Αποδείξεις για δεύτερη Γη στο Σύμπαν: Μετεωρίτης με απολίθωμα βακτηρίου παλαιότερο από το ηλιακό μας σύστημα
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα