Στη δικαιοσύνη η υπόθεση του e-shop που έπαιρνε τα λεφτά χωρίς να παραδίδει προϊόντα
01.10.2020
14:54
Προηγήθηκε τσουχτερό πρόστιμο απ' την ΓΓ Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή - Οι καταγγελίες για την GF Electronics έχουν φθάσει τις 140 - Πάνω από 400.000 ευρώ η «μαύρη τρύπα» της εταιρείας που πουλούσε κάτω του κόστους
Στις εισαγγελικές αρχές στέλνει το φάκελο του e-shop GF Electronics η ΓΓ Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή για την ποινική διερεύνηση της υπόθεσης και πιθανόν την άσκηση διώξεων για εξαπάτηση.
Νωρίτερα η ΓΓ ανακοίνωσε ότι επέβαλε πρόστιμο 250.000 ευρώ διερευνώντας δεκάδες καταγγελίες που είχαν υποβληθεί σύμφωνα με τις οποίες το συγκεκριμένο e-shop παρακράτησε τα χρήματα των παραγγελιών χωρίς ποτέ να στείλει τα προϊόντα που υποτίθεται πωλούσε, ούτε φυσικά να επιστρέψει τα ποσά στους πελάτες, που περίμεναν επί μήνες...
Σύμφωνα με πληροφορίες του protothema.gr για το συγκεκριμένο e-shop έχουν κατατεθεί περί τις 40 καταγγελίες καταναλωτών και άλλες περίπου 100 από άλλες μικρότερες εταιρείες ή επαγγελματίες που είχαν παραγγείλει προϊόντα τεχνολογίας.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες οι πρώτες καταγγελίες είχαν ξεκινήσει να υποβάλλονται απ' τον περασμένο Φεβρουάριο και κορυφώθηκαν το Μάρτιο εν μέσω του lockdown.
Αν και η εταιρεία «GF ELECTRONICS ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» εμφανίζεται ενεργή ουδέποτε ανταποκρίθηκε στους ελεγκτές της Διεύθυνσης Προστασίας του Καταναλωτή της ΓΓ. Μάλιστα όταν ξεκίνησαν οι καταγγελίες εκδιώχθηκε απ' τις δημοφιλείς πλατφόρμες σύγκρισης τιμών στις οποίες συμμετείχε και απ' τις οποίες λάμβανε σημαντικό traffic. Σήμερα η ιστοσελίδα του ηλεκτρονικού καταστήματος έχει πέσει ενώ δεν απαντά κανείς σε τηλέφωνα ή email.
Το προφίλ της εταιρείας και η «μαύρη τρύπα»
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που έχουν κατατεθεί στο ΓΕΜΗ η GF ELECTRONICS ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ συστάθηκε τον Φεβρουάριο του 2019 με μοναδικό εταίρο και διαχειριστή τον Γιάννη Χαλκίδη.
Σύμφωνα με τις τελευταίες οικονομικές καταστάσεις που αναρτήθηκαν στα τέλη του περασμένου Ιουνίου και αφορούν το διάστημα 1η Μαϊου ως 31 Δεκεμβρίου 2019 η εταιρεία είχε κύκλο εργασιών 2,2 εκατ. ευρώ με κόστος πωλήσεων 2,52 εκατ. ευρώ! Κοινώς πωλούσε κάτω του κόστους...
Ως εκ τούτου, μαζί με τα λειτουργικά έξοδα, οι ζημιές, οι οποίες μεταφέρθηκαν στην τρέχουσα χρήση, έφτασαν τα 402.980 ευρώ! Και τούτο όταν η εταιρεία είχε και υποχρεώσεις προς προμηθευτές ύψους 397.560 ευρώ.
Σημειώνεται πως τα ίδια Κεφάλαια της εταιρείας την 31η Δεκεμβρίου 2019 ήταν αρνητικά 397.980 ευρώ...
Με βάση την παραπάνω εικόνα βέβαια καθίσταται φύσει αδύνατο να πληρωθεί το πρόστιμο που της επιβλήθηκε.
Αν και με βάση την παραπάνω εικόνα καθίσταται φύσει αδύνατο να πληρωθεί το πρόστιμο των 250.000 ευρώ που επιβλήθηκε, εν τούτοις το πρόστιμο, όπως και οι ποινικές ευθύνες θα βαρύνουν τον εταίρο και διαχειριστή Γιάννη Χαλκίδη. Αρκεί να αποδειχθεί βέβαια ότι δεν πρόκειται απλά για κάποιον «αχυράνθρωπο», ως είθισται σε αυτές τις περιπτώσεις...
Σε κάθε περίπτωση η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή συνιστά στους πολίτες να είναι ιδιαιτέρως προσεκτικοί όταν πραγματοποιούν αγορές μέσω διαδικτύου και σε περίπτωση που εντοπίσουν αθέμιτες εμπορικές πρακτικές κατά τη συναλλαγή τους με τα ηλεκτρονικά καταστήματα, να ενημερώνουν σχετικώς την Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή στη γραμμή καταναλωτή 1520, για εξέταση ενδεχόμενης επιβολής κυρώσεων.
Ειδήσεις σήμερα:
Επεισόδια με μολότοφ στην πορεία των μαθητών - Δείτε βίντεο και φωτογραφίες
Ραγίζει καρδιές η Κρισι Τέιγκεν: Ανακοίνωσε την αποβολή της στο Instagram με συγκλονιστική ανάρτηση
Sex shop χαρίζει... δονητές σε Αμερικανίδες που θα υποσχεθούν να ψηφίσουν
Νωρίτερα η ΓΓ ανακοίνωσε ότι επέβαλε πρόστιμο 250.000 ευρώ διερευνώντας δεκάδες καταγγελίες που είχαν υποβληθεί σύμφωνα με τις οποίες το συγκεκριμένο e-shop παρακράτησε τα χρήματα των παραγγελιών χωρίς ποτέ να στείλει τα προϊόντα που υποτίθεται πωλούσε, ούτε φυσικά να επιστρέψει τα ποσά στους πελάτες, που περίμεναν επί μήνες...
Σύμφωνα με πληροφορίες του protothema.gr για το συγκεκριμένο e-shop έχουν κατατεθεί περί τις 40 καταγγελίες καταναλωτών και άλλες περίπου 100 από άλλες μικρότερες εταιρείες ή επαγγελματίες που είχαν παραγγείλει προϊόντα τεχνολογίας.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες οι πρώτες καταγγελίες είχαν ξεκινήσει να υποβάλλονται απ' τον περασμένο Φεβρουάριο και κορυφώθηκαν το Μάρτιο εν μέσω του lockdown.
Αν και η εταιρεία «GF ELECTRONICS ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» εμφανίζεται ενεργή ουδέποτε ανταποκρίθηκε στους ελεγκτές της Διεύθυνσης Προστασίας του Καταναλωτή της ΓΓ. Μάλιστα όταν ξεκίνησαν οι καταγγελίες εκδιώχθηκε απ' τις δημοφιλείς πλατφόρμες σύγκρισης τιμών στις οποίες συμμετείχε και απ' τις οποίες λάμβανε σημαντικό traffic. Σήμερα η ιστοσελίδα του ηλεκτρονικού καταστήματος έχει πέσει ενώ δεν απαντά κανείς σε τηλέφωνα ή email.
Το προφίλ της εταιρείας και η «μαύρη τρύπα»
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που έχουν κατατεθεί στο ΓΕΜΗ η GF ELECTRONICS ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ συστάθηκε τον Φεβρουάριο του 2019 με μοναδικό εταίρο και διαχειριστή τον Γιάννη Χαλκίδη.
Σύμφωνα με τις τελευταίες οικονομικές καταστάσεις που αναρτήθηκαν στα τέλη του περασμένου Ιουνίου και αφορούν το διάστημα 1η Μαϊου ως 31 Δεκεμβρίου 2019 η εταιρεία είχε κύκλο εργασιών 2,2 εκατ. ευρώ με κόστος πωλήσεων 2,52 εκατ. ευρώ! Κοινώς πωλούσε κάτω του κόστους...
Ως εκ τούτου, μαζί με τα λειτουργικά έξοδα, οι ζημιές, οι οποίες μεταφέρθηκαν στην τρέχουσα χρήση, έφτασαν τα 402.980 ευρώ! Και τούτο όταν η εταιρεία είχε και υποχρεώσεις προς προμηθευτές ύψους 397.560 ευρώ.
Σημειώνεται πως τα ίδια Κεφάλαια της εταιρείας την 31η Δεκεμβρίου 2019 ήταν αρνητικά 397.980 ευρώ...
Με βάση την παραπάνω εικόνα βέβαια καθίσταται φύσει αδύνατο να πληρωθεί το πρόστιμο που της επιβλήθηκε.
Αν και με βάση την παραπάνω εικόνα καθίσταται φύσει αδύνατο να πληρωθεί το πρόστιμο των 250.000 ευρώ που επιβλήθηκε, εν τούτοις το πρόστιμο, όπως και οι ποινικές ευθύνες θα βαρύνουν τον εταίρο και διαχειριστή Γιάννη Χαλκίδη. Αρκεί να αποδειχθεί βέβαια ότι δεν πρόκειται απλά για κάποιον «αχυράνθρωπο», ως είθισται σε αυτές τις περιπτώσεις...
Σε κάθε περίπτωση η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή συνιστά στους πολίτες να είναι ιδιαιτέρως προσεκτικοί όταν πραγματοποιούν αγορές μέσω διαδικτύου και σε περίπτωση που εντοπίσουν αθέμιτες εμπορικές πρακτικές κατά τη συναλλαγή τους με τα ηλεκτρονικά καταστήματα, να ενημερώνουν σχετικώς την Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή στη γραμμή καταναλωτή 1520, για εξέταση ενδεχόμενης επιβολής κυρώσεων.
Ειδήσεις σήμερα:
Επεισόδια με μολότοφ στην πορεία των μαθητών - Δείτε βίντεο και φωτογραφίες
Ραγίζει καρδιές η Κρισι Τέιγκεν: Ανακοίνωσε την αποβολή της στο Instagram με συγκλονιστική ανάρτηση
Sex shop χαρίζει... δονητές σε Αμερικανίδες που θα υποσχεθούν να ψηφίσουν
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr