Τσιτσιπάς vs Φέντερερ στη μάχη των... ζυμαρικών

Η Μέλισσα Κίκιζας επέλεξε τον κορυφαίο Έλληνα τενίστα ως «πρεσβευτή» των προϊόντων της – Το ίδιο έχει κάνει και η Barilla με τον Ελβετό «θρύλο» του αθλήματος – Οι επιδιώξεις απ' τη συνεργασία και το νέο πεδίο ανταγωνισμού στα προϊόντα health & wellness

Ο Στέφανος Τσιτσιπάς μπορεί αυτές τις ημέρες να δίνει τη μεγάλη μάχη στο Grand Slam του Rolland Garros επιδιώκοντας αυτό που κάποτε ο ίδιος χαρακτήριζε ως «παιδικό όνειρο», την ίδια ώρα όμως μπαίνει για τα καλά σε μία άλλη μάχη, αυτή της αγοράς και των χορηγών.

Μόλις χθες η εταιρεία ζυμαρικών Μέλισσα Κίκιζας ανακοίνωσε ότι επέλεξε τον κορυφαίο Έλληνα τενίστα ως «πρεσβευτή» των προϊόντων της με την σχετική καμπάνια να βγαίνει στον τηλεοπτικό «αέρα» και στα social media. Μάλιστα όπως εξήγησε σε διαδικτυακή συνέντευξη τύπου η Marketing Manager της εταιρείας κα Μαριαλένα Λημναίου η συνεργασία δεν περιορίζεται στα στενά σύνορα της Ελλάδας, αλλά επεκτείνεται και στο εξωτερικό, όπου ο Έλληνας αθλητής απολαμβάνει υψηλή αναγνωρισιμότητα. «Είναι μια διεθνής συνεργασία, μακροπρόθεσμης προοπτικής και εντάσσεται σε ένα ευρύτερο πλαίσιο», υπογράμμισε χαρακτηριστικά. Λεπτομέρειες πάντως για τη διάρκεια, τη μορφή και τα χρήματα του συμβολαίου απέφυγε να δώσει.

«Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι στο πλευρά της Μέλισσας, μία αυθεντική και οικογενειακή εταιρεία πλούσια σε παράδοση. Είναι μεγάλη η αρχή. Ελπίζω να κρατήσει χρόνια και να αφήσουμε κάτι σημαντικό πίσω», σημείωσε μεταξύ άλλων σε βιντεοσκοπημένο μήνυμα του ο αθλητής.

Επιδιώξεις

Με τη συνεργασία αυτή η Μέλισσα Κίκιζας επιχειρεί να κεφαλαιοποιήσει το καλό όνομα που έχει δημιουργήσει διεθνώς ο Στέφανος Τσιτσιπάς αλλά και τη διεισδυτικότητα που έχει στα social media και παράλληλα να «απαντήσει» τρόπο τινά στην καμπάνια που είχε λανσάρει προ τριετίας ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής της, ο ιταλικός όμιλος Barilla, με πρωταγωνιστή τον «θρύλο» του τένις, Ρότζερ Φέντερερ.

Κοινώς Τσιτσιπάς vs Φέντερερ σε μία άκρως ανταγωνιστική αγορά η οποία παράλληλα επιχειρεί να βρει νέα περιθώρια ανάπτυξης μέσα από νέα προϊόντα που περνούν απ' το αποκαλούμενο health living.

Όπως έλεγε μάλιστα η κα Λημναίου η κατηγορία των health & wellness ζυμαρικών αποτελεί ένα πολύ δυναμικό κομμάτι της αγοράς, τονίζοντας πως υπάρχουν τεράστια περιθώρια ανάπτυξης. Επεσήμανε μάλιστα πως τα ολικής άλεσης είναι πλέον μέρος της καθημερινότητας των νοικοκυριών, όπως και τα ζυμαρικά χωρίς γλουτένη.

Η εταιρεία

Η Μέλισσα Κίκιζας ΑΒΕΕ Τροφίμων ιδρύθηκε από τον Αλέξανδρο Κίκιζα το 1947 στην Αθήνα και η βασική της δραστηριότητα είναι η παραγωγή σιμιγδαλιού και ζυμαρικών. Αποτελεί την Νο1 παραγωγό ζυμαρικών στην Ελλάδα, με μερίδιο αγοράς να ξεπερνά το 33%. Τα προϊόντα της βρίσκονται σε περισσότερες από 35 χώρες με τις εξαγωγές να αντιπροσωπεύουν το 20% του ετήσιου τζίρου. Το 2019 παρουσίασε πωλήσεις 65,4 εκατ. ευρώ, EBITDA 6,2 εκατ. ευρώ και καθαρή κερδοφορία 3,7 εκατ. ευρώ.

Η εταιρεία κατέχει το μεγαλύτερο καθετοποιημένο συγκρότημα μύλου και μακαρονοποιείου στα Βαλκάνια παράγοντας ετησίως 55.000 τόνους ζυμαρικών. Απασχολεί 220 άτομα προσωπικό και είναι αποκλειστικός αντιπρόσωπος των Heinz, Kraft και Del Monte στην Ελλάδα.

Ειδήσεις σήμερα:

Βουλή: Τέλος στον διορισμό συζύγων και συγγενών ως μετακλητών μετά τη θύελλα με την Ζαρούλια

Έγκλημα στα Πετράλωνα: «Μετάνιωσα και το έκρυψα 13 χρόνια γιατί φοβόμουν», λέει ο δράστης

Ερντογάν σε Μέρκελ: Τα ευρωπαϊκά συμφέροντα δεν πρέπει να τελούν υπό την ομηρεία της Ελλάδας
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr