ΓΓ Εμπορίου: Καμπάνα €300.000 σε ινστιτούτο αισθητικής για παραπλανητικές πρακτικές
29.10.2020
16:32
Τι προειδοποιεί το υπουργείο Εμπορίου τους καταναλωτές αναφορικά με τις συναλλαγές τους με ινστιτούτα αισθητικής
Πρόστιμο ύψους 300.000 ευρώ επιβλήθηκε στην επιχείρηση «COSMEDICAL ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι.Κ.Ε.» από τη γενική γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων μετά τη διερεύνηση καταγγελιών καταναλωτών σε βάρος της επιχείρησης.
Οι καταγγελίες έγιναν επειδή, κατά το χρονικό διάστημα της διετούς λειτουργίας της, η επιχείρηση υιοθέτησε παραπλανητικές και επιθετικές εμπορικές πρακτικές και είχε παραλείψεις τόσο κατά την διαφήμιση των υπηρεσιών της μέσω, κυρίως, δημοφιλών τηλεοπτικών εκπομπών, όσο και κατά την παροχή υπηρεσιών στην έδρα της.
Επιπλέον, η επιχείρηση παρέλειψε να παραδώσει στους πελάτες της αντίγραφο της σύμβασης παροχής υπηρεσιών καθώς και το έντυπο αναιτιολόγητης υπαναχώρησης, εισέπραξε προκαταβολικά το συμφωνηθέν τίμημα των παρεχόμενων υπηρεσιών και δεν επέστρεψε τα αχρεωστήτως εισπραχθέντα ποσά για τις μη παρασχεθείσες υπηρεσίες σε περιπτώσεις συμβάσεων από τις οποίες οι συμβαλλόμενοι υπαναχώρησαν.
Ενημερώνει το υπουργείο τους καταναλωτές, οι οποίοι θέλουν να λάβουν υπηρεσίες από ινστιτούτα αισθητικής, ότι το ποσό της προκαταβολής που καταβάλουν στις επιχειρήσεις, πριν αρχίσει η εκτέλεση της σύμβασης, συμπεριλαμβανομένης και της τυχόν εγγραφής, δεν πρέπει να υπερβαίνει το 2,5% του συμφωνηθέντος συνολικού τιμήματος.
Επίσης, οι καταναλωτές που έχουν λάβει υπηρεσίες αλλά κατόπιν προέβησαν σε υπαναχώρηση ή καταγγελία της σύμβασης, υποχρεούνται να καταβάλουν μόνο το κόστος των υπηρεσιών που αποδεδειγμένα τους παρασχέθηκαν.
Ειδήσεις σήμερα:
Η επέλαση του κορωνοϊού πιέζει τα νοσοκομεία: Αγγίζουν τους 1.000 οι νοσηλευόμενοι, 119 οι διασωληνωμένοι
Οι νέες αλλαγές στον χάρτη του κορωνοϊού στην Ελλάδα - Σε lockdown Ιωάννινα και Σέρρες
Προς επαναφορά του μέτρου της υποχρεωτικής μείωσης των ενοικίων
Οι καταγγελίες έγιναν επειδή, κατά το χρονικό διάστημα της διετούς λειτουργίας της, η επιχείρηση υιοθέτησε παραπλανητικές και επιθετικές εμπορικές πρακτικές και είχε παραλείψεις τόσο κατά την διαφήμιση των υπηρεσιών της μέσω, κυρίως, δημοφιλών τηλεοπτικών εκπομπών, όσο και κατά την παροχή υπηρεσιών στην έδρα της.
Επιπλέον, η επιχείρηση παρέλειψε να παραδώσει στους πελάτες της αντίγραφο της σύμβασης παροχής υπηρεσιών καθώς και το έντυπο αναιτιολόγητης υπαναχώρησης, εισέπραξε προκαταβολικά το συμφωνηθέν τίμημα των παρεχόμενων υπηρεσιών και δεν επέστρεψε τα αχρεωστήτως εισπραχθέντα ποσά για τις μη παρασχεθείσες υπηρεσίες σε περιπτώσεις συμβάσεων από τις οποίες οι συμβαλλόμενοι υπαναχώρησαν.
Ενημερώνει το υπουργείο τους καταναλωτές, οι οποίοι θέλουν να λάβουν υπηρεσίες από ινστιτούτα αισθητικής, ότι το ποσό της προκαταβολής που καταβάλουν στις επιχειρήσεις, πριν αρχίσει η εκτέλεση της σύμβασης, συμπεριλαμβανομένης και της τυχόν εγγραφής, δεν πρέπει να υπερβαίνει το 2,5% του συμφωνηθέντος συνολικού τιμήματος.
Επίσης, οι καταναλωτές που έχουν λάβει υπηρεσίες αλλά κατόπιν προέβησαν σε υπαναχώρηση ή καταγγελία της σύμβασης, υποχρεούνται να καταβάλουν μόνο το κόστος των υπηρεσιών που αποδεδειγμένα τους παρασχέθηκαν.
Ειδήσεις σήμερα:
Η επέλαση του κορωνοϊού πιέζει τα νοσοκομεία: Αγγίζουν τους 1.000 οι νοσηλευόμενοι, 119 οι διασωληνωμένοι
Οι νέες αλλαγές στον χάρτη του κορωνοϊού στην Ελλάδα - Σε lockdown Ιωάννινα και Σέρρες
Προς επαναφορά του μέτρου της υποχρεωτικής μείωσης των ενοικίων
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr