Δεν κρατάει το πάγωμα τιμών στα καράβια
Ενα δυνατό πόκερ παίζεται αυτές τις ημέρες με επίκεντρο τις Μινωϊκές Γραμμές και την τιμολογιακή πολιτική που ακολουθεί η εταιρεία.
Ηταν Παρασκευή 30 Μαΐου όταν οι Μινωϊκές ανακοίνωσαν το πάγωμα των τιμών στα εισιτήρια των επιβατών και εκπτώσεις έως και 50% κατά περίπτωση από την 1η Ιουνίου.
Δέκα ημέρες αργότερα, στη Γενική Συνέλευση της εταιρείας αναλαμβάνει τα ηνία και την προεδρ
Ενα δυνατό πόκερ παίζεται αυτές τις ημέρες με επίκεντρο τις Μινωϊκές Γραμμές και την τιμολογιακή πολιτική που ακολουθεί η εταιρεία.
Ηταν Παρασκευή 30 Μαΐου όταν οι Μινωϊκές ανακοίνωσαν το πάγωμα των τιμών στα εισιτήρια των επιβατών και εκπτώσεις έως και 50% κατά περίπτωση από την 1η Ιουνίου.
Δέκα ημέρες αργότερα, στη Γενική Συνέλευση της εταιρείας αναλαμβάνει τα ηνία και την προεδρία ο μεγαλομέτοχός της Εμανουέλε Γκριμάλντι.
Αμέσως έδωσε τα πρώτα δείγματα γραφής για την πολιτική που θα ακολουθήσει η εταιρεία προκαλώντας ανησυχίες στο ΥΕΝ αφού έδειξε τον δρόμο για αυξήσεις λόγω του μεγάλου κόστους των καυσίμων:
«Πρέπει να σας πω ότι η αύξηση της τιμής των εισιτηρίων είναι μία απόφαση που την παίρνει η διοίκηση και όχι ο μεγαλύτερος μέτοχος. Είναι λογικό ότι εάν υπάρξει αύξηση των εξόδων, ουσιαστικά του κόστους των καυσίμων, πρέπει να υπάρξει και κάποια αναπροσαρμογή των τιμών των εισιτηρίων. Αλλά εμείς ως εταιρεία αυτό που επιδιώκουμε είναι πρώτα να είναι τα πλοία γεμάτα και μετά να δούμε την αύξηση των τιμών των εισιτηρίων».
Τις δηλώσεις τις έκανε την Κυριακή 8 Ιουνίου, αμέσως μετά την ολοκλήρωση της Γ.Σ.
Σχεδόν μία εβδομάδα αργότερα, τις ανησυχίες στο ΥΕΝ ήρθαν να εντείνουν οι δηλώσεις του διευθύνοντος συμβούλου των Μινωϊκών, κ. Αντώνη Μανιαδάκη, ο οποίος μιλώντας σε δημοσιογράφους τους οποίους φιλοξενούσε η εταιρεία στο Ηράκλειο τόνισε:
«Οι Μινωϊκές πλέουν σε ήρεμα νερά πλέον. Μοναδικό πρόβλημα οι υψηλές τιμές των καυσίμων που θα αναγκάσουν τις εταιρείες να προχωρήσουν στο μέλλον σε αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων εφόσον συνεχιστεί το ράλι ανόδου των τιμών των καυσίμων. Πρόκειται για θέμα επιβίωσης. Οι Μινωϊκές μπορεί να επανεξετάσουν την τιμολογιακή τους πολιτική και να προχωρήσουν σε αυξήσεις, κυρίως των βραδινών δρομολογίων, σε αντίθεση με τα ημερήσια, τις τιμές των οποίων κρατούμε σε χαμηλά επίπεδα προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι πολίτες χαμηλών εισοδημάτων».
Οπως επεσήμανε ο κ. Μανιαδάκης «οι Μινωικές Γραμμές θα δαπανήσουν περισσότερο από 82,5 εκατ. ευρώ για καύσιμα, όταν το 2007 το ποσό αυτό ήταν 57 εκατ. ευρώ και το 2005 μόλις 35 εκατ. ευρώ».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr