Ακτοπλοΐα ώρα μηδέν

Πλοία αποσύρονται από γραμμές του Ιονίου, εσωτερικές γραμμές του Αιγαίου, από πορθμειακές αλλά και από δύο μεγάλες ακτοπλοϊκές συνδέσεις

Κρίσιμη θεωρείται πλέον η κατάσταση στην ελληνική ακτοπλοΐα με τις εταιρείες να συνεχίζουν να κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου και να ζητούν την κατάργηση των κρατήσεων υπέρ τρίτων αλλά και τη μείωση του ΦΠΑ.

Σύμφωνα με πληροφορίες από το υπουργείο Οικονομικών, δεν έχει την πρόθεση η κυβέρνηση να μειώσει τον ΦΠΑ στα εισιτήρια της ακτοπλοΐας.
Την ίδια ώρα, από το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών εγκρίθηκε η αποδρομολόγηση επτά πλοίων από γραμμές της ακτοπλοΐας αλλά και περικοπές δρομολογίων έπειτα από αίτηση των ακτοπλοϊκών εταιρειών.

Πλοία αποσύρονται από γραμμές του Ιονίου, εσωτερικές γραμμές του Αιγαίου, από πορθμειακές αλλά και από δύο μεγάλες ακτοπλοϊκές συνδέσεις. Ειδικότερα, η ΑΝΕΚ ζήτησε την αποδρομολόγηση του «Λισσός» από Χίο-Μυτιλήνη και η Hellenic SeaWays την αποδρομολόγηση του «Νήσος Ρόδος» το οποίο είχε δρομολογηθεί μόλις πέρυσι στη γραμμή των Δωδεκανήσων.

Και όσο η κρίση βαθαίνει τόσο οι εταιρείες θα αποσύρουν πλοία που ίσως φτάσουν και τα…30 μικρού και μεγάλου μεγέθους.

Ο υπουργός Θαλασσίων Υποθέσεων κ. Γιάννης Διαμαντίδης δήλωσε ότι μόλις επιστρέψει από το πολυήμερο ταξίδι του στην Κίνα θα συναντηθεί και πάλι με τον υπουργό Οικονομικών προκειμένου να συζητήσουν το θέμα της ακτοπλοΐας. Ο κ. Διαμαντίδης αποκάλυψε ότι εξασφάλισε επιπλέον 8 εκατ. ευρώ για τις άγονες γραμμές από το υπουργείο Οικονομικών.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr