Με το «click inside» το πρώτο βήμα για την επαναλειτουργία της αγοράς
29.12.2020
19:51
Ένα από τα σχέδια που καταστρώνονται στο ΥΠΑΝΕΠ προβλέπει οι καταναλωτές να μπορούν να κλείνουν ραντεβού για να εισέρχονται στο κατάστημα ώστε να αναζητήσουν ή να δοκιμάσουν το προϊόν - Θα λειτουργήσει παράλληλα με το click away όταν οι συνθήκες το επιτρέψουν
Η αγορά μπορεί να συνεχίσει να υπολειτουργεί για ένα αρκετό χρονικο διάστημα ακόμα, ωστόσο στο υπ. Ανάπτυξης και Επενδύσεων έχουν ξεκινήσει ήδη το σχεδιασμό για το πώς θα γίνει η σταδιακή επαναλειτουργία της αγοράς.
Στο πλαίσιο αυτό, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του protothema.gr, οι επιτελείς του υπουργείου έχουν ήδη συγκροτήσει σχέδιο με την ονομασία «click inside». Τι είναι αυτό; Ουσιαστικά να επιτραπεί στα καταστήματα να υποδέχονται έναν ιδιαίτερο μικρό αριθμό καταναλωτών στο εσωτερικό τους, ο οποίος και πάλι θα εξαρτάται απ’ τα τετραγωνικά μέτρα του καταστήματος. Για να διασφαλιστεί μάλιστα ότι ο αριθμός των επισκεπτών θα είναι μικρός θα χρησιμοποιηθεί η εμπειρία του «click away». Εν ολίγοις ο καταναλωτής είτε τηλεφωνικά είτε διαδικτυακά θα κλείνει ραντεβού με το κατάστημα σε συγκεκριμένη μέρα και ώρα. Ραντεβού το οποίο θα πιστοποιείται και πάλι με sms. Το μέτρο-«γέφυρα» προς την επαναλειτουργία της αγοράς θεωρείται από τα στελέχη του υπ. Ανάπτυξης ότι θα μπορούσε να βοηθήσει εκείνο το τμήμα της αγοράς, όπως π.χ. τα καταστήματα ένδυσης και υπόδησης που έχουν μειονέκτημα με τη διαδικασία του «click away» αφού ο καταναλωτής χρειάζεται να δοκιμάσει για να αγοράσει.
Μάλιστα η σκέψη είναι «click away» και «click inside» να λειτουργήσουν παράλληλα ώστε να μπορεί κάποιο κατάστημα να είναι σε θέση να εξυπηρετεί περισσότερους καταναλωτές. Εφόσον κάποιος καταναλωτής ξέρει τι θέλει να αγοράσει και το παραγγείλει ή το προπληρώσει ηλεκτρονικά θα μπορεί να παραλαμβάνει έξω απ’ το κατάστημα, ώστε να υπάρχει η δυνατότητα σε κάποιον άλλο αναποφάσιστο καταναλωτή να είναι εντός του καταστήματος.
Σε κάθε περίπτωση η έναρξη ισχύος του «click inside» φαίνεται πως αργεί ακόμα, και όπως έλεγε το πρωί ο υπ. Ανάπτυξης και Επενδύσεων κ. Αδωνις Γεωργιάδης όλα θα κριθούν απ’ την εξέλιξη της πανδημίας. Η πρόταση προς την Επιτροπή των Λοιμωξιολόγων αναμένεται να κατατεθεί στις αρχές του επόμενου μήνα, όταν θα επιχειρηθεί μία επαναξιολόγηση της κατάστασης.
Προς το παρόν το click away ήρθε για να μείνει, όπως έλεγε και ο ΓΓ Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή κ. Παναγιώτης Σταμπουλίδης το πρωί στο ΘΕΜΑ 104,6. Αναφερόμενος στην προοπτική ανοίγματος της αγοράς ο ίδιος εστίασε στην κρισιμότητα των επόμενων δέκα ημερών όπου θα φανούν τα απόνερα των εορτών.
Ειδήσεις σήμερα:
Βρετανία: Έλαβε και τη δεύτερη δόση του εμβολίου η 90χρονη που εμβολιάστηκε πρώτη πριν 3 εβδομάδες
«Φαρμάκι» από ΣΥΡΙΖΑ με φόντο τον εμβολιασμό - Κυβέρνηση: δεν υπάρχει εμβόλιο για τον λαϊκισμό
Δολοφονία Τοπαλούδη: Εισαγγελική έρευνα για τον ψυχίατρο που άλλαξε τα φάρμακα του 23χρονου Ροδίτη
Στο πλαίσιο αυτό, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του protothema.gr, οι επιτελείς του υπουργείου έχουν ήδη συγκροτήσει σχέδιο με την ονομασία «click inside». Τι είναι αυτό; Ουσιαστικά να επιτραπεί στα καταστήματα να υποδέχονται έναν ιδιαίτερο μικρό αριθμό καταναλωτών στο εσωτερικό τους, ο οποίος και πάλι θα εξαρτάται απ’ τα τετραγωνικά μέτρα του καταστήματος. Για να διασφαλιστεί μάλιστα ότι ο αριθμός των επισκεπτών θα είναι μικρός θα χρησιμοποιηθεί η εμπειρία του «click away». Εν ολίγοις ο καταναλωτής είτε τηλεφωνικά είτε διαδικτυακά θα κλείνει ραντεβού με το κατάστημα σε συγκεκριμένη μέρα και ώρα. Ραντεβού το οποίο θα πιστοποιείται και πάλι με sms. Το μέτρο-«γέφυρα» προς την επαναλειτουργία της αγοράς θεωρείται από τα στελέχη του υπ. Ανάπτυξης ότι θα μπορούσε να βοηθήσει εκείνο το τμήμα της αγοράς, όπως π.χ. τα καταστήματα ένδυσης και υπόδησης που έχουν μειονέκτημα με τη διαδικασία του «click away» αφού ο καταναλωτής χρειάζεται να δοκιμάσει για να αγοράσει.
Μάλιστα η σκέψη είναι «click away» και «click inside» να λειτουργήσουν παράλληλα ώστε να μπορεί κάποιο κατάστημα να είναι σε θέση να εξυπηρετεί περισσότερους καταναλωτές. Εφόσον κάποιος καταναλωτής ξέρει τι θέλει να αγοράσει και το παραγγείλει ή το προπληρώσει ηλεκτρονικά θα μπορεί να παραλαμβάνει έξω απ’ το κατάστημα, ώστε να υπάρχει η δυνατότητα σε κάποιον άλλο αναποφάσιστο καταναλωτή να είναι εντός του καταστήματος.
Σε κάθε περίπτωση η έναρξη ισχύος του «click inside» φαίνεται πως αργεί ακόμα, και όπως έλεγε το πρωί ο υπ. Ανάπτυξης και Επενδύσεων κ. Αδωνις Γεωργιάδης όλα θα κριθούν απ’ την εξέλιξη της πανδημίας. Η πρόταση προς την Επιτροπή των Λοιμωξιολόγων αναμένεται να κατατεθεί στις αρχές του επόμενου μήνα, όταν θα επιχειρηθεί μία επαναξιολόγηση της κατάστασης.
Προς το παρόν το click away ήρθε για να μείνει, όπως έλεγε και ο ΓΓ Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή κ. Παναγιώτης Σταμπουλίδης το πρωί στο ΘΕΜΑ 104,6. Αναφερόμενος στην προοπτική ανοίγματος της αγοράς ο ίδιος εστίασε στην κρισιμότητα των επόμενων δέκα ημερών όπου θα φανούν τα απόνερα των εορτών.
Ειδήσεις σήμερα:
Βρετανία: Έλαβε και τη δεύτερη δόση του εμβολίου η 90χρονη που εμβολιάστηκε πρώτη πριν 3 εβδομάδες
«Φαρμάκι» από ΣΥΡΙΖΑ με φόντο τον εμβολιασμό - Κυβέρνηση: δεν υπάρχει εμβόλιο για τον λαϊκισμό
Δολοφονία Τοπαλούδη: Εισαγγελική έρευνα για τον ψυχίατρο που άλλαξε τα φάρμακα του 23χρονου Ροδίτη
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr