Κωτσόβολος: Ξεκινά πρόγραμμα απόσυρσης κινητών

Εντείνεται ο ανταγωνισμός στον κλάδο των ηλεκτρικών και προϊόντων τεχνολογίας μετά από την πρωτοφανή κίνηση της εταιρείας Κωτσόβολος να προχωρήσει μετά από την απόσυρση ηλεκτρικών συσκευών...

Εντείνεται ο ανταγωνισμός στον κλάδο των ηλεκτρικών και προϊόντων τεχνολογίας μετά από την πρωτοφανή κίνηση της εταιρείας Κωτσόβολος να προχωρήσει μετά από την απόσυρση ηλεκτρικών συσκευών (έχει ήδη αποσύρει 280.000 συσκευές) και σε απόσυρση κινητών τηλεφώνων. Πρόκειται για μια ενέργεια που δεν έχει προϋπάρξει στην Ελλάδα, που εφαρμόστηκε με μεγάλη επιτυχία στη Βρετανία και που θα αλλάξει το χάρτη της αγοράς σε μια κρίσιμη περίοδο καθώς η εταιρεία θα επιστρέφει χρήματα (!) για όσους θελήσουν να επιστρέψουν το παλιό τους κινητό.

Όπως επισήμανε εχθές ο διευθυντής Μάρκετινγκ της εταιρείας Κωτσόβολος - Dixons κ. Γιώργος Καράμπελας, οι καταναλωτές μπορούν από χθες  να επισκέπτονται τα καταστήματα της Κωτσόβολος σε όλη τη χώρα και με μια πολύ απλή διαδικασία, να ενημερώνονται για την αξία του κινητού τους τηλεφώνου. Η αξία θα προκύπτει αυτόματα από ειδικό σύστημα ύστερα από ένα σύντομο έλεγχο του μοντέλου, της κατάστασης και της λειτουργικότητας της συσκευής. Στη συνέχεια ο καταναλωτής θα μπορεί να περάσει με την ταυτότητα ή το διαβατήριό του από τα ταμεία των καταστημάτων ώστε να παραλάβει άμεσα κι εύκολα τα χρήματα της αξίας του σε μετρητά. Διαφορετικά έχει την επιλογή να προτιμήσει μια δωροεπιταγή Κωτσόβολος ακόμη μεγαλύτερης αξίας. Για παράδειγμα, εάν η αξία μια συσκευής έχει 100 ευρώ, η δωροεπιταγή Κωτσόβολος θα ανέρχεται στα 110 ευρώ.

Για όσα μοντέλα κινητών τηλεφώνων δεν έχουν χρηματική αξία είτε λόγω μοντέλου, παλαιότητας, είτε λόγω φθοράς, θα δίνεται η δυνατότητα ανακύκλωσης και ταυτόχρονα οι κάτοχοί τους θα λαμβάνουν ειδικά εκπτωτικά κουπόνια (αξίας 25 ευρώ) για τις επόμενες αγορές τους στα καταστήματα Κωτσόβολος χωρίς καμία επιπλέον δέσμευση.

Οι συσκευές αυτές θα διατεθούν σε χώρες του τρίτου κόσμου, αφού προηγουμένως θα επισκευαστούν. Στόχος της εταιρείας επίσης είναι να προσελκύσει κόσμο που δεν έχει ξανάρθει στα καταστήματά της, ενώ εντός του έτους  θα ακολουθήσουν και άλλα παρόμοια προγράμματα που θα αφορούν στο κλάδο των κινητών. Η συγκεκριμένη επιθετική ενέργεια πραγματικά δίνει την εικόνα όξυνσης του ανταγωνισμού καθώς η υγιής οικονομική πορεία της Κωτσόβολος της επιτρέπει να κάνει τέτοιες ενέργειες σε αντίθεση με συγκεκριμένες εταιρείες του ανταγωνισμού οι οποίες ενδέχεται ακόμα και να κλείσουν μέσα στη χρονιά λόγω οικονομικών αστοχιών. 
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr