Click inside: Ποιες αλυσίδες λένε «όχι» - Διχασμένη η αγορά υπό τον φόβο νέου lockdown
Click inside: Ποιες αλυσίδες λένε «όχι» - Διχασμένη η αγορά υπό τον φόβο νέου lockdown
Γιατί τα μικρότερα, συνοικιακά καταστήματα μπορούν να εκμεταλλευθούν καλύτερα τη νέα μέθοδο - Μόνο click away για προπληρωμένα προϊόντα στα καταστήματα του ομίλου Inditex (Zara, Bershka, Pull & Bear, Massimo Dutti, Stradivarius κοκ)
UPD:
31
ΣΧΟΛΙΑ
Με διχασμένη την αγορά ξεκινά επί της ουσίας από σήμερα η μέθοδος του click inside και του click away με καθολικό τρόπο στις αγορές των «κόκκινων» επιδημολιογικά περιοχών, συμπεριλαμβανομένων της Αττικής, της Πάτρας και της Χαλκίδας.
Και τούτο διότι οι περισσότερες επιχειρήσεις -κυρίως μικρές και μεσαίες- λειτούργησαν με μεγάλη ...ευελιξία πατώντας στο γεγονός ότι δεν είχε δημοσιευθεί η ΚΥΑ στο ΦΕΚ. Κάτι που εν τέλει έγινε σχεδόν στη λήξη του ωραρίου το περασμένο Σάββατο με αποτέλεσμα και τα ελεγκτικά κλιμάκια να είναι ιδιαίτερα ελαστικά κάνοντας περισσότερο συστάσεις!
Έτσι λοιπόν από σήμερα και με τη «βούλα» το σύνολο των καταστημάτων λιανικής οφείλουν να χρησιμοποιούν τη μέθοδο του click away, δηλαδή της τηλεφωνικής ή ηλεκτρονικής παραγγελίας ή αγοράς και της παράδοσης των προϊόντων έξω απ’ το κατάστημα κατόπιν ραντεβού με τον πελάτη. Μία διαδικασία που θα πρέπει να πιστοποιείται ηλεκτρονικά με email ή sms του καταστήματος προς τον πελάτη για την μετακίνηση του.
Απ’ τη συγκεκριμένη διαδικασία, φυσικά, εξαιρούνται τα καταστήματα που λειτουργούσαν κανονικά και εν μέσω του lockdown, ήτοι σούπερ μάρκετ, καταστήματα τροφίμων, οπωροπωλεία, αρτοποιεία, καταστήματα κινητής τηλεφωνίας, επιδιόρθωσης υποδημάτων κοκ. Όλα αυτά συνεχίζουν να λειτουργούν κανονικά.
Επίσης τα καταστήματα ένδυσης, υπόδησης και τα βιβλιοχαρτοπωλεία μπορούν να κάνουν χρήση της μεθόδου click inside. Με βάση αυτή, ο πελάτης μπορεί να κλείνει ραντεβού τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά για έρευνα αγοράς ή αγορά εντός του καταστήματος. Η πιστοποίηση του ραντεβού θα γίνεται επίσης είτε με email είτε με sms του καταστήματος προς τον πελάτη για την μετακίνηση του.
Για τις περισσότερες επιχειρήσεις, έστω και αυτός ο τρόπος, σε σχέση με την εναλλακτική του καθολικού lockdown ή του click away, αναμένεται να δώσει μία διέξοδο εν μέσω των εκπτώσεων προκειμένου να επιτύχουν το κάτι παραπάνω στις πωλήσεις τους. Κυρίως πρόκειται για μικρές ή μεσαίες επιχειρήσεις που μπορούν να ανταποκριθούν πιο εύκολα στις απαιτήσεις του πελατολογίου τους.
«Ειλικρινά πιστεύω ότι θα γίνει αυτό που προηγήθηκε στην εορταστική περίοδο με το click away, θα δουλέψουν περισσότερο οι μικροί. Γιατί; Διότι θα βρουν τον τρόπο ακόμα και τον περαστικό να τον βάλουν μέσα στο κατάστημα στέλνοντας του εκείνη την ώρα ένα sms στο κινητό... Μπορεί να κάνει το ίδιο κάποια μεγάλη αλυσίδα;», λέει στέλεχος της αγοράς που θέλει να διατηρήσει την ανωνυμία του. Όπως λέει στις μεγαλύτερες επιχειρήσεις, κυρίως αλυσίδες που έχουν μεγάλη επισκεψιμότητα, η μέθοδος του click inside προκαλεί μεγαλύτερα προβλήματα απ’ ό,τι λύνει.
Ήδη πάντως εμφανίστηκαν οι πρώτες που σήκωσαν τα χέρια πετώντας «λευκή πετσέτα» ως προς τη διαχείριση της ομολογουμένως πολύπλοκης κατάστασης!
Μόνο click away για προπληρωμένα προϊόντα στα καταστήματα του ομίλου Inditex
Η μεγαλύτερη αλυσίδα ένδυσης και στη χώρα μας, αυτή του πολυεθνικού ομίλου Inditex που εκπροσωπεί μεταξύ άλλων τα brands Zara, Bershka, Pull & Bear, Massimo Dutti, Stradivarius κα, αποφάσισε να μην κάνει χρήση της συγκεκριμένης μεθόδου στα καταστήματα που διαθέτει στις «κόκκινες» περιοχές. Ήδη, λόγω της τεράστιας ζήτησης, είναι δύσκολο γι αυτή να τηρήσει σφιχτά χρονοδιαγράμματα στις παραδοσεις του click away. Εάν κάποιος σπεύσει να παραγγείλει σήμερα με τη συγκεκριμένη μέθοδο μέσω της online εφαρμογής οι προτεινόμενες ημερομηνίες παράδοσης είναι μετά από 10 μέρες! Μάλιστα τα καταστήματα του ομίλου κάνουν παραδόσεις μόνο σε προπληρωμένα online προϊόντα και δεν δίδουν τη δυνατότητα παραγγελίας και πληρωμής με pos.
Κάπως έτσι κρίθηκε ότι η «περιπέτεια» που επιφυλάσσει η το click inside δεν αξίζει για το τελικό αποτέλεσμα που εκτιμάται ότι μπορεί να φέρει στα ταμεία των καταστημάτων. Ειδικά καθώς ο πελάτης θα πρέπει να έχει στη διάθεση του το ανώτερο 30 λεπτά προκειμένου να τηρηθεί ένας υποτυπώδης προγραμματισμός.
Από την άλλη η λυσίδα Η&Μ κλείνει κανονικά ραντεβού για click inside.
Ούτε click away στα Jumbo
Την ίδια απόφαση έλαβε και η διοίκηση του Απόστολου Βακάκη για τα καταστήματα της Jumbo, τα οποία λόγω του ΚΑΔ των βιβλιοχαρτοπωλείων μπορούσαν κάλιστα να ανοίξουν. Εν τούτοις κρίθηκε ότι η αλυσίδα δεν θα μπορούσε να διαχειριστεί τις απαιτήσεις της νέας μεθόδου και επιπρόσθετα τα οφέλη θα ήταν ελάχιστα με δεδομένο ότι απαγορεύεται η πώληση αντικειμένων που υπάγονται σε άλλο ΚΑΔ. Ειδικά καθώς η αλυσίδα αδυνατεί να υποστηρίξει ακόμα και το click away λόγω των υφιστάμενων δομών logistics που διαθέτει. Επομένως τα καταστήματα σε Αττική, Πάτρα, Χαλκίδα και σε οποιαδήποτε άλλη «κόκκινη» επιδημιολογικά περιοχή απλά θα παραμείνουν κλειστά με το προσωπικό σε αναστολή εργασίας.
Ανοιχτά για βιβλία και χαρτικά Πλαίσιο και Public
Πάντως πιο οργανωμένες και με διάθεση να αναλάβουν το μεγάλο ρίσκο εμφανίζονται άλλες αλυσίδες, όπως το Πλαίσιο και τα Public που πατώντας στον ΚΑΔ των βιβλιοχαρτοπωλείων που διαθέτουν έχουν ήδη ανοίξει σχετική εφαρμογή κλείνοντας ραντεβού στους πελάτες που θέλουν να επισκεφθούν κάποιο απ’ τα καταστήματα τους για επιτόπιες αγορές, έστω μόνο βιβλία και χαρτικά.
«Δημιουργική» εφαρμογή του click inside
Και τούτο διότι οι περισσότερες επιχειρήσεις -κυρίως μικρές και μεσαίες- λειτούργησαν με μεγάλη ...ευελιξία πατώντας στο γεγονός ότι δεν είχε δημοσιευθεί η ΚΥΑ στο ΦΕΚ. Κάτι που εν τέλει έγινε σχεδόν στη λήξη του ωραρίου το περασμένο Σάββατο με αποτέλεσμα και τα ελεγκτικά κλιμάκια να είναι ιδιαίτερα ελαστικά κάνοντας περισσότερο συστάσεις!
Έτσι λοιπόν από σήμερα και με τη «βούλα» το σύνολο των καταστημάτων λιανικής οφείλουν να χρησιμοποιούν τη μέθοδο του click away, δηλαδή της τηλεφωνικής ή ηλεκτρονικής παραγγελίας ή αγοράς και της παράδοσης των προϊόντων έξω απ’ το κατάστημα κατόπιν ραντεβού με τον πελάτη. Μία διαδικασία που θα πρέπει να πιστοποιείται ηλεκτρονικά με email ή sms του καταστήματος προς τον πελάτη για την μετακίνηση του.
Απ’ τη συγκεκριμένη διαδικασία, φυσικά, εξαιρούνται τα καταστήματα που λειτουργούσαν κανονικά και εν μέσω του lockdown, ήτοι σούπερ μάρκετ, καταστήματα τροφίμων, οπωροπωλεία, αρτοποιεία, καταστήματα κινητής τηλεφωνίας, επιδιόρθωσης υποδημάτων κοκ. Όλα αυτά συνεχίζουν να λειτουργούν κανονικά.
Επίσης τα καταστήματα ένδυσης, υπόδησης και τα βιβλιοχαρτοπωλεία μπορούν να κάνουν χρήση της μεθόδου click inside. Με βάση αυτή, ο πελάτης μπορεί να κλείνει ραντεβού τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά για έρευνα αγοράς ή αγορά εντός του καταστήματος. Η πιστοποίηση του ραντεβού θα γίνεται επίσης είτε με email είτε με sms του καταστήματος προς τον πελάτη για την μετακίνηση του.
Για τις περισσότερες επιχειρήσεις, έστω και αυτός ο τρόπος, σε σχέση με την εναλλακτική του καθολικού lockdown ή του click away, αναμένεται να δώσει μία διέξοδο εν μέσω των εκπτώσεων προκειμένου να επιτύχουν το κάτι παραπάνω στις πωλήσεις τους. Κυρίως πρόκειται για μικρές ή μεσαίες επιχειρήσεις που μπορούν να ανταποκριθούν πιο εύκολα στις απαιτήσεις του πελατολογίου τους.
«Ειλικρινά πιστεύω ότι θα γίνει αυτό που προηγήθηκε στην εορταστική περίοδο με το click away, θα δουλέψουν περισσότερο οι μικροί. Γιατί; Διότι θα βρουν τον τρόπο ακόμα και τον περαστικό να τον βάλουν μέσα στο κατάστημα στέλνοντας του εκείνη την ώρα ένα sms στο κινητό... Μπορεί να κάνει το ίδιο κάποια μεγάλη αλυσίδα;», λέει στέλεχος της αγοράς που θέλει να διατηρήσει την ανωνυμία του. Όπως λέει στις μεγαλύτερες επιχειρήσεις, κυρίως αλυσίδες που έχουν μεγάλη επισκεψιμότητα, η μέθοδος του click inside προκαλεί μεγαλύτερα προβλήματα απ’ ό,τι λύνει.
Ήδη πάντως εμφανίστηκαν οι πρώτες που σήκωσαν τα χέρια πετώντας «λευκή πετσέτα» ως προς τη διαχείριση της ομολογουμένως πολύπλοκης κατάστασης!
Μόνο click away για προπληρωμένα προϊόντα στα καταστήματα του ομίλου Inditex
Η μεγαλύτερη αλυσίδα ένδυσης και στη χώρα μας, αυτή του πολυεθνικού ομίλου Inditex που εκπροσωπεί μεταξύ άλλων τα brands Zara, Bershka, Pull & Bear, Massimo Dutti, Stradivarius κα, αποφάσισε να μην κάνει χρήση της συγκεκριμένης μεθόδου στα καταστήματα που διαθέτει στις «κόκκινες» περιοχές. Ήδη, λόγω της τεράστιας ζήτησης, είναι δύσκολο γι αυτή να τηρήσει σφιχτά χρονοδιαγράμματα στις παραδοσεις του click away. Εάν κάποιος σπεύσει να παραγγείλει σήμερα με τη συγκεκριμένη μέθοδο μέσω της online εφαρμογής οι προτεινόμενες ημερομηνίες παράδοσης είναι μετά από 10 μέρες! Μάλιστα τα καταστήματα του ομίλου κάνουν παραδόσεις μόνο σε προπληρωμένα online προϊόντα και δεν δίδουν τη δυνατότητα παραγγελίας και πληρωμής με pos.
Κάπως έτσι κρίθηκε ότι η «περιπέτεια» που επιφυλάσσει η το click inside δεν αξίζει για το τελικό αποτέλεσμα που εκτιμάται ότι μπορεί να φέρει στα ταμεία των καταστημάτων. Ειδικά καθώς ο πελάτης θα πρέπει να έχει στη διάθεση του το ανώτερο 30 λεπτά προκειμένου να τηρηθεί ένας υποτυπώδης προγραμματισμός.
Από την άλλη η λυσίδα Η&Μ κλείνει κανονικά ραντεβού για click inside.
Ούτε click away στα Jumbo
Την ίδια απόφαση έλαβε και η διοίκηση του Απόστολου Βακάκη για τα καταστήματα της Jumbo, τα οποία λόγω του ΚΑΔ των βιβλιοχαρτοπωλείων μπορούσαν κάλιστα να ανοίξουν. Εν τούτοις κρίθηκε ότι η αλυσίδα δεν θα μπορούσε να διαχειριστεί τις απαιτήσεις της νέας μεθόδου και επιπρόσθετα τα οφέλη θα ήταν ελάχιστα με δεδομένο ότι απαγορεύεται η πώληση αντικειμένων που υπάγονται σε άλλο ΚΑΔ. Ειδικά καθώς η αλυσίδα αδυνατεί να υποστηρίξει ακόμα και το click away λόγω των υφιστάμενων δομών logistics που διαθέτει. Επομένως τα καταστήματα σε Αττική, Πάτρα, Χαλκίδα και σε οποιαδήποτε άλλη «κόκκινη» επιδημιολογικά περιοχή απλά θα παραμείνουν κλειστά με το προσωπικό σε αναστολή εργασίας.
Ανοιχτά για βιβλία και χαρτικά Πλαίσιο και Public
Πάντως πιο οργανωμένες και με διάθεση να αναλάβουν το μεγάλο ρίσκο εμφανίζονται άλλες αλυσίδες, όπως το Πλαίσιο και τα Public που πατώντας στον ΚΑΔ των βιβλιοχαρτοπωλείων που διαθέτουν έχουν ήδη ανοίξει σχετική εφαρμογή κλείνοντας ραντεβού στους πελάτες που θέλουν να επισκεφθούν κάποιο απ’ τα καταστήματα τους για επιτόπιες αγορές, έστω μόνο βιβλία και χαρτικά.
«Δημιουργική» εφαρμογή του click inside
Προκειμένου να ανταπεξέλθουν πιο εύκολα βέβαια υπάρχουν και άλλες αλυσίδες οι οποίες είναι πιο ...δημιουργικές στην εφαρμογή του click inside «εργαλειοποιώντας» την ιστοσελίδα τους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η γνωστή αλυσίδα υπόδησης, Tsakiris Mallas. Ουσιαστικά καλεί τους πελάτες της να παραγγείλουν είτε ηλεκτρονικά είτε τηλεφωνικά τα παπούτσια που θέλουν επιλέγοντας το κατάστημα της προτίμησης τους. Όταν ετοιμασθεί η παραγγελία το κατάστημα θα επικοινωνήσει μαζί τους προκειμένου να κλείσουν ραντεβού και να γίνει η δοκιμή και τελικά η αγορά.
Ειδήσεις σήμερα:
O «τέλειος» Φεβρουάριος: Τι κάνει τον μήνα που ξεκινά σήμερα να ξεχωρίζει;
«Πόλεμος των εμβολίων»: Επιπλέον 9 εκατ. δόσεις από την AstraZeneca για να «καλμάρει» η ΕΕ
Στο «κόκκινο» το λεκανοπέδιο - Υπερδιπλασιάστηκαν οι εισαγωγές στα νοσοκομεία της Αττικής μέσα σε εννιά μέρες
Ειδήσεις σήμερα:
O «τέλειος» Φεβρουάριος: Τι κάνει τον μήνα που ξεκινά σήμερα να ξεχωρίζει;
«Πόλεμος των εμβολίων»: Επιπλέον 9 εκατ. δόσεις από την AstraZeneca για να «καλμάρει» η ΕΕ
Στο «κόκκινο» το λεκανοπέδιο - Υπερδιπλασιάστηκαν οι εισαγωγές στα νοσοκομεία της Αττικής μέσα σε εννιά μέρες
UPD:
31
ΣΧΟΛΙΑ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα