Από το «έμφραγμα» του Σουέζ στο «έμφραγμα» των λιμανιών - Πώς προετοιμάζεται ο Πειραιάς
Από το «έμφραγμα» του Σουέζ στο «έμφραγμα» των λιμανιών - Πώς προετοιμάζεται ο Πειραιάς
Οι επιπτώσεις και η επόμενη ημέρα από το ατύχημα στη διώρυγα του Σουέζ
Η σχετικά γρήγορη αποκόλληση του πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Ever Given, στη διώρυγα του Σουέζ μπορεί να απέτρεψε την παγκόσμια οικονομική κρίση όμως έχει δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα. Σύμφωνα με τους ειδικούς θα χρειαστούν 10-15 ημέρες για να επανέλθει σε κανονικούς ρυθμούς η κυκλοφορία. Ήδη περιμένουν 369 άλλα πλοία να περάσουν τη Διώρυγα, ανάμεσά τους δεκάδες με εμπορευματοκιβώτια, χύδην φορτίο, αργό πετρέλαιο, υγροποιημένο φυσικό αέριο και υγροποιημένο αέριο πετρελαίου.
Από τη Διώρυγα διακινείται το 10% των δια θαλάσσης μεταφερόμενων εμπορευμάτων που διακινούνται δια θαλάσσης παγκοσμίως.
Το νέο πρόβλημα που θα ανακύψει είναι ο κατάπλους και ο συνωστισμός μεγάλου αριθμού πλοίων στα λιμάνια, μεταξύ αυτών και του Πειραιά. Θα δημιουργηθεί το αδιαχώρητο αφού εκτός των εγκλωβισμένων στην διώρυγα πλοίων που καθυστέρησαν το ταξίδι τους, θα καταπλεύσουν και εκείνα που άλλαξαν ρότα και έκανα τον περίπλου της Αφρικής περνώντας από το ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας αλλά και όσα κάνουν το τακτικό τους δρομολόγιο. Το θέμα είναι ότι ο σχεδιασμός των logistics στηρίζεται στη συνεχή ροή των εμπορευμάτων, οπότε θα δημιουργηθεί πρόβλημα αποθηκευτικών χώρων όπου θα πρέπει να τοποθετηθούν τα επιπλέον εμπορευματοκιβώτια, ενώ θα υπάρξει και έλλειψη άδειων «κουτιών».
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο newmoney.gr
Ειδήσεις σήμερα:
Τι αναφέρει το πόρισμα του ΠΟΥ στην Κίνα για το σενάριο «ατυχήματος σε εργαστήριο»;
Wall Street Journal: Οι εμβολιασμοί των παιδιών κρατούν το «κλειδί» της ανοσίας της αγέλης
Σκοτώθηκε ο πλουσιότερος άνθρωπος της Τσεχίας - Συνετρίβη το ελικόπτερό του
Από τη Διώρυγα διακινείται το 10% των δια θαλάσσης μεταφερόμενων εμπορευμάτων που διακινούνται δια θαλάσσης παγκοσμίως.
Το νέο πρόβλημα που θα ανακύψει είναι ο κατάπλους και ο συνωστισμός μεγάλου αριθμού πλοίων στα λιμάνια, μεταξύ αυτών και του Πειραιά. Θα δημιουργηθεί το αδιαχώρητο αφού εκτός των εγκλωβισμένων στην διώρυγα πλοίων που καθυστέρησαν το ταξίδι τους, θα καταπλεύσουν και εκείνα που άλλαξαν ρότα και έκανα τον περίπλου της Αφρικής περνώντας από το ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας αλλά και όσα κάνουν το τακτικό τους δρομολόγιο. Το θέμα είναι ότι ο σχεδιασμός των logistics στηρίζεται στη συνεχή ροή των εμπορευμάτων, οπότε θα δημιουργηθεί πρόβλημα αποθηκευτικών χώρων όπου θα πρέπει να τοποθετηθούν τα επιπλέον εμπορευματοκιβώτια, ενώ θα υπάρξει και έλλειψη άδειων «κουτιών».
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο newmoney.gr
Ειδήσεις σήμερα:
Τι αναφέρει το πόρισμα του ΠΟΥ στην Κίνα για το σενάριο «ατυχήματος σε εργαστήριο»;
Wall Street Journal: Οι εμβολιασμοί των παιδιών κρατούν το «κλειδί» της ανοσίας της αγέλης
Σκοτώθηκε ο πλουσιότερος άνθρωπος της Τσεχίας - Συνετρίβη το ελικόπτερό του
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα