«Hellas Diana»: Το πρώτο νεότευκτο πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου της Latsco Shipping Limited
«Hellas Diana»: Το πρώτο νεότευκτο πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου της Latsco Shipping Limited
Έχει χωρητικότητα 174.000 κ.μ. και ναυπηγήθηκε στα ναυπηγεία της Hyundai Heavy Industries, στη Νότιο Κορέα
Το πρώτο νεότευκτο πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου LNG Carrier προσέθεσε στον στόλο της η Latsco Shipping Limited.
Πρόκειται για το «Hellas Diana», το οποίο εντάχθηκε στο στόλο της εταιρείας την Τετάρτη 31 Μαρτίου, έχει χωρητικότητα 174.000 κ.μ. και ναυπηγήθηκε στα ναυπηγεία της Hyundai Heavy Industries, στη Νότιο Κορέα.
Άλλο ένα LNG Carrier, το «Hellas Athina», αναμένεται να παραληφθεί από τα ίδια ναυπηγεία τον προσεχή Σεπτέμβριο.
Μαζί με τα τέσσερα Very Large Crude Carriers (VLCC) που έχουν παραγγελθεί στα ναυπηγεία της Hyundai Heavy Industries με παράδοση το 2022, o συνολικός στόλος της Latsco αυξάνεται σε 43 πλοία, έναντι των 11 που κατείχε προ οκτώ ετών, όταν ο κ. Πάρις Κασιδόκωστας-Λάτσης ανέλαβε την διεύθυνσή της.
Εξ αυτών, έντεκα είναι πλοία μεταφοράς πετρελαϊκού αερίου (LPG), δεκατρία είναι δεξαμενόπλοια μεταφοράς προϊόντων πετρελαίου μεγέθους MR (Medium Range Tanker) και πέντε είναι μεγέθους LR2 (Long Range Tanker). Η ναυπήγηση των τεσσάρων VLCC σηματοδοτεί την επιστροφή της Latsco σε μία αγορά από την οποία είχε αποχωρήσει το 1997.
Σημειώνεται ότι ο ναυτιλιακός βραχίονας του Latsco Family Office περιλαμβάνει και τις ναυτιλιακές εταιρείες, Marla Tankers, με τέσσερα πλοία Aframax, και Marla Dry, με τέσσερα πλοία Supramax.
Ειδήσεις σήμερα:
To Στέιτ Ντιπάρτμεντ εξειδικεύει τις κυρώσεις εναντίον της Τουρκίας για τους S-400
Τι απαντά ο Πολάκης στον Τσίπρα μετά το «άδειασμα» για τους «δοσίλογους» της ΝΔ
Στα φαρμακεία τα self test - Όλα όσα πρέπει να ξέρετε
Πρόκειται για το «Hellas Diana», το οποίο εντάχθηκε στο στόλο της εταιρείας την Τετάρτη 31 Μαρτίου, έχει χωρητικότητα 174.000 κ.μ. και ναυπηγήθηκε στα ναυπηγεία της Hyundai Heavy Industries, στη Νότιο Κορέα.
Άλλο ένα LNG Carrier, το «Hellas Athina», αναμένεται να παραληφθεί από τα ίδια ναυπηγεία τον προσεχή Σεπτέμβριο.
Μαζί με τα τέσσερα Very Large Crude Carriers (VLCC) που έχουν παραγγελθεί στα ναυπηγεία της Hyundai Heavy Industries με παράδοση το 2022, o συνολικός στόλος της Latsco αυξάνεται σε 43 πλοία, έναντι των 11 που κατείχε προ οκτώ ετών, όταν ο κ. Πάρις Κασιδόκωστας-Λάτσης ανέλαβε την διεύθυνσή της.
Εξ αυτών, έντεκα είναι πλοία μεταφοράς πετρελαϊκού αερίου (LPG), δεκατρία είναι δεξαμενόπλοια μεταφοράς προϊόντων πετρελαίου μεγέθους MR (Medium Range Tanker) και πέντε είναι μεγέθους LR2 (Long Range Tanker). Η ναυπήγηση των τεσσάρων VLCC σηματοδοτεί την επιστροφή της Latsco σε μία αγορά από την οποία είχε αποχωρήσει το 1997.
Σημειώνεται ότι ο ναυτιλιακός βραχίονας του Latsco Family Office περιλαμβάνει και τις ναυτιλιακές εταιρείες, Marla Tankers, με τέσσερα πλοία Aframax, και Marla Dry, με τέσσερα πλοία Supramax.
Ειδήσεις σήμερα:
To Στέιτ Ντιπάρτμεντ εξειδικεύει τις κυρώσεις εναντίον της Τουρκίας για τους S-400
Τι απαντά ο Πολάκης στον Τσίπρα μετά το «άδειασμα» για τους «δοσίλογους» της ΝΔ
Στα φαρμακεία τα self test - Όλα όσα πρέπει να ξέρετε
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα