Weboxit, η πρώτη ελληνική εταιρεία Green Courier
26.04.2021
09:39
Οι μεταφορές μπαίνουν σε νέα εποχή με την Weboxit, την πρώτη «πράσινη» εταιρεία ταχυμεταφορών του Ομίλου Seagull.
Sponsored Content
H Weboxit αποτελεί την πρώτη ελληνική εταιρεία Green-Courier, που χρησιμοποιεί αμιγώς ηλεκτροκίνητα φορτηγά οχήματα και τεχνολογίες αιχμής, από την αρχή της ίδρυσης της. Η Weboxit βρίσκεται ήδη στους δρόμους αλλάζοντας τα δεδομένα και λειτουργώντας σε πλήρη εναρμόνιση με τους σύγχρονους ευρωπαϊκούς κανονισμούς για το κλίμα και το περιβάλλον. Παρέχει λύσεις υπηρεσιών διανομής δεμάτων για ιδιώτες και επιχειρήσεις, προωθώντας και ενισχύοντας με τον πλέον ουσιαστικό τρόπο την ευαισθητοποίηση του κοινού ως προς το φαινόμενο της κλιματικής αλλαγής, τη μείωση της εξάρτησης από τα ορυκτά καύσιμα και τη δυνατότητα ασφαλών και ανέπαφων συναλλαγών.
Η Weboxit είναι το νεότερο μέλος του ομίλου Seagull Group. Πρόκειται για μια διεθνή εταιρεία μεταφορών και logistics με έδρα τη Ζυρίχη, που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα από το 2006. Η εταιρεία, που είναι παρούσα σε έξι χώρες, προσφέρει υπηρεσίες υψηλού επιπέδου στις μεταφορές και ολοκληρωμένες υπηρεσίες αποθήκευσης και διακίνησης εμπορευμάτων.
Ο όμιλος επιχειρήσεων Seagull Group που εφέτος συμπληρώνει τα 15 έτη συνεχούς ανάπτυξης, το 2020 προώθησε περισσότερα από 250.000 Fulfilled e-δέματα στην Ελληνική αγορά, σε ποσοστό διπλάσιο του 2019.
Επίσης, σε συνδυασμό με τη συνέργεια μεταξύ των Seagull Group και του Ten Brinke Group*, κλιμακώθηκε γεωμετρικά η δραστηριότητα των κέντρων Διανομής και Fulfillment Αττικής και Θεσσαλονίκης. Και συγκεκριμένα, σε δέματα τα οποία ανταποκρίνονται αμιγώς σε πωλήσεις ηλεκτρονικών επιχειρήσεων (e-shop) που διατηρούν το απόθεμά τους στις εγκαταστάσεις Logistics Αττικής και Θεσσαλονίκης και προωθούνται αυτόματα από το e-shop προς τους πελάτες ανά την Ελληνική επικράτεια μέσω της καθετοποιημένης παλέτας υπηρεσιών του ομίλου: εισαγωγή εμπορευμάτων, εκτελωνισμό και τελωνειακές διατυπώσεις, αποθήκευση ή/και διαχείριση του stock, λογισμικό, δεματοποίηση και, φυσικά, την προώθηση και διανομή προς τον τελικό παραλήπτη-καταναλωτή.
Χρονιά εξωστρέφειας
Σύμφωνα με τις απαιτήσεις εξειδίκευσης της αγοράς, καθώς και την επεκτατική τάση του Ομίλου Seagull, το 2021 σηματοδοτεί εμπράκτως τη χρονιά εξωστρέφειας του Ομίλου ως προς τα κανάλια B2Β, B2C και C2C.
Υπενθυμίζεται ότι αυτά αφορούν κατηγορίες ηλεκτρονικού εμπορίου.
Το B2Β (Business-to-Βusiness) περιλαμβάνει μια επιχείρηση, η οποία πουλάει το προϊόν ή τις υπηρεσίες της σε μια άλλη επιχείρηση. Το B2C (Business-to-Customer) ακολουθεί τo παραδοσιακό μοντέλο λιανικής πώλησης όπου οι επιχειρήσεις πωλούν τα προϊόντα απευθείας στον τελικό χρήστη.Τέλος, το επιχειρησιακό μοντέλο C2C (Consumer-to-Consumer) δηλώνει την πώληση από μεμονωμένα άτομα σε άλλα.
Ο λόγος για την κίνηση της εξωστρέφειας είναι η προσαρμογή, καθώς είναι φανερό πως η αγορά έχει άλλες ανάγκες και κάθε προμηθευτής μεταφορικού έργου οφείλει να επενδύσει και να τοποθετηθεί.
Μετάβαση στην οικονομία χαμηλών ρύπων
Παρότι εν έτει 2021 έχει ήδη ξεκινήσει μια ώθηση από τις αυτοκινητοβιομηχανίες να επενδύσουν στα ηλεκτροκίνητα μοντέλα, οι ποιοτικές επιλογές αυτή τη δεδομένη στιγμή είναι συγκεκριμένες και μάλιστα σε υψηλό κόστος επένδυσης, συγκριτικά με την αγορά καινούριων πετρελαιοκίνητων οχημάτων.
Ωστόσο, η Weboxit πραγματοποίησε πρώτη την επένδυση στην ελληνική αγορά, τοποθετώντας έναν σημαντικό λίθο στο να γίνει αναγκαία η μετάβαση σε μια οικονομία χαμηλών ρύπων, η οποία θεωρείται πλέον αναγκαιότητα και όχι απλά επιλογή, με την ηλεκτροκίνηση να αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα της λύσης.
Τα πλεονεκτήματα από τη χρήση 100% ηλεκτροκίνητου στόλου είναι πολλά, όπως για παράδειγμα το χαμηλό κόστος συντήρησης και επισκευών, η εύκολη πρόσβαση σε οποιοδήποτε σημείο του αστικού ιστού, η χαμηλή έως και μηδενική όχληση λόγω των εξαιρετικά χαμηλών επιπέδων θορύβου, ενώ το βασικό μειονέκτημα, που ήταν η αυτονομία των μπαταριών του οχήματος, έχει πλέον ξεπεραστεί, αφού με 250 καθαρά χιλιόμετρα δρομολογίου καλύπτονται όλα τα σημεία ακόμα και του πιο δύσκολου και μακρινού δρομολογίου.
Το κόστος κτήσης ίσως αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα, καθώς το start-up-cost παραμένει ιδιαίτερα αυξημένο, όσον αφορά την αγορά του στόλου συγκριτικά με την αγορά συμβατικών οχημάτων. Ωστόσο, για τη Weboxit το κόστος πρόκειται να απορροφηθεί με την απρόσκοπτη και συνεχή λειτουργία του στόλου, καθώς επίσης και τις στρατηγικές συνεργασίες με ομίλους περιβαλλοντικά ευαίσθητους που, όπως εμείς, θα στηρίξουν την προσπάθεια όλων για ένα καθαρό και ασφαλές περιβάλλον.
*Αφορά τη διαχείριση της επιχειρηματικής δραστηριότητας της εταιρίας ΔΕΛΤΑ 4 από τον Όμιλο Seagull
Τα πλεονεκτήματα από τη χρήση 100% ηλεκτροκίνητου στόλου είναι πολλά, όπως για παράδειγμα το χαμηλό κόστος συντήρησης και επισκευών, η εύκολη πρόσβαση σε οποιοδήποτε σημείο του αστικού ιστού, η χαμηλή έως και μηδενική όχληση λόγω των εξαιρετικά χαμηλών επιπέδων θορύβου, ενώ το βασικό μειονέκτημα, που ήταν η αυτονομία των μπαταριών του οχήματος, έχει πλέον ξεπεραστεί, αφού με 250 καθαρά χιλιόμετρα δρομολογίου καλύπτονται όλα τα σημεία ακόμα και του πιο δύσκολου και μακρινού δρομολογίου.
Το κόστος κτήσης ίσως αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα, καθώς το start-up-cost παραμένει ιδιαίτερα αυξημένο, όσον αφορά την αγορά του στόλου συγκριτικά με την αγορά συμβατικών οχημάτων. Ωστόσο, για τη Weboxit το κόστος πρόκειται να απορροφηθεί με την απρόσκοπτη και συνεχή λειτουργία του στόλου, καθώς επίσης και τις στρατηγικές συνεργασίες με ομίλους περιβαλλοντικά ευαίσθητους που, όπως εμείς, θα στηρίξουν την προσπάθεια όλων για ένα καθαρό και ασφαλές περιβάλλον.
*Αφορά τη διαχείριση της επιχειρηματικής δραστηριότητας της εταιρίας ΔΕΛΤΑ 4 από τον Όμιλο Seagull
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr