Μετά από 6,5 (!) μήνες λεωφορείο στα ακριτικά χωριά του Πωγωνίου!
25.05.2021
07:03
Δύο φορές τον μηνά (!) τα δρομολόγια προς το παρόν – Γιατί δόθηκαν στην ΚΤΕΛ Ιωαννίνων Α.Ε. 570.000€ το 2020 και 16 εκατομμύρια ευρώ στα ΚΤΕΛ της υπόλοιπης χώρας;
Σε άρθρο μας στο protothema.gr στις 23/12/2020 με τίτλο «Ανενόχλητοι βολτάρουν οι λαθρομετανάστες στο ακριτικό Πωγώνι Ιωαννίνων», είχαμε αναφερθεί και στη μη εκτέλεση δρομολογίων από το ΚΤΕΛ Ιωαννίνων προς τα χωριά της περιοχής από τα τέλη Οκτωβρίου – αρχές Νοεμβρίου 2020, με αφορμή (ή πρόσχημα;) τον κορωνοϊό. Το θέμα έφεραν στη Βουλή, και τους αξίζουν συγχαρητήρια, η βουλευτής Ιωαννίνων του ΣΥΡΙΖΑ Μερόπη Τζούφη και οι συνάδελφοί της Όλγα Γεροβασίλη, Μάριος Κάτσης και Κώστας Μπάρκας, με ερώτησή τους προς τον Υπουργό Μεταφορών και Υποδομών Κώστα Αχ. Καραμανλή, στις 23 Ιανουαρίου 2021.
Η κυρία Τζούφη και οι συνάδελφοί της, ανέφεραν χαρακτηριστικά: «Στον νομό Ιωαννίνων καταγράφεται πλήρης απουσία μεταφορικής σύνδεσης της πόλης των Ιωαννίνων με τη συντριπτική πλειοψηφία των χωριών του Ζαγορίου, των Βορείων Τζουμέρκων, του Πωγωνίου, της Δωδώνης, της Ζίτσας και του Μετσόβου, ενώ περιορισμένα και αραιά δρομολόγια πραγματοποιούνται από και προς την Κόνιτσα».
Δυστυχώς ο κύριος Καραμανλής δεν έδωσε κάποια λύση στο πρόβλημα, παραπέμποντας στην Περιφέρεια Ηπείρου.
Από τότε πέρασαν σχεδόν πέντε μήνες. Η κατάσταση παρέμεινε περίπου η ίδια και όπως είχαμε γράψει και στο άρθρο της 23/12/2020, η μόνη λύση για όσους ήθελαν να μεταβούν από τα ακριτικά χωριά του Πωγωνίου προς τα Γιάννενα ήταν η χρήση ταξί (κόστος 150€-200€…).
Μετά από 200 ημέρες λεωφορείο του ΚΤΕΛ στο Πωγώνι!
Δυστυχώς, ούτε ο Γιαννιώτης Πρόεδρος της Βουλής κύριος Τασούλας, ούτε ο εκλεγμένος στα Γιάννενα Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας (που είχαν δείξει έμπρακτο ενδιαφέρον για το συγκοινωνιακό πρόβλημα στο Πωγώνι και είχαν βοηθήσει ώστε να δοθεί λύση το 2019), ούτε οι άλλοι δύο βουλευτές του νομού Σταύρος Καλογιάννης και Αλεξάνδρα -Μαρία Κεφαλά έκαναν κάτι ουσιαστικό ώστε να λυθεί το πρόβλημα.
Τελικά, από σήμερα, 21 Μαΐου 2021, όπως πληροφορηθήκαμε επαναλαμβάνονται τα δρομολόγια του ΚΤΕΛ Ιωαννίνων προς τα ακριτικά χωριά Κτίσματα – Χαραυγή -Καστάνιανη και Αγία Μαρίνα του Πωγωνίου. Δυστυχώς δεν γνωρίζουμε τι θα γίνει με τα υπόλοιπα χωριά του νομού.
Τα δρομολόγια, προς το παρόν, θα είναι δεκαπενθήμερο. Δηλαδή κάθε 15 μέρες θα γίνεται ένα (διπλό) δρομολόγιο προς τα 4 χωριά. Από το Γραφείο Κίνησης του ΚΤΕΛ δόθηκε η πληροφορία ότι αν αυξηθεί το επιβατικό κοινό θα αυξηθεί και η συχνότητα. Θα προτείναμε τα δρομολόγια να γίνουν μηνιαία ή ετήσια, έτσι ώστε να αποκτήσουν και επετειακό χαρακτήρα… Δυστυχώς το θέμα δεν προσφέρεται για αστεία. Τι εννοούν οι κύριοι του ΚΤΕΛ με τη φράση «αν αυξηθεί το επιβατικό κοινό θα αυξηθεί και η συχνότητα»; Πόσα άτομα, ανά δρομολόγιο «απαιτούνται» ώστε να αυξηθεί η συχνότητα; Και αν η επιβατική κίνηση δεν είναι σταθερή, θα αλλάζει και η συχνότητα των δρομολογίων;
Η κυρία Τζούφη και οι συνάδελφοί της, ανέφεραν χαρακτηριστικά: «Στον νομό Ιωαννίνων καταγράφεται πλήρης απουσία μεταφορικής σύνδεσης της πόλης των Ιωαννίνων με τη συντριπτική πλειοψηφία των χωριών του Ζαγορίου, των Βορείων Τζουμέρκων, του Πωγωνίου, της Δωδώνης, της Ζίτσας και του Μετσόβου, ενώ περιορισμένα και αραιά δρομολόγια πραγματοποιούνται από και προς την Κόνιτσα».
Δυστυχώς ο κύριος Καραμανλής δεν έδωσε κάποια λύση στο πρόβλημα, παραπέμποντας στην Περιφέρεια Ηπείρου.
Από τότε πέρασαν σχεδόν πέντε μήνες. Η κατάσταση παρέμεινε περίπου η ίδια και όπως είχαμε γράψει και στο άρθρο της 23/12/2020, η μόνη λύση για όσους ήθελαν να μεταβούν από τα ακριτικά χωριά του Πωγωνίου προς τα Γιάννενα ήταν η χρήση ταξί (κόστος 150€-200€…).
Μετά από 200 ημέρες λεωφορείο του ΚΤΕΛ στο Πωγώνι!
Δυστυχώς, ούτε ο Γιαννιώτης Πρόεδρος της Βουλής κύριος Τασούλας, ούτε ο εκλεγμένος στα Γιάννενα Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας (που είχαν δείξει έμπρακτο ενδιαφέρον για το συγκοινωνιακό πρόβλημα στο Πωγώνι και είχαν βοηθήσει ώστε να δοθεί λύση το 2019), ούτε οι άλλοι δύο βουλευτές του νομού Σταύρος Καλογιάννης και Αλεξάνδρα -Μαρία Κεφαλά έκαναν κάτι ουσιαστικό ώστε να λυθεί το πρόβλημα.
Τελικά, από σήμερα, 21 Μαΐου 2021, όπως πληροφορηθήκαμε επαναλαμβάνονται τα δρομολόγια του ΚΤΕΛ Ιωαννίνων προς τα ακριτικά χωριά Κτίσματα – Χαραυγή -Καστάνιανη και Αγία Μαρίνα του Πωγωνίου. Δυστυχώς δεν γνωρίζουμε τι θα γίνει με τα υπόλοιπα χωριά του νομού.
Τα δρομολόγια, προς το παρόν, θα είναι δεκαπενθήμερο. Δηλαδή κάθε 15 μέρες θα γίνεται ένα (διπλό) δρομολόγιο προς τα 4 χωριά. Από το Γραφείο Κίνησης του ΚΤΕΛ δόθηκε η πληροφορία ότι αν αυξηθεί το επιβατικό κοινό θα αυξηθεί και η συχνότητα. Θα προτείναμε τα δρομολόγια να γίνουν μηνιαία ή ετήσια, έτσι ώστε να αποκτήσουν και επετειακό χαρακτήρα… Δυστυχώς το θέμα δεν προσφέρεται για αστεία. Τι εννοούν οι κύριοι του ΚΤΕΛ με τη φράση «αν αυξηθεί το επιβατικό κοινό θα αυξηθεί και η συχνότητα»; Πόσα άτομα, ανά δρομολόγιο «απαιτούνται» ώστε να αυξηθεί η συχνότητα; Και αν η επιβατική κίνηση δεν είναι σταθερή, θα αλλάζει και η συχνότητα των δρομολογίων;
Όπως έχουμε γράψει επανειλημμένα, τα ακριτικά χωριά του Πωγωνίου, έχουν μείνει με ελάχιστους κατοίκους και το ενδιαφέρον της Πολιτείας γι’ αυτά, είναι ανύπαρκτο.
Θα επικεντρωθούμε σήμερα στο συγκοινωνιακό πρόβλημα της περιοχής. Τα υπεραστικά ΚΤΕΛ είναι ανώνυμες εταιρείες; Δικαιούνται οι ΑΕ επιχορηγήσεις από το κράτος; Γιατί στις αρχές του 2021, με απόφαση των κυρίων Κ. Καραμανλή, Θ. Σκυλακάκη και Γ. Κεφαλογιάννη, δόθηκαν 15,8 εκατομμύρια ευρώ στα υπεραστικά ΚΤΕΛ, λόγω απωλειών εσόδων από τον κορωνοϊό.
Το ΚΤΕΛ Χανίων-Ρεθύμνου πήρε τα περισσότερα χρήματα: 743, 1 χιλιάδες ευρώ. Ακολούθησε το ΚΤΕΛ Ηρακλείου-Λασιθίου με 677,8 χιλιάδες ευρώ και τρίτο, το ΚΤΕΛ Ιωαννίνων με 547, 4 χιλιάδες ευρώ!
Την ίδια ώρα δηλαδή που ο κύριος Καραμανλής δήλωνε στη Βουλή ότι δεν μπορεί να κάνει κάτι για το συγκοινωνιακό πρόβλημα των χωριών του νομού Ιωαννίνων, μπόρεσε και έκανε κάτι πολύ σημαντικό για το ΚΤΕΛ Ιωαννίνων: Το επιχορήγησε με 547,4 χιλιάδες ευρώ!
Είχε προηγηθεί και άλλη επιχορήγηση στα ΚΤΕΛ, με νομοσχέδιο που κατατέθηκε στη Βουλή στις 27/12/2019 (προ κορωνοϊού). Ανάμεσα στις διατάξεις του νομοσχεδίου, που πλέον είναι νόμος του κράτους, είναι οι εξής: επιδοτείται το κάθε ΚΤΕΛ με 4.400€ ανά λεωφορείο. Το ΚΤΕΛ Ιωαννίνων, αν δεν κάνουμε λάθος, έχει πολύ περισσότερο από 100 λεωφορεία, άρα, λογικά, πρέπει να εισέπραξε γύρω στις 500.000€. Παράλληλα προβλέπονται βαρύτατες ποινές για όσους «υποκλέπτουν» το έργο των ΚΤΕΛ, ενώ επιχορηγείται με, τουλάχιστον 30% η αγορά καινούργιου λεωφορείου. Νομοθετείται δηλαδή το μονοπώλιο των ΚΤΕΛ. Με τον ίδιο νόμο, «πέρασαν» μια σειρά από διατάξεις που καταστρατηγούν τα εργασιακά δικαιώματα και θέτουν σε κίνδυνο την ασφάλεια των επιβατών. Δεν πρόκειται για δική μας άποψη, αλλά για ανακοίνωση των εργαζομένων στα ΚΤΕΛ, που είχαν απεργήσει στις 4/2/2020.
Να θέσουμε ένα ακόμα ερώτημα. Στην επίσημη, ιστοσελίδα του, το ΚΤΕΛ Ιωαννίνων Α.Ε., γράφει ότι «εξελίσσεται τεχνολογικά παρουσιάζοντας τη νέα ιστοσελίδα καθώς και τη web εφαρμογή e-ticket». Αυτή η τεχνολογική εξέλιξη, έγινε με πόρους του ΚΤΕΛ ή μήπως και αυτή έγινε με κρατική επιχορήγηση; Νομίζουμε ότι το κράτος έδωσε πάλι κάποια χρήματα ή κάνουμε λάθος;
Λίγα λόγια για το ΚΤΕΛ Ιωαννίνων Α.Ε.
Όπως γράφει στην ιστοσελίδα του το ΚΤΕΛ Ιωαννίνων, για μισό και πλέον αιώνα βρίσκεται συνεχώς δίπλα στον επιβάτη. Βέβαια πριν από 50-60 χρόνια, τα πράγματα στην Ήπειρο ήταν τελείως διαφορετικά.
Τα χωριά είχαν πολύ περισσότερους κατοίκους, τα δρομολόγια του ΚΤΕΛ ήταν πολύ πιο συχνά και ουσιαστικά το ΚΤΕΛ στηρίχθηκε στα χωριά τα οποία σήμερα παραμελεί. Με το πέρασμα του χρόνου, τα χωριά ερήμωσαν, τα δρομολόγια αραίωσαν ή καταργήθηκαν, το ΚΤΕΛ όμως εξακολουθούσε να έχει το μονοπώλιο των υπεραστικών συγκοινωνιών από και προς τα Γιάννενα. Στα τέλη της δεκαετίας του 1980, η κατάσταση είχε αρχίσει να γίνεται δύσκολη, καθώς πολλοί είχαν αποκτήσει το δικό τους αυτοκίνητο και δεν ταξίδευαν με το ΚΤΕΛ.
Ως μάννα εξ ουρανού ήρθε το άνοιγμα των συνόρων με την Αλβανία. Ιδιαίτερα τη δεκαετία του ΄90, το ΚΤΕΛ Ιωαννίνων έγινε, πιθανότατα, το πιο κερδοφόρο ΚΤΕΛ στην Ελλάδα, ενώ η άδεια απόκτησης λεωφορείου, ανέβηκε στα ύψη (έχουμε υπόψη μας κάποια νούμερα, αλλά καθώς δεν είναι επιβεβαιωμένα, δεν μπορούμε να τα αναφέρουμε). Παράλληλα το ΚΤΕΛ Ιωαννίνων «παίζει» χωρίς αντίπαλο. Τρένο για Γιάννενα δεν υπάρχει ενώ τα αεροπορικά εισιτήρια για την πρωτεύουσα της Ηπείρου είναι πολύ ακριβά. Το εισιτήριο από Αθήνα για Ιωάννινα κοστίζει 39€ και θεωρείται, ιδιαίτερα μετά την κατασκευή της Ιονίας Οδού, πολύ υψηλό.
Και φυσικά, καθώς τα Γιάννενα είναι φοιτητούπολη, χιλιάδες φοιτητές και φοιτήτριες χρησιμοποιούν το ΚΤΕΛ Ιωαννίνων στις μετακινήσεις τους. Δεν έχουμε κάποιο πρόβλημα με το ΚΤΕΛ Ιωαννίνων. Έχουμε ταξιδέψει πολλές φορές με λεωφορεία του και οι οδηγοί του είναι εξαιρετικοί επαγγελματίες. Θεωρούμε όμως, ότι από τη στιγμή ειδικά που λαμβάνει κρατικές επιχορηγήσεις, θα πρέπει να εκτελεί και κάποια δρομολόγια, ζημιογόνα εν γνώσει του, σε κάποια ακριτικά χωριά του νομού.
Την ίδια ώρα μάλιστα, που για Κακαβιά εκτελεί καθημερινά τέσσερα δρομολόγια (όσα και για Αθήνα!), εξυπηρετώντας, κυρίως, Αλβανούς πολίτες… Εντάξει, είναι κερδοφόρα τα δρομολόγια για Κακαβιά, αλλά δεν είναι άδικο ηλικιωμένοι ακρίτες, φρουροί των συνόρων, να πληρώνουν την ίδια ώρα 200€ για ταξί; Ο δρόμος από την Εθνική Ιωαννίνων –Κακαβιάς ως την Αγία Μαρίνα, είναι ασφαλτοστρωμένος και η διαδρομή 20 χλμ. περίπου. Για τυχόν προβλήματα του δρόμου, ευθύνεται η Περιφέρεια Ηπείρου.
Δυστυχώς ο Περιφερειάρχης Ηπείρου κύριος Αλέξανδρος Καχριμάνης, δίνει μεγάλο βάρος στην περιοχή του Μετσόβου απ’ όπου κατάγεται, ενώ και ο Δήμαρχος Πωγωνίου, κύριος Κωνσταντίνος Καψάλης, δυσκολεύεται να διαχειριστεί τα ζητήματα ενός Δήμου, όπως ο μεγάλος σε έκταση Δήμος Πωγωνίου και επικεντρώνει το ενδιαφέρον του στην πρωτεύουσα του Δήμου Καλπάκι και στα γύρω από αυτό χωριά.
Μιλήσαμε με ανθρώπους από τα ακριτικά χωριά του Πωγωνίου, οι οποίοι είναι αγανακτισμένοι. Περίμεναν 6,5 μήνες ένα λεωφορείο και τώρα θα το βλέπουν δύο φορές τον μήνα… «Μήπως δεν θέλουν το Πωγώνι ν’ ανήκει στην Ελλάδα;», μας είπε ένας απ’ αυτούς. Θα περιμένουμε απαντήσεις από τους αρμόδιους και θα επανέλθουμε.
σ.σ. Ευχαριστούμε θερμά τον κύριο Παναγιώτη Καλαμπόκα για τις φωτογραφίες της πλατείας της ανοιξιάτικης Καστάνιανης!
Ειδήσεις σήμερα:
Νέο περιστατικό: 48χρονη από τη Θήβα υπέστη θρόμβωση - Είχε εμβολιαστεί με Johnson&Johnson
Συνέλαβαν τον αδελφό του Τούρκου «μαφιόζου» που εκθέτει την κυβέρνηση Ερντογάν
Τι ισχύει από σήμερα για τα self test σε ιδιωτικό και δημόσιο τομέα
Θα επικεντρωθούμε σήμερα στο συγκοινωνιακό πρόβλημα της περιοχής. Τα υπεραστικά ΚΤΕΛ είναι ανώνυμες εταιρείες; Δικαιούνται οι ΑΕ επιχορηγήσεις από το κράτος; Γιατί στις αρχές του 2021, με απόφαση των κυρίων Κ. Καραμανλή, Θ. Σκυλακάκη και Γ. Κεφαλογιάννη, δόθηκαν 15,8 εκατομμύρια ευρώ στα υπεραστικά ΚΤΕΛ, λόγω απωλειών εσόδων από τον κορωνοϊό.
Το ΚΤΕΛ Χανίων-Ρεθύμνου πήρε τα περισσότερα χρήματα: 743, 1 χιλιάδες ευρώ. Ακολούθησε το ΚΤΕΛ Ηρακλείου-Λασιθίου με 677,8 χιλιάδες ευρώ και τρίτο, το ΚΤΕΛ Ιωαννίνων με 547, 4 χιλιάδες ευρώ!
Την ίδια ώρα δηλαδή που ο κύριος Καραμανλής δήλωνε στη Βουλή ότι δεν μπορεί να κάνει κάτι για το συγκοινωνιακό πρόβλημα των χωριών του νομού Ιωαννίνων, μπόρεσε και έκανε κάτι πολύ σημαντικό για το ΚΤΕΛ Ιωαννίνων: Το επιχορήγησε με 547,4 χιλιάδες ευρώ!
Είχε προηγηθεί και άλλη επιχορήγηση στα ΚΤΕΛ, με νομοσχέδιο που κατατέθηκε στη Βουλή στις 27/12/2019 (προ κορωνοϊού). Ανάμεσα στις διατάξεις του νομοσχεδίου, που πλέον είναι νόμος του κράτους, είναι οι εξής: επιδοτείται το κάθε ΚΤΕΛ με 4.400€ ανά λεωφορείο. Το ΚΤΕΛ Ιωαννίνων, αν δεν κάνουμε λάθος, έχει πολύ περισσότερο από 100 λεωφορεία, άρα, λογικά, πρέπει να εισέπραξε γύρω στις 500.000€. Παράλληλα προβλέπονται βαρύτατες ποινές για όσους «υποκλέπτουν» το έργο των ΚΤΕΛ, ενώ επιχορηγείται με, τουλάχιστον 30% η αγορά καινούργιου λεωφορείου. Νομοθετείται δηλαδή το μονοπώλιο των ΚΤΕΛ. Με τον ίδιο νόμο, «πέρασαν» μια σειρά από διατάξεις που καταστρατηγούν τα εργασιακά δικαιώματα και θέτουν σε κίνδυνο την ασφάλεια των επιβατών. Δεν πρόκειται για δική μας άποψη, αλλά για ανακοίνωση των εργαζομένων στα ΚΤΕΛ, που είχαν απεργήσει στις 4/2/2020.
Να θέσουμε ένα ακόμα ερώτημα. Στην επίσημη, ιστοσελίδα του, το ΚΤΕΛ Ιωαννίνων Α.Ε., γράφει ότι «εξελίσσεται τεχνολογικά παρουσιάζοντας τη νέα ιστοσελίδα καθώς και τη web εφαρμογή e-ticket». Αυτή η τεχνολογική εξέλιξη, έγινε με πόρους του ΚΤΕΛ ή μήπως και αυτή έγινε με κρατική επιχορήγηση; Νομίζουμε ότι το κράτος έδωσε πάλι κάποια χρήματα ή κάνουμε λάθος;
Λίγα λόγια για το ΚΤΕΛ Ιωαννίνων Α.Ε.
Όπως γράφει στην ιστοσελίδα του το ΚΤΕΛ Ιωαννίνων, για μισό και πλέον αιώνα βρίσκεται συνεχώς δίπλα στον επιβάτη. Βέβαια πριν από 50-60 χρόνια, τα πράγματα στην Ήπειρο ήταν τελείως διαφορετικά.
Τα χωριά είχαν πολύ περισσότερους κατοίκους, τα δρομολόγια του ΚΤΕΛ ήταν πολύ πιο συχνά και ουσιαστικά το ΚΤΕΛ στηρίχθηκε στα χωριά τα οποία σήμερα παραμελεί. Με το πέρασμα του χρόνου, τα χωριά ερήμωσαν, τα δρομολόγια αραίωσαν ή καταργήθηκαν, το ΚΤΕΛ όμως εξακολουθούσε να έχει το μονοπώλιο των υπεραστικών συγκοινωνιών από και προς τα Γιάννενα. Στα τέλη της δεκαετίας του 1980, η κατάσταση είχε αρχίσει να γίνεται δύσκολη, καθώς πολλοί είχαν αποκτήσει το δικό τους αυτοκίνητο και δεν ταξίδευαν με το ΚΤΕΛ.
Ως μάννα εξ ουρανού ήρθε το άνοιγμα των συνόρων με την Αλβανία. Ιδιαίτερα τη δεκαετία του ΄90, το ΚΤΕΛ Ιωαννίνων έγινε, πιθανότατα, το πιο κερδοφόρο ΚΤΕΛ στην Ελλάδα, ενώ η άδεια απόκτησης λεωφορείου, ανέβηκε στα ύψη (έχουμε υπόψη μας κάποια νούμερα, αλλά καθώς δεν είναι επιβεβαιωμένα, δεν μπορούμε να τα αναφέρουμε). Παράλληλα το ΚΤΕΛ Ιωαννίνων «παίζει» χωρίς αντίπαλο. Τρένο για Γιάννενα δεν υπάρχει ενώ τα αεροπορικά εισιτήρια για την πρωτεύουσα της Ηπείρου είναι πολύ ακριβά. Το εισιτήριο από Αθήνα για Ιωάννινα κοστίζει 39€ και θεωρείται, ιδιαίτερα μετά την κατασκευή της Ιονίας Οδού, πολύ υψηλό.
Και φυσικά, καθώς τα Γιάννενα είναι φοιτητούπολη, χιλιάδες φοιτητές και φοιτήτριες χρησιμοποιούν το ΚΤΕΛ Ιωαννίνων στις μετακινήσεις τους. Δεν έχουμε κάποιο πρόβλημα με το ΚΤΕΛ Ιωαννίνων. Έχουμε ταξιδέψει πολλές φορές με λεωφορεία του και οι οδηγοί του είναι εξαιρετικοί επαγγελματίες. Θεωρούμε όμως, ότι από τη στιγμή ειδικά που λαμβάνει κρατικές επιχορηγήσεις, θα πρέπει να εκτελεί και κάποια δρομολόγια, ζημιογόνα εν γνώσει του, σε κάποια ακριτικά χωριά του νομού.
Την ίδια ώρα μάλιστα, που για Κακαβιά εκτελεί καθημερινά τέσσερα δρομολόγια (όσα και για Αθήνα!), εξυπηρετώντας, κυρίως, Αλβανούς πολίτες… Εντάξει, είναι κερδοφόρα τα δρομολόγια για Κακαβιά, αλλά δεν είναι άδικο ηλικιωμένοι ακρίτες, φρουροί των συνόρων, να πληρώνουν την ίδια ώρα 200€ για ταξί; Ο δρόμος από την Εθνική Ιωαννίνων –Κακαβιάς ως την Αγία Μαρίνα, είναι ασφαλτοστρωμένος και η διαδρομή 20 χλμ. περίπου. Για τυχόν προβλήματα του δρόμου, ευθύνεται η Περιφέρεια Ηπείρου.
Δυστυχώς ο Περιφερειάρχης Ηπείρου κύριος Αλέξανδρος Καχριμάνης, δίνει μεγάλο βάρος στην περιοχή του Μετσόβου απ’ όπου κατάγεται, ενώ και ο Δήμαρχος Πωγωνίου, κύριος Κωνσταντίνος Καψάλης, δυσκολεύεται να διαχειριστεί τα ζητήματα ενός Δήμου, όπως ο μεγάλος σε έκταση Δήμος Πωγωνίου και επικεντρώνει το ενδιαφέρον του στην πρωτεύουσα του Δήμου Καλπάκι και στα γύρω από αυτό χωριά.
Μιλήσαμε με ανθρώπους από τα ακριτικά χωριά του Πωγωνίου, οι οποίοι είναι αγανακτισμένοι. Περίμεναν 6,5 μήνες ένα λεωφορείο και τώρα θα το βλέπουν δύο φορές τον μήνα… «Μήπως δεν θέλουν το Πωγώνι ν’ ανήκει στην Ελλάδα;», μας είπε ένας απ’ αυτούς. Θα περιμένουμε απαντήσεις από τους αρμόδιους και θα επανέλθουμε.
σ.σ. Ευχαριστούμε θερμά τον κύριο Παναγιώτη Καλαμπόκα για τις φωτογραφίες της πλατείας της ανοιξιάτικης Καστάνιανης!
Ειδήσεις σήμερα:
Νέο περιστατικό: 48χρονη από τη Θήβα υπέστη θρόμβωση - Είχε εμβολιαστεί με Johnson&Johnson
Συνέλαβαν τον αδελφό του Τούρκου «μαφιόζου» που εκθέτει την κυβέρνηση Ερντογάν
Τι ισχύει από σήμερα για τα self test σε ιδιωτικό και δημόσιο τομέα
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr