Το παρασκήνιο του mega deal ρεκόρ των 2 δισ. για την Chipita και η επόμενη μέρα
27.05.2021
07:22
Γιατί η «χρυσή συμφωνία» λαμβάνει εμβληματικό χαρακτήρα για τη χώρα – «Ζεστά» λεφτά για Θεοδωρόπουλο και Ολάγιαν - Οι επιλογές για Νίκας και Ινδία - Mετά το φθινόπωρο η ολοκλήρωση του deal, απαιτείται μαραθώνιος εγκρίσεων από ρυθμιστικές Αρχές πολλών χωρών
Αυτό το ντιλ μπορεί να άργησε τρία ολόκληρα χρόνια, από τότε που Mondelez International και Chipita έκαναν τις πρώτες επαφές, όμως έκλεισε εντυπωσιακά ενισχύοντας παράλληλα με τη «λάμψη» του το αφήγημα μίας σταθερής Ελλάδας, ώριμης να υποδεχτεί σοβαρές ξένες επενδύσεις.
Δεν είναι εξάλλου και λίγο μία πολυεθνική σοβαρή όπως η Mondelez International, που προέκυψε στις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας απ’ τις «σάρκες» της Kraft Foods, με κεφαλαιοποίηση γύρω στα 90 δισ δολ. και ετήσια έσοδα 26,6 δισ δολ. το 2020 να προχωρά σε μία επένδυση συνολικού ύψους 2 δισ δολ., ή 1,63 δισ ευρώ, για να εξαγοράσει μία εταιρεία με έδρα στην Ελλάδα που έχει αποκτήσει βέβαια περιφερειακό ρόλο χάρη σε μία συνεπή στρατηγική εξωστρέφειας.
Το τελευταίο αποτελεί ίσως και το συγκριτικό πλεονέκτημα, το οποίο θέλει να εκμεταλλευθεί στο έπακρον η Mondelez International αφού εκτός του ότι με την εξαγορά εισέρχεται και στα προϊόντα ζύμης, βλέπει στο εκτεταμένο δίκτυο που έχει καταφέρει να αναπτύξει η διοίκηση του Σπύρου Θεοδωρόπουλου με 13 μονάδες παραγωγής και παρουσία σε περισσότερες από 50 χώρες όλα αυτά τα χρόνια, ως το μέσο για μεγαλύτερη διείσδυση σε σειρά χωρών αλλά και οικονομίες κλίμακας. Θεωρούν μάλιστα τέτοια την ευκαιρία που δεν δίστασαν να δώσουν 25 φορές τα EBITDA της Chipita του 2020!
Διαβάστε περισσότερα στο www.newmoney.gr
Ειδήσεις σήμερα:
Πώς συνεχίζεται το εμβολιαστικό πρόγραμμα μετά τα 5 περιστατικά θρομβώσεων
Aποφασισμένος να «ανεβάσει στροφές» ο Τσίπρας - Σε ρόλο... εμψυχωτή ο Πολάκης
Εξαφανίστηκε η «Δήμητρα» της Λέσβου - Η ιστορία της που έγινε γνωστή χάρη στο προσφυγικό
Δεν είναι εξάλλου και λίγο μία πολυεθνική σοβαρή όπως η Mondelez International, που προέκυψε στις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας απ’ τις «σάρκες» της Kraft Foods, με κεφαλαιοποίηση γύρω στα 90 δισ δολ. και ετήσια έσοδα 26,6 δισ δολ. το 2020 να προχωρά σε μία επένδυση συνολικού ύψους 2 δισ δολ., ή 1,63 δισ ευρώ, για να εξαγοράσει μία εταιρεία με έδρα στην Ελλάδα που έχει αποκτήσει βέβαια περιφερειακό ρόλο χάρη σε μία συνεπή στρατηγική εξωστρέφειας.
Το τελευταίο αποτελεί ίσως και το συγκριτικό πλεονέκτημα, το οποίο θέλει να εκμεταλλευθεί στο έπακρον η Mondelez International αφού εκτός του ότι με την εξαγορά εισέρχεται και στα προϊόντα ζύμης, βλέπει στο εκτεταμένο δίκτυο που έχει καταφέρει να αναπτύξει η διοίκηση του Σπύρου Θεοδωρόπουλου με 13 μονάδες παραγωγής και παρουσία σε περισσότερες από 50 χώρες όλα αυτά τα χρόνια, ως το μέσο για μεγαλύτερη διείσδυση σε σειρά χωρών αλλά και οικονομίες κλίμακας. Θεωρούν μάλιστα τέτοια την ευκαιρία που δεν δίστασαν να δώσουν 25 φορές τα EBITDA της Chipita του 2020!
Διαβάστε περισσότερα στο www.newmoney.gr
Ειδήσεις σήμερα:
Πώς συνεχίζεται το εμβολιαστικό πρόγραμμα μετά τα 5 περιστατικά θρομβώσεων
Aποφασισμένος να «ανεβάσει στροφές» ο Τσίπρας - Σε ρόλο... εμψυχωτή ο Πολάκης
Εξαφανίστηκε η «Δήμητρα» της Λέσβου - Η ιστορία της που έγινε γνωστή χάρη στο προσφυγικό
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr