Μετρό: Καθυστερούν τις επεκτάσεις τα προβλήματα της ΑΕΓΕΚ
Τις παράπλευρες απώλειες από τα οικονομικά προβλήματα της ΑΕΓΕΚ μετρά ήδη η Αττικό Μετρό, αναβάλλοντας το κλείσιμο της Γραμμής 3 προς αεροδρόμιο μέχρι νεωτέρας. Η τεχνική εταιρεία έχει αναλάβει την επέκταση του μετρό της Αθήνας και την κατασκευή των τριών νέων σταθμών σε Νομισματοκοπείο, Χολαργό και Αγία Παρασκευή.
Ο σχεδιασμός της Αττικό Μετρό προέβλεπε ότι η Εθνική Αμυνα θα ήταν ο τερματικός σταθμός για το αεροδρόμιο από τις αρχές Ιουλίου και για διάστημα έξι μηνών μέχρι να κατασκευα
Τις παράπλευρες απώλειες από τα οικονομικά προβλήματα της ΑΕΓΕΚ μετρά ήδη η Αττικό Μετρό, αναβάλλοντας το κλείσιμο της Γραμμής 3 προς αεροδρόμιο μέχρι νεωτέρας. Η τεχνική εταιρεία έχει αναλάβει την επέκταση του μετρό της Αθήνας και την κατασκευή των τριών νέων σταθμών σε Νομισματοκοπείο, Χολαργό και Αγία Παρασκευή.
Ο σχεδιασμός της Αττικό Μετρό προέβλεπε ότι η Εθνική Αμυνα θα ήταν ο τερματικός σταθμός για το αεροδρόμιο από τις αρχές Ιουλίου και για διάστημα έξι μηνών μέχρι να κατασκευαστεί ο σταθμός της Αγίας Παρασκευής.
Με την κρίση όμως στην ΑΕΓΕΚ να σοβεί τους τελευταίους μήνες και με τον κίνδυνο η κατασκευαστική εταιρεία να δηλώσει αδύναμη να ολοκληρώσει το έργο, η διοίκηση της Αττικό Μετρό αποφάσισε να κλείσει τη γραμμή το προσεχές φθινόπωρο.
Οπως δηλώνουν στην Αττικό Μετρό, εάν η εταιρεία καταρρεύσει, ο σταθμός στο συγκεκριμένο τμήμα θα χρειαστεί να μείνει κλειστός τουλάχιστον για δύο χρόνια!
Στην εταιρεία που εποπτεύει τα έργα του μετρό σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη ευελπιστούν ότι το διάστημα που μεσολαβεί μέχρι το φθινόπωρο θα έχει ξεκαθαρίσει η τύχη της ΑΕΓΕΚ και θα έχει διαπιστωθεί εάν μπορεί να φέρει εις πέρας το έργο.
Ο σταθμός της Αγίας Παρασκευής είναι ο μόνος που πρέπει να κατασκευαστεί από την αρχή, καθώς στην περίπτωση του Νομισματοκοπείου και του Χολαργού το περίβλημα των σταθμών και οι αποβάθρες είχαν κατασκευαστεί από την Ακτωρ.
Σύμφωνα με πληροφορίες, τις τελευταίες μέρες έχουν ξεπεραστεί τα εμπόδια που ανέκυψαν με τις αρχαιολογικές ανασκαφές στον σταθμό του Χολαργού, οι οποίες είχαν φρενάρει την πορεία του έργου, καθώς στην περιοχή βρέθηκε η αρχαία πόλη των Μεσογείων.
Σημαντικά προβλήματα όμως αντιμετωπίζει η ΑΕΓΕΚ και με την πρόοδο του μετρό της Θεσσαλονίκης, καθώς πληροφορίες αναφέρουν ότι ενώ θα έπρεπε να εργάζονται συνολικά 500 άτομα για την εξέλιξη του έργου, δουλεύουν μόνο 50!
Αιτία είναι οι καθυστερήσεις στις πληρωμές, γεγονός που εκφράστηκε πρόσφατα στη Θεσσαλονίκη κατά τη διάρκεια απεργίας του συνδικάτου των οικοδόμων, οι οποίοι κατήγγειλαν ότι από τα έργα του μετρό παραμένουν απλήρωτοι 200 σιδεράδες.Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr