Hλεκτρονικές συναλλαγές με το Δημόσιο: Αποφεύχθηκαν 150 εκατ. επισκέψεις πολιτών σε υπηρεσίες
Hλεκτρονικές συναλλαγές με το Δημόσιο: Αποφεύχθηκαν 150 εκατ. επισκέψεις πολιτών σε υπηρεσίες
Νέα μεγάλη αύξηση κατά το πρώτο εξάμηνο του 2021
μεγάλη αύξηση καταγράφεται το πρώτο εξάμηνο του 2021 αναφορικά με τον όγκο των ηλεκτρονικών συναλλαγών με το Δημόσιο, σύμφωνα με στοιχεία του Κέντρου Διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Συγκεκριμένα, από την 1η Ιανουαρίου μέχρι και την 30η Ιουνίου τα συστήματα του Δημοσίου είτε παρείχαν ηλεκτρονικές υπηρεσίες προς τους πολίτες, είτε «μίλησαν μεταξύ τους» αθροιστικά περισσότερες από 150.000.000 φορές, αποτρέποντας έως αντίστοιχο αριθμό φυσικών επισκέψεων από πολίτες προς υπηρεσίες.
Οι 150.000.000 ηλεκτρονικές συναλλαγές μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2021 ξεπερνούν ήδη και κατά πολύ τον συνολικό αριθμό ηλεκτρονικών συναλλαγών του 2020, οπότε και καταγράφηκαν αθροιστικά περισσότερες από 90.000.000 συναλλαγές. Σημειώνεται ότι οι ίδιοι αριθμοί για το 2019 και το 2018 ανήλθαν σε 34 και 8 εκατομμύρια αντίστοιχα. Στις ηλεκτρονικές συναλλαγές αθροίζονται:
Ο αριθμός των κλήσεων διαλειτουργικότητας για αυτοματοποιημένη διαβίβαση στοιχείων μεταξύ των πληροφοριακών συστημάτων του Δημοσίου ανήλθε σε περίπου 64 εκατομμύρια στο α’ εξάμηνο του 2021, ενώ για όλη την προηγούμενη χρονιά (2020) ήταν 37 εκατομμύρια, δηλαδή πρόκειται για αύξηση της τάξης του 245%.
Ειδήσεις σήμερα:
Ξεκινά από το Δημόσιο: Διάλειμμα 15 λεπτών για κάθε δίωρο μπροστά από τον υπολογιστή
Διορισμοί εκπαιδευτικών: Πώς καθορίζονται οι 11.700 θέσεις ανά κλάδο, ειδικότητα και ειδίκευση
Θήβα: Άλλη μια σεισμική δόνηση 3,3 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ
Οι 150.000.000 ηλεκτρονικές συναλλαγές μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2021 ξεπερνούν ήδη και κατά πολύ τον συνολικό αριθμό ηλεκτρονικών συναλλαγών του 2020, οπότε και καταγράφηκαν αθροιστικά περισσότερες από 90.000.000 συναλλαγές. Σημειώνεται ότι οι ίδιοι αριθμοί για το 2019 και το 2018 ανήλθαν σε 34 και 8 εκατομμύρια αντίστοιχα. Στις ηλεκτρονικές συναλλαγές αθροίζονται:
- οι ψηφιακές υπηρεσίες, δηλαδή η ταυτοποίηση των πολιτών σε ένα πληροφοριακό σύστημα με τη χρήση των κωδικών του Taxisnet, χωρίς να συνυπολογίζονται όσες υπεύθυνες δηλώσεις και εξουσιοδοτήσεις εκδόθηκαν από το gov.gr μέσω κωδικών web banking, και
- οι διαλειτουργικότητες, η ανταλλαγή, δηλαδή πληροφοριών μεταξύ υπηρεσιών και μητρώων του Δημοσίου χωρίς άλλη ενέργεια από πλευράς του πολίτη πέρα από τη χορήγηση της συγκατάθεσής του.
- Αναλυτικότερα, σε ότι αφορά στη χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών, παρατηρήθηκε εξαιρετικά μεγάλη αύξηση μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης του Δημοσίου gov.gr. Ο αριθμός των αυθεντικοποιήσεων προκειμένου οι πολίτες να έχουν πρόσβαση σε ψηφιακές υπηρεσίες με τη χρήση των κωδικών Taxisnet έφτασε κατά τους πρώτους έξι μήνες του 2021 τα 86 εκατομμύρια. Αναλογικά, σε όλη τη διάρκεια του 2020 είχαν πραγματοποιηθεί 54 εκατομμύρια κλήσεις για αυθεντικοποίηση, δηλαδή η αύξηση είναι της τάξης του 218%.
Ο αριθμός των κλήσεων διαλειτουργικότητας για αυτοματοποιημένη διαβίβαση στοιχείων μεταξύ των πληροφοριακών συστημάτων του Δημοσίου ανήλθε σε περίπου 64 εκατομμύρια στο α’ εξάμηνο του 2021, ενώ για όλη την προηγούμενη χρονιά (2020) ήταν 37 εκατομμύρια, δηλαδή πρόκειται για αύξηση της τάξης του 245%.
Ειδήσεις σήμερα:
Ξεκινά από το Δημόσιο: Διάλειμμα 15 λεπτών για κάθε δίωρο μπροστά από τον υπολογιστή
Διορισμοί εκπαιδευτικών: Πώς καθορίζονται οι 11.700 θέσεις ανά κλάδο, ειδικότητα και ειδίκευση
Θήβα: Άλλη μια σεισμική δόνηση 3,3 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα