Πρόστιμο 40.000 ευρώ σε επιχείρηση που προωθούσε «κάρτες υπηρεσιών υγείας»
29.11.2021
13:43
Για παραβάσεις της καταναλωτικής νομοθεσίας
Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό ότι από τη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή επιβλήθηκε διοικητικό πρόστιμο ύψους 40.000 ευρώ σε επιχείρηση υπηρεσιών διαφήμισης και προώθησης καρτών παροχής υπηρεσιών υγείας.
Η συγκεκριμένη επιχείρηση διαφήμιζε μέσω τηλεοπτικών μηνυμάτων και πωλούσε σε ιδιαίτερα χαμηλές και ελκυστικές τιμές «κάρτες υγείας» με τις οποίες προσφερόταν στους καταναλωτές πρόσβαση σε ένα σύνολο υπηρεσιών υγείας.
Από τον έλεγχο που διενεργήθηκε, κατόπιν σχετικών καταγγελιών που υποβλήθηκαν από καταναλωτές, προέκυψε ότι οι υπηρεσίες υγείας παρέχονταν σε πολλές περιπτώσεις με πολύ μεγάλη καθυστέρηση ή και καθόλου με διάφορες προφάσεις. Επιπρόσθετα, η επιχείρηση υιοθέτησε αθέμιτες και παραπλανητικές εμπορικές πρακτικές κατά την εξ΄ αποστάσεως διάθεση δύο προϊόντων της ενώ παράλληλα παρέλειπε να ενημερώσει τους καταναλωτές για το δικαίωμα υπαναχώρησής τους από τις αγορές εξ αποστάσεως.
Το πρόστιμο επιβλήθηκε για παραβάσεις των διατάξεων του ν. 2251/1994, περί προστασίας του καταναλωτή.
Υπενθυμίζεται ότι οι καταναλωτές μπορούν να καταγγέλλουν φαινόμενα αθέμιτων εμπορικών πρακτικών και παραβάσεων της καταναλωτικής νομοθεσίας στη γραμμή 1520 (Γραμμή του Καταναλωτή).
Ειδήσεις σήμερα:
Η Πορτογαλία κατέγραψε 13 κρούσματα της «Όμικρον», όλα στην ποδοσφαιρική ομάδα της Μπελενένσες
Για πέμπτο κύμα της πανδημίας προειδοποιεί ο Φάουτσι μετά τη μετάλλαξη Omicron
Δείτε φωτογραφίες από την επιστροφή 2.500 αστυνομικών της ΔΙΑΣ στα θρανία
Η συγκεκριμένη επιχείρηση διαφήμιζε μέσω τηλεοπτικών μηνυμάτων και πωλούσε σε ιδιαίτερα χαμηλές και ελκυστικές τιμές «κάρτες υγείας» με τις οποίες προσφερόταν στους καταναλωτές πρόσβαση σε ένα σύνολο υπηρεσιών υγείας.
Από τον έλεγχο που διενεργήθηκε, κατόπιν σχετικών καταγγελιών που υποβλήθηκαν από καταναλωτές, προέκυψε ότι οι υπηρεσίες υγείας παρέχονταν σε πολλές περιπτώσεις με πολύ μεγάλη καθυστέρηση ή και καθόλου με διάφορες προφάσεις. Επιπρόσθετα, η επιχείρηση υιοθέτησε αθέμιτες και παραπλανητικές εμπορικές πρακτικές κατά την εξ΄ αποστάσεως διάθεση δύο προϊόντων της ενώ παράλληλα παρέλειπε να ενημερώσει τους καταναλωτές για το δικαίωμα υπαναχώρησής τους από τις αγορές εξ αποστάσεως.
Το πρόστιμο επιβλήθηκε για παραβάσεις των διατάξεων του ν. 2251/1994, περί προστασίας του καταναλωτή.
Υπενθυμίζεται ότι οι καταναλωτές μπορούν να καταγγέλλουν φαινόμενα αθέμιτων εμπορικών πρακτικών και παραβάσεων της καταναλωτικής νομοθεσίας στη γραμμή 1520 (Γραμμή του Καταναλωτή).
Ειδήσεις σήμερα:
Η Πορτογαλία κατέγραψε 13 κρούσματα της «Όμικρον», όλα στην ποδοσφαιρική ομάδα της Μπελενένσες
Για πέμπτο κύμα της πανδημίας προειδοποιεί ο Φάουτσι μετά τη μετάλλαξη Omicron
Δείτε φωτογραφίες από την επιστροφή 2.500 αστυνομικών της ΔΙΑΣ στα θρανία
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr