Ακτοπλοϊα : Δραματικές ανατροπές με νέα πλοία και πωλήσεις εταιρειών
Καζάνι που βράζει θυμίζει η ελληνική ακτοπλοΐα εν μέσω θέρους… Ενώ άλλες χρονιές, την περίοδο αυτή, κανείς δεν μιλούσε και όλοι έπεφταν με τα μούτρα στη δουλειά να μαζέψουν χρήμα από την αυξημένη επιβατική κίνηση, τώρα κάνουν σχέδια και κινήσεις προκειμένου να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα που δημιουργεί η αλματώδης αύξηση των τιμών στα καύσιμα.
Οι Μινωικές Γραμμές, στη διάρκεια της συνεδρίασης του ΔΣ παρουσία του μεγαλομετόχου και προέδρου Εμανουέλε Γκριμάλντι, του γαμπρού του Ντι
Καζάνι που βράζει θυμίζει η ελληνική ακτοπλοΐα εν μέσω θέρους… Ενώ άλλες χρονιές, την περίοδο αυτή, κανείς δεν μιλούσε και όλοι έπεφταν με τα μούτρα στη δουλειά να μαζέψουν χρήμα από την αυξημένη επιβατική κίνηση, τώρα κάνουν σχέδια και κινήσεις προκειμένου να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα που δημιουργεί η αλματώδης αύξηση των τιμών στα καύσιμα.
Οι Μινωικές Γραμμές, στη διάρκεια της συνεδρίασης του ΔΣ παρουσία του μεγαλομετόχου και προέδρου Εμανουέλε Γκριμάλντι, του γαμπρού του Ντιέγκο Πατσέλα και του δικηγόρου-μέλους του Δ.Σ. Πωλ Κυπριανού αποφάσισαν, σε πρώτη φάση, ότι εφόσον η τιμή του πετρελαίου συνεχίσει να κυμαίνεται σε υψηλά επίπεδα τότε η εταιρεία θα προχωρήσει ολοκληρωτικά στη λογική-πολιτική του ομίλου Γκριμάλντι και θα ανανεώσει σταδιακά όλο τον στόλο της αγοράζοντας πλοία με διπλάσιο γκαράζ, δηλαδή με 3-4.000 γραμμικά μέτρα.
Οι τελικές αποφάσεις θα ληφθούν σε συνεδρίαση του ΔΣ τον προσεχή Σεπτέμβριο. Η αγορά θα αφορά δύο πλοία τα οποία ναυπηγεί ο όμιλος του Εμ. Γκριμάλντι. Εχουν μεταφορική ικανότητα 180 φορτηγών και 2.500 επιβατών. Εχουν υπηρεσιακή ταχύτητα 30 μίλια. Τα πλοία θα δρομολογηθούν στη γραμμή Πάτρα-Ανκόνα.
Πουλάει ο Μ. Αγούδημος
Στο μεταξύ, σαν βόμβα έπεσε στην Ακτή Μιαούλη πληροφορία ότι ο Μάκης Αγούδημος πουλάει την εταιρεία του, την G.A.Ferries. Μάλιστα κυκλοφόρησαν φήμες ότι ενδιαφερόμενοι είναι από κοινού ο Βίκτωρ Ρέστης και ο Αιγύπτιος επιχειρηματίας Ναγκίμπ Σαουίρις.
Ο καπετάν Μάκης επιβεβαίωσε ότι βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με ξένους επενδυτές για την πώληση της εταιρείας του, διέψευσε όμως κατηγορηματικά ότι οι συνομιλητές του είναι ο Βίκτωρ Ρέστης και ο Ναγκίμπ Σαουίρις, όπως έχει ακουστεί τις τελευταίες ημέρες.
«Πωλείται όλη η εταιρεία σε πολύ σοβαρούς ξένους πλοιοκτήτες-επενδυτές. Είμαστε σε διαπραγματεύσεις. Ομως θέλω να τονίσω κατηγορηματικά ότι οι υποψήφιοι αγοραστές δεν είναι ούτε ο κύριος Βίκτωρ Ρέστης ούτε ο κύριος Ναγκίμπ Σαουίρις».
Οι βουβές αυξήσεις
Οπως έχει αποκαλύψει το protothema.gr σε βουβές αυξήσεις που φθάνουν ακόμη και το 40% έχουν προχωρήσει οι ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις προκειμένου να αποφύγουν την οικονομική κατάρρευση από τη μεγάλη αύξηση της τιμής των καυσίμων. Μάλιστα κάποιοι σκέφτονται να προτείνουν ακόμη και μείωση της υπηρεσιακής ταχύτητας των πλοίων για εξοικονόμηση καυσίμων.
Παρά το γεγονός ότι μπήκαμε στην τουριστική περίοδο, οι εταιρείες δεν μπορούν να πάρουν ανάσα, ιδίως όσες δεν ανήκουν σε μεγάλους Ομίλους. Η SuperFast έχει βάλει ήδη επίναυλο 10 ευρώ κατά άτομο, με εξαίρεση τα παιδιά. Επίσης η Minoan Lines ανακοίνωσε ότι για όλες τις κρατήσεις που γίνονται από χθες ισχύει επίναυλος καυσίμων 15 ευρώ ανά άτομο, τόσο για τις γραμμές της Ανκόνας όσο και της Βενετίας.
Εκπτώσεις έως και 25% από την Aegean Speed Lines
Στον αντίποδα, σε πολιτική εκπτώσεων που φθάνουν έως και το 25% προχώρησε η Aegean Speed Lines, που έχει δρομολογημένο στο Αιγαίο το ταχύπλοο Speed Runner II.
Σε ανακοίνωσή της η εταιρεία αναφέρει ότι έως και τις 15 Αυγούστου, παρέχονται εκπτώσεις 20% στα εισιτήρια επιβατών στα βραδινά δρομολόγια επιστροφής από Σίφνο-Μήλο προς Πειραιά, εκτός Σαββάτου και Κυριακής. Επίσης, έκπτωση 25% παρέχεται στα εισιτήρια Ι.Χ. με επιστροφή εντός τριών ημερών.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr